Velius 5 753 Opublikowano 29 listopada 2017 Opublikowano 29 listopada 2017 (edytowane) Ty liczysz po cichu a ja juz czekam az VGP wrzuci limitke na pre-order bo to raczej pewne, w USA SMT prawie zawsze ma limitke. Lepiej po cichu liczcie zeby pudelko w EU bylo a nie jak z SMT IV Edytowane 29 listopada 2017 przez Velius Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 Biorąc pod uwagę, że ostatnimi grami jakie nie wyda na nasz rynek Atlus to Radiant Historia i SMT: Strange Journey Redux, to jakoś jestem spokojny o wydanie pudełkowe u nas. Podobno limitki też mają być u nas takie jak w Stanach. Ile w tym będzie prawdy to się okaże. Najwyżej zamówi się w VGP, tak jak piszesz w końcu Switch jest region free. Cytuj
nadol90 664 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 Tak jak Zelda była blisko, Marian prowokował, Xeno działa na wyobraźnie i kusi, tak SMT zmusi mnie do wyjścia z domu i pójście po swój egzemplarz Switcha. Czekam mocno. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 21 lipca 2020 Opublikowano 21 lipca 2020 Szkoda liczyłem że ten rok jeszcze W sumie to nie widzę dla siebie gier na switcha w drugiej połowie roku. A ogólnie ten rok jest strasznie kiepski dla switcha. Jedna gra na 2-3 miesiące. W sumie gdyby nie indyki i vn to nie miałbym w co grać. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Ja tam fanem jRPG nie jestem, ale informuję, że posypały się bardzo wysokie oceny, tak że szykować pieniążki na kolejny hit. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 5 godzin temu, zdrowywariat napisał: Ja tam fanem jRPG nie jestem, ale informuję, że posypały się bardzo wysokie oceny, tak że szykować pieniążki na kolejny hit. Ja mam ostatnio jakieś zniechęcenie, dawniej kochałem jrpgi to obecnie wkurzają mnie te wszystkie dziwactwa w postaci konieczności grindowania na stworkach czy brak możliwości zapisu kiedy chcę. Wygląda na to, że gierka ma dużo mroczniejszy klimat niż Persony, więc prędzej czy później dam szansę.. Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 Gara już ktoś czy nadal tak jak ja czeka na wysyłkę? Jak wrażenia? Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 Mega, wreszcie kozackie jrpg. Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 Gramy gramy, jest w dziale RPG ogólny temat megatenowy i tam sie ludzie wypowiadali, ale imo lepiej tutaj bo sie balagan robi jak sie wszystkie gry wrzuca do jednego wora. Jestem na poczatku, raptem kilka godzin pograłem i po pierwszych wrażeniach dla mnie to może być gra roku. Lubię wyzwania wiec zaczalem na hardzie, nie miałem jeszcze poważnych potyczekt, ale nawet starcia z mobkami potrafią być wymagające. System walki jest bardzo przyjemny, podoba mi się że trzeba kombinowac i dobrze zarządzać MP. Nie rozgryzłem jeszcze do końca na jakiej zasadzie działa ten press turn bo czasami zdarza się że mimo trafienia w słabość wroga nie dostaję dodatkowej tury, i to samo przy krytykach wiec nie wiem jaka jest reguła tutaj (może było wyjasnione i nie doczytalem). Muzyka jest wyśmienita, eksploracji towarzyszą niepokojące dźwięki budujące klimat. Motyw u Gustava na razie mój ulubiony. Jest to moje pierwsze SMT, wiec nie wiem jak wypada w porownaniu do poprzednich odslon. Grałem troche w Persone 5 ale mnie nie porwała i odstawiłem szybko (może gdyby było na Switchu to bym ograł, nie mam cierpliwości do siedzenia przed PS), SMTV zaklikało od razu. 1 Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 26 minut temu, voi tekku napisał: Nie rozgryzłem jeszcze do końca na jakiej zasadzie działa ten press turn bo czasami