Skocz do zawartości

Divinity Orginal Sin 2


blantman

Rekomendowane odpowiedzi

czas schowac dume do kieszeni i napisac wprost. pogralem kilka godzin ale ta gra jest kuresko trudna jak dla mnie.

 

walka jest chaotyczna, wszystko plonie, wybucha, zaraza sie - praktycznie sam friendly fire. walki czesto tocza sie na malych obszarach, prawie kazdy czar ma aoe i no po prostu wyglada to jak strzelanina na bazuki w malej kuchni w mieszkaniu.

 

chyba zaczne od poczatku, ale potrzebne sa mi jakies tipy. ogladalem cos na jutubie, ale jeszcze bardziej sie zalamalem bo tam sa mam wrazenie same meta / endgamowe porady.

 

jaki najlepiej miec sklad? ja poszedlem w to:

- lohse glowna bohaterka wiedzma

- czerwony jaszczur wojownik

- fane czarodziej

- ten typ nie wiem jak to bez bledu zapisac ktoremu zostawilem wayfarer

 

Pomocy! Za duzo ostatnio chyba jrpgow bo czuje sie tak samo jak kiedy gralem w baldura majac 10 lat („czemu nie moge nikogo trafic?”)

Odnośnik do komentarza
W dniu 3.05.2021 o 13:23, Ölschmitz napisał:

czas schowac dume do kieszeni i napisac wprost. pogralem kilka godzin ale ta gra jest kuresko trudna jak dla mnie.

 

walka jest chaotyczna, wszystko plonie, wybucha, zaraza sie - praktycznie sam friendly fire. walki czesto tocza sie na malych obszarach, prawie kazdy czar ma aoe i no po prostu wyglada to jak strzelanina na bazuki w malej kuchni w mieszkaniu.

 

chyba zaczne od poczatku, ale potrzebne sa mi jakies tipy. ogladalem cos na jutubie, ale jeszcze bardziej sie zalamalem bo tam sa mam wrazenie same meta / endgamowe porady.

 

jaki najlepiej miec sklad? ja poszedlem w to:

- lohse glowna bohaterka wiedzma

- czerwony jaszczur wojownik

- fane czarodziej

- ten typ nie wiem jak to bez bledu zapisac ktoremu zostawilem wayfarer

 

Pomocy! Za duzo ostatnio chyba jrpgow bo czuje sie tak samo jak kiedy gralem w baldura majac 10 lat („czemu nie moge nikogo trafic?”)

Przede wszystkim zawsze przed walka zorientuj sie ile pkt obrony magicznej o fizycznej maja twoi przeciwnicy

 Zbijanie tych tarcz to klucz do sukcesu, raz ze mozna wtedy zranic przeciwnika, dwa ze jest narazony na statusy ktore uniemozliwa mu wykorzystanie swojej tury. Bardzo przydatne sa strzaly zauroczenia ktore na jedna, dwie tury z przeciwnika czynia sojuszniaka, warto tez miec jakiegos przyzwanca. 

Moja druzyna wygladala tak

Red prince-mag bitweny z nastwienieniem na aeroturgie i polimorfie, zawsze biegalem z tarcza co dawala kupe pkt obrony, plus mozna jej uzyc jako broni.

Fane- nekromanta wojownik nastawiony na dmg fizyczny

Lohse-moja uzdrowicielka, nastawiina na magie wody i ziemi. 

Oraz ten czlowiek wojownik (zapomnialem imienia) ktory byl u mnie lucznikiem i summonerem :-)

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

dzieki za tipy! wczoraj odkrylem, ze mozna zmieniac formacje :D od razu troche lepiej, bo do tej pory biegalem zwarta kupka i po pierwszej turze wszyscy ploneli (a sprzet mam slaby, wiec nie mieli juz tez zadnej obrony). teraz ma to wiecej sensu.

 

nie chce zaczynac od poczatku, gdzies znalazlem info, ze pozniej mozna zrobic respec postaci wszystkich, chce sie tam doturlać jakoś i wtedy pokombinowac.

 

ogolnie gra jest swietna, jedyny problem to wlasnie to co pisalem, mam wrazenie, ze w kazdej walce arena zamienia sie jedno wielkie plonace i trujace bagno. jest mega ciezko momentami.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Ölschmitz napisał:

ze w kazdej walce arena zamienia sie jedno wielkie plonace i trujace bagno

 

i to tutaj jest super bo Ty też możesz z tego korzystać - np teleportować wybuchającą beczkę w grupkę przeciwników, możliwości jest pełno. 

