Skocz do zawartości

Metroid Prime 4


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na stronce eurogamera pojawil sie update newsa z sprostowaniem

 

UPDATE: Since publication I've heard Bandai Namco's Japan studio is also working on the project, with the intention it will now take the lead on its development while Singapore moves to focus on another Switch game]

Opublikowano

Ktoś pisał że Metroid to oczko w głowie Nintendo na 2018/2019....oczko w głowie Nintendo to wszystkie gry z Marianem, Zeldą czy Poki które ładnie się sprzedają. Metroidy przy nich to wręcz gry niszowe.

 

Namco trochę niepokoi przy produkcji, Other M od Tecmo to był średniak, czekam na pierwsze materiały z gry, jak pójdą w stronę MP1 to kupuje Switcha.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

https://mynintendonews.com/2018/02/28/rumor-bandai-namco-is-not-the-lead-developer-behind-metroid-prime-4/

 

Chyba jednak Namco same nie pracuje nad MP4. Sam wolałbym żeby tak było. 

Ciekawe nad czym Retro pracuje?

 

Multi mogłoby być czymś fajnym ale dobrzeby było gdyby bardziej skupili się na singlu. Multi niech będzie tylko dodatkiem do fabuły.

Edytowane przez adus1991
Opublikowano

Dobrze, że Retro nie robi Metroida, chciałbym zobaczyć od nich coś innego, a zmiana developera jest czasem wskazana, jak i kilkunastoletnia przerwa, to dobry ruch, byle był to dobry developer z odpowiednim budżetem.

Opublikowano
17 godzin temu, adus1991 napisał:

https://mynintendonews.com/2018/02/28/rumor-bandai-namco-is-not-the-lead-developer-behind-metroid-prime-4/

 

Chyba jednak Namco same nie pracuje nad MP4. Sam wolałbym żeby tak było. 

Ciekawe nad czym Retro pracuje?

 

Multi mogłoby być czymś fajnym ale dobrzeby było gdyby bardziej skupili się na singlu. Multi niech będzie tylko dodatkiem do fabuły.

 

Może być dokładnie tak jak było z Super Smashem na Wii U/ 3DS'a, gdzie BamCo pomagało NIntendo przy tworzeniu gry. Już kilkukrotnie przewinęło się, że wewnętrzny oddział Nintendo odpowiada za nowego Metroida, więc kto wie. 

Opublikowano
W dniu 2.03.2018 o 09:17, chrno-x napisał:

 

Może być dokładnie tak jak było z Super Smashem na Wii U/ 3DS'a, gdzie BamCo pomagało NIntendo przy tworzeniu gry. Już kilkukrotnie przewinęło się, że wewnętrzny oddział Nintendo odpowiada za nowego Metroida, więc kto wie. 

Nieważne kto robi ważne żeby było dobre.

Opublikowano
3 godziny temu, adus1991 napisał:

Nieważne kto robi ważne żeby było dobre.

 

Myślę, że trochę jednak ważne. Obecnie taka współpraca jest dosyć ważna. Nintendo jest bardzo restrykcyjne jeśli chodzi o ich IP. Jeżeli jest to duży developer/wydawca to Nintendo mogło pójść właśnie za ciosem w stylu "my dajemy wam możliwość pracy nad jedną z naszych największych marek, wy dajcie nam jakieś nowe gry na wyłączność lub dorzućcie jakąś konkretną multiplatforme". W ten sposób zamiast wydawać kilkaset milionów na nowego exa mogą go uzyskać w tańszy sposób. 

 

Zresztą nie ma co gdybać, wolałbym dostać jakiś trailer in-engine lub coś z przybliżoną datą premiery. Nie lubię na dłuższą metę gdybać bo to jest męczące. 

  • Lubię! 1
Opublikowano
8 godzin temu, chrno-x napisał:

Jeżeli jest to duży developer/wydawca to Nintendo mogło pójść właśnie za ciosem w stylu "my dajemy wam możliwość pracy nad jedną z naszych największych marek, wy dajcie nam jakieś nowe gry na wyłączność lub dorzućcie jakąś konkretną multiplatforme". W ten sposób zamiast wydawać kilkaset milionów na nowego exa mogą go uzyskać w tańszy sposób. 

 

 

Oryginalny pomysł. Wydarzyło się już kiedyś coś takiego?

