Skocz do zawartości

3rd Strike/Alpha Collection na 30-lecie Street Fightera?


metalcoola

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

DSP miał swoje pięć minut kiedy w 2005 roku dostał się do top8 na turnieju Evolution, który rozgrywany był na dosyć słabym porcie na psx. Od tamtego czasu zarabia jako troll internetowy. Grając w ST w trybie arcade trzeba się przygotować na shitstorm jak w serii dwuwymiarowych Mortal Kombat. CPU reaguje na każdy ruch gracza jakby czytał w jego myślach. Najlepiej IMO wziąć Vegę (pazura) albo nauczyć się fireball trapów O. Sagatem albo Ryu (z tym, że trzeba to robić perfekcyjnie:kaz:). Ta wersja jest bardzo trudna i o dojściu do Akumy bez robienia sejvów można tylko pomarzyć.

 

Co do SF1 i dp to ja nie potrafię robić z nawet 50% skutecznością innych ciosów specjalnych jak np. fireball czy hurricane kick.

 

 

edit: jakby ktoś z PL chciał pograć w jakieś SF2/ST/SFA3/3s na Ps4 to zapraszam.

 

 

PS Właśnie sobie przypomniałem jak to jest grać arcade mode w ST. Musiałem sejvować co rundę, grałem Vegą a i tak było cholernie ciężko. Najwięcej problemu zrobili mi Blanka, boxer, pazur i Akuma. Chora gra:yao: Mam nadzieję, że kiedy wyjdzie japońska wersja, dadzą możliwość wyboru romu i da się normalnie grać.

Edytowane przez ornit
Opublikowano

Mój record gry na jednym "żetonie" w ST to dojście do piątej postaci grając Vegą (pazurem) co uważam za swój osobisty sukces. Tak jak wspomniałem wcześniej O.Sagat (wciskasz LP albo LK na Sagacie, potem szybko dól, góra, góra, dół i zatwierdzasz LP albo LK) i fireball trapy działają na CPU, trzeba jedynie wszystko dokładnie wykonywać i przeciwnik nas nie dotknie.

 

Wczoraj chyba drugi raz w życiu grałem w SF1. Co za syf! Kontrola nad postacią to zupełny random. Żeby wykonać SRK musiałem maszować qcf'y wtedy czasem wychodził mi dragon punch, czasem fireball. Niemniej przeszedłem tą grę na 3 kontynuacjach a Sagat padł od tego od czego powinien paść. 

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu ‎2018‎-‎06‎-‎10 o 13:42, Observer napisał:

Ktoś jeszcze uważa że coś jest nie tak z poziomem trudności tych starych street fighterów, zwłaszcza z SSFIIT? Kiedyś przełaziłem je na luzaku na automacie na jednym żetonie na teraz mam problem pokonać kogokolwiek za pierwszym razem. W ogole nie widać różnicy po zmianie trudności pomiędzy 1 a 8,  no i takie kwiatki też wpadają:

 

 

Za starych czasów nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło a tysiące walk rozegrałem z CPU przed erą internetu.

 

Max w swojej recenzji powiedział, że pierwsza wersja ST była tak trudna, że Capcom musiał ją wycofać, i wygląda na to, że to właśnie ta wersja jest na składance.

 

Ornit: Potwierdzam, że kod który dostajemy e-mailem po zakupie, to kod na Ultra Street Fighter IV :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Patch 28 czerwca!

 

Cytat

PlayStation 4:

  • A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online
  • Lobby issues have been improved
  • Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo
  • Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo
  • Various localization improvements

Xbox One:

  • Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo
  • Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo
  • Various localization improvements
  • Note: The Xbox One version of Street Fighter 30th Anniversary Collection currently uses Microsoft’s system for optimizing matchmaking for users with strong signals. Therefore, a matchmaking filter was not implemented

Steam:

  • A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online
  • A fix for direct input controllers where some users were unable to use diagonal movements
  • Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo
  • Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo
  • A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online

 

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak odbiegając trochę od tematu. Wiadomo SF to kultowa seria tak samo jak MK a jak to się ma do bijatyk z Neo Geo? Połowa biblioteki tego systemu to bijatyki, w latach 90 też było tyle imprez związanych np. z KoF, Fatal Fury, Last Blade, Samurai Shodown, Garou, Art of Fighting czy World Heroes?

 

Pamiętam ,że jeszcze tak w okolicach 2005 roku było słychać o turniejach w SF natomiast nic takiego sobie nie przypominam z bijatykami z neo geo. 

 

Opublikowano

Japońce grają na automatach głównie w Samurai Shodown 2, Samurai Shodown V SP , King Of Fighters 98, 98UM, 2002UM, Last Blade 2, i Garou. W innych częściach świata organizowane są turnieje już tylko w ostatniego King Of Fighters. U nas nic takiego się nie zapowiada. Jedyna nadzieja w nadchodzącym Samurai Shodown.

  • Plusik 1
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...