Skocz do zawartości

Octopath Traveler


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

zacząłem wczoraj 1 akty zrobiłem z rozbiegu mojego maina złodzieja i lvl wymagany 22 miałem w teamie złodzieja na 22 i reszte źle dobrana na poziomach 15-18 (źle dobraną bo nie wziałem ani aptekarza ani kapłanki czyli bez healera team : złodziej/jobs scholar, handlarka, tancerka i łowczyni) . Już w "lochu" skumałem że chyba coś nie tak i zapomniałem o healerze. Udało się bez śmierci ale na ostatnim bossie (walka ponad 15 minutowa) poszły prawie wszystkie itemy leczące i dające sp a dodatkowo kilka lepszych gemów z atakami medium. xD Czyli jak da radę przejśc tak z dupy bez przygotowania to dobrze wróży reszcie przygody. No ale wzrost poziomu trudności na bossie znaczny. Znaczy cały loch easy a boss mocarny.

 

Swoją drogą walka po 16 h nadal nic nie nudzi i aż chce aby było jej więcej podczas podróżowania. Super że jest mało skomplikowana ale aby wymiatać trzeba poznać wiele ciekawych zagrań. Duża satysfakcja jak kilka walk z rzędu masz bez ataku przeciwnika bo breaki wpadają.

 

A i polecam zdolność tancerki co randomowo wali czymś we wroga lub w sojuszników. Podbija expa za walkę.

 

Dodatkowo jak traficie na wroga z workiem na plecach SZYBKO go zabijcie. Daje duuuuuuuużo  exp i kasy. kilka lvl do przodu przy lvl poniżej 20. Ma mało hp ale zadaje się obrażenia 1-2 hp :)

Edytowane przez blantman
Opublikowano
3 minuty temu, ragus napisał:

Lepsze niż Bravely Default?

dla mnie zdecydowanie ale ja nie lubiłem grać przenośnie i mało co kończyłem na 3ds:) BD gdzieś w połowie po 30 h olałem. No ale od początku tam jakoś mi nie pykło a tu od pierwszej minuty zaskoczyło. Na pewno walka lepsza dla mnie.

Opublikowano

dostaje sie gdzies pozniej zdolnosc by walki byly rzadziej by milej eksplorowac jakies poczatkowe obszary?

 

u mnie 9h i dotarlem do miasteczka szostej postaci

 

natrafilem na kilku przeciwnikow z tymi workami na plecach co daja mase exp wiec w sumie moglbym juz isc w drugie chaptery ale chyba jednak bede kompletowac od razu caly team

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, ragus napisał:

Lepsze niż Bravely Default?

 

O Panie, mechanicznie łyka Bravely bez popitki.

 

 

16 minut temu, blantman napisał:

A i polecam zdolność tancerki co randomowo wali czymś we wroga lub w sojuszników. Podbija expa za walkę.

 

 Potrafi randomowo walić też w naszych niekorzystnymi efektami. Może też podbić kasę i punkty na skille ;)

 

5 minut temu, Ficuś napisał:

dostaje sie gdzies pozniej zdolnosc by walki byly rzadziej by milej eksplorowac jakies poczatkowe obszary?

 

Scholar ma to w swoim asortymencie opcjonalnych umiejętności. Ale przez pierwsze 2 rozdziały nie polecam używać - lepiej niech się postacie levelują. 

Edytowane przez bulaxyz82
  • Plusik 1
Opublikowano

ja tancerka raz ten randomowy taniec odpalilem przy bossie i rzucila czar na cala druzyne obnizajacy defensywe i boss mnie pocisl w dwie tury xddd

Opublikowano

Napiszę tak, niby wolność, w recenzjach piszą że nie musisz robić wszystkich postaci itd bla bla.... ale jak nie robisz wszystkich ziomalków i naturalnie te postacie nie levelują, to grind jest musem (dzięki bogu niewielki) bossowie są groźni jeżeli masz level taki sam lub mniejszy, 3-4 lvl więcej większości drużyny i jakoś leci ich tłuc (drugie jobsy i napoteżniejsze wersje skilli pomagają/ułatwiają znacząco walkę). 

 

@Blantman

jobs scholara połącz albo z mechant albo z tancerką - obie mają skille które pomagają oszczędzać/regenerować SP

 

3 akt zrobione 4/8 - jak dobrze pójdzie do końca tygodnia zakończe przygodę.

