Skocz do zawartości

Metroid Prime 4


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, funditto napisał:

To nie jest nowa plotka, już kilka tygodni temu były takie przecieki

 

To trzeba bylo kilka tygodni temu wkleic linka a nie teraz komentowac, ze byly i nie wnosic niczego do dyskusji :gayos:

Opublikowano
46 minut temu, Kinoji napisał:

Podobno bedzie od bamco a w styczniu trailer.

 

 

 

Jeśli Bamco faktycznie ma odpowiadać za nowe MP, to cały czas mnie nurtuje nad czym pracują Retrosi...

Opublikowano (edytowane)

Nadzór Nintendo z każdego wyciśnie siódme poty. Samus Returns robiło beznadziejne Mercury Steam, a proszę jak ładnie wyszło. MP4 to oczko w głowie Nintendo na 2018 czy tam 2019 rok, lipy nie będzie.

Edytowane przez ragus
Gość FunkYoSelf
Opublikowano (edytowane)

Tu raczej chodzi o budżet i markę jaką zapewnia Nintendo. Wile mniejszych firm potrafi robić dobre gry ale wydaje je w takiej, a nie innej formie ze względu na ryzyko finansowe. Robienie czegoś dla Nintendo to w zasadzie gwarancja opłacalności.

Edytowane przez FunkYoSelf
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, ragus napisał:

Nadzór Nintendo z każdego wyciśnie siódme poty. Samus Returns robiło beznadziejne Mercury Steam, a proszę jak ładnie wyszło. MP4 to oczko w głowie Nintendo na 2018 czy tam 2019 rok, lipy nie będzie.

 

Imo jednak Samus Returns wyszło trochę nijakie, chociaż bardzo przyjemne. Przy MP4 nie zniesę bezpiecznej, odtwórczej odsłony a z NB na to się zanosi. Kiedy oni ostatni raz zrobili coś wybitnego? Tutaj trzeba geniuszu.

Edytowane przez Arm9_Team
  • Minusik 1
Opublikowano
3 godziny temu, P-chan napisał:

 

Jeśli Bamco faktycznie ma odpowiadać za nowe MP, to cały czas mnie nurtuje nad czym pracują Retrosi...

 Donkey Kong Country K Rool Back, Diddy Kong Racing 2, Wario World, nowe IP - możliwości jest tak wiele :)  

Opublikowano

Powiem szczerze, że Other M też mi się podobał. Do ideału jednak sporo brakowało. 

Kurka nie byłoby takich obaw, gdyby za grę zabrali się Retrosi. 

Nieprzekreślający jednak zbyt wcześnie  Bamco - może sie chłopy tym razem przyłożą, a bat - nad ich głowami, z napisem - Nintendo Seal of Quality, na pewno im w tym pomoże :) 

Opublikowano

Tyle, że nad Other M nie pracował tylko Yoshio Sakamoto. Problem Other M polegał na tym, że za scenki odpowiadał Japoński burak, który chciał w każdej możliwej scenie kazać Samus ściągać Varia Suit i śmigać w lateksie a produkcje filmowe nad którymi pracował to dno i kilometr mułu, no i oczywiście choć lubię Team Ninja tak oni również jak mogą to cycki i efekciarstwo ma priorytet względem całej reszty.  Niestety wszyscy obwiniają Sakamoto za wszelkie zło. 

 

Tak czy siak Other M bardzo przypadł mi do gustu, zwłaszcza dzięki systemowi walki. Co do Bamco to cóż, już pomagali Nintendo przy Super Smashu na 3DS'a i Wii U i wyszło bosko. Pokkena stworzyła ekipa od Tekkena, więc chyba współpraca z Big N swoje robi. Niestety nad Primem 4 czuwa Kensuke Tanabe czyli geniusz, który jak twierdził od zawsze chciał stworzyć multiplayerowego Metroida dla "wszystkich" jakim jest Federation Forces (nad którym pracowali bodajże dobre 5 lat) co jest moim jedynym zmartwieniem. No ale poczekamy zobaczymy. 

