Opublikowano 22 czerwca 20177 l PSX Extreme #239 Lipcowy numer dostępny od środy 28.06 Prenumerata - wysyłka 25.06 (niedziela) Cytat Roger: "Zaklepuję do recenzji Knack 2!!!” – napisał HIV na naszej prywatnej grupie extrimowej w trakcie E3. „Wstępnie rezerwuję całość z konfy Sony!” – przebił go w licytacji Kali. Dyskusję zakończył Dżujo, rzucając: „Wstępnie rezerwuję panią, która prezentowała Star Wars Battlefront II”. W obecnym numerze w dziale recenzji trudno było się o coś zabijać. Wszyscy żyli targami E3, które jak co roku sprawiły, że większość ekipy siedziała do późnych godzin nocnych z energetykami i zapasem chipsów, czekając na pokazy gier, które spowodują opad szczeki. Czy się takowych doczekaliśmy? O tym dowiecie się z naszego opasłego raportu. Do Los Angeles na kilka dni poleciał Komodo i ograł większość prezentowanych na targach produkcji. Nie śpiąc po nocach i wciskając się na Niemca i ładne oczy na pokazy, na które nie miał wstępu. Ale nie od dziś wiadomo, że Komodo ma na to żółte papiery. Położyliśmy swoje łapki na demach m.in. takich produkcji, jak Call of Duty: WWII, Destiny 2, Assassin’s Creed: Origins, Far Cry 5, Wolfenstein II: The New Colossus, Forza Motorsport 7, Need for Speed Payback, The Crew 2, Super Mario Odyssey, Dragon Ball Fighter Z czy Mario + Rabbids Kingdom Battle. Łącznie trafiliśmy na pokazy blisko 40 najbardziej wyczekiwanych tytułów. Przyglądamy się też nowej konsoli Microsoftu – Xbox One X – rozkładając ją na czynniki pierwsze i dyskutując nad przyszłością „najmocniejszej konsoli w historii”. Drugim tematem numeru jest tuning konsol. Jakie cuda można robić z naszymi ukochanymi sprzętami? Przeróbki obudowy, montaż diod LED-owych, podkręcanie procesorów, wymiany dysków, zakup łopatek i akumulatorów do padów – co dusza gracza zapragnie. Co najciekawsze – większości z tych przeróbek przy odrobinie samozaparcia możemy się podjąć na własną rękę. W publicystyce analizujemy też temat zwalniania czasu w grach – kto wpadł na ten pomysł i jak go rozwijano przez lata? Wspominamy również o fenomenie ludzików „Dżiajdżo”, znów wracając do lat 90., oraz śledzimy kulisy powstania marki Rambo, tak w kinematografii, jak i grach wykorzystujących licencję słynnego madafaki. Tych, jak się okazuje, było naprawdę sporo. A jeśli chcielibyście się dowiedzieć, jakie były inspiracje twórców Tekkena przy tworzeniu poszczególnych postaci, Rozbo przekopał dla Was internet w poszukiwaniu smaczków i ciekawostek. Miłego wypoczynku w lato koniecznie z Extrimem w plecaku :). I jak co roku czekamy na zdjęcia z wakacji ze Szmatławcem w tle! PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! TEMAT NUMERU - E3 2017 Cebulak w Los Angeles vol. 2 Konferencje Xbox One X A Way Out Anthem Assassin’s Creed: Origins Beyond Good & Evil 2 Call of Duty: WWII Crackdown 3 Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Days Gone Destiny 2 Detroit: Become Human Dragon Ball Fighter Z Far Cry 5 FIFA 18 Forza Motorsport 7 Hunt: Showdown Kingdom Come: Deliverance Mario + Rabbids Kingdom Battle Metal Gear Survive Metro: Exodus Metroid II: The Return of Samus Monster Hunter World Moss Need for Speed Payback Pro Evolution Soccer 2018 Skull & Bones Sonic Forces Spider-Man Star Wars Battlefront II Strange Brigade Super Mario Odyssey Śródziemie: Cień Wojny The Crew 2 The Evil Within 2 The Inpatient Uncharted: Zaginione dziedzictwo Wolfenstein II: The New Colossus TEMAT NUMERUTuning konsol CO NOWEGO Dead Alliance ELEX Monster Hunter XX: Nintendo Switch Ver. RECENZJE Arms Call of Duty: Black Ops III – Zombie Chronicles Cladun Returns: This is Sengoku! Crossout Danger Zone Demon’s Crystals DiRT 4 Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood Ever Oasis Everspace Get Even Guilty Gear Xrd REV2 Nex Machina Perception Phantom Dust Pixel Heroes: Byte & Magic Resident Evil Code: Veronica X Star Trek: Bridge