Daffy 10 628 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 Na stronce eurogamera pojawil sie update newsa z sprostowaniem UPDATE: Since publication I've heard Bandai Namco's Japan studio is also working on the project, with the intention it will now take the lead on its development while Singapore moves to focus on another Switch game] Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 Nie wiem ale jak tylko potwierdzą datę premiery tego Prime to Switch leci od razu. Na razie jeszcze się wstrzymam bo może Ninny niebawem zapowie jakieś nowe modele konsoli. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 11 lutego 2018 Opublikowano 11 lutego 2018 Ktoś pisał że Metroid to oczko w głowie Nintendo na 2018/2019....oczko w głowie Nintendo to wszystkie gry z Marianem, Zeldą czy Poki które ładnie się sprzedają. Metroidy przy nich to wręcz gry niszowe. Namco trochę niepokoi przy produkcji, Other M od Tecmo to był średniak, czekam na pierwsze materiały z gry, jak pójdą w stronę MP1 to kupuje Switcha. Cytuj
funditto 661 Opublikowano 15 lutego 2018 Opublikowano 15 lutego 2018 https://mynintendonews.com/2018/02/15/rumour-metroid-prime-4-could-have-online-multiplayer-according-to-linkedin-evidence/ Multiplayer w Metroidach nie kojarzy mi się dobrze.. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 15 lutego 2018 Opublikowano 15 lutego 2018 Ten w MP Hunters na DSa był przekocur przecież Cytuj
funditto 661 Opublikowano 15 lutego 2018 Opublikowano 15 lutego 2018 W tego nie miałem okazji grać, bo DSa kupiłem dopiero w okolicach premiery Pokemon Black/White, ale pamiętam ten z dwójki + widziałem filmiki z Federation Force Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 15 lutego 2018 Opublikowano 15 lutego 2018 Federation Force to całkiem niezła co-opowa gierka IMO. Tylko nie powinna się za bardzo nazywać Metroid Prime Cytuj
adus1991 10 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 (edytowane) https://mynintendonews.com/2018/02/28/rumor-bandai-namco-is-not-the-lead-developer-behind-metroid-prime-4/ Chyba jednak Namco same nie pracuje nad MP4. Sam wolałbym żeby tak było. Ciekawe nad czym Retro pracuje? Multi mogłoby być czymś fajnym ale dobrzeby było gdyby bardziej skupili się na singlu. Multi niech będzie tylko dodatkiem do fabuły. Edytowane 1 marca 2018 przez adus1991 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 Dobrze, że Retro nie robi Metroida, chciałbym zobaczyć od nich coś innego, a zmiana developera jest czasem wskazana, jak i kilkunastoletnia przerwa, to dobry ruch, byle był to dobry developer z odpowiednim budżetem. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 17 godzin temu, adus1991 napisał: https://mynintendonews.com/2018/02/28/rumor-bandai-namco-is-not-the-lead-developer-behind-metroid-prime-4/ Chyba jednak Namco same nie pracuje nad MP4. Sam wolałbym żeby tak było. Ciekawe nad czym Retro pracuje? Multi mogłoby być czymś fajnym ale dobrzeby było gdyby bardziej skupili się na singlu. Multi niech będzie tylko dodatkiem do fabuły. Może być dokładnie tak jak było z Super Smashem na Wii U/ 3DS'a, gdzie BamCo pomagało NIntendo przy tworzeniu gry. Już kilkukrotnie przewinęło się, że wewnętrzny oddział Nintendo odpowiada za nowego Metroida, więc kto wie. Cytuj
adus1991 10 Opublikowano 4 marca 2018 Opublikowano 4 marca 2018 W dniu 2.03.2018 o 09:17, chrno-x napisał: Może być dokładnie tak jak było z Super Smashem na Wii U/ 3DS'a, gdzie BamCo pomagało NIntendo przy tworzeniu gry. Już kilkukrotnie przewinęło się, że wewnętrzny oddział Nintendo odpowiada za nowego Metroida, więc kto wie. Nieważne kto robi ważne żeby było dobre. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 4 marca 2018 Opublikowano 4 marca 2018 3 godziny temu, adus1991 napisał: Nieważne kto robi ważne żeby było dobre. Myślę, że trochę jednak ważne. Obecnie taka współpraca jest dosyć ważna. Nintendo jest bardzo restrykcyjne jeśli chodzi o ich IP. Jeżeli jest to duży developer/wydawca to Nintendo mogło pójść właśnie za ciosem w stylu "my dajemy wam możliwość pracy nad jedną z naszych największych marek, wy dajcie nam jakieś nowe gry na wyłączność lub dorzućcie jakąś konkretną multiplatforme". W ten sposób zamiast wydawać kilkaset milionów na nowego exa mogą go uzyskać w tańszy sposób. Zresztą nie ma co gdybać, wolałbym dostać jakiś trailer in-engine lub coś z przybliżoną datą premiery. Nie lubię na dłuższą metę gdybać bo to jest męczące. 1 Cytuj
