Skocz do zawartości

Kontrowersyjny temat o grach wideo


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Bartolinsky To ma wspólnego, że są bardzo wyżyłowane czasy w trybie HC aby te bonusy uzyskać w nagrodę. I wraz z tym płatnym dodatkiem wyszło szydło z worka już dlaczego: właśnie po to aby ktoś zrezygnowany (ja np. nienawidzę grać na czas i ledwo zrobiłem oceny A na HC do platyny) kupił sobie DLC odblokowujące wszystko bez robienia licencji w Gran Turismo na każdym zakręcie komisariatu czy wychodzenia poza mapę na schodach.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

@rodi84 Tak, bo do "A" nie ma rygoru nieużywania specjalnych broni (tylko dla bodajże "S"). Wręcz banalna z np. maszynówką z nieskończoną amunicją. To znacząco przyspiesza grę bo ciachanie nożem za szopy czy pistolecikiem, mimo że z nieskończoną amunicją to jednak żmudne i czasochłonne, nadal więc lepiej walić w kopyta i przebiegać. Z tymi broniami z kolei to jest dosłownie jatka bo błyskawicznie odcinają kończyny, zabijają sub-bossów etc.

 

Sam chętnie bym się skusił na taki DLC, ale 20zł za takie chamstwo im nie dam. Nawet złotówki nie. W imię zasad.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

@milan Czy zawsze jak plują Ci w twarz to mówisz, że deszcz pada? DLC są zaplanowane jeszcze na etapie design docka, więc doskonale wiedzieli jak wyłudzić dodatkowe pieniądze na DLC. Sk*ny z premedytacją to ustawili. I nie mogę czerpać z gry radości, kiedy nie mogę jej przejść w całości (czyli np. nie mieć wszystkiego co jest możliwe do zdobycia)...

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Opublikowano

Mniej ;]

 

Pamiętam Quake'a na ps2 czy ps3, 269 drogi kawalerze.

Dzisiaj poszukaszi  masz na wyciagniecie re2 na premiere za 199, dokładnie za tyle sie wyrywało okazyjnie gran turismo 3 na premiere.

Opublikowano (edytowane)

@milan Jest różnica pomiędzy zarabianiem, a WYŁUDZANIEM pieniędzy... Pewnie nie masz nic przeciwko "pokazom pościeli i garnków" dla emerytów, co? Czy może już masz?

 

Po drugie, nie wiem gdzie ty kupowałeś kiedyś gry, ale ani nie było cen po 360zł jak nieraz jest w PSS, ani nawet te 269zł... Ja kupowałem "folie" po 150-190zł zależnie od czasu od premiery i chodliwości tytułu. Więc nie gadaj głupot razem z @mozi, że ceny są te same... Są coraz wyższe. Raz tylko się wykosztowałem na 220zł za FFX, czego ogromnie potem żałowałem, ale to dzień po premierze. Nie wspominając już o serii Greatest Hits/Platinum po 99zł i mniej...

 

@Dr.Czekolada Tak, to są ważne rzeczy bo przy akceptacji takich praktyk przez graczy, wydawcy będą się posuwać coraz dalej i dalej.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Nie no tu milan dobrze pamięta, 250 zł za nówkę to była niestety norma w pierwszym roku, dwóch panowania PS2 (której to cena sama w sobie była absurdem). Tyle, że to były ceny w większych sklepach, ludzie kombinowali jak mogli na inne sposoby, a w okolicach 2003 to już się w ogóle poprawiła sytuacja, no i wjeżdżały platynki po 79 zł. Co nie zmienia faktu, że zarabiało się mniej, więc dla wielu osób nowa gra to była 1/4 miesięcznej pensji (a raczej pensji rodzica). 

Opublikowano

To była cena sugerowana, tylko w molochach stosowana, w których nikt normalny nie kupował. W mniejszych sklepach, szczególnie tych które importowały gry z np. UK ceny były zjadliwe.

Opublikowano

Ja wiem swoje, ty wiesz swoje. Jedyny borowik  w lesie co tak narzeka. I jeszcze ffx na premiere było mu złe, no trzymajcie mnie.

FFX chyba za 220 kupiłem, gta3 chyba udało się za 179.

Niesamowita przepaść do dzisiejszych cen, po co patrzeć na zarobki kiedyś a dziś.

