Skocz do zawartości

Octopath Traveler

Featured Replies

Opublikowano
4 minuty temu, chrno-x napisał:

padło na Olberica. Poza tym jestem ciekaw przyziemnej historii tej postaci (bez ratowania świata i innych góvien)

 

W akcie drugim zaliczone mam: rycerz, kupiec, tancerka i aptekarz i historią Olberica nie będziesz zawiedzony - póki co mój faworyt (sztosik) , a tancerka spadła na ostanie miejsce :), ale dalej na wypasie.

  • Odpowiedzi 541
  • Wyświetleń 59,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, teraz tak. Po 85 godzinach ukończyłem Octopath Traveler, jeśli za ukończenie uznać zaliczenie wszystkich chapterów głównego wątku. Sidequesty wypełniałem tylko te, które miałem po drodze i

  • Xenoblade 2 stworzyło 50 osób, patrząc więc Twoim tokiem rozumowania takie GTA IV nad którym pracowało blisko 1000 osób powinno kosztować ok. 4000 PLNów.  Albo inaczej, skoro na takie Xeno 2 żądano 20

  • Odmienne zdanie możesz mieć ale jedyne na co patrzysz to aspekt graficzny. W takim przypadku nie wiem co wszyscy myśleli dajmy pod koniec milenium, gdy wyszło Shenmue deklasując graficznie wszystko co

Opublikowano

ok złodziej nie jest taki zły odkryłem jak mogę nim niezły dmg robić. Minusem jest że na razie prawie wszyscy mają jakieś obszarowe ataki a on robi porządny dmg pojedynczym przeciwnikom ale zero aoe :).

 

No i steal przydaje się dużo hajsu w ten sposób zarabiam.

Opublikowano
7 minut temu, blantman napisał:

ok złodziej nie jest taki zły odkryłem jak mogę nim niezły dmg robić. Minusem jest że na razie prawie wszyscy mają jakieś obszarowe ataki a on robi porządny dmg pojedynczym przeciwnikom ale zero aoe :).

 

No i steal przydaje się dużo hajsu w ten sposób zarabiam.

i dorzuc jeszcze statusy typu obniżenie sily ataku u przeciwników i bedzie jedna z lepszych postaci .

Tak jak pisałem wcześniej każda z postaci wnosi jakąś swieżość do drużyny .

Opublikowano
  • Autor

trzy postacie w druzynie (tancerka, healer, zlodziej) - ich prologi slabe lub dobre (tancerka), mam nadzieje, ze dalej bedzie lepiej, sposob dolaczania kolejnych postaci do naszej ekipy zdecydowanie najbardziej naiwny z wszystkich jrpg w jakie gralem

 

technicznie arcydzielo - brzmi genialnie i wyglada cudownie, az sie marzy remake ff6 lub chrono trigger w tej technologii, nostalgia wali z tych pixeli mocno

Opublikowano

Czyli każda postać ma swój osobny prolog, ale potem niezależnie kim gramy fabuła idzie w jeden, określony sposób? 

Owe prologi dla każdego to 1-1.5h grania czy może więcej?

Opublikowano

Fajnie Was poczytać, jak tylko skończę Shining Resonance'a to zabieram się za Travelersów, bo dwa jRPG'i na raz to za dużo.

Opublikowano
  • Autor

kazda postac ma swoj oddzielny prologue, co dalej to nie wiem

 

tak - prologue kazdej postaci to ok godzinki grania

Opublikowano
5 minut temu, grykom napisał:

Czyli każda postać ma swój osobny prolog, ale potem niezależnie kim gramy fabuła idzie w jeden, określony sposób? 

Owe prologi dla każdego to 1-1.5h grania czy może więcej? 

potem nadal mają oddzielne historie w innych częściach mapy.

 

Mi została już tylko jedna postać do odkrycia i koniec prologów. 11h wspaniałem rozrywki za mna.

Opublikowano

ta gra nie ma jednej ustalonej ścieżki postępu? Można dowolnie skakać między postaciami i ich historiami w ramach jednego savea? 