Gość FunkYoSelf
Opublikowano

Przecież Federation Forces jest świetne, niskie recenzje zbiera tylko dlatego, że nie jest kolejnym Metroidem z głównej linii. Gra sama w sobie jest bardzo dobra tylko fabularnie jest słabo zwłaszcza ostatnia misja.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeżeli Nintendo będzie pilnowało BamCo jak przy Super Smashu czy Pokach to wyjdzie dobry szpil. Gorzej jak dostaną całkowicie wolną rękę, chociaż w porównaniu do syfiastego Federation Forces to gorzej im to nie powinno wyjść. Sorry ale Next-Level Games moim zdaniem takich gier tworzyć nie potrafi. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, Dahaka napisał:

no trochę mnie to niepokoi,  że retro nie będzie maczać w tym palców, ale może będzie dobrze

i trochę się jaram, bo ciekaw jestem co szykuje retro :obama:

Tak jak ja jestem ciekaw co szykują, bardziej mnie jara ich gra, niż Metriod4. I cieszę się, że oni go nie tworzą, wydali 3 części i to wystarczy, niech ktoś inny próbuje, a oni niech mają wolną rękę. Liczę, albo na DK w 3D, albo na nowe IP, albo na jakiś zapomniany klasyk w ich wydaniu. Bo powrót Metrioda i to w 3D, czy DK w starym stylu, był po prostu genialny.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano (edytowane)

NLG dobrze się odnajduje w spinoffach Mario i powinno wrócić do tego, Retro jak dotąd radzi sobie świetnie ze wszystkim, a BamCo ma mój kredyt zaufania po grach, które wymienił chrno-x

 

Swoją drogą cieszy mnie fakt, że Nintendo daje do tworzenia swoje IP innym firmom, bo to daje nam opcję na większą ilość exów. Nie wiem czy pamiętacie jak chcieli się dogadać z EA, żeby zrobić F-zero. Tamci nie chcieli, ale może jest szansa, że ktoś rzeźbi w tej serii :o nie byłbym też zaskoczony jakby okazało się, że jakąś grę rzeźbi dla nich Bethesda 

Edytowane przez funditto
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Dahaka napisał:

no trochę mnie to niepokoi,  że retro nie będzie maczać w tym palców, 

 

A ja jestem spokojny o produkt końcowy, w końcu Bandai to też nie byle jaka firemka i jestem przekonany, że tak kultowej marki Nintendo nie da spartolić. Szczególnie, że oczekiwania fanów są w (pipi)ec wysokie. A Retro - no cóż - cały czas czekamy. W końcu dłubią nad czymś w tajemnicy od kilku dobrych lat. Donkey Kong w środowisku 3D - przybywaj ! :fsg:

Edytowane przez bulaxyz82
Opublikowano

Ostatnio wyszło na jaw, że Dawid Wise (twórca muzyki do serii Donkey Kong Country + Returns) pracuje z Retro przy ich nowym projekcie. Osobiście wydaje mi się, że Retro może pracować nad dwoma projektami. Jeden to nowy DK może nawet w 3D a drugi to całkowicie nowy szpil lub powrót jakiegoś starego klasyka, który potrzebował by nowego życia jakie swoimi magicznymi łapkami wrzuca Retro do skostniałych serii Nintendo.

Opublikowano

Na wieść o tym, że Metroida będzie robić Team Ninja, autorzy Ninja Gaiden, fani Metroida przeżywali orgazm za orgazmem. Wyszło jak wyszło. Teraz IMO będzie podobnie. Zwłaszcza, że preses Nintendo stwierdził, że nie będą robić „western style” games tylko skupią się na innowacjach. W stylu Labo. Czyli nie wróżę Metroidowi jakiegoś dużego budżetu, a ta marka takiego potrzebuje

Opublikowano
12 minut temu, chrno-x napisał:

Ostatnio wyszło na jaw, że Dawid Wise (twórca muzyki do serii Donkey Kong Country + Returns) pracuje z Retro przy ich nowym projekcie. Osobiście wydaje mi się, że Retro może pracować nad dwoma projektami. Jeden to nowy DK może nawet w 3D a drugi to całkowicie nowy szpil lub powrót jakiegoś starego klasyka, który potrzebował by nowego życia jakie swoimi magicznymi łapkami wrzuca Retro do skostniałych serii Nintendo.

O Dawidzie Wise nic mi nie wiadomo, był tylko news o jakimś innym gościu, z gry której zapomniałem tytułu. Wątpię, żeby takie małe studio pracowało nad dwoma projektami, no chyba, że jednym mniejszym.

