Skocz do zawartości

Divinity Orginal Sin 2


blantman

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ta gra wydaje się jeszcze bardziej skomplikowana niż 1, ale już ją lubię. Wybrałem Lohse, przerobiłem ja na maga (ogien/zatrucia na pocztaek), jaszczurowi pozwoliłem zachować swoje zdolności (jest wojownikiem tory potrafi mocniej tupnac, ziac ogniem) i kompletnie nie mam pojecia, kogo zrobić z pozostałych 2 członków. Jakieś rady jak powinna wyglądać optymalnie nasza czwórka? 

Np Fane - pasowalby nekromanta, a moze battlemage, stormchaser? Głowa mała, tyle możliwości!

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

no nic zrobię z kościotrupa nekromantę, bo mi do niego pasuje i na końcu dodam właśnie Rangera, albo Rogue, choć też chciałbym jakiegoś stormcallera (lubie ta klase w kazdym RPG!). Bosze już ponad 2h spędziłem przy tworzeniu postaci i nadal nic nie wiem...

Edytowane przez easye
Opublikowano

Moim mainem byl Ifan, lekko przerobiony na 2h wojownika-nekromante.

 

W teamie mialem:

 

- Red Prince jako typowy rogue/thief z podwojnymi sztyletami

- Lohse jako elemental mage + healer

- Fane jako pyromanta rozpierdalacz

 

Ja glownie tankowalem leczac sie swoimi umiejetnosciami nekromanty oraz robilem tez dosc konkretny dmg uzywajac mocnych 2 recznych mieczy/toporow, a jak odblokowalem skill Blood Storm to praktycznie gniotlem wszystko na ekranie jednym czarem. xd

 

Jesli chodzi o mozliwosci to gra naprawde oferuje sporo, dlatego nie dziwi mnie male poruszenie w tym temacie poniewaz wiekszosc znawcow na tym forum pewnie by juz na samouczku wymiekla <come at me>. A poczekaj az zobaczysz jak ta filozofia zostala rowniez fajnie przelozona na rozwiazywanie roznych questow w grze.

Opublikowano

@Bansai tak już dawno skończone, nawet rozgrzebałem 2gie przejście na taktyku tylko konie2 pokrzyżowały plany. A co do pytania to 

Spoiler

walkę skończyłem na tych schodach, nie przeszła do 2giego etapu z krakenem - nie wiem czemu bo wszystkie wcześniejsze próby tak wyglądały a tutaj albo bug albo zfokusowałem się na odpowiedniej postaci i koniec.

 

@easye możliwości jest od groma, ważne też jest nie zamykanie się że np postać jest magiem i na tym się koncentrujesz - jest pełno użytecznych skilli i talentów z innych profesji które wymagają tylko punkcika lub dwóch a znacznie pomagają w grze. Przykładowo executioner z warfare dodający Ci AP przy killu, adrenalina czy tactical retreat

Opublikowano

@messer88

 

Ja te walke z chyba 2 godziny meczylem bo sie uparlem ze zrobie to majac wyebane na wszystkich. xD

Koniec koncow...

sie udalo ale byla to jedna z najtrudniejszych finalowych potyczek w jakiej bralem udzial. I wszystko tylko dlatego ze chcialem aby bylo "po mojemu".

Opublikowano

a no ten drugi etap ciężki, szczególnie 

Spoiler

summony w postaci wcześniejszych 'mini bossów' np taka je bana krasnoludka czarodziejka z questu Beasta co mi strasznie prała party spellami

 

Ciężko dość miałem jeszcze w 

Spoiler

lokacji z questu red princa i ta arena na wejściu z lustrami

 

obawiałem się też 

Spoiler

kolegi Lohsy ale poszło gładko, pewnie dlatego że zdmuchiwałem wcześniej świeczki xD

 

Ale trzeba przyznać że walka w tej grze jest genialna, i te wszystkie możliwości kombinowania. 

