ornit 2 953 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) DSP miał swoje pięć minut kiedy w 2005 roku dostał się do top8 na turnieju Evolution, który rozgrywany był na dosyć słabym porcie na psx. Od tamtego czasu zarabia jako troll internetowy. Grając w ST w trybie arcade trzeba się przygotować na shitstorm jak w serii dwuwymiarowych Mortal Kombat. CPU reaguje na każdy ruch gracza jakby czytał w jego myślach. Najlepiej IMO wziąć Vegę (pazura) albo nauczyć się fireball trapów O. Sagatem albo Ryu (z tym, że trzeba to robić perfekcyjnie). Ta wersja jest bardzo trudna i o dojściu do Akumy bez robienia sejvów można tylko pomarzyć. Co do SF1 i dp to ja nie potrafię robić z nawet 50% skutecznością innych ciosów specjalnych jak np. fireball czy hurricane kick. edit: jakby ktoś z PL chciał pograć w jakieś SF2/ST/SFA3/3s na Ps4 to zapraszam. PS Właśnie sobie przypomniałem jak to jest grać arcade mode w ST. Musiałem sejvować co rundę, grałem Vegą a i tak było cholernie ciężko. Najwięcej problemu zrobili mi Blanka, boxer, pazur i Akuma. Chora gra Mam nadzieję, że kiedy wyjdzie japońska wersja, dadzą możliwość wyboru romu i da się normalnie grać. Edytowane 10 czerwca 2018 przez ornit Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 Mój record gry na jednym "żetonie" w ST to dojście do piątej postaci grając Vegą (pazurem) co uważam za swój osobisty sukces. Tak jak wspomniałem wcześniej O.Sagat (wciskasz LP albo LK na Sagacie, potem szybko dól, góra, góra, dół i zatwierdzasz LP albo LK) i fireball trapy działają na CPU, trzeba jedynie wszystko dokładnie wykonywać i przeciwnik nas nie dotknie. Wczoraj chyba drugi raz w życiu grałem w SF1. Co za syf! Kontrola nad postacią to zupełny random. Żeby wykonać SRK musiałem maszować qcf'y wtedy czasem wychodził mi dragon punch, czasem fireball. Niemniej przeszedłem tą grę na 3 kontynuacjach a Sagat padł od tego od czego powinien paść. 1 Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 13 czerwca 2018 Autor Opublikowano 13 czerwca 2018 W dniu 2018-06-10 o 13:42, Observer napisał: Ktoś jeszcze uważa że coś jest nie tak z poziomem trudności tych starych street fighterów, zwłaszcza z SSFIIT? Kiedyś przełaziłem je na luzaku na automacie na jednym żetonie na teraz mam problem pokonać kogokolwiek za pierwszym razem. W ogole nie widać różnicy po zmianie trudności pomiędzy 1 a 8, no i takie kwiatki też wpadają: Za starych czasów nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło a tysiące walk rozegrałem z CPU przed erą internetu. Max w swojej recenzji powiedział, że pierwsza wersja ST była tak trudna, że Capcom musiał ją wycofać, i wygląda na to, że to właśnie ta wersja jest na składance. Ornit: Potwierdzam, że kod który dostajemy e-mailem po zakupie, to kod na Ultra Street Fighter IV Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 O co chodzi z tym spowolnieniem animacji w czasie walk w SSF2T? Odklad siegne pamiecia to to bylo. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Po prostu CPS2 nie wyrabiał Są też areny, na których gra się znacznie szybciej niż na innych Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Ale przy porcie na pc tez byly te zwolnienia. Teraz rozumiem, ze kolekcja jest aracade perfect? Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Właśnie o to chodzi żeby te gry jak najlepiej oddawały klimat automatu Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 Patch 28 czerwca! Cytat PlayStation 4: A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online Lobby issues have been improved Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo Various localization improvements Xbox One: Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo Various localization improvements Note: The Xbox One version of Street Fighter 30th Anniversary Collection currently uses Microsoft’s system for optimizing matchmaking for users with strong signals. Therefore, a matchmaking filter was not implemented Steam: