Skocz do zawartości

Metroid Prime 4


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kusi mnie dzisiaj w jedynkę na wii pyknąć, tylko teraz podłączać to wszystko ;///

Przed premierą Switcha skończyłem Prime jedynkę... jakie to dobre :fsg: i to sterowanie

Próbowałem w wersję GaCkową ale sterowanie mi nie podeszło.

 

No cóż to może w weekend dwójka wjedzie :D

Opublikowano (edytowane)

xd pooglądałem trochę reakcji z live feedów i każdy nintendozbok tak samo wytresowany, darcie mordy dopiero przy delikatnym uformowaniu się loga Prime, a wcześniej łzy w oczach, bo znowu zostaną wyru,chani na jakiegoś spinoffa

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

ale ja nie napisałem, że sam tak nie zareagowałem. również utożsamiam się z tymi reakcjami.

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

w końcu, 10 lat czekania.....ale gdyby nie muzyka z prime 1 w teaserze to bym miał większe zaskoczenie :D

Ale tak oglądając klika razy to z tych pyłów kosmicznych formuje się ładnie "S"

i niestety ten filmik oficjalnie jest już "nieoficjalny" ale jak do tej pory ładnie się rozchodził (clickbaitowy tytuł)



(animacja nie moja, tylko muzyka, sfxy i dodanie PRESS START) Edytowane przez luknft
Gość FunkYoSelf
Opublikowano

Tak apropos muzyki to właśnie Retro Studios zatrudniło osobę odpowiedzialną wcześniej za muzykę do Unreal Tournament i Deus Exa. Więc wszystko układało się w logiczną całość, że to Retro tworzy Metroida, a tu taka niespodzianka.

Opublikowano

Tak apropos muzyki to właśnie Retro Studios zatrudniło osobę odpowiedzialną wcześniej za muzykę do Unreal Tournament i Deus Exa. Więc wszystko układało się w logiczną całość, że to Retro tworzy Metroida, a tu taka niespodzianka.

Czyli mówisz że kenji był tylko copmpzytorem a gość robił za pruducenta? w ogóle mógł bym wam pokazać kilka dźwięków których udało mi się bardzo podobonie  zrobić (np glitch sound z title screen z mp1, z resztą można to usłyszeć w moim poprzednim poście z mp4 music) lub znaleźć w vst ale co do rzeczy, mówisz że retro miało producenta który robił całą muzykę ? czytałem kilka wywiadów z yamamotot ale mówił o tym że pomysły mu przychodziły gdy jechał sowim motorem i nagyrwał je

Opublikowano

Powiem tak, mam ogromne oczekiwania wobec 4, poprzednie części mnie trochę wynudziły. Jest to dla mnie obecnie najważniejsza zapowiedź na Switcha. Za to bardzo lubię odsłony 2D w pixel art.  Wiem ,że to się wielu nie spodoba jednak chciałbym żeby poszli w stronę space opery plus z miejscówkami osamotnienia. Uniwersum świetnie się do tego nadaje, niech nie żałują milionów zielonych w ten tytuł. Wiem ,że raczej szans na to nie ma, Japończycy nie mają dobrych gier na koncie z widokiem z oczu bohatera. Trochę się boje ,że to Retro za tym nie stoi:P  

Opublikowano

Jarek twierdzi, że to będzie to samo co zawsze, ale patrząc na ostatnie duże gierki od Niny, to trochę w to wątpię.

Opublikowano (edytowane)

Jezu, dalej do mnie nie trafiło, że dostajemy nowego pełnoprawnego Metroida. Ja (pipi)ę.

Trafiłoby pewno lepiej, jakby zaprezentowali jakiś sensowny materiał. Sam tytuł z muzyczką, to jednak lekka kpina i prognostyk długiego wyczekiwania.

Edytowane przez kazuyoshi
Gość FunkYoSelf
Opublikowano (edytowane)

Lepsze logo niż zaprezentować grę w wersji beta lub prototyp który wygląda jeszcze dość marnie. Tylko by sobie tym zaszkodzili i zniechęcili graczy.

