MierzejX 883 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Zakładam temat ogólny odnoszący się do aplikacj Xbox - obojętne czy tej na Win 10, czy Androida. Jeśli ma ktoś jakieś pytania to, to może być temat do szukania odpowiedzi. Ja mam pierwsze. Chciałem skorzystać z możliwości rozmów w grupach na apce na Win 10. Niestety pojawia mi się informacja, że mam zbalokowany NAT. W ustawieniach sieci w apce pojaiwa się info przy NAT: "Teredo is unable to qualify". Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager. Na jednym z forów znalazłem filmik jak ktoś pokazuje jak go zainstalować przez wybranie opcji "Add legacy hardware" w device manager, ale nie wiem dlaczego u mnie nie ma opcji "Add legacy hardware". Ktoś wie co mogę z tym zrobić, żeby móc pogadać w party chat przez kompa? Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Kontaktowałeś się ze swoim providerem? Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2017 To nie jest wina providera. Na konsoli wszystko śmiga jak należy. To komputer ma problem, bo brakuje mu tego protokołu Teredo Tunneling Adapter. Chodziło mi o to, żeby móc pogadać ze znajomymi jak jestem w innym miejscu z laptopem. Problem w tym, że nie ważne gdzie jestem, bo to wina kompa. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Wina kompa bo wyjściowo teredo to ipv6 a standardowo pc/laptop korzysta z ipv4 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2017 (edytowane) Przekopałem pół rejestru, pozmieniałem wartości. W końcu udało mi się ruszyć interfejs Teredo i wymusić jego działanie w systemie... nic to nie pomogło. Jakimś przypadkiem udało mi się znaleźć gościa z podobnym problemem. Znalazł on rozwiązanie. Problem stanowi IP Helper. Nie wiedzieć dlaczego w moim i tego gościa systemie ma on jakieś problemy z działaniem w aplikacji Xbox. Należy wejść w ustawienia "Services" (chyba "Usługi" w PL wersji). Odnaleźć na liście IP Helper i palnąć mu reset. Uruchomić apkę Xbox i tyle - grupy powinny działać, a test sieci nie wykryje żadnego problemu. U mnie problem rozwiązało. Edytowane 21 sierpnia 2017 przez MierzejX Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 (edytowane) W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić. https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat Testowałem, działa. Edytowane 21 sierpnia 2017 przez Kriss_Hietala Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2017 Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager. W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić. https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat Testowałem, działa. Żadne z rozwiązań proponowanych w FAQ nie pomagało. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 22 sierpnia 2017 Opublikowano 22 sierpnia 2017 A nie było w ukrytych urządzeniach? Jak nie ma Teredo to nawet prościej bo nie trzeba go uwidaczniać i odinstalować. Wystarczy zainstalować. No ale skoro nie zatrybiło to jakiś grubszy problem. Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera? Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić. EDIT: OK, nevermind, chyba już namierzyłem folder, w jakim lądują Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Wredny napisał: A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera? Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić. A masz w Windowsie swoje konto podpięte? Jeśli tak to powinno Ci przenosić automatycznie na kompa te screeny, po tym jak je wyślesz z xboxa na one drive. Edytowane 11 listopada 2020 przez lpcl Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 11 listopada 2020 Opublikowano 11 listopada 2020 Teraz, Wredny napisał: Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem Czasem drętwo się updatują, trzeba wleźć i kliknąć w folder. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.