Skocz do zawartości

Octopath Traveler


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Ficuś napisał:

gracie dzisiaj w demo (poczatek historii, progres leci do fulla) czy jednak czekacie jeszcze miesiac na fulla?

Nie ma szans żebym czekał dzisiaj ściągane i odrazu ogrywane :)

Po

DK  Tropical freeze straszna  susza u mnie. 

Na szczęście do tenisa z Marianem jeszcze tylko tydzień preorder poleciał wczoraj w cebulowej cenie ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

o demie:

 

This demo essentially contains all of the content of the full game, including the stories for all eight playable characters, so you can freely choose any of them. There is, however, a 3-hour time limit on the demo, and you can’t play it anymore once your time is up. However, you can transfer your progress to the full version of the game once it’s released on July 13th.

Opublikowano (edytowane)

Dziwna sprawa, bo jak dotąd to tylko zniknęło to poprzednie, a nowego nie ma.

 

Może w treehouse dzisiaj będzie prezentowana gra i po prezentacji chcą wrzucić demo..

Edytowane przez funditto
Opublikowano (edytowane)

Jak tam demo? Dla mnie giera day one. Można grać powyżej 3h, ale nie da rady już zrobić save'a. Przez 3h zdobyłem 4 postacie + ubiłem wszystkich bossow związanych z nimi. Jedyne co mnie wkurza to zbyt długie przedstawienie historii dla każdej z postaci. Biere na premierę, bo oderwać się nie można.

Edytowane przez bebbop
Opublikowano
4 minuty temu, bebbop napisał:

Jak tam demo? Dla mnie giera day one. Można grać powyżej 3h, ale nie da rady już zrobić save'a. Przez 3h zdobyłem 4 postacie + ubiłem wszystkich bossow związanych z nimi. Jedyne co mnie wkurza to zbyt długie przedstawienie historii dla każdej z postaci. Biere na premierę, bo oderwać się nie można.

Tylko szkoda ze jak jedna postacią przejdziesz prolog to już nie ruszysz dalej i jedynie można odpalić nowa historie oczywiście mowa o demie 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem czyja to gra i chyba wezmę w ciemno - chociaż powinienem w końcu przejść obie części Barverly XD

 

EDYTA: Dobra kolekcjonerka jest - karton + soundtrack za 150 zł Więcej :p

 

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano

Demko dzisiaj odpalone Therionem wciąga jak diabli już nie mogę się doczekać 13 lipca .

Oj będzie grane :) 

Swoją drogą wiedzieliście

O - Ophillia
C - Cyrus
T - Tressa
O - Obleric
P - Primrose
A - Alfyn
T - Therion
H - H'aanit

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, blantman napisał:

day one panowie. Demka nie sprawdzam ale trzbe apre orderek złożyć. Gdzie polecacie obecnie pre order?

 

W konsole i gry jest podstawka za 199 zł i to jest najtaniej z tego co szukałem. Można jeszcze znaleźć limitkę za 350 zł, ale tam płacisz dodatkowo w sumie za sam karton + płytę z soundtrackiem, więc kiepsko.

 

Poprawka, tam nawet soundtracka nie ma :p

81LpBhLh4ZL._SL1500_.jpg

Edytowane przez Pacquiao
  • Plusik 1
Opublikowano

ja sie tylko boje by nie przesadzili z iloscia randomowych walk (moze suwaczek do tego jak w bd?)

 

sama gra ponoc tez jest dosc wymagajaca - takie opinie przejawialy sie w preview, a dali dziennikarzom wiecej kodu niz my mamy w demie - oby zatem nie oznaczalo to, ze wiekszosc czasu z tych 60h zajmuje grindowanie

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Ficuś napisał:

ja sie tylko boje by nie przesadzili z iloscia randomowych walk (moze suwaczek do tego jak w bd?)

 

sama gra ponoc tez jest dosc wymagajaca - takie opinie przejawialy sie w preview, a dali dziennikarzom wiecej kodu niz my mamy w demie - oby zatem nie oznaczalo to, ze wiekszosc czasu z tych 60h zajmuje grindowanie

 

Niczym w Bravely Default będzie można ustawić częstotliwość randomowych walk. Owszem pierwsze demo było wymagające ale w pozytywny sposób. Moim zdaniem walki są ciekawe i wymuszają na graczu stosowanie metody: papier-kamień-nożyce. Przy pierwszym demie spędziłem może ze 2/3h i poszwędałem się aby znaleźć wszystkie skrzynki, wykupiłem lepsze uzbrojenie w wiosce (grałem tylko Olbericiem) i poleciałem na Bossa. Dałem radę bez jakiegolwiek problemu. Wystarczyło wyuczyć się ataków przeciwnika oraz wykorzystać dobro płynące z systemu walki i tego iż główny bohater posiadał dwie bronie i specjalne ataki do nich, które można wybierać podczas potyczki i ja osobiście bawiłem się wyśmienicie (a rzadko system walki w jRPGach mnie kręci). 

 

@Velius

Mnie się tytuł cholernie podoba, lubię jak RPGi nie są tępo nastawione na grind, tylko na ruszenie głową. System z Bravely bardzo tutaj pasuje i naprawdę umożliwia turowo niszczenie przeciwników aż miło i to zaledwie jedna postacią (coś czego często nie znoszę w jRPGach, gdzie bez teamu to Twoja postać to dno i kilometr mułu). Jak to często Nintendo się chwali określeniem "easy to learn, hard to master" i uważam, że w pełnej wersji system walki jeszcze bardziej rozwinie skrzydła (bo w pierwszym demku całkiem sporo rzeczy jest niedostępnych). 

 

Szkoda, że tytuł nie ma nawet w limitce płytki z kilkoma utworami ale gra mi się tak podoba, że nie szkoda wyłożyć mi tych 100zł więcej i niezdecydowanym polecam wziąć podstawkę, która i tak będzie miała przepiękny artwork jako okładkę. Pomimo, że ściągnąłem Prologue demo to wolę poczekać na pełne wydanie bez limitu czasowego (obecnie i tak męczę Hollow Knighta).

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano

Walki w pierwszym demie strasznie się przeciągały i nie były zbyt ciekawe. Nabicie tego specjalnego paska przez pierwsze rundy, potem atak z jego użyciem i od nowa na kolejnym przeciwniku. Jeśli każda walka z prostymi mobkami miałaby tyle trwać to słabiutko. Może było to ciekawe w pierwszych dwóch, ale klepanie tego schematu 3min w każdej walce szybko znudzi.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pierwsze demo, które ograłem jakoś mnie nie porwało, ale te drugie prologue wsiadło na kolana po Michałka przez wybór bohaterów, gra jest świetna. Także trzeba kupić full wersję :)

Opublikowano (edytowane)

W testach w nowym "Edge'u" poza ładnymi obrazkami i ogólnym opisem gry wyłania się głównie obraz gry trudnej. Wymagająca walka (przeciwnicy zabierają dużo HP, kluczowe jest breakowanie ich) przedstawiona jest jako sól tej gry i jej największy atut. Jak zauważa autor, mimo fali wyglądających oldskulowo jRPG-ów 2D, jakie obecnie powstają, mało który z nich jest równie oldskulowo trudny.

 

Pytanie się we mnie rodzi, jaka część kompletnej gry będzie opierać się na mniej lub bardziej celowym "grindzie". Bravely potrafiło być w tej dziedzinie wyjątkowo bezczelne i u wielu osób przytłumić początkowe pozytywne wrażenia związane z wyglądem, muzyką, interfejsem i designem gry.

Edytowane przez ogqozo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...