Crew Tekken 7 The Caligula Effect The Elder Scrolls Online: Morrowind The Sexy Brutale Thea: The Awakening Tokyo 42 TumbleSeed Unit 4 Wipeout Omega Collection HARDKOR Tekken – twoja twarz walczy znajomo Kącik bijatyk Zgrentgen – Xbox One X – ratunek dla Microsoftu? Warsztat – świat w zwolnionym tempie Kartoteka – Keiichiro Toyama RETRO Trzeba znać Pegasus zone – Paperboy Kult plastiku – Arkanoid Controller Historia gier wideo w Polsce (cz. XXXI) Historia Rambo Comix Zone – „Outcast” FELIETONY Z dziennika gracza [Dżujo] Fabularna tawerna [Zax] Savepoint [Michał Walkiewicz] Od gracza dla graczy [Mazzi] Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus] New Game Plus [Mielu] Okiem maniaka [Roger] STAŁE RUBRYKI Co nowego Ohayo Nippon Dobre, bo polskie Hyde Park Graczpospolita Region Filmowy Listy Głos Ludu PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!PRENUMERATA została wysłana w niedzielę, 25.06. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.Zapowiedź nowego numeru również na PPE.pl. Informacje o najnowszym PE znajdziecie także na naszym profilu facebookowym.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l okładki dość średnie, ale codowa lepsza. nie ma recki crasha? lipton troche
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Autor Crash dopiero 30.06, my się zamykaliśmy 10 dni wcześniej, nie wyrobiło. Podobnie z Micro Machines, które też mieliśmy mieć, ale na ostatniej prostej opóźniono premierę na 30.06.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Dziś czwartek a już zapowiedź nowego numerku Czy ja dobrze pamiętam, że zbliża się gruba rocznica 20-lecia istnienia szmatławca?
Opublikowano 22 czerwca 20177 l No, będzie impreza i relacja z imprezy, wszyscy się upiją, a Hiv będzie puszczał bąki. Do tego jeszcze tradycyjne przemyślenia Ściery, w których opisze 20 raz, że on już w gierki się nie bawi. Nie mogę się doczekać. Co do nowego numeru, to prezentuje się nieźle. Okładki co prawda rakowe, a tuning konsol to raczej mało interesujący temat, ale relacje z e3 i stałą porcję felietonów chętnie poczytam.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Okładka z E3 beznadziejna, wszystko psuje ten miks postaci z kilku gier. Z CODem fajna, z jednym "ale", wiadomo jakim. Czekam znowu na jakieś spoko felietony i ciekawe artykuły Rozba czy Komodo jak ostatnio z Obcym czy wcześniej Syberią. Edytowane 22 czerwca 20177 l przez MYSZa7
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Tak się robi mix postaci z E3 Natomiast okładeczka z CoDem rządzi, to jest coś pięknego i 10/10. Temat numeru tym razem ujowy, ale chętnie poczytam relację z targów i ZgrentGen o X-klocku.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Nie cierpie wakacyjnych numerow. Najpierw temat numeru E3 a za dwa miesiace temat numeru Gamescom. I ten sam opisywany zestaw gier.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Kiedy oni zrobią coś z tą okładką, logiem i wszystkim xD Szatę mają w miarę ok, Retro też fajne. Ale to logo...
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Offtop: powinni ogłosić konkurs dla czytelników na podesłanie innego logosa. Zwycięzca dostałby dożywotnią prenumeratę. Takie coś było kiedyś w piśmie dla brudasków Mystic Art.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l W dniu 22.06.2017 o 16:04, Mejm napisał(a): Nie cierpie wakacyjnych numerow. Najpierw temat numeru E3 a za dwa miesiace temat numeru Gamescom. I ten sam opisywany zestaw gier. Ale akurat numery z E3 zawsze pozwalają przekazać wrażenia z dem wielu gier, które są prezentowane po raz pierwszy. Teraz np. ograliśmy nowego Asasyna, Wolfa, Battlefronta, CODa, Far Cry'a, Need for Speeda, Forzę, nowe gry na VR, DragonBalla i wiele innych. Na gamescomie są często inne niż na E3 dema, ale dzięki za uwagę - postaram się, aby relacja z GC była bardziej atrakcyjna i nie powielała tego co na E3.