zdarza się że mimo trafienia w słabość wroga nie dostaję dodatkowej tury, i to samo przy krytykach wiec nie wiem jaka jest reguła tutaj (może było wyjasnione i nie doczytalem). O ile nic się w piątce nie zmieniło, to przy pełnej drużynie masz cztery tury w trakcie swojej fazy. Każdy zwykły ruch, to jedna tura. Skuteczne Critical, Weak i Pass zabierają tylko pół tury. Wtedy ikonka zaczyna mrugać. Traktuj to po prostu jako zabranie połowy tury. Teoretycznie możesz mieć 8 ruchów w trakcie swojej fazy. Nie więcej (choć czytałem, że Magatsuhi nie zabierają tury). Tj. jeśli wszystkie ikonki mrugają, to dalsze wykorzystanie słabości wroga nie wydłuży więcej fazy gracza. W przypadku Miss, Void, Drain lub Repel tracisz określoną ilość tur. To samo tyczy się wrogów, aczkolwiek ilość tur jest u nich zmienna. Czasem jeden boss potrafi mieć więcej tur, niż drużyna gracza. Ja na swoją kopię czekam, niestety. MM się nie popisał - nie zrealizował ani zamówienia kolekcjonerki, ani zwykłego. W tym pierwszym przypadku dostałem maila, że realizacją zajmą się w poniedziałek. Jeśli na ostatnią chwilę anulują, to się wkurwię solidnie... A niepokój mam, bo z tego co czytam mają jakiś atak hakerski i żądanie okupu, przez co mają sparaliżowane systemy... No jak na złość w tak ważną premierę. Żeby się nagle nie okazało, że jednak nie mają towaru... 1 Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 Dość sporo detali się zmieniło w piątce. Np. dotyczących tego, ile ruchów/połówek zabiera pomijanie ruchu przez postać, albo bycie zablokowanym. Ale nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś faktycznie uderzył w słabość i mu czasem nie dodawało ruchu. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 Przede wszystkim nie popelniajcie moje bledu - szedlem szybko na pale przed siebie, prosto do celu. Trzeba spokojnie eksplorowac (mnostwo sekretow) i expic. W innym wypadku gra szybko sprowadzi was na ziemie ;/ Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 (edytowane) Ja trochę pocisnąłem od wczoraj 13h na liczniku. Na normalu zrobiło się trudno. Mimo wielu zmian quality of life nadal jest ciężko. Prawie każdy zwykły potworek niefortunnym krytykiem na bohaterze może zrobić napis game over. Przed każdym bossem lub minibosem muszę siedzieć w fuzjach, zmieniać party na takie z odpowiednimi elemenatami i łykać esencję żeby sobie zrobić odporność na dany element. No i eksploracja klasa, vertykalność, zakamrki, dowolność wyboru, Xenoblade się chowa. Sprytnie zamienili klaustrofobiczne korytarze na mini open worldy. To kurwa działa. Z tego co widzę po progresie niektórych znajdziek to przejscie gry może zająć z 50h. 50h ostrego hardkoru i ostrożenego progresu. aha co do fabuły to dobrze tu ujął Estel. Jak tak dalej pójdzie to plot 50 godzinnej gierki zmieści się na A4. Sam nie mam z tym problemu nie trawie person i pierdolenia o niczym. Lubię skupić się na gameplayu. Edytowane 13 listopada 2021 przez devilbot 1 Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 5 godzin temu, Suavek napisał: Ja na swoją kopię czekam, niestety. MM się nie popisał - nie zrealizował ani zamówienia kolekcjonerki, ani zwykłego. W tym pierwszym przypadku dostałem maila, że realizacją zajmą się w poniedziałek. Jeśli na ostatnią chwilę anulują, to się wkurwię solidnie... A niepokój mam, bo z tego co czytam mają jakiś atak hakerski i żądanie okupu, przez co mają sparaliżowane systemy... No jak na złość w tak ważną premierę. Żeby się nagle nie okazało, że jednak nie mają towaru... Miałem identyczną sytuację, więc w piątek zamówiłem w media expert i dziasiaj była już do odebrania. Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 6 godzin temu, ogqozo napisał: Ale nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś faktycznie uderzył w słabość i mu czasem nie dodawało ruchu. Musiało to być w okolicach 8mej tury, nie wiedzialem ze jest limit, a nasłuchałem się w recenzjach zdań, że można w nieskończoność napierdzielac przeciwnika w słabość i tym samym go nie dopuścić do glosu. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 13 listopada 2021 Opublikowano 13 listopada 2021 No bo możesz go walnąć 8 razy, zanim on zrobi choć jeden! Większość typowych demonów tego nie przeżyje. No ale to by było jednak bez sensu, gdyby faktycznie działało w nieskończoność. Obserwowanie tych ikonek dostępnych ruchów jest dość ważne, tak jak mówiłem, w tej części tracisz pół ikonki gdy postać pomija ruch, co pozwala częściej wykorzystywać te techniki, które będą najmocniejsze w tym momencie. Pewna kalkulacja opłacalnej kolejności jest przydatna. Jest też pewna kalkulacja ryzyka, niestety ta gra promuje defensywne podejście i np. uważanie co robisz w ruchu, który może zostać uniknięty i skończyć nagle całą turę twojej ekipy, co oznacza szanse na game over. W przypadku uniknięcia ataku przez przeciwnika, połówka a całość to kluczowa różnica. Kurde trochę się nakręciłem, jednak zawsze mnie wciągało to budowanie drużyny i możliwości w SMT, nawet jeśli prawie wszystko inne jest dla mnie meh. Byle do poniedziałku kiedy będę mógł włączyć grę przynajmniej w pociążku. Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 No przyda się wersja na coś innego bo na switchu technicznie ta gra leży. Cytuj
beardo0 128 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Mogliby zrobic deal z sony: my wam dajemy Shin Megami Tensei, a wy nam Persona 5 Royal Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Na PC można już grać bez problemu na emu w 60fps. Zajebiście to wygląda. Aż żal potem wracać na Switcha. Chociaż w handheldzie gra chodzi bardzo dobrze. Xeno 2 w hh to był dramat. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Ta gra nie potrzebuje więcej klatek animacji by mieć sens, ale potrzebuje być przenośna. Siedzenie przez tv i klepanie tych walk bez ruchu, na wielkim ekranie, to rzecz dla hardkorowcow. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Takie gadanie... To samo co wyżej bym powiedział o nienaturalnym trzymaniu rąk z ekranem zaraz przed oczami przy kilkudziesięciogodzinnym RPGu. Dajcie mi wersję PC z 60+ FPS, ostrymi teksturami, błyskawicznymi loadingami, do grania na wygodnym fotelu w sposób, jaki mi odpowiada i do wersji Switch więcej nie wrócę. Kwestia gustu. Szokujące, wiem... Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Akurat loadingi są szybkie np jak dochodzi do walki itp. a podczas eksploracji nie ma w ogóle. Mnie gierka wciągnęła i non stop siedzę w fuzjach, zmieniam party itp Tym ta gierka stoi dlatego granie na niższym poziomie trudnosci nie ma imo sensu bo wtedy nic nie zostanie. Podobno te mitamy z dlc nieźle rozwalają balans i overlevelują. Już przed pierwszym bossem na normalu trzeba było robić party pod niego. Grindu expa nie ma wystarczy dobrze dobrać drużynę i skille. No i ostatnio załapałem ze guard jest przydatne bo moby często ładują magatsuhi ture wcześniej i wtedy najlepiej przyblokować zwłaszcza postaciami z weaknessem na element moba. Cytuj
voi tekku 120 Opublikowano 14 listopada 2021 Opublikowano 14 listopada 2021 Ktos sprawdzał te DLC, jest coś wartego uwagi? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.