Opublikowano (edytowane)

Te kartki z zapiskami do tej gry to rzeczywiście dobry pomysł xD Dawno nie grałem w takiego RPGa, gdzie w toturialu miałbym aż tyle zagwozdek. Lohse, moja główna postać jest Scourge Wizardem, dlatego dzisiaj zacznę od nowa - Red Kinga zrobię jako BattleMage, Fane jako Necromante (choć tu dużo nadal rozważam, czy nie mistrza przywołań - będę mógł później te klasy trochę połączyć?) i ostatnie miejsce w drużynie może zajmie polecana Sebille jako Rangera. Ma to jakieś znaczenie, gdybym zamiast niej wziął Ifana?

 

No i jak rozkładacie punkty w skillach niebojowych - np. mag ma 1 pkt w Polihistor - mam tylko na tym sie skupic pozniej, czy warto te punkty rozlokowywac?

Edytowane przez easye
Opublikowano

Sebille ma ciekawszy quest, poza tym jej rasowy bonus bardzo się sprawdza pod rangerkę (boost do ap i dmg kosztem wytrzymałości, potem bierzesz elemental arrowheads i robisz jeszcze większy dmg) w późniejszym etapie gry szło oneshootować niektóre rzeczy. 

 

Ja miałem każdą postać wyspecjalizowaną w innej cywilnej zdolności do chyba 5 pkt max. 

 

Ifan jako jedyny ma talent petpal, jak go nie weźmiesz to polecam wziąć to na innej postaci bo bez tego ominie Cię trochę ciekawych questów. Najlepiej na postać na której będziesz robił persuasion z cywilnych 

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 26.12.2018 o 22:16, easye napisał:

no nic zrobię z kościotrupa nekromantę, bo mi do niego pasuje i na końcu dodam właśnie Rangera, albo Rogue, choć też chciałbym jakiegoś stormcallera (lubie ta klase w kazdym RPG!). Bosze już ponad 2h spędziłem przy tworzeniu postaci i nadal nic nie wiem...

Nekromanta zadaje obrazenia fizyczne swoja magia. Bedziesz mial problem z tarczami magicznymi i twoj mag bedzie bezuzyteczny - nie zalozy zadnego CC ani dmg bo nie bedziesz mogl nim samym sciagnac tarcz.

 

Najlepiej isc w 2 magow i 2 fizycznych.

 

W magach zazwyczaj ludzie wybieraja pomiedzy pyro/geo i hydro/aero - moim zdaniem ciekawiej jest zrobic pyro/aero i hydro/geo. Jedna postac czysty dmg, druga postac to support.

W fizycznych lucznicy sa przegieci. Jak tank to musi byc tarcza (na poczatku). Jak wojownik ma bic wrecz to dwureczna bron. Lotrzyk tez jest ok, bo i tak bedziesz inwestowac w Warfare zeby zwiekszyc obrazenia.

 

Dla postaci fizycznych najwazniejsze sa wszelkie umiejetnosci pomagajace w zmianie pozycji - warto nauczyc sie Scoundrela czy Hunstman nawet wojownikiem, zeby miec dostep do tych teleportow. 

 

Polimorfia jest dobra dla kazdego:

wojownicy beda zadawac ogromne obrazenia dzieki Tentacle Lash i od razu zakladasz Atrophy, wiec przeciwnik nie moze atakowac w nastepnej turze

jak chcesz dla wojownika/lotrzyka CC to masz Chicken Claw.

Lotrzyk moze korzystac z Chameleon Cloak.

Lucznik/magowie ze Spread Your Wings.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Mam jeszce maga bojowego Red Kinga, który może zadawac obrażenia fizyczne i Rangera więc powinni dać radę. Wziąłem Wiedzme/Nekromantę dla Blood Rain. 

Edytowane przez easye
Opublikowano

No to jest dokladnie to co ci mowie. Twoja ostatnia postac, ktora bedzie zadawac obrazenia magicznie nie bedzie w stanie sama przebic sie przez oslony. Zreszta zobaczysz. Moze jak bedziesz uzywac strzal elementalnych rangerem to bedzie git.