roivas 41 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 8 godzin temu, chrno-x napisał: Jeżeli jest to duży developer/wydawca to Nintendo mogło pójść właśnie za ciosem w stylu "my dajemy wam możliwość pracy nad jedną z naszych największych marek, wy dajcie nam jakieś nowe gry na wyłączność lub dorzućcie jakąś konkretną multiplatforme". W ten sposób zamiast wydawać kilkaset milionów na nowego exa mogą go uzyskać w tańszy sposób. Oryginalny pomysł. Wydarzyło się już kiedyś coś takiego? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 5 marca 2018 Opublikowano 5 marca 2018 Na tej samej zasadzie działa chociażby współpraca między NIntendo a Segą w kwestii serii Bayonetta. Marki hydrualicy nie wykupili ale prawa jako, że wyłożyli część pieniędzy na ufundowanie (w tym wydanie gry na Zachodzie). już posiadają, tym samym zapewniają sobie daną odsłonę (a czasami nawet całą serię) na wyłączność i to znacznie mniejszym kosztem (ponieważ stworzenie silnika od podstaw po skończenie gry to min. 5 lat). Żadna oczywiście z firm nie chwali się sytuacjami "daliśmy im grę XYZ a oni z kolei wspierają nas finansowo lub wydali na nasz system markę ABC". Tak jednak można wiele rzeczy wyłapać między wierszami z różnych wywiadów lub nagrań w stylu "making of / developer diary". Dodatkowo nigdzie nie mówię, że tak musi być ale zauważ, że od kadencji Switcha bardzo wiele gier Third-party wydaje samo Nintendo (zwłaszcza w Europie). Wcześniej jedynie tytuły, które zleciło samo Big N było przez nich wydawane (bo zwyczajnie zlecili projekt danemu developerowi). Teraz mamy naprawdę pokaźną listę gier wydanych przez Nintendo (a które i tak pojawiły się wcześniej na innych platformach). Dlatego osobiście uważam, że jeżeli Bandai Namco współpracuje z Nintendo nad Metroid Prime 4 tak jak było to przy Super Smashu lub Pokkenie to będzie z tego więcej korzyści niż się wydaje. P.S. Świetnym przykładem jest Death Stranding od Kojimy - Renoma twórcy serii Metal Gear Solid + wydanie gry wyłącznie na PS4 = dostęp do DECIMA Engine od Guerilla na którym śmiga Horizon: Zero Dawn. (a to przecież autorski silnik Holendrów, który z tego co wiem, jego licencja nie jest sprzedawana jak np. Unreal Engine czy CryEngine). Cytuj
Gość ragus Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Ptaszki głośno ćwierkają, że pokażą coś na VGA2019 za tydzień. Nowa gra na Switcha, nie będąca portem z WiiU. Marcinie słyszysz? Czujesz. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Przecież to juz jest praktycznie potwierdzone od koszulki regiego obok keighleya z dopiskiem do zobaczenia na game awards Cytuj
Gość ragus Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Nie zesraj się Edytowane 27 listopada 2018 przez ragus Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 (edytowane) Oj co ja bym oddał za Metroida na miarę Prime. Ptaszki głośno ćwierkają, że Retro pokaże coś na VGA2020, heh. Edytowane 28 listopada 2018 przez zdrowywariat Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 10 godzin temu, ragus napisał: Nowa gra na Switcha, nie będąca portem z WiiU. Marcinie słyszysz? Czujesz. kupi się na premiere swticha pro Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 I jak w przypadku 99% gier na 3DS'a od premiery wersji New owy Metroid z mocy wersji Pro nie skorzysta (za to eshop będzie się szybciej wczytywał) Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Niby Niny ma wywalone na moc. Ale z drugiej strony zaraz będzie jeszcze większa przepaść, jak wejdzie ps5/scarlet. Przydałoby się jakieś dokokszenie Switcha. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Jeśli chodzi o nową konsolę, to bardziej przydałaby mu się nowa matryca, bo te gunwo TN obesrane to jednak lol. Nie wiem, niech dadzą OLED to od razu starego sprzedaje i biorę. A najlepiej by zrobili bundel z Metroidem. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 18 minut temu, chrno-x napisał: I jak w przypadku 99% gier na 3DS'a od premiery wersji New owy Metroid z mocy wersji Pro nie skorzysta (za to eshop będzie się szybciej wczytywał) No na bank zrobią mocniejszą konsole i będzie 720p w docku również Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 (edytowane) Ponoć grę tworzy młody, utalentowany team, więc dodatkowej mocy nie trzeba. Metriod Prime wyciągał z Gacka 110%. To najwolniej starzejąca się gra 3D szóstej generacji. Gra dalej robi wrażenie, nie wiem, czy to zasługa designu, czy czego? Pograłbym w handheld mode w remastera przed czwórką, heh. W żadnej grze nie czułem się tak samotny i odizolowany jak w MP1, nawet w Bioshocku1. Klimat przytłaczał. Samus niemowa, brak npc, widok ze środka skafandra, psychodeliczna muza, kosmos, no i świetnie zaprojektowane lokacje. Byłem w grze, że tak powiem. Cudowna gra. Edytowane 30 listopada 2018 przez zdrowywariat Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 10 minut temu, Faka napisał: Jeśli chodzi o nową konsolę, to bardziej przydałaby mu się nowa matryca, bo te gunwo TN obesrane to jednak lol. Nie wiem, niech dadzą OLED to od razu starego sprzedaje i biorę. A najlepiej by zrobili bundel z Metroidem. Akurat Switch ma wyświetlacz IPS a nie TN. Już przy premierze sprawdzano jego matryce. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.