Opublikowano

w robocie mam miesiąc wolnego (w branży zastój) i pracuje tzw. dyżur tylko na telefon i mailowo, a tak to dzieciaki bawie, żonie codziennie obiady robie i naperdalam w octopatha, pogoda w kieleckim od kilku dni obsrana, więc czasu na gaming jest ale ogólnie niedzielny ze mnie gracz :D

Opublikowano

zagralem wczoraj 2h w demko i co mogę powiedzieć? bardzo przyjemny szpil, ślicznie wygląda, fantastycznie brzmi, gameplay daje radę. Ogarnąłem sobie tancerkę i poszedłem do Olberica no i podoba mnie się to. Walki co prawda nadal trochę schematyczne (wyszukaj slabego punktu -> zrob breaka -> naladuj atak i atakuj), ale już z 2 osobami w teamie jest ciekawiej, a z większą ilością pewnie jeszcze lepiej jest :) Tak czy inaczej, 2 godziny zleciały nawet nie wiem kiedy. trzeba będzie zaopatrzyć się w fulla, bo mi się spodobało 

Opublikowano

15h i wszystkie pierwsze rozdzialy za mna, za wyjatkiem tancerki i rycerza, ktorych fabularne tlo mnie bardzo zaciekawilo reszta generyczne goovoo, tudziez sredniawka, mam nadzieje, ze im dalej w las tym ich historie beda ciekawsze, jednakowy schemat przebiegu rozdzialu tez nie ulatwial

 

za to reszta totalny top, SWIETNY system turowy walki, obledna muza, totalnie klimatyczna oprawa

Opublikowano

do konca caly system opiera sie o znajdowanie slabosci przeciwnika, pozbycie go oslony (bossow trzeba zaatakowac wiele razy) by walnac breaka (dzieki ktoremu przeciwnik traci ture i jest podatniejszy na dmg) by zaakatowac go wtedy skumulowanymi atakami

 

mnie to bawi jak na razie, do tego trzeba kombinowac w podbijaniem statystyk, oslabienie wroga (czyli standard w turowkach) i trzeba pamietac, ze wiele czarow, zdolnosci ma dzialanie uzaleznione od lvl boosta (np ataki im bardziej je sie doboostuje daja wiekszy dmg, leczenie odnawia wiecej hp, czary wspomagajace dzialaja wiecej tur itp)

 

healer moze robic mikstury w czasie walki, lowczyni uzywac atakow wczesniej przejetych wrogow, tancerka wzywa npc do walki, ktorych wczesniej zbajerowalismy w miescie, zlodziej tradycyjnie okrada, rycerz robi za tanka itp

 

jedna opcje w menu dalej mam jako ??? wiec moze jakas mechanika jeszcze dojdzie

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, Kinoji napisał:

te walki po jakims czasie sa ciekawsze niz to co napisal Kryspin?

 

Znaczy ogólnie system walki jest w porządku, ale w dalszej części rozgrywki nie ulega żadnym zmianom czy modyfikacjom (nie licząc dodatkowych zawodów które poszerzają wachlarz możliwości). Przy bossach dochodzą czasami małe utrudnienia np. ma zablokowane robienie breaków, dopóki nie załatwisz jego przydupasów. Cała walka to: słabości-breaki-boosty, ale po tylu h grania nie jestem nią jakoś bardzo zmęczony.

 

Co do historii w 3 aktach zrobiło się ciekawiej, są pewne zwrotu akcji, poznajemy motywy głównych oponentów naszych podróżników itd.  jest w porządku. Zdecydowanie najlepsze historia rycerza i tancerki, podoba mnie się też opowiastka Pani Merchant oraz Pani Haanit. Złodziej i Scholar bardzo przeciętnie, czarodziej w sumie fajny pomysł na główny wątek no ale kiepsko napisane przez scenarzyste. Aptekarz i kapłanka bardzo złe historie.

 

 

Edytowane przez bulaxyz82
Opublikowano

Ciekawe czy jakieś duże dlc wyjdzie lub ewentualnie 2 cześć już z spójna fabuła 

 

sprzedaż raczej dobra jest wiec myśle ze jest nadzieja 

 

gdyby nie epicka muzyka myśle ze nie byłoby takiej magii w tej grze

Opublikowano
24 minuty temu, Ficuś napisał:

dodatkowe zawody do zdobycia w jakis opcjonalnych miejscowkach? w dowolnej chwili czy od jakiegos momentu w grze?