Opublikowano

Na wszelki wypadek stworzyłem też z Krasnoluda Łotrzyka i z Ifana Wędrowca, wiec najwyżej później kogoś wymienię. Fane po prostu bardzo mi pasuje do wiedzmy nekromanty, ma jeden czar, którym sam sciąga magiczne tarcze, Łowczynię dodatkowo łączę Mistrzem Przywołań, więc i Fane i Sebille będą wspierać drużynę dodatkowymi 2 postaciami. Mam nadzieję, że nie bedę musiał zaczynać wszystkiego od nowa po tych 30h ^^ 

Tak przy okazji chciałem napisać tylko - co jest za graaa! :banderas:

 

Już jedynka robiła na mnie niesamowite wrażenie, ale 2ka przyprawia o istny zawrót głowy - świetne postacie i historia połączone ze sprawdzoną mechaniką walk sprawia, że nie można się oderwać od ekranu. Jakieś 30h na liczniku i nadal mam wrażenie, że gra mnie przerasta możliwością kombinacji i rozwoju postaci. Przywykłem już, że w wielu nowych rpgach levelujemy niektóre cechy (siłe, inteligencję, kondycję itp.) i przypisujemy zdolności do 4 przycisków na krzyż, a tutaj?! Biegłości bojowe, niebojowe, talenty, tagi, skille, zaczarowane księgi (które też można ze sobą łączyć tworząc jeszcze potężniejsze czary), klasy naszych bohaterów, rasy i wszystko od siebie zależne, nie ważne czy na polu walki, czy w kontaktach z NPC, a przecież do tego wszystkiego dochodzi jeszcze uzbrojenie, zaczarowane przedmioty z dodatkowymi własnościami – przez to wszystko gra się bardzo wolno, ale jaki już uda nam się dobrać zespół sprawia to ogromną satysfakcje.


Do tego wszystkiego piękna oprawa graficzna, cała masa efektów z pola bitwy – wszystko cieszy oko, ale i   czasami zmniejsza czytelność niektórych elementów. 
Ścieżka dźwiękowa na najwyższym poziomie, podobnie jak gra aktorów - doskonale pasuje do tego co dzieje się na ekranie. Podobnie jak w 1 mamy też narratora, który wprowadza dodatkowy klimat – no ja już wiem, że przepadłem jak przy jedynce!

 

To nie jest RPG dla leniwych graczy, gdzie wszystko mamy wyjaśnione w samouczku, a wszystkie misje podświetlone na mapie - pierwsze 7h poznawałem i tworzyłem postacie, mając przygotowany 16 stronicowe zapiski z różnych poradników, opcji jest tyle, że z początku przytłaczają, ale podobnie jak w 1 każdy fan gatunku musi po tą grę sięgnąć. Wstyd, że dopiero teraz do tego siadam! 10 banderasów/10.

 

PS. dlaczego jeden z najlepszych RPGów na rynku nie jest w dziale RPG?
 

Opublikowano (edytowane)

Mój mag i łowca zostają na pewno, nie chciałem robić z Fane 2 maga, bo zaczynał dokładnie z takmi samymi skillami jak moja główna postać.  Kogo Ty byś zrobił np. z Fane i Czerwonego króla do tej paczki.Tak myślałem, że w ostateczności wymienił bym później Fane na Ifana, który jako Warden też walczy włócznia i kuszą, ale docztałem w temacie że w pewnym momencie trzeba będzie się zdecydować na stałą czwórkę.

 

Nie do końca rozumiem, dlaczego w każdym poradniku mag bojowy walczy magiczna łaska, nie da się go zrobić tak, by oprócz magii walczył dwureczna bronią i zadawał sensowne obrażenia? 

 

Ten Reset w 2 akcie dotyczy wszystkiego? będę mógł wybrać także inne skille początkowe?

Zamieniłem jaszczura w Maga Bojowego, chociaż nie wiem, czy Wojowniki z Piromancją (Eternal Warrior) to aż taka różnica przy Łowcy/Wiedźmie i Magu, a bardziej podobają mi się jego czary, porażenia, oślepienie w gąszczu przeciwników itp.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Ja miałem taki zestaw 

 

Lohse enchanterka hydro/aero 

Beast knight two handed 

Sebille ranger 

Ifan summoner i pyro geo, on mi mocno odstawał od reszty dmg ale ten summon użyteczny. Reszta robiła dobre obrażenia tak więc nawet mi się nie chciało go robić od nowa. 

