MierzejX 883 Opublikowano 27 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 27 sierpnia 2017 Nie, no nie da się naprawić. One się zużywają. Możesz założyć zapasowy. Cztery są na wymianę. Jeśli potrzebujesz więcej to możesz zamówić ale dostaniesz karę. To normalne. Tak w tym sezonie kary dostaje McLaren. Cytuj
Emtebe 2 544 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Opublikowano 28 sierpnia 2017 (edytowane) Ok, czyli inwestuje w rozwój wytrzymałościowy części, by starczały jak najdłużej. PS. Wczoraj miałem śmiesznego buga. Kwalifikacje na 4. pozycji. Zaczyna się wyścig, a ja wcześniej zmieniłem silnik, więc przesunęli mnie na 14. miejsce. Robię okrążenie formujące, na jego końcu CPU przejmuje stery by ustawić nasze auto... A tu zonk, nagle mój bolid przenika przez inne i parkuje na 3. pozycji, która była wolna. Nie wiem o co chodzi :) Standardowym bugiem u mnie są znikające tekstury z filmików na początku wyścigów. Często nie wczytują się pełne tekstury od kasków i kombinezonów. Edytowane 28 sierpnia 2017 przez Emtebe Cytuj
KimUnYest 0 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 Może jakiś forumowy sezon? Cytuj
Emtebe 2 544 Opublikowano 8 września 2017 Opublikowano 8 września 2017 Kontynuując temat bugów... Kilka razy miałem buga po okrążeniu formującym. Zrobiłem kwalifikację, za karę zostałem cofnięty na odległe miejsce startowe (wymiana podzespołów). Ok, zaczynamy formowanie a pod koniec okrążenia mój bolid zamiast stanąć na końcu, przenika przez inne bolidy i parkuje na 2 czy tam 3 miejscu, które okazuje się być wolne :) Potem zobaczyłem w menu "dyrektor wyścigu", że ktoś tam z początku stawki dostał po okrążeniu formującym karę stop/go, więc startował z Pit Stopu (stąd wolne miejsce). Tyle, że cała stawka powinna się przesunąć o jedno pole startowe, a bug polega na tym, że tylko ja się przesuwam... Od razu na miejsce wykluczonego zawodnika :) Ale to nic. Bug wszech czasów miałem ostatnio... Zrobiłem kwalifikację na 1. miejscu. Zaczynamy okrążenie formujące, bolidy się ustawiają, ja na PP. Następuje start. A, że wyścig w potężnych opadach deszczu, to od razu mnie zarzuciło na bandę. No to zrobiłem flashbacka. Wracam do gry i od razu ruszam, bo odliczania już nie było... Przejechałem dwa czy trzy zakręty... i nagle ZONK. Tylko ja jadę... Inne bolidy stoją na starcie jak przyspawane. Mało tego... Za chwilę posypały się komunikaty, że cała stawka została zdyskwalifikowana za postawienie bolidu w niebezpiecznym miejscu. Kumacie? 19 kierowców wyleciało z wyścigu i ścigałem się SAM ZE SOBĄ :D Jaja niezłe. Na koniec wyścigu tylko ja zdobyłem komplet 25. punktów bo pozostali byli DSQ. Moc :D Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 11 września 2017 Autor Opublikowano 11 września 2017 (edytowane) Ja dopiero teraz zrobiłem drugi wyścig. Urlop mnie wyłączył z gry :)Shanghaj to kosmiczny tor, zdecydowanie trudniejszy od Australii. Początek treningu jak dziecko we mgle. W końcu jednak załapałem, ale daleko mi do mistrzów. Najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić podczas kwalifikacji to 1:41.500 (w rzeczywistości 1:36... jakoś robili Sauberem). 50% wyścigu to idealnie tyle ile potrzebuję, żeby czuć frajdę i jednocześnie nie było za mało. Problem mam z dopasowaniem poziomu trudności. Obecnie dałem 30% (bez asyst i na kierownicy) i kwalifikacje skończyłem na pole position. Wyścig dojechałem na 4 miejscu popełniając jeden błąd, który kosztował mnie 10s i z kiepską ale bezpieczną strategią. Co mnie irytuje to wytzrymałość komponentów. Po drugim wyścigu, niektóre z nich są zużyte już na 70 pare procent. Jeśli co dwa wyścigi będę musiał wymienić komponenty, to zdołam zrobić zaledwie 8 z 22 wyścigów. Zacząłem inwestować w wytzrymałość elementów. Zobaczymy jak pójdzie. Edytowane 11 września 2017 przez MierzejX Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 11 września 2017 Opublikowano 11 września 2017 Fernando Alonso Simulator 2017 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 14 września 2017 Autor Opublikowano 14 września 2017 Patch 1.6 Naprawia błąd z karą za zmianę komponentu i już ustawia bolidy w odpowiedniej kolejności po kółku formującym. Plus kilka innych rzeczy. Szczegóły: http://www.thesixthaxis.com/2017/09/13/f1-2017-patch-1-6-is-now-live/ Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 18 września 2017 Autor Opublikowano 18 września 2017 (edytowane) Miałem wczoraj dobry wyścig. Sochi 29 okrążeń. Po pierwsze, dzięki jakimś karom naliczonym innym, startowałem