Rezoo7 217 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 (edytowane) Mój drogi w xkom ie z odbiorem osobistym tylko dzisiaj gdyż zucili kody na 20 zł. O cholerera ale zrymowalem Edytowane 9 lipca 2018 przez Rezoo7 Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 te kody sa ogolnodostepne czy w mailingu wyslali? Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 (edytowane) Mailing na pepperze ludzie wrzucają Lub mogę jeden podarować na priv. Edytowane 9 lipca 2018 przez Rezoo7 Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 (edytowane) Poprosze i edit zeby nie bylo ze nie ten temat - jestem ciekawy czy caly ost da rade tak jak nutki w demie, jesli tak to bedzie koks sciezka Edytowane 9 lipca 2018 przez Kinoji Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 1 minutę temu, Kinoji napisał: Poprosze i edit zeby nie bylo ze nie ten temat - jestem ciekawy czy caly ost da rade tak jak nutki w demie, jesli tak to bedzie koks sciezka Kodzik poleciał smaczngo 1 Cytuj
bulaxyz82 168 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 Kiedy kończy się embargo na recenzje? Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 Jak ktos chce compendium, to 315. Zwyklak 195. Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 (edytowane) https://kotaku.com/octopath-traveler-is-nothing-like-final-fantasy-vi-1827391950 Po 20 godzinach. Spoilery, bla bla. "[Wbrew temu co mówią twórcy] Octopath nie jest w ogóle jak Final Fantasy VI. Jest bardziej jak gra z serii SaGa, w której niektóre eksperymenty się udały, a niektóre nie" "To głęboka, piękna gra z bardzo dobrym systemem walki, doskonałą muzyką i obsadą w większości ciekawych bohaterów... którzy prawie nigdy nie wchodzą w interakcję ze sobą" "[Przez te 20 godzin] Żadna z ośmiu historii nie wydaje się w żaden sposób ze sobą łączyć (...) Wyjątkiem są osobne, krótkie, opcjonalne scenki dialogowe "banter"" "Nawet jeśli zbierzesz więcej postaci [co z powodu trudności przeciwników jest de facto raczej wymagane], scenki w grze będą zachowywać się tak, jakby postać, której rozdział w tym momencie przechodzimy, była sama (...) Daje to dziwny efekt z kilku powodów. [1: Każdy ze scenariuszy rozwija się w podobny sposób, co daje wrażenie powtarzalności, 2: Postaci niby podróżują razem przez świat, ale w scenariuszu nadal ignorują swoje wzajemne istnienie]" "Niektóre historie bohaterów są bardzo ciekawe, ale w ich trakcie dana postać ma interakcje tylko z kilkoma NPC" "Nie jest to nijak podobne do Final Fantasy VI z wielkimi scenami, mocarnym Złym i znaczącymi relacjami między postaciami" Edytowane 9 lipca 2018 przez ogqozo Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 9 lipca 2018 Opublikowano 9 lipca 2018 56 minut temu, ogqozo napisał: https://kotaku.com/octopath-traveler-is-nothing-like-final-fantasy-vi-1827391950 Po 20 godzinach. Spoilery, bla bla. "[Wbrew temu co mówią twórcy] Octopath nie jest w ogóle jak Final Fantasy VI. Jest bardziej jak gra z serii SaGa, w której niektóre eksperymenty się udały, a niektóre nie" "To głęboka, piękna gra z bardzo dobrym systemem walki, doskonałą muzyką i obsadą w większości ciekawych bohaterów... którzy prawie nigdy nie wchodzą w interakcję ze sobą" "[Przez te 20 godzin] Żadna z ośmiu historii nie wydaje się w żaden sposób ze sobą łączyć (...) Wyjątkiem są osobne, krótkie, opcjonalne scenki dialogowe "banter"" "Nawet jeśli zbierzesz więcej postaci [co z powodu trudności przeciwników jest de facto raczej wymagane], scenki w grze będą zachowywać się tak, jakby postać, której rozdział w tym momencie przechodzimy, była sama (...) Daje to dziwny efekt z kilku powodów. [1: Każdy ze scenariuszy rozwija się w podobny sposób, co daje wrażenie powtarzalności, 2: Postaci niby podróżują razem przez świat, ale w scenariuszu nadal ignorują swoje wzajemne istnienie]" "Niektóre historie bohaterów są bardzo ciekawe, ale w ich trakcie dana postać ma interakcje tylko z kilkoma NPC" "Nie jest to nijak podobne do Final Fantasy VI z wielkimi scenami, mocarnym Złym i znaczącymi relacjami między postaciami" Poczekajmy do prawdziwych recenzji mam nadzieję że do środy się wyrobią. Cytuj
Daffy 10 652 Opublikowano 9 lipca 2018 Autor Opublikowano 9 lipca 2018 wielka szkoda jakby caly tytul byl miarodajny do tego preview bo wlasnie te przeplatajace sie i uzupeniajace historie moglby by stanowic o wspanialosci tej gry, uwielbiam takie motywy, a nie 8 nic nie zwiazanych ze soba historii i interakcja ekipy jedynie na artach promocyjnych Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 8 typow w party a przez wiekszosc fabuly nie ma miedzy nimi interakcji? Jak dla mnie potezny immersion breaker. Zapowiada sie technicznie bardzo dobry jrpg w oldskulowych klimatach, ale fabularna wydmuszka. Jesli po 20h nie ma jakiejs wyrazistej zlej postaci, to slabiutko. Cytuj