Edytowane przez FunkYoSelf
Opublikowano

 

Jezu, dalej do mnie nie trafiło, że dostajemy nowego pełnoprawnego Metroida. Ja (pipi)ę.

 

Trafiłoby pewno lepiej, jakby zaprezentowali jakiś sensowny materiał. Sam tytuł z muzyczką, to jednak lekka kpina i prognostyk długiego wyczekiwania.

No chyba nikt nie ma wątpliwości, ze nowy Metroid wyjdzie najwczęsniej w 2019( wersja super optymistyczna). Pokazali, to co pokazali, żeby powiedzieć: "tak, robimy nowego metroida na którego tak bardzo czekaliście ale sobie na niego poczekacie". Gra jest pewnie na bardzo wczesnym etapie dewelopingu i watpię by nawet za rok cos z niej pokazali. Bedzie to samo, co z Zeldą.

Opublikowano (edytowane)

Przecież było gdzieś w wywiadzie, że niektóre gry będą pokazywać niedługo przed premierą, a inne na długo przed, dla porównania można przytoczyć Mario i Zeldę, Metroid jest właśnie taką Zeldą, trochę sobie poczekamy, nie ma szans na premierę w 2018, ale powinno być coś of Retro :).

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano (edytowane)

Wcześniej jak wcześniej. Mario Odyssey pokazano niecały rok przed premierą. Właściwie to poza kolejnymi Zeldam, Nintendo zazwyczaj nie robi dłużej niż roku hype'u absolutnie na nic. Pierwszy Metroid Prime był pokazany na E3 2001, i tak dalej. Gra może wyjść pod koniec 2018, nic dziwnego. Jeśli to różnica. Będzie to będzie.

 

 

Tytuły z "czwórką" w tytule nie brzmią dla mnie apetycznie, ale Prime 4 pachnie ciekawie. Zapowiedź zdaje się sugerować, że Nintendo ma podobną opinię do mnie co do tego, co jest najlepsze w serii, i że kierunek trylogii (pomińmy następne gry z Metroid w tytule) niczego dobrego w sumie nie wnosił. Japoński team, inne studio, powrót do minimalizmu w kwestii narracji - można osiągnąć wszystko. 

 

Chciałbym sterowanie "celowankiem" jak na Wii, ale wiadomo, że Switch w każdej grze ma mieć pełną grywalność w trybie przenośnym, niestety... No ale Arms zrobili, gdzie podobno sterowanie ruchem to jedyna właściwa opcja, więc może tak samo będzie z Metroidem, wygodne celowanko FPP a kto gra na gałce, to niech cierpi.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

@ogqozo -- grając w  Prime 1 oraz Prime 2 na poczciwym gacławie za pomocą poczciwego gacławskiego sterownika, cierpiałem tylko wtedy, gdy zobaczyłem napisy końcowe. Także odnośnie sterowania są gusta i guściki, ja tam wole tradycyjne sterowanko.

Opublikowano (edytowane)

Można w ogóle odtworzyć sterowanie ruchem z Prime 3 na Switchu? Tam opierało się to na "prostackim" wskaźniku, tutaj są żyroskopy. Średnio mi się widzi ciągłe kalibrowanie joycona tak jak w Splatoon 2/Skyward Sword, bo gra będzie gubiła punkt odniesienia, co jest normalne przy celowaniu w tej technologii.

 

 

edit:

chmurka mnie wyprzedził ;*

Edytowane przez ragus
Opublikowano

No... właśnie nie wiem, jak by to mogło działać na Switchu, co tam konkretnie jest wepchane. Ale pewnie tak, pewnie działa jak Skyward Sword... Mogłoby to nie być takie dobre... Zależy jak to rozwiążą, na GaCku był kurde system w którym w ogóle się nie celowało. A możliwość rozglądania się w ten sposób podczas chodzenia na Wii naprawdę czyni grę... wygodną.

Opublikowano

Pamiętam, że jak wychodził Prime to Nintendo mocno się starało, aby nie nazywać gry FPS'em, a raczej FP-Adventure. Sterowanie wpisywało się w tę koncepcję, strzelanie było sprowadzone do lockowania się przyciskiem na wybranym celu. Dopiero na Wii zrobił się z tej gry shooter.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...