Opublikowano
  • Autor

nie ma

 

masz mapke swiata i kazda postac ma oddzielna historie, w oddzielnych miejscach swiata podzielona na akty (trzeba tam dojsc i tyle), mozesz robic te akty w dowolnej kolejnosci, olac niektore postacie itp, wiadomo tez ze im dalej w las w historii danej postaci tym potrzebujesz wyzszego lvl do aktu wiec albo grind albo bierzesz sie za historie innych by naturalnie nabic lvl

Opublikowano
  • Autor

do tego poziom trudnosci jest skalowany, nawet ataki przeciwnicy maja inne w zaleznosci od tego czy zdecydujesz sie na gre tylko jedna postacia czy jednak bedziesz dolaczac do druzyny innych

 

granie tylko na jedna historie raczej bedzie meczace, np tancerka, nia zaczalem, po prologue jej kolejny akt znajduje sie bardzo daleko na mapie swiata i ma rekomendowany chyba 23 czy tam 27lvl wiec musialbym grindowac

Opublikowano

w drugich aktach czas gry się wydłuża jednej przygody do 2-3 h grania (zależy jeszcze czy robisz poboczne i jak szybko zatłuczesz bossa) - prologi są krótsze, mam skończone 4 postacie w drugim rozdziale i dwie z nich są już na tyle wylevelowane że mogę nimi uderzać do 3 aktów, ale rozrzut między nimi też jest znaczący jeden wymaga 32 lvl do aktu 3 a inny z kolei 40 lvl

 

myślałem że mam dużo kasy ale jak zobaczyłem ile kosztuje oręż w kolejnych miastach szczena mi opadła :)

Edytowane przez bulaxyz82

Opublikowano

No gurwa switcha trzeba kupić znowu ;/

Opublikowano

Dobrse rozumiem ze mamy w teamie np 4 ludkow i możemy ta drużyna robić każdego historie ? Bo tak na prawdę nie ma wspólnej jednej wiec każdego historie osobno robimy jako team ?

 

w sumie ciekawe rozwiązanie 

Opublikowano

Mi na razie to się podoba. Nie ma jakiegoś RATOWANIA ŚWIATA a bardziej osobiste historie. Poza aptekarzem i sprzedawczynią  bo tam

Spoiler

ahoj przygodo.

Reszta ma jakieś ciekawe motywacje na start podróży i jesteś ciekaw co dalej.

Opublikowano

Tymczasem, podobno są spore braki Octopatha w sklepach i Square Enix mocno zaskoczone sprzedażą 

Opublikowano
  • Autor

w UK sprzedalo sie ponoc dwa razy lepiej na premiere niz w analogicznym okresie czasu bravely default

 

w kkw tak jak pisze rayos - ponoc ciezko dostac w sklepie, wakacje zaczely sie tam dla dzieciakow

Opublikowano

U nas w Krakowie też problem z dostępnością, a przynajmniej w tych mniejszych sklepach :/ 

Opublikowano
2 godziny temu, blantman napisał:

 Nie ma jakiegoś RATOWANIA ŚWIATA a bardziej osobiste historie. Poza aptekarzem i sprzedawczynią  bo tam

  Pokaż ukrytą zawartość

ahoj przygodo.

 

 

Nawet bossowie w tym wszystkim są tacy zwyczajni, żadne smoki czy demony i inne wampiry, tylko zwykli ludzie ,którzy stają nam na drodze i albo my mamy z nimi problem albo oni z nami. Zresztą wystarczy róznica już 4 poziomów i nie ma z nimi więkzego problemu. Jak do tej pory gra nie stanowi większego wyzwania, wszystko jest super wyważone. Drugie jobsy w dużym stopniu pomagają w eliminacji zastępów kolejnych wrogów. Dzisiaj pogrinduje rezerwową czwórkę, żeby zaliczyć im drugie etapy. Obecnie są na 10 lvl a potrzebują 23-27lvl - dam znać jak szybko pójdzie ich grindowanie.

 

Edycja:

No i grindowanie zajęło około 2h

Edytowane przez bulaxyz82

Opublikowano

Tez się skusiłem na kopie a jeszcze na poleczce leży captain toad i crash, 2 dni wolnego szykuje się długi wieczór <3

Opublikowano

Ceny w sklepach internetowych lecą w górę. Jeszcze chwila a będą równe cyfrówce w eshopie. Xkom ma niby po 199 złotych ale chwilowo brak na stanie.
Szaleństwo na tą grę chyba na całym świecie jest ale słono karzą płacić jak za taką grę!

Opublikowano
36 minut temu, Kolos28 napisał:

Ceny w sklepach internetowych lecą w górę. Jeszcze chwila a będą równe cyfrówce w eshopie. Xkom ma niby po 199 złotych ale chwilowo brak na stanie.
Szaleństwo na tą grę chyba na całym świecie jest ale słono karzą płacić jak za taką grę!

Ja dałem 42 funty jeszcze była obniżka z 49 : D to i tak chyba taniej niż w PL

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.