KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca PC Gamer dał 91, chwaląc ten wspaniały port https://www.pcgamer.com/games/rpg/shin-megami-tensei-5-vengeance-review-paradise-comes-to-pc/ :). Cudeńko <3. I deczek ukochany https://steamdeckhq.com/game-reviews/shin-megami-tensei-v-vengeance/ 5 gwiazd za performance :). @Daffy 1 Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca 14 minut temu, pawelgr5 napisał(a): Suavek [*] Ale jak chcesz z doskoku to znaczy ze ciśnienia nie ma wiec czemu nie czekać na promke? Pokaż ukrytą zawartość Baw się dobrze Mam ochotę pograć, ale nie żeby siedzieć po kilka godzin dziennie, czy przy dłuższych sesjach. Na takiej zasadzie. Dlatego formuła SMT ze skromną fabułą będzie na tę chwilę dobra. A że nie wszystkie gry Atlusa szybko tanieją, to równie dobrze może być teraz. Nie zbawi mnie te kilkanaście złotych mniej za parę miesięcy, a w portalach typu Fanatical czy Gamebillet pre-ordery mają już teraz -13% względem Steam. Z moim graniem tak jest, że jak "jest ochota", to wolę korzystać z okazji, niż potem się zmuszać. Cytuj
pawelgr5 1 491 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Daj znać czy nadal Cie wkurza tempo walk. Mnie na sam koniec też już zaczęło to irytować. Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Możesz być pewien, że jak mnie jakaś drobnostka zirytuje, to napiszę elaborat. Wiem, że jest opcja przyspieszenia tempa walk w opcjach, oraz odpalenia auto-battle w trakcie, co na pewno trochę złagodzi grind i późniejsze walki. Ale obawiam się, że sama dynamika starć pozostała bez zmian. Tj. nadal wszelkie animacje muszą się w pełni zakończyć, a statusy wyświetlić, zanim będziemy mogli wydać kolejną komendę. No zobaczymy. Cytuj
tlas 440 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca (edytowane) Potężny klimat, gdyby nie fakt że mam teraz SMT3 do przejscia, to wjechałbym od razu w Vengeance na steam decku. Po recenzjach wychodzi na to, że z gry która dla mnie jest 10/10 zrobili grę 11/10. Edytowane 13 czerwca przez tlas Cytuj
oFi 2 470 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Jak ja się ciesze, że takie marki trafiają w końcu w porządnej jakości na next geny zamiast kisić się i marnować na tym tablecie 720p. Szkoda, że drugiego życia nie dostanie więcej takich wspaniałych tytułów, które są zablokowane przez nintendo 1 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 czerwca Opublikowano 13 czerwca Current geny* Chyba, że jesteś Mejmem Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca https://github.com/Lyall/SMTVFix już jest paczyk na PC na aspect ratio, szybka akcja Lyalla :). Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca W dniu 13.06.2024 o 10:14, pawelgr5 napisał(a): Daj znać czy nadal Cie wkurza tempo walk. Mnie na sam koniec też już zaczęło to irytować. Jest niebo lepiej. Tempo animacji można ustawić w opcjach, osobno dla normalnych walk i osobno dla Auto-Battle, od normalnej prędkość, przez Double, Max, aż całkiem po Skip. Można też w każdej chwili przerwać animację ataku samemu. Auto-Battle można włączyć zarówno Auto-Attack, jak i Auto-Skill. Ogólnie jest bardzo dobrze w tej kwestii, nawet nie wspominając o znacznie szybszych loadingach. Myślę, że grind i monotonię złagodzi to wszystko znacznie. Póki co dopiero zacząłem grać, ale wyłączyłem już te DLC z Mitamami, bo mi już na dzień dobry wyskakiwały w dużych ilościach. A nie chcę mówić przedwcześnie "hop", ale ledwo zacząłem, a już pierwsze demony mają u mnie komplet skillów. Szybko levelowały. Zobaczymy, czy dalej też tak będzie. 1 Cytuj
pawelgr5 1 491 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca To DLC z mitamami jest w komplecie od razu? Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca Nie. Wziąłem wersję Deluxe, bo różnica cenowa była znikoma, a chciałem już komplet side-questów. DLC jest domyślnie włączone w opcjach. Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca 9 minut temu, pawelgr5 napisał(a): To DLC z mitamami jest w komplecie od razu? 3 minuty temu, Suavek napisał(a): Nie. Wziąłem wersję Deluxe, bo różnica cenowa była znikoma, a chciałem już komplet side-questów. DLC jest domyślnie włączone w opcjach. Te 2 side questy dlc jak ważne są? Bo mam wersję zwykłą i nie wiem czy brać. Nie gralem w "podstawkę". Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 14 czerwca Opublikowano 14 czerwca 3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Te 2 side questy dlc jak ważne są? Bo mam wersję zwykłą i nie wiem czy brać. Nie gralem w "podstawkę". Nie wiem. To są nowe questy w Vengeance. Dam znać za pół roku-rok, jak przejdę. Ale gdybym miał zgadywać, to pewnie w ogóle nie są istotne dla ogólnej fabuły. Ot dodatkowy wątek na pół godziny i demon do kompendium. DLC z podstawki (oprócz Mitam) są w bazowej wersji Vengeance. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Poszedłem od razu Vengeance, nie wiem czy dobrze, ale tak czuję xD. Port wrażenia doskonale na PC I decku śmiga jak szalony, ładnie wygląda, działa, 97% pozytywnych na Steam. Warto było czekać na wersję definitywną :). Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Sprawdzałeś przejście między PC a SD? Tj. trzeba coś w opcjach zmieniać za każdym razem, czy zapamiętuje ustawienia sprzętu? Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 20 minut temu, Suavek napisał(a): Sprawdzałeś przejście między PC a SD? Tj. trzeba coś w opcjach zmieniać za każdym razem, czy zapamiętuje ustawienia sprzętu? To wymaga większych testów, ale teraz jestem na ogrodzie, więc nie wiem, sprawdzę wieczorem xD. Na PC odpaliłem tylko na 15 minut, żeby sprawdzić ten mod na ultrawide. Czy to prawda, że gra nie miała zapisu w dowolnym momencie w podstawce? To w takim razie to game changer Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Save był tylko w Leyline, ale biorąc pod uwagę ich częstotliwość oraz możliwość spirntu i unikania przeciwników, to nie było to aż tak uciążliwe, jak by się mogło wydawać. Ja na razie tylko na leciwym PC grałem i gra śmiga piętnie z odblokowanym framerate, aczkolwiek zdarzał się na początku microstutter. Z tego co czytam, to nie jestem jedyny - urok optymalizacji UE4. Ogólnie na razie bardzo dużo zmian na plus. Do tego stopnia, że wersja Switch naprawdę sprawia wrażenie jakiegoś Early Access. Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca 5 minut temu, Suavek napisał(a): Save był tylko w Leyline, ale biorąc pod uwagę ich częstotliwość oraz możliwość spirntu i unikania przeciwników, to nie było to aż tak uciążliwe, jak by się mogło wydawać. Ja na razie tylko na leciwym PC grałem i gra śmiga piętnie z odblokowanym framerate, aczkolwiek zdarzał się na początku microstutter. Z tego co czytam, to nie jestem jedyny - urok optymalizacji UE4. Ogólnie na razie bardzo dużo zmian na plus. Do tego stopnia, że wersja Switch naprawdę sprawia wrażenie jakiegoś Early Access. Tak, standardowo UE4 stutter będzie, bo nie ma pewnie shader comp w grze. To samo miałem w Personie 3 i ogólnie prawie każdej grze na UE4 bez shader comp. To z reguły pierwsze sekundy po odpaleniu gry. Co ciekawe na Protonie prawie nigdy nie występuje (Valve ma jakiś swój shader comp) i to samo widzę na SMT V, w sensie jego kompletny brak:). Cytuj
tlas 440 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Ale ugotowali. A może by nie czekać i wziąć już teraz? 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 319 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Wszystkie relikty można sprzedawać, czy są potrzebne do jakiegoś questa? Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Był jakiś side-quest, gdzie były potrzebne jakieś relikty, ale chyba nic/niewiele poza tym. Ja sobie zostawiam po 1-2 sztuki wszystkiego na wszelki wypadek, a resztę sprzedaję. Ale ja jestem chomikiem i mam OCD... 1 Cytuj
ogqozo 6 563 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Niespecjalnie. W dosłownie jednym miejscu w grze siedzi sobie w jaskini kilka demonów, i jak im pokażesz jeden konkretny który chcą, to ci dadzą coś tam niespecjalnego, bardziej ciekawostka niż quest. Save był tylko w punktach, do których zawsze można było się szybko cofnąć, no ale wrócić tam gdzie byłeś już nie zawsze szybko hehe, więc wiadomo, że mocno to zwalało tempo gry. Raz zginąłem i musiałem powtarzać tyle gry, że już na zawsze zacząłem po prostu grać ostrożnie, żeby nie ginąć, co w tej grze nadal potrafi być dość niespodziewane, więc zmuszało do mocno asekuranckiego grania jak ktoś nie lubi tracić progresu. Nadal bym wolał po prostu brak utraty progresu w razie przegrania walki i grasz jak chcesz bez robienia niczego, ale jak na tę serię to naprawdę SMT V jest znowu ogromnym krokiem w XXI wiek. Aż czyni to grę zbyt łatwą, bo uważanie na randomowe śmierci od przegiętych tur czy wpadnięcia na przegiętego przeciwnika to kiedyś było 95% "trudności" w megatenie hehe. 1 Cytuj
Suavek 4 747 Opublikowano 15 czerwca Opublikowano 15 czerwca Atlusowe waifu najlepsze waifu. Aż chce się wspólnie zniszczyć świat. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.