 

zawsze jak wchodzę w ten temat to mam ochotę w to znowu zagrać :)

Odnośnik do komentarza

tak faktycznie jest, czasem wystarczy po prostu uciec i nie dac sie zlapac :D 

W grze jest kosmicznie duzo mozliwośći

Mega op ale zarazem tani jest motyw z teleportowaniem np beczki z mgla smierci, instakill wlasciwie na wszystko, tylko nieumarle postacie (fane!) sa na to odporne. Mozna teleportowa przeciwnika np na lawe. Mozna zabrac skrzynie i do niej zaladowac kupe ciezki przedmiotów, potem za pomoca telekinezy zrzucasz ta skrzynie np przecinikom na glowe zadajac kosmiczny damage.

Jak ci brakuje kasy na poczatku to niezlym pomyslem jest zrobienie sobie...plantacji! Bierzesz ziarenka, ladujesz je do skrzyni lub beczki, kladziesz na ziemie i masz gotowa roslinke ktora mozesz sprzedac albo zrobic z niej wiecej roslinek i tak w kolo macieju.

Edytowane przez standby
Odnośnik do komentarza

Są też czary/przedmioty, które umożliwiają ignorowanie płonących powierzchni.

 

Możesz też wykorzystać to na swoją korzyść:

- ziemia płonie, użyj ataku z trucizną który w połączeniu z ogniem eksploduje zadając dodatkowy dmg

- ziemia płonie, użyj deszczu, zgasisz płomienie i stworzysz chmury, które możesz zelektryzować błyskawicami żeby ogłuszały przeciwników bez magic armora

- ziemia płonie, wycofaj się i każ przeciwnikom dojść do ciebie przez ten syf

 

Ogólnie to polecam grać magami, bo mimo że jest najwięcej rzeczy do ogarnięcia to jest też największa satysfakcja z gry.

 

Rada, żeby korzystać z dwóch postaci jako Lone Wolf jest bardzo dobra, bo to najbardziej OP kombinacja. Natomiast jak chcesz mieć 4 bohaterów, żeby zobaczyć jak najwięcej pobocznego contentu to polecam kombinacje:

- tank z tarczą, dmg się nie liczy, ważne żeby miał skille mobilne (scoundrel chyba na 1 albo 2 poziomie daje ci teleport, hunter na 2 poziomie teleport), można też zainwestować w polymorph bo na 1 poziomie skilla masz Chicken Claw i taki skill z macka. Chicken Claw daje ci potężne CC, a ten skill z macka zakłada Atrophy więc przeciwnik nie może zaatakować. Oba skalują się z strength.

- łotrzyk z dwoma sztyletami (trudniejsza opcja) albo łucznik (łuki są przepotężne, możesz np. wziąć Sebille ona ma skilla flesh sacrifice, później z drzewka huntsman użyć skilla elemental arrows na krwi i będziesz zadawać więcej physical dmg)

- u jednej z postaci powyżej zainwestuj trochę w summoning, summony nie skalują się od statów, a zawsze to jakieś dodatkowe rozproszenie dla wrogów

- jeden healer - polecam połączenie woda i błyskawice, ale można też wodę i ziemię

- jeden mag ofensywny - ogień i ziemia albo ogień i błyskawice

- jeden mag robi setup np. rzuca deszcz, a drugi błyskawicami ogłusza

 

Na początku jest ciężko, więc warto się nie śpieszyć i robić dużo sidequestów, kraść, zbierać przedmioty itd.

 

Bardzo przydatne skille, o których powinieneś pamiętać to - wszystko co pozwala ci na repozycję, chameleon cloak (polymorph 1), adrenaline (scoundrel 1)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

dzieki za tipy, juz mam jakis obraz jak chcialbym grac. ogolnie no to poczatek JEST ciezki, bo praktycznie kazda walka jest trudna :P

 

zastanawia mnie tylko jedno - zadna z postaci u mnie nie ma magii wody ani powietrza. jesli zrobie ten respec i usune komus punkty i wladuje np. w magie wody to bede mial na start jakiekolwiek skille? czy w takiej sytuacji zaczne takim bezuzytecznym golasem?

Odnośnik do komentarza

nic nie robilem, jeszcze nie respecowalem postaci.

 

lohse - wiedzma, nekromancja i szelmostwo (sorry gram po polsku)

red prince - geomancja chyba + wojownik, plus zieje ogniem

sebille - lotrzyk (roque), ona chyba nie ma zadnych czarow

fane - piro + geo (z tego geo to chyba tylko rzut kamieniem :P)

 

ten gift bag widzialem, ale byl komunikat, ze nie dostane zadnych trofkow, wiec olalem.