 

Opublikowano
2 godziny temu, Berion napisał:

To ma wspólnego, że są bardzo wyżyłowane czasy w trybie HC aby te bonusy uzyskać w nagrodę.

 

Wyżyłowane :reggie: 

Pierwsze S+ na hardcorze siadło mi w około 1:30 czyli miałem jeszcze godzinę czasu do wymaganych 2:30 w Leon A. Zrobiłem to dla samych ambicji i plusików na forumku, bo w platynie nie jest to wymagane. 

To nie jest niesamowity wynik i w zasadzie jeśli nie potrafisz ogarnąć zwykłego S na normalu gdzie trzeba mieć maksymalnie 3:30 w scenariuszu A no to do kogo masz pretensję?  

Nie zrzucaj winy na pazerny Capcom, że dał możliwość zakupienia itemów, które mogą trochę wspomóc w rozgrywce, bo te i tak nie mają dużego wpływu na czasówki.

Jedynie co się liczy to znajomość lokacji i kolejność wykonywanych czynności.

Opublikowano

Just Berion things...
Jeszcze w to grasz? Przecież pisałeś, że kupa i 6/10 - po co się męczysz?
Zrozum, że tylko Tobie to przeszkadza, bo masz takiego, a nie innego bzika - jak musisz mieć w grach WSZYSTKO i lubisz sobie dokładnie zaplanować (a przez to wkurzają Cię losowe motywy, które to planowanie czynią niemożliwym) to może rozważ zmianę hobby, jeśli jeszcze tak to można nazwać w tym przypadku, bo coraz bardziej wygląda to na jakąś przykrą obsesję.

Opublikowano (edytowane)

@Bartolinsky Owszem, wyżyłowane. Nie jestem w stanie tego zrobić, a obróciłem blisko tysiąc gier w swoim życiu licząc od końca lat 80-tych do dziś, z czego wnioskuję że jakieś umiejętności mam. Skoro więc limity są tak groteskowe, a Capcom wydaje DLC, który niweluje potrzebę kończenia tych speedrunów, oznacza to że zostały ustalone celowo by poprzez niedostępność podbić "posprzedaż". Dla kontrastu, uważam że jestem świetny np. w Crash Team Racing i na pewno moje czasy są daleko ponad przeciętnymi czy nawet dobrymi - jednocześnie nie uważam, że Naughty Dog powinno dokręcić czasy np. na platyny w Adventure. Gdyby była w tamtych czasach taka możliwość, sprzedawania DLC które by zmieniało procent przejścia na 102% przy przesadzonych wymaganiach by uzyskać to w normalny sposób to też bym jojczył jak teraz na Capcom. Trochę obiektywizmu Ci życzę.

 

Mają gigantyczny wpływ na czasówki... Leć sobie z samym machine gunem, który jest dobry na wszystko, a leć z samym nożem + samurai edge... Już pomijając nawet kwestię oszczędności slotów w ekwipunku.

 

Jest mnóstwo gier, które mają zj*y balans, nie przymierzając cała seria Soulsów z agresywnym auto-save, który uniemożliwia taktyczne zarządzanie zasobami. Ale te przynajmniej nie wyłudzają pieniędzy za z góry zaplanowane DLC, które mają intencjonalnie przykrywać przesadnie podkręcony system.

 

@Wredny Zrobiłem platynę i nie gram. Po prostu rzuciło mi się w oczy to DLC i postanowiłem poszukać na forum waszego wsparcia. :P I nie napisałem, że kupa tylko rozczarowanie. 6/10 to w skali ludu starożytnych graczy: gra dobra.

 

Może pozostali się wstydzą przyznać? Może nie tylko mnie? Jak byłem młodszy i wszyscy grali to normalne (powszechne?) było że każdy zdobywał wszystko. Lata lecą, gry są takie same lub gorsze i nie widzę powodu aby akurat ten aspekt miał się zmienić. Bonusy są częścią gry, częścią jej mechaniki, częścią dzieła artystycznego, które możliwe jest prawidłowo odebrać (bo poznać) w pełni tylko jeśli się wszystko zdobyło, wszystkiego używało, wszędzie było i wszystko zrobiło.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

No tak są takie badziewia jak Battlfield  ktore mają wersje premium i stoja dlc no ale gry singlowe jak Spider man czy DMC5, Seikro przecież nie są pocięte i bez dlc spokojnie można ograć całość wiec nie wiem o co komon. Mnie np gry online nie intersują wiec jest lepiej bo tak jak milan kