Skocz do zawartości

Xbox One app - Windows, Android - pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakładam temat ogólny odnoszący się do aplikacj Xbox - obojętne czy tej na Win 10, czy Androida. Jeśli ma ktoś jakieś pytania to, to może być temat do szukania odpowiedzi.

 

Ja mam pierwsze. Chciałem skorzystać z możliwości rozmów w grupach na apce na Win 10. Niestety pojawia mi się informacja, że mam zbalokowany NAT. W ustawieniach sieci w apce pojaiwa się info przy NAT: "Teredo is unable to qualify".

 

Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager.

 

Na jednym z forów znalazłem filmik jak ktoś pokazuje jak go zainstalować przez wybranie opcji "Add legacy hardware" w device manager, ale nie wiem dlaczego u mnie nie ma opcji "Add legacy hardware".

 

Ktoś wie co mogę z tym zrobić, żeby móc pogadać w party chat przez kompa?

  • Odpowiedzi 11
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To nie jest wina providera. Na konsoli wszystko śmiga jak należy. To komputer ma problem, bo brakuje mu tego protokołu Teredo Tunneling Adapter. Chodziło mi o to, żeby móc pogadać ze znajomymi jak jestem w innym miejscu z laptopem. Problem w tym, że nie ważne gdzie jestem, bo to wina kompa.

Opublikowano (edytowane)

Przekopałem pół rejestru, pozmieniałem wartości. W końcu udało mi się ruszyć interfejs Teredo i wymusić jego działanie w systemie... nic to nie pomogło.

 

Jakimś przypadkiem udało mi się znaleźć gościa z podobnym problemem. Znalazł on rozwiązanie. Problem stanowi IP Helper. Nie wiedzieć dlaczego w moim i tego gościa systemie ma on jakieś problemy z działaniem w aplikacji Xbox. Należy wejść w ustawienia "Services" (chyba "Usługi" w PL wersji). Odnaleźć na liście IP Helper i palnąć mu reset. Uruchomić apkę Xbox i tyle - grupy powinny działać, a test sieci nie wykryje żadnego problemu. U mnie problem rozwiązało.

Edytowane przez MierzejX
Opublikowano

Jest o tym na stronie support MS (http://support.xbox.com/en-GB/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat). Problem w tym, że nie pojawia mi się żaden adapter Teredo w device manager.

 

 

W Appce windows 10 dajesz test. Jak wyjdzie negatywny, to będzie komunikat od Teredo wraz z linkiem jak naprawić.

https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

Testowałem, działa.

 

Żadne z rozwiązań proponowanych w FAQ nie pomagało.

  • 3 lata później...
Opublikowano

A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera?
Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić.


EDIT:
OK, nevermind, chyba już namierzyłem folder, w jakim lądują :lapka:

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Wredny napisał:

A czy ktoś posiadł tajemną wiedzę, jak skopiować swoje zrzuty ekranu na twardy dysk komputera?
Bo pomiędzy XSX a aplikacją wszystko działa sprawnie, dostaję powiadomienie na konsoli, że wbiłem aczika, tudzież zrobiłem zrzut, za chwilę mam to samo powiadomienie na odpalonej apce, ale za ch#ja nie mogę nic z tym screenem zrobić.

A masz w Windowsie swoje konto podpięte? Jeśli tak to powinno Ci przenosić automatycznie na kompa te screeny, po tym jak je wyślesz z xboxa na one drive. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Automatycznie lądują na apce (w kompie), ale żeby fizycznie je pobrać na dysk to trzeba wybrać "pobierz" pod zdjęciem - już rozkminiłem :lapka:

Czasem drętwo się updatują, trzeba wleźć i kliknąć w folder. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...