z wysokiej pozycji (jak na Saubera) - 7. Na starcie spadłem od razu o 3 miejsca, ale dzięki odpowiednim ustawieniom udało mi się na czwartym zakręcie je odrobić. Magia zdarzyła się na piatym zakręcie. Ktoś przeciął zakręt i nie wyrobił. W zakręcie zmieściłem się ja, Hamilton, Vettel i Raikonnen, cała reszta stawki mocno zwolniła. Postanowiłem nie oszczędzać swoich ultrasoftów i z bogatą mieszanką na pełnej agresji zacząłem trzymać się pierwszej trójki. Trzy okrążenia dalej Hamilton miał jakieś problemy i odpuścił. Zrobił to w złym momencie przez co Vettel o mało nie miał wypadku. Kimi śmignął na pierwsze a ja za nim na drugim. Niestety w tym momencie zacząłem tracić jakieś 0.2s do lidera na okrążeniu. Co gorsza Vettel odrabiał stratę jakichs 7s. Ja cały czas walczyłem by nie oddać drugiej pozycji i jechałem ostro, ale już na standardowej mieszance. Moje opony powoli nie dawały już rady i zacząłęm robić co raz wolniejsze kółka. Vettel przy 10 okrążeniu był jakieś 1.1s za mną ale postanowił zjechać do boxu. Ja zrobiłem to samo okrążenie później i szczęśliwie udało mi sie wyjechać przed nim w dodatku on wyjechał w trakcie ruchu co dało mi chwilę na złapanie oddechu. Trzymałem go na dystansie przez jakieś 8 okrążeń. Cały spocony już byłem od koncentrowania się i jazdy na 100%. Zaczęły się błedy. Raz wszedłem za szeroko a chwilę później straciłem na ułamki sekund tył. Vettel to szybko wykorzystał i łyknął mnie bez problemu. Raikonnen miał ponad 10s przewagi. Ja byłem już jakieś 3s za Vettelem i Bottasa miałem za sobą jakieś 10s. Pomyślałem wtedy 3 pozycja też dobra jak na Saubera i pierwsze podium, więc zacząłem jechać już zachowawczo. Lean mix i oszczędnie ale konsekwentnie. Wtedy pojawił się komunikat.... "Vettel ma jakieś problemy z bolidem". Stwierdziłem, że zawalczę. Znów bogata mieszanka i jazda na pełnych obrotach. 6 okrążeń dalej i na prostej przy starcie udało mi się go śmignąć. W tym czasie zaświecił się żółty sektor. Raikonnen odpadł z wyścigu... Byłem pierwszy i zostało dwa okrążenia do końca :) Udało sie dojechać.Bolid dostał mocno w... pompę :) ale warto było. Kariera w tej grze to jedyny słuszny tryb :) Edytowane 18 września 2017 przez MierzejX 1 Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 18 września 2017 Opublikowano 18 września 2017 Grasz na kierownicy? Jak z 2-3h poupalam na kierownicy, to bez prysznica z domu nie wychodź, cała du.pa zawsze spocona xd Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 18 września 2017 Autor Opublikowano 18 września 2017 Tak, mam G920. Jeżdżę bez asyst, bez znaczników, z kamerą z kokpitu. Poziom trudności jeszcze reguluję (obecnie 40%), żeby być zbliżonym do realnych założeń, ale niektóre tory są łatwe a niektóre ciężkie do opanowania. Chiny i Bahraj to masakra. Rosję załapałem dosyć szybko. Na padzie bym się tak nie napocił :) Generalnie mam całkiem dobrą kondycję, bo biegam i ćwiczę, ale jazda w skupieniu, żeby trafić każdy zakręt perfect to ciężka sprawa. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 No i kupiłem (na PSN jest promka na 79 ziko). Na padzie gra mi się bardzo dobrze. AI robi zdecydowanie mniej głu[pich ruchów niż w zeszłorocznej edycji. Tłumaczenie PL nadal jest bekowe. Jedno, co mnie raziło to bardzo wysoki kontrast (niemal black crush), więc musiałem wyrażnie podkręcić jasność. No i panom z Codies coś się wyraźnie pogibało z balansem....działa to odwrotnie do rzeczywistości i innych gier. W tej grze, kiedy ucieka nam tył i chcemy zniwelować nadsterowność trzeba.....ODCIĄŻYĆ TYŁ LOL. Balast do przodu zwiększa podsterowność, balast do tyłu zwiększa nadsterowność. I faktycznie to nie jest pomyłka w suwaku bo opis wyjaśniający działanie przesunięcia balastu również to opisuje, czyli to celowy zabieg xD Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2018 58 minut temu, Magik napisał: No i panom z Codies coś się wyraźnie pogibało z balansem....działa to odwrotnie do rzeczywistości i innych gier. W tej grze, kiedy ucieka nam tył i chcemy zniwelować nadsterowność trzeba.....ODCIĄŻYĆ TYŁ LOL. Balast do przodu zwiększa podsterowność, balast do tyłu zwiększa nadsterowność. I faktycznie to nie jest pomyłka w suwaku bo opis wyjaśniający działanie przesunięcia balastu również to opisuje, czyli to celowy zabieg xD Ciekawe. Nie sprawdzałem ustawień balastu. Tak się złożyło, że w karierze ciężko jest wyegzekwować trochę czasu podczas treningów by potestować ustawienia. Jedyne korekty jakie robiłem, były tylko z tych gotowych "presets". Wracając