 

Spoiler

W światyniach rozsianych po całej krainie. W dowolnej chwili oczywiście jak je znajdziesz.

 

7 minut temu, Banan91PL napisał:

 

gdyby nie epicka muzyka myśle ze nie byłoby takiej magii w tej grze

 

Proszę cię, oprócz soundtrucku, gra ma do zaoferowania piękny i całkiem szczegółowy pixel art w którym wykorzystano genialne cieniowanie i zabawe światłem na miarę współczesnych możliwości. Mam nadzieje, że więcej twórców idących w pixelowe artstyle będzie korzystało z tego typu usprawnień. Technicznie gra stoi na bardzo wysokim poziomie, mamy staroszkolny jrpgowy system walki w który wciśnięto nowe mechaniki - według mojej opini one się udały. Przede wszystkim walka nie nudzi i cały czas daje frajde. Duża ilość różnych bossów urozmaica strategie w czasie potyczek. Sam sposób narracji - 8 historii też jest czymś innym i to ciekawy zabieg, brakowało jednego nadrzędnego scenarzysty, który mógłby tylko dopilnować, żeby jakość tych opowiastek trzymała równy poziom. Osobiście dla mnie szpil, nie bez wad, ale szpil!

Opublikowano
Godzinę temu, Banan91PL napisał:

Ciekawe czy jakieś duże dlc wyjdzie lub ewentualnie 2 cześć już z spójna fabuła

pisali przy premierze, ze nie bedzie dlc, to gotowy produkt w formie jakiej chcieli, nic dodawac nie beda

 

odnosnie narzekan recenzentow na grind - nie ma go wcale ale jest jedno duzo ALE, trzeba grac z kompletowaniem pelnej ekipy, jak sie zachce komus gierke przechodzic malym skladem to grind bedzie spory

Opublikowano

Ja już po skompletowaniu całej ekipy polazłem do jakiegoś dungeonu z rekomendowanym poziomem 17 po drodze między odwiedzanymi miastami (kupca i woja).
A tam podczas walki dałem tancerką taniec dający randomowy efekt.
Wpadło Exp razy 100 :D.
I poziomy poszły około +10.
Co prawda JP nie są wtedy mnożone, więc może to później odstawać.

Trochę jeszcze to odpalałem mając już inne osoby w ekipie, ale wpadło na razie Exp razy 5.

Gość yaczes
Opublikowano

Typy recenzowaly  grajac 4 postaciami :pawel:

To tak jakby zakonczyc niera po pierwszym "przejsciu".

Zal.

Opublikowano

dzisiaj ran

2 godziny temu, MichAelis napisał:

Ktos robił drugi akt tancerki?

boss kosi mnie az milo. Mam 23 lvl,

jakies porady? W sumie obrone ledwo mu zdejmuje, zadaje hity po 500 i juz potem nie nadarzam z leczeniem sie.

ja wlasnie zaliczylem trudny to on nie jest ale ma naprawde duzo hp ciolem go atakami po 2k obrazen oczywiscie po zdjeciu shielda a i tak walka twala jakies dobre 10 min .

Opublikowano
Godzinę temu, Rezoo7 napisał:

ja wlasnie zaliczylem trudny to on nie jest ale ma naprawde duzo hp ciolem go atakami po 2k obrazen oczywiscie po zdjeciu shielda a i tak walka twala jakies dobre 10 min .

 

Wszyscy bossowie mają od groma HP, temu akurat trudno zbić osłone bo ma dużo tarczy i tylko włócznia od Obelrica i odpowiednią umiejętnością (nie pamiętam nazwy ale za 20 SP) szybko robią mu breaki. Najłatwiejsi bossowie to ci którzy mają słabość na łuk, ale się ich kosi, chociaż w 3 akcie u Hannit jest trudny Boss z taką słabością i potrafi dać w kość. A w czym rzecz, ano jak się ma jobsa łowcy lub samą Hannit to umiejętnościami Rain of Arrows i Arrowstorm  moment zbijamy osłone (warto mieć dużo Accuracy).. Te umięjętności w jednym ataku uderzają od 5 do 8 razy, mało zadają ale breaki robią, że hohoho.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...