Opublikowano 23 czerwca 20177 l Ja tam lubię te relacje z targów.Mogę sobie na spokojnie ogarnąć co i gdzie. Na bieżąco nie śledzę tego zalewu niusów i filmików targowych.
Opublikowano 23 czerwca 20177 l W dniu 23.06.2017 o 01:00, qwerty1 napisał(a): znowu "b** d***" o okładkę? no dajcie już spokój Jaki ból dupy? Oceniamy to co widzimy dopóki numer nie wyjdzie, nikt nie będzie się po jajkach lizał i mówił, że wszystko jest super i w ogóle.
Opublikowano 23 czerwca 20177 l W dniu 22.06.2017 o 21:00, Roger napisał(a): W dniu 22.06.2017 o 16:04, Mejm napisał(a): Nie cierpie wakacyjnych numerow. Najpierw temat numeru E3 a za dwa miesiace temat numeru Gamescom. I ten sam opisywany zestaw gier. Ale akurat numery z E3 zawsze pozwalają przekazać wrażenia z dem wielu gier, które są prezentowane po raz pierwszy. Teraz np. ograliśmy nowego Asasyna, Wolfa, Battlefronta, CODa, Far Cry'a, Need for Speeda, Forzę, nowe gry na VR, DragonBalla i wiele innych. Na gamescomie są często inne niż na E3 dema, ale dzięki za uwagę - postaram się, aby relacja z GC była bardziej atrakcyjna i nie powielała tego co na E3. Tutaj "winnym" jest niestety kalendarz. Dwa duze targi gierek w krotkim odstepstwie czasu, ktore trzeba porzadnie zrelacjonowac. I nawet jesli demo jest z innej lokacj to niestety (dla mnie) to wciaz ta sama gierka. Niemniej rozumiem, ze dla kogos kto mocno jara sie targami, taki raport to przydatne zestawienie i zwiezle podsumowanie imprezy.
Opublikowano 23 czerwca 20177 l Kupię jak każdy numer o E3. zredagowane na chłodno relacje z E3 >> jakiś sklejony na prędce first impression w internecie
Opublikowano 23 czerwca 20177 l w wakacje i tak mało gierek wychodzi, więc jakby nie targi to pewnie byłyby puste strony w gazetce
Opublikowano 23 czerwca 20177 l nie lubię numerów z E3 i gamescom. To samo w innych czasopismach, lanie wody, krótkie newsy. Szkoda czasu...
Opublikowano 23 czerwca 20177 l W dniu 22.06.2017 o 21:35, Butt napisał(a): W dniu 22.06.2017 o 21:00, Roger napisał(a): W dniu 22.06.2017 o 16:04, Mejm napisał(a): Nie cierpie wakacyjnych numerow. Najpierw temat numeru E3 a za dwa miesiace temat numeru Gamescom. I ten sam opisywany zestaw gier. Ale akurat numery z E3 zawsze pozwalają przekazać wrażenia z dem wielu gier, które są prezentowane po raz pierwszy. Teraz np. ograliśmy nowego Asasyna, Wolfa, Battlefronta, CODa, Far Cry'a, Need for Speeda, Forzę, nowe gry na VR, DragonBalla i wiele innych. Na gamescomie są często inne niż na E3 dema, ale dzięki za uwagę - postaram się, aby relacja z GC była bardziej atrakcyjna i nie powielała tego co na E3. Same jakieś raki., A Nintendo ograne? Tak, ograne mocno Mario + Rabbids, Super Mario Odyssey oraz Metroid na 3DS.
Opublikowano 24 czerwca 20177 l W dniu 23.06.2017 o 07:37, Butt napisał(a): A ja lubię, bo szkoda mi czasu na śledzenie tych targów samemu. Wolę sobie poczytać na spokojnie, na kibelku czy innym balkonie, co tam się działo. Tylko że wtedy mało recenzji fajnych tytułów, tylko takie krótkie dymki i opisy po 3-4 zdania na każdą grę. ;/ A w sumie teraz psx krótko opisuje gry, zarzuca grafikami z gier i nawet duże tytuły na 2 strony mają recenzję. A pamiętam np. taki 154 numer kwietniowy bodajże z recenzją god of war 3 - chyba 5 stron recenzja.
Opublikowano 24 czerwca 20177 l Ja tam lubie takie podsumowania targów, konferencje się ogląda na żywo, tez nie wszystko na nich jest pokazane. No a tych ameb z ppe to nie chce mi się czytać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.