Skocz do zawartości

The Wolf Among Us 2


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Metacritic xddddddddddd TWD 1 jest słaby i żaden metacritic tego nie zmieni. To że większość uważa że to coś jest za(pipi)istą "grą" to nie znaczy że ja np. nie mogę mówić że jest słabą. :dunno: Mam iść za tłumem chołoty bo to modne? Nic z tego. Jak ma być subiektywnie to będzie. :pawel:

Co za lol content.

 

Co tam zdanie większości, liczy sie tylko moje. To ze większość uważa coś za bardzo dobra grę nie ma znaczenia bo ja uważam ja za słaba i tak będzie. Moje zdanie jest bardziej mojsze niż twojsze.

 

LOL

Opublikowano (edytowane)

No pewno. Nie narzucam tego innym, nie wmawiam że "gierka" jest słaba i też tak mają uważać, tylko wyrażam swoją opinię. Ja wiem że niektórym ciężko to pojąć, w dobie wciskania ludziom ciemnoty, no ale co zrobić. :lapka: Jak ktoś ma wyprany umysł przez media to później tak jest.

 

Jeden powie że jest rewelka, drugi że średniak, trzeci że słabizna - co komu do tego.

Edytowane przez ireniqs
Opublikowano (edytowane)

Więc nie pyerdolić głupot że 1 sezon TWD był słaby, bo to właśnie dzieki temu hitowi TT zdobyło renomę,uznanie graczy 

i nastał boom na tego typu gry .

TT ile gier zrobiło w tym stylu, 9? Z czego wartych uwagi poza wolfem są może ze dwie gierki, a i to tylko w sytuacji kompletnej stagnacji rynku i braku ciekawszych gier na horyzoncie lub w backlogu... co zapewne nigdy nie nastąpi. 

Dobrze, że Dontnod przy okazji Swojej drugiej gry pokazało jak powinno się robić tego typu pozycje. :lapka:

Swoją drogą TT nie byli pierwsi, którzy zrobili tego typu symulator chodzenia, oni jedynie połączyli kilka znanych elementów w całość.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

Gry od TT to nie symulatory chodzenia :facepalmz: To wspólczesna spuscizna po zapomnianym gatunku jakim były point'n'clicki. Pierwszy TWD był bardzo dobry, świetna historia, postacie, naprawdę dobry scenariusz w komplecie z bolączkami technicznymi każdy kolejny sezon to pochylnia jakościowa. 

 

Wolf Among Us to na dobrą sprawę ten sam schemat co TWD, ale dzięki dość nieznanym u nas komiksie Fables mial w sobie pewną dozę swieżości w skostniałym gameplayu i rozumiem trochę Schranza, który pisze, że jego fabuła nie porwała bo jednak ciężar emocjonalny w postaci prawdziwych ludzi i ich dramatów jedna wagowo wygląda inaczej. Tak czy siak aktualnie ta firma to zdecydowanie rak branży, gów.niany engine, tragiczny framerate w ich produkcjach, problemy techniczne, stuttering itp Do tego doliczyłbym słabe scenariusze (Gra o Tron jezu). 

Opublikowano

Co prawda nie ze wszystkim sie zgadzam co napisałeś, ale początek posta jak najbardziej na miejscu.

 

Lubię ich gry, ogrywam je kiedy nachodzi mnie nagła ochota i najlepiej jak jest dostępny pełny sezon bo odcinek po odcinku przy ich wydawaniu ogrywa sie beznadziejnie.

 

TT pod względem fabularnym ma wzloty i upadki ale uważam ze trzymają sie jednego poziomu z kilkoma wzniesieniami (1 sezon TWD) i upadkami (3 sezon TWD).

 

Pod żadnym pozorem nie są to ani pionierzy ani liderzy tego typu gier. Nie od nich wzięła sie sława tego gatunku. Oni po prostu korzystają najbardziej na jego popularności.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Próbowałam wczoraj znaleźć temat o wilku przez wyszukiwarkę forumową kilkanaście razy, żeby wkleić tego linka i nic nie wyskakiwało :yuno:

 

Niech robią ile trzeba, to fantastyczne uniwersum zasługuje, żeby je pokazać płynnie i wygodnie w przyjemnym gameplayu. Lubię gry od Telltale, ale klepiąc na szybko robią raka jak Game of Thrones.