Shen 9 711 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 Czyli takie 7/10? A mialem switcha kupowac dla tej gry. Cytuj
Daffy 10 652 Opublikowano 10 lipca 2018 Autor Opublikowano 10 lipca 2018 myslalem, ze juz masz switcha, dzis mnie z jakims shenem sparowalo w mario tennis i myslalem ze cie zniszczylem xddd mi sie zalozenia gry podobaja, pewnie to bedzie kawal rewelacyjnego jrpg ale nie rozumiem jak oni mogli zdeptac potencjal 8 pozornie osobnych historii, ktore sie przeplataja, uzupelniaja, dopowiadaja i w konsekwencji prowadza do jakiegos wspolnego twistowego zakonczenia w true endingu gdzie dopiero po przejsciu tymi 8 osobami mielibysmy pelny poglad na calosc historii a tu zonk, wychodzi w sumie, ze to taki zbior osmiu osobnych historyjek, jeden przejdzie jedna, drugi pare i tyle, zadnej klamry spinajacej, a postacie w trakcie rekrutujemy tylko po to by latwiej bylo walczyc Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 6 minut temu, Ficuś napisał: myslalem, ze juz masz switcha Zbieram na Switcha, pomóżcie zagrać w Xenoblade Chronicles 2 http://konsoleigry.pl/r?k=ee3907c0 197.01 PLN zebrane Jeszcze trochę go nie bedzie miał Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 19 minut temu, Shen napisał: Czyli takie 7/10? A mialem switcha kupowac dla tej gry. tak samo jak dla xeno xD Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 no dziwne wlasnie, ze Shen nie ma, taki pasjonat DSa i w ogole. Cytuj
Shen 9 711 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 Bardziej chodzi o czas, plejki i 3ds nie odpalalem od marca, to i switch by sie pewnie kurzyl. Moze na jesien sobie sprawie, jak sie pogoda zepsuje. Nie mam ochoty grac ostatnio. Cytuj
Daffy 10 652 Opublikowano 10 lipca 2018 Autor Opublikowano 10 lipca 2018 switch genialny na lato wlasnie, ps4 sie kurzy, a switch do plecaka, na dzialke, router z komorki i pykam na lezaczku w mario tennis, wczesniej calego donkey konga tak zaliczylem Cytuj
Strife 228 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 Jechać na działkę żeby grac na konsoli 1 1 Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 No właśnie specjalnie wam wrzucam dosłowną informację o tym kolesia, który gra w pełną wersję, żeby może ktoś w końcu mi uwierzył. To nie jest tak, że wątki postaci są przedstawiane jako lekko niezależne w całej historii i mało się schodzą i może lada chwila musi to tylko lekko skręcić w kierunku zbudowania jakiejś grande FABUŁY. Jest tak, że na ekranie dosłownie jest cały czas jedna postać i jedna postać ma dialogi, co w ogóle nie wygląda jak coś, co nagle by się miało pod koniec gry zmienić - taka po prostu konwencja ukazania tego w ogóle. Mimo waszej umiejętności czytania na wysokim poziomie widzę od wielu stron, że wiele osób jak widzi teksty typu "MECHANICZNIE to kolejny Chrono Trigger i Final Fantasy" to po nowej grze twórców serii Bravely (!) jednak zaczyna oczekiwać jakiejś grande FABUŁY i zastanawiać co to tam najlepszego w tej fabule będzie, jaki będzie główny wątek, jakby to miał być selling point. A... nie jest. Jak dla mnie, to nie fair podejście. Skupiacie się na najmniej ważnej rzeczy w tej grze. Bravely Default to nadal jeden z najpiękniejszych jRPG-ów, i bardzo wciągająca gra. Uderzeniem w płot jest jakby ktoś objeżdżał tę grę za to, że nie wywraca mu głowy na lewą stronę FABUŁĄ. Robocie krzywdę sobie i grze. Ja "nie umiem czytać" i się zastanawiam głównie nad tym, czy w pełnej wersji będzie można przeskakiwać scenki, bo mnie szlag trafi od tego drewna, a zginąć jest łatwo. A wy 3/4 tematu gadacie o FABULE jakby zapowiadano Undertale 2. Potem będą jęki że gra "zawiodła". Cytuj
Velius 5 786 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 Kolejny typek skonczyl OT i potwierdza ze jest 8 oddzielnych historii nie powiazanych ze soba w zaden sposob. Konczymy wszystkie 8 sciezek i...wielkie nic. Wolna eksploracja, zadnego wspolnego punktu. Do tego chaptery sa zablokowane minimalnym levelem wiec albo wymuszaja zeby zebrac cala druzyne by moc kontynuowac albo grind caly dzien na zabach zeby wbic np level 23 i moc zaczac drugi chapter (który trwa nie spelna godzine i wyglada tak samo jak kazdy poprzedni wioska -> interakcja z NPC -> dungeon -> boss -> nastepny chapter i powtorka). Oczywiscie zaznacza ze historie sa ciekawe i gra sie naprawde fajnie, solidna gra, ale zaden masterpiece. No i im dluzej sie gra tym bardziej dobija powtarzalnosc i schematycznosc. 1 1 Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 10 lipca 2018 Opublikowano 10 lipca 2018 Hmm, ostudzili mi ten cały zapał na tego jrpg z powodu fabuły, która jakby nie mówić, jest średnia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.