 

Maga nie zrobisz żeby zadawał zarówno silne fizyczne jak i magiczne, chociaż staffy chyba się skaluja z warfare i two handed. Będziesz mógł zmienić wszystko włącznie z wyglądem. Nie kombinuj tak jak Ci się sprawdza to co masz teraz w walkach to jest git. 

Opublikowano

Na razie trudno powiedzieć, bo początki są trudne ^^ z Sebille miałeś racje, jako Ranger/Sumoner sprawdza się idealnie, Lohse u mnie póki co ma Pyro/Geo ale pewnie coś jeszcze jej wrzucę. No i myślałem, ze Mag Bojowy (nawet w kreatorze jest z dwoma siekierami) może zadawać obrażenia, ale jeżeli 2H skaluje się z Warfare, to rozumiem, dlaczego robią z niego kogoś, kto posługuję się magiczną laską z buffem do Aero/Air, skoro on idzie na 1 linie z oślepieniem, Vacum Touch itp.

Opublikowano

Ja Fanem mialem kazdy z 4 zywiolow + polimorfie. Zywioly wystarcza ci na 3-5 poziom (mozna podbic przedmiotami) i co mozesz to ladujesz w polimorfie, ktora daje ci dodatkowy punkcik do statow, ktory ladujesz w inteligencje zwiekszajac dmg. Do tego scoundrel (dla teleportu) i huntsman (dla teleportu) i gralo sie bardzo fajnie. Ten build blyszczy jak grasz z talentem lone wolf, ale to polecalbym na drugie przejscie.

 

Fane dzieki Time Warp i przy polaczeniu Skin Graft moze robisz takie combosy ze w ciagu pierwszej rundy bedziesz miec chyba z 13 AP. Absolutne przegiecie.

 

W tym przejsciu jak chcesz nekromante to pamietaj, zeby zwiekszac Warfare bo to ci bezposrednio wplywa na dmg (necro zadaje obrazenia fizyczne).

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

dzisiaj mialem dobry przyklad walki o ktorej wspominales podczas starcia z 2 magami i ich slugusami. Gdyby Fane nie mial umiejetnosci wylacznie wiedzmy, poradzilbym sobie bez problemu, a tak stojac w 1 szeregu z magiem nie mial kto ich atakowac. ^^ wpakowalem troche punktow w Warfamem ale nie mam zadnego zaklecia, jedyny sprzedajacy w Forcie niestety przez Lohs3 juz m nie sprzeda xDDD

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

Szkoda, ze dopiero teraz przeczytałem post Bansaia jak kraść w grze xD

Piękna jest ta gra! *rozmowa z wiszącymi na kiju głowami, które próbują nas namówić nas na otwarcie skrzynki xDDD

 

[WESOLEK] Powiedz ze nie masz do tego glowy

 


powiedz ze wolisz znajomosci o bardziej cielesnym charakterze

*przewraca oczami*

powiedz mu, ze wydaje sie sztywny - jakby kij polknal

*jego wzrok kipi nienawiscia

powiedz, ze nie chciales go urazic, Zapytaj, czy mozecie sobie podac rece jak przyjaciele!

*zaczyna udawac, ze mnie nie widzi

Przepros ze go urazilas i ze lubisz stroic sobie zarty, niech zatka uszy palcami.

*Odcieta glowa zamyka oczy i udaje martwa

 

a później podchodzimy do kolejnej xDDDDD
 

 

:dynia:

 

Edit: bez sensu jednak ta wiedzma, przerobie go na 100 na Death Knight, zarowno fizyczne jak i nekromancja bedzie pod reka!

Edytowane przez easye
Opublikowano

Jak tak Was czytam to mam ochotę od razu wskoczyć do DoS2. No ale wciąż siedzę przy pierwszej części, 20h póki co. Bawię się bardzo dobrze, możliwości jest od groma, questy ciekawe, klimacik jest - nie mam większych zarzutów.

 

Skoro tutaj wszystko jest większe i lepsze, to już nie mogę się doczekać. ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...