do sensu. Może tłumaczenie jest pomylone. Wyraźnie tak nie powinno być i inni gracze nie zauważyli tego problemu. Nawet w guidach piszą adekawtnie. Przykład: Cytat Moving the slider to the right (7-11) will move the ballast rearwards and increase oversteer increase traction reduce understeer Moving the slider to the left (1-5) will move the ballast forwards and increase understeer reduce traction reduce oversteer Źródło: http://cconmotorsport.com/2017/11/13/f1-2017-setup-guide-part-7-weight-distribution/ Ja póki co dotarłem w swojej karierze do GP Azerbejdżanu (w niektórych miejscach w grze, w wersji angielskiej, wciąż jest podane jako European GP). Jeżdżę 50% realnej liczby okrążeń. Problemy jakie zauważyłem, to błędy z reputacją. Wszystko było ok, z GP Monaco zrezygnowałem po kilkunastu okrążeniach i wyzerowało mi niemal wszystko - mogę to jeszcze zrozumieć, ale po tym zaczęły się cyrki. Po udanych kwalifikacjach wzrasta. Po udanym wyścigu spowrotem zeruje, więc ewidentnie coś jest nie tak. No i mam zastrzeżenie co do decyzji inżynierów w trakcie wyścigu. Te automatyczne są ok, o ile warunki pogodowe są stałe. Jak zaczyna się zmieniać pogoda ( a szególnie jak zmienia się kilka razy) to proponowane zmiany są zupełnie nietrafne i muszę je korygować za każdym razem. Całe to menu zmiany ustawień podczas wyścigu jest do bani i komendy głosowe pomagają ale jak samemu chce się ustalić na jakie opony i czy wymienić skrzydło.. to jest mocno niewygodne - powinno dać się to zrobić z menu pauzy, bądź powinno pojawiać się jakieś slow-mo. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Ktoś chętny na jakieś upalanko online na xone? Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2018 Ja obecnie, na jakiś czas przerzucam się na PC2, ale jak znajdzie się więcej jak 4 osoby, to chętnie dołącze. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 PC2 też z miesiąc temu zacząłem ogrywać i jakby coś to też chętnie pogram online, bo kariera przez zbugowane AI jest niezbyt pociągająca Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Maciucha dawaj na karting :-P Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 w maju możemy śmignąc, jeszcze jak Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Opublikowano 4 kwietnia 2018 Ok trzymam za slowo :-) Jak pogoda dopisze i ogarna tor po zimie to moze zaczne sezon w przyszlym tygodniu :-) Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 10 kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 kwietnia 2018 Ktoś chętny na kulturalne ściganie? Platforma: Xbox Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Nie chce się ktoś w miarę tanio gierki pozbyć? Bo ostatnio sprawdzałem na necie i dość mocno cenę trzyma, nawet używki - rychła premiera nowej odsłony niczego w temacie nie zmienia niestety. Obejrzałem parę gameplayów 2018 (oczywiście niezawodny Tiametmarduk) i wychodzi na to, że to bardziej DLC niż pełnoprawna odsłona, plus jeszcze ta obleśna aureola nad kokpitem, więc postanowiłem, że 2017 w zupełności zadowoli moje potrzeby Cytuj
Gość Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 (edytowane) Twócy tłumaczyli jakoś, dlaczego przez te wszystkie odsłony w żadnej nie było komentarza? Przecież to gra o jeżdżeniu samochodami w kółko, aż się prosi. Edytowane 5 września 2018 przez Gość Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 6 września 2018 Autor Opublikowano 6 września 2018 Tak. Kierowca słyszący komentatorów. Tego mi tylko trzeba To nie jest gra o oglądaniu F1 i prowadzisz bolid a nie cały team. Gdyby to była gra o zarządzaniu zespołem - miałoby to sens. W takim Motorsport Manager byłby to świetny ficzer. Oczywiście jestem tolerancyjny dla innych opinii, więc rozumiem potrzebę, ale jeśli już miałby być to niech go zrobią jako opcjonalny. 1 Cytuj
Gość Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 F1 Championship Edition miała komentarz i było OK, przynajmniej nie wiało nudą na dłuższą metę dla takiego motorsportowego casuala jak ja. Są przecież w grze ułatwienia rozgrywki pod Januszy F1 i tego typu gier. Najlepiej byłoby tak jak napisałeś, czyli opcjonalny i wszyscy byliby zadowoleni. Ale skoro można zrobić grę mniejszym kosztem... Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Mnie trochę śmieszy, że scenariusz na sezon jest z góry ustalony - awarie są skryptowane - zawsze ci sami w tym samym momencie itp. Trochę boli świadomość, że całość jest ustawiona niczym w jakimś wrestlingu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.