Opublikowano

Na tej samej zasadzie działa chociażby współpraca między NIntendo a Segą w kwestii serii Bayonetta. Marki hydrualicy nie wykupili ale prawa jako, że wyłożyli część pieniędzy na ufundowanie (w tym wydanie gry na Zachodzie). już posiadają, tym samym zapewniają sobie daną odsłonę (a czasami nawet całą serię) na wyłączność i to znacznie mniejszym kosztem (ponieważ stworzenie silnika od podstaw po skończenie gry to min. 5 lat). 

 

Żadna oczywiście z firm nie chwali się sytuacjami "daliśmy im grę XYZ a oni z kolei wspierają nas finansowo lub wydali na nasz system markę ABC". Tak jednak można wiele rzeczy wyłapać między wierszami z różnych wywiadów lub nagrań w stylu "making of / developer diary". 

 

Dodatkowo nigdzie nie mówię, że tak musi być ale zauważ, że od kadencji Switcha bardzo wiele gier Third-party wydaje samo Nintendo (zwłaszcza w Europie). Wcześniej jedynie tytuły, które zleciło samo Big N było przez nich wydawane (bo zwyczajnie zlecili projekt danemu developerowi). Teraz mamy naprawdę pokaźną listę gier wydanych przez Nintendo (a które i tak pojawiły się wcześniej na innych platformach). 

 

Dlatego osobiście uważam, że jeżeli Bandai Namco współpracuje z Nintendo nad Metroid Prime 4 tak jak było to przy Super Smashu lub Pokkenie to będzie z tego więcej korzyści niż się wydaje. 

 

P.S. Świetnym przykładem jest Death Stranding od Kojimy - Renoma twórcy serii Metal Gear Solid + wydanie gry wyłącznie na PS4 = dostęp do DECIMA Engine od Guerilla na którym śmiga Horizon: Zero Dawn. (a to przecież autorski silnik Holendrów, który z tego co wiem, jego licencja nie jest sprzedawana jak np. Unreal Engine czy CryEngine).

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Ptaszki głośno ćwierkają, że pokażą coś na VGA2019 za tydzień.

 

Nowa gra na Switcha, nie będąca portem z WiiU. Marcinie słyszysz? Czujesz.

Opublikowano
10 godzin temu, ragus napisał:

Nowa gra na Switcha, nie będąca portem z WiiU. Marcinie słyszysz? Czujesz.

acc.png

kupi się na premiere swticha pro 

Opublikowano

Jeśli chodzi o nową konsolę, to bardziej przydałaby mu się nowa matryca, bo te gunwo TN obesrane to jednak lol. Nie wiem, niech dadzą OLED to od razu starego sprzedaje i biorę. A najlepiej by zrobili bundel z Metroidem.

Opublikowano
18 minut temu, chrno-x napisał:

I jak w przypadku 99% gier na 3DS'a od premiery wersji New  owy Metroid z mocy wersji Pro nie skorzysta (za to eshop będzie się szybciej wczytywał):dynia:

No na bank zrobią mocniejszą konsole i będzie 720p w docku również :dynia:

Opublikowano (edytowane)

Ponoć grę tworzy młody, utalentowany team, więc dodatkowej mocy nie trzeba. Metriod Prime wyciągał z Gacka 110%. To najwolniej starzejąca się gra 3D szóstej generacji. Gra dalej robi wrażenie, nie wiem, czy to zasługa designu, czy czego? :) Pograłbym w handheld mode w remastera przed czwórką, heh. W żadnej grze nie czułem się tak samotny i odizolowany jak w MP1, nawet w Bioshocku1. Klimat przytłaczał. Samus niemowa, brak npc, widok ze środka skafandra, psychodeliczna muza, kosmos, no i świetnie zaprojektowane lokacje. Byłem w grze, że tak powiem. Cudowna gra.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
10 minut temu, Faka napisał:

Jeśli chodzi o nową konsolę, to bardziej przydałaby mu się nowa matryca, bo te gunwo TN obesrane to jednak lol. Nie wiem, niech dadzą OLED to od razu starego sprzedaje i biorę. A najlepiej by zrobili bundel z Metroidem.

 

Akurat Switch ma wyświetlacz IPS a nie TN. Już przy premierze sprawdzano jego matryce. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...