A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online A fix for direct input controllers where some users were unable to use diagonal movements Akuma is no longer playable in Ranked Mode for Super Street Fighter II Turbo Street Fighter III: New Generation and Street Fighter III: 2nd Impact – Giant Attack now output sound in stereo A matchmaking filter has been added. Users will now be able to select the minimum connection strength for opponents to match up with online Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 29 czerwca 2018 Opublikowano 29 czerwca 2018 Jakby to kogoś interesowało, matchmaking w końcu działa jak należy i nie łączy już z Azjatami, Brazylijczykami czy Australijczykami 1 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 5 lipca 2018 Opublikowano 5 lipca 2018 Ahahaha! Dobra gra! W końcu w finale w USA nie było O.Sagata 1 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 26 września 2018 Opublikowano 26 września 2018 Ostatni turniej, na którym J Chen fajnie tłumaczy przeróżne ciekawostki związane z systemem gry. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 12 listopada 2018 Opublikowano 12 listopada 2018 Kuroda po tarmoszeniu cycków małolaty cieszy się wolnością i gra w Street Fightera na Twitchu 3 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 listopada 2018 Opublikowano 12 listopada 2018 W ogóle mi nie przeszkadza ze gość jest zboczeńcem. Wspaniały gracz legenda. 2 2 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 12 listopada 2018 Opublikowano 12 listopada 2018 Mi też nie. Kuroda streamuje od końca października. Mam nadzieję, że dzięki temu zarobi na utrzymanie i ogarnie sobie życie. Cytuj
Ukukuki 6 986 Opublikowano 13 listopada 2018 Opublikowano 13 listopada 2018 Tak odbiegając trochę od tematu. Wiadomo SF to kultowa seria tak samo jak MK a jak to się ma do bijatyk z Neo Geo? Połowa biblioteki tego systemu to bijatyki, w latach 90 też było tyle imprez związanych np. z KoF, Fatal Fury, Last Blade, Samurai Shodown, Garou, Art of Fighting czy World Heroes? Pamiętam ,że jeszcze tak w okolicach 2005 roku było słychać o turniejach w SF natomiast nic takiego sobie nie przypominam z bijatykami z neo geo. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 13 listopada 2018 Opublikowano 13 listopada 2018 Japońce grają na automatach głównie w Samurai Shodown 2, Samurai Shodown V SP , King Of Fighters 98, 98UM, 2002UM, Last Blade 2, i Garou. W innych częściach świata organizowane są turnieje już tylko w ostatniego King Of Fighters. U nas nic takiego się nie zapowiada. Jedyna nadzieja w nadchodzącym Samurai Shodown. 1 Cytuj
Ukukuki 6 986 Opublikowano 13 listopada 2018 Opublikowano 13 listopada 2018 Dzięki za wyjaśnienie! Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 13 listopada 2018 Opublikowano 13 listopada 2018 Jeśli jesteś zainteresowany bardziej tematem to polecam kanał salonu Mikaido. Organizują tam turnieje w dosłownie wszystko co ukazało się na automatach. https://www.youtube.com/channel/UCPrifqgoJmq7UgmRkZUKTJQ/videos Tutaj natomiast inny salon Kohatsu https://www.youtube.com/user/kouhatsu/videos i a-cho https://www.youtube.com/user/GAMEacho/videos 3 Cytuj
Ukukuki 6 986 Opublikowano 13 listopada 2018 Opublikowano 13 listopada 2018 Pierwszy i ostatni kanał dodałem do subskrypcji, fajnie ,że ktoś w to jeszcze gra nawet w takie słabsze tytuły jak World Heores 2. Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 14 listopada 2018 Opublikowano 14 listopada 2018 Szkoda że nie ma World Heroes Perfect na PS4/XO/PC. A jeszcze lepiej by było gdyby "odświeżyli" tę serię. Cytuj
Ukukuki 6 986 Opublikowano 10 grudnia 2018 Opublikowano 10 grudnia 2018 Wyjaśnione w temacie Street Fighter Alpha 3 na PSXa. Man!iak pierwszy albo drugi numer, nie pamiętam już. 1 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 11 grudnia 2018 Opublikowano 11 grudnia 2018 Za moich czasów mawiało się chuj. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.