Opublikowano

GoT był fabularnie najlepszą grą od TT. To, że technicznie była padaka to inna sprawa. Ostatnio próbowałem podejść do nowego Batmana lub GotG. Odpadłem. Kontynuacje WaU zagrałbym, GoTa też ale nic nowego od nich nie kupie do momentu aż silnika nie poprawią.

Opublikowano

@selene hi5, też się męczyłem i w końcu łopatologicznie poszukałem :x 

 

mam nadzieję że faktycznie popatrzą na konkurencję, w tej materii chyba im jednak bliżej do LiS, i wyciągną wnioski bo technicznie te gry to taki trochę win95. ostatnio klepali taśmowo swoje gierki, przerwa i dłuższy czas produkcji powinien wyjść na dobre. pod warunkiem oczywiście zmiany w silniku bo to największa bolączka.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wyciekło parę grafik z Bigbym

https://www.ppe.pl/news/59886/the-wolf-among-us-2-wyciek-pokazuje-glownego-bohatera.html

Unreal Engine to dobry wybór. Udało się zachować styl bliźniaczy względem oryginału, a jest szansa, ze optymalizacja będzie w końcu dobra

Opublikowano

wy się plujecie, a on zarobił 4 zł na tym newsie :kaz:

 

najważniejsze, że powstaje, bo to zdecydowanie najlepsza „gra” w całej bibliotece tytułów Telltale

  • Haha 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Byłem z nimi prawie od początku

Większość części Sam & Max, później w roku 2012 pierwszy sezon The Walking Dead i wtedy zaczął się boom, który ironicznie, oto lata później doprowadził do upadku. 

Odcinali kupony jak tylko było można, klepiąc już masowo kolejne gierki i ich epizody. Trzeciego sezonu TWD już nie dałem rady ukończyć, tak samo Batmana. Z ich wszystkich gier całkowicie pominąłem chyba tylko Minecrafta oraz Tales from the Borderlands.

Uczcijmy pamięć studia minutą ciszy z nadzieją, że co bardziej utalentowani ludzie z ekipy znajdą fuchę gdzie indziej w branży [*] :touche:

Czy patron działu, @blantman chciałby coś dodać? Można zaryzykować stwierdzenie, że bez wkładu TT nie byłoby tej wspaniałej części forumka

No nic, jest jeszcze Dontnod, które mimo woli stanie się teraz niejako spadkobiercą i kontynuatorem myśli giereczkowej od Telltale 

Edytowane przez Frantik
Opublikowano
17 minut temu, Frantik napisał:

Byłem z nimi prawie od początku

Większość części Sam & Max, później w roku 2012 pierwszy sezon The Walking Dead i wtedy zaczął się boom, który ironicznie, oto lata później doprowadził do upadku. 

Odcinali kupony jak tylko było można, klepiąc już masowo kolejne gierki i ich epizody. Trzeciego sezonu TWD już nie dałem rady ukończyć, tak samo Batmana. Z ich wszystkich gier całkowicie pominąłem chyba tylko Minecrafta oraz Tales from the Borderlands.

Uczcijmy pamięć studia minutą ciszy z nadzieją, że co bardziej utalentowani ludzie z ekipy znajdą fuchę gdzie indziej w branży [*] :touche:

Czy patron działu, @blantman chciałby coś dodać? Można zaryzykować stwierdzenie, że bez wkładu TT nie byłoby tej wspaniałej części forumka

No nic, jest jeszcze Dontnod, które mimo woli stanie się teraz niejako spadkobiercą i kontynuatorem myśli giereczkowej od Telltale 

Dodałem w temacie konsolowej tęczy. W skrócie stali w miejscu a świat giereczkowy poszedł naprzód. Ich wina że polegli. Formuła się wyczerpała polecam thimbleweed park, life is strange czy observera. Te 3 gry idealnie oddają to w jakich kierunkach poszły gry przygodowe.  

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...