Odnośnik do komentarza

Dam ci tylko Tip ze majac Lohse  w teamie, walka z najpotezniejszym (na szczescie opcjonalnym) przeciwnikiem w grze jest jeszcze trudniejsza :-(

Btw oprocz tego gift bagu wpadly podobno dodatkowe questy ze zbieraniem jakiegos ekwipunku, prawda to?

Fajnie ze ten temat zyje. Chyba znowu odpale ta gre, boje sie se wsiakne.

Odnośnik do komentarza
8 hours ago, standby said:

Dam ci tylko Tip ze majac Lohse  w teamie, walka z najpotezniejszym (na szczescie opcjonalnym) przeciwnikiem w grze jest jeszcze trudniejsza :-(

Btw oprocz tego gift bagu wpadly podobno dodatkowe questy ze zbieraniem jakiegos ekwipunku, prawda to?

Fajnie ze ten temat zyje. Chyba znowu odpale ta gre, boje sie se wsiakne.

Ogólnie to quest ogień z tym motywem z Lohse

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość lpcl
12 godzin temu, Ölschmitz napisał:

Sebille chyba przerobilem na lucznika, tzn nie wiem, dalem jej dwa punkty w ranged weapons i wali z kuszy. ale skille ma wciaz "sztyletowe" ktorych teraz nie moge uzywac. wiec poza strzelaniem z luku nic nie robi :P

Nie przejmuj się. Jak ja zacząłem w to grać to nie miałem też bladego pojęcia co i jak robić. Na szczęście gra jest dosyć długa i można eksperymentować. Poza tym jest dużo różnych poradników więc jak się zatniesz to można sobie poczytać o różnych sztuczkach. 

Odnośnik do komentarza

pogubilem sie ktory to rozdzial, tak czy siak wyladowalem na kontynencie (jestem po pierwszej podrozy statkiem).

 

dzisiaj wyglada moj sklad tak:
- lohse - nekromacja, pioruny, woda

- jaszczur - walka fizyczna + jakies buffy

- fane - geomancja + piro
- ifan - walka lukiem + przyzywanie

 

lohse moze zadawac obrazenia fizyczne i magiczne, ma kilka skilli ktore nokautuja przeciwnikow (porazenie, uspienie itd)

jaszczur glownie skupia sie na pancerzu fizycznym, ale ma 3 skille ktore powalaja, plus wytrzymuje sporo (tankuje)

fane - olej, potem ogien a potem trucizna potrafi naprawde przechylic walke na moja korzysc jak jest dobra tura

ifan - duze obrazenia, warto go gdzies umiescic na gorze. plus sporo strzal z zywiolami wiec jest dosc elastyczny.

 

ogolnie kilka leveli w gore, lepszy sprzet (chyba wazniejszy niz levelowanie) + nowe skille i zaczelo to jakos wygladac. gra z nieznosnie trudnej zmienila sie w wymagajaca.

 

jest zaje.bista :)

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Ölschmitz napisał:

pogubilem sie ktory to rozdzial, tak czy siak wyladowalem na kontynencie (jestem po pierwszej podrozy statkiem).

 

dzisiaj wyglada moj sklad tak:
- lohse - nekromacja, pioruny, woda

- jaszczur - walka fizyczna + jakies buffy

- fane - geomancja + piro
- ifan - walka lukiem + przyzywanie

 

lohse moze zadawac obrazenia fizyczne i magiczne, ma kilka skilli ktore nokautuja przeciwnikow (porazenie, uspienie itd)

jaszczur glownie skupia sie na pancerzu fizycznym, ale ma 3 skille ktore powalaja, plus wytrzymuje sporo (tankuje)

fane - olej, potem ogien a potem trucizna potrafi naprawde przechylic walke na moja korzysc jak jest dobra tura

ifan - duze obrazenia, warto go gdzies umiescic na gorze. plus sporo strzal z zywiolami wiec jest dosc elastyczny.

 

ogolnie kilka leveli w gore, lepszy sprzet (chyba wazniejszy niz levelowanie) + nowe skille i zaczelo to jakos wygladac. gra z nieznosnie trudnej zmienila sie w wymagajaca.

 

jest zaje.bista :)

A nie mowilem!

2 akt jest najlepszy, mnostwo fajnych questow ale tez bardzo trudnych walk, kazda wygrana daje w ciul satysfakcji!

3 akt jest z kolei najslabszy moim zdaniem i najlatwiejszy zarazem

4 tez jest zajebisty, mnostwo smaczkow odnoszacych sie do questow z poprzednich aktow. 

Jak czlowiek sie nauczyc zeby jak najszybciej zbijac tarcze i uzywac statusow to wszystko przychodI baaardzo prosto.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...