9 minut temu, Godot napisał:

Na wieść o tym, że Metroida będzie robić Team Ninja, autorzy Ninja Gaiden, fani Metroida przeżywali orgazm za orgazmem. Wyszło jak wyszło. Teraz IMO będzie podobnie. Zwłaszcza, że preses Nintendo stwierdził, że nie będą robić „western style” games tylko skupią się na innowacjach. W stylu Labo. Czyli nie wróżę Metroidowi jakiegoś dużego budżetu, a ta marka takiego potrzebuje

Był gdzieś news, że przy Metroidzie mają się głównie skupić na izolacji itp. że ma być podobny do jedynki z Gacka, ale i tak drugiej takiej gry nie zrobią, co najwyżej liczę na bardzo dobry szpil, choć wątpię.

Opublikowano (edytowane)

DUtL-WCWAAA99d0.jpg:large

 

Retro Studio miało dwa lata temu ponad 70 pracowników. Dla przykładu Monolith Soft stworzyło Xenoblade Chronicles 2 w niecałe 3 lata dzięki 40-tu pracownikom. Wszystko zależy co tworzysz.  Nad wieloma grami pracuje setka lub więcej osób, jednak nie oznacza to, że wszyscy pracują dla developera. Nad GTA 4 pracowało 1000 osób ale to nie byli tylko pracownicy Rockstar jeśli wiesz o czym piszę. 

 

https://nintendoeverything.com/rumor-david-wise-working-on-something-at-retro-studios/

 

https://mynintendonews.com/2018/01/29/ex-rare-composer-david-wise-reportedly-working-on-a-nintendo-project/

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, chrno-x napisał:

DUtL-WCWAAA99d0.jpg:large

 

Retro Studio miało dwa lata temu ponad 70 pracowników. Dla przykładu Monolith Soft stworzyło Xenoblade Chronicles 2 w niecałe 3 lata dzięki 40-tu pracownikom. Wszystko zależy co tworzysz.  Nad wieloma grami pracuje setka lub więcej osób, jednak nie oznacza to, że wszyscy pracują dla developera. Nad GTA 4 pracowało 1000 osób ale to nie byli tylko pracownicy Rockstar jeśli wiesz o czym piszę. 

Dzięki za potwierdzenie! Czyli jest szansa na DK3, najlepiej w 3D. Mam nadzieję, że grę zapowiedzą tuż przed premierą, nie tak jak inni lata przed. A ten muzyk, który do nich dołączył, o którym wspomniałem, pracował między innymi przy Deus Ex. Kurde wątpię w 2 tytuły od Retro, ale chciałbym się mylić. Ach ta cisza, gorzej hypeuje, niż dziesiątki trailerów :).

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, zdrowywariat napisał:

Dzięki za potwierdzenie! Czyli jest szansa na DK3, najlepiej w 3D. Mam nadzieję, że grę zapowiedzą tuż przed premierą, nie tak jak inne lata przed. A ten muzyk, który do nich dołączył, o którym wspomniałem pracował między innymi przy Deus Ex. Kurde wątpię w 2 tytuły od Retro, ale chciałbym się mylić. Ach ta cisza, gorzej hypeuje, niż dziesiątki trailerów :).

 

Nintendo niejednokrotnie prosiło np. Monolith Soft aby pomogli im przy produkcji wielkich tytułów. Przy Breath of the Wild blisko 60 pracowników z Monolith pomagało w tworzeniu gry (do tego dolicz 140 ludzi z samej dywizji Big N) i podobnie może być obecnie, że inna firma lub samo big N dorzuca swoich pracowników do tworzenia nowego projektu. Niestety sam nie mogę się doczekać zapowiedzi ale Retrosi nigdy nie pokazywali swoich projektów lata przed. Najczęsciej jest to do roku czasu (lub okres 6 miesięcy - vide: DKC Returns, Metroid Prime 2 i 3). 

 

P.S. Teraz sprawdziłem i przy Tropical Freeze ekipa z Austin współpracowała z developerem Monster Games (oni stworzyli chociażby port DK Returns i Xenoblade Chronicles 3D na 3DS'a) 

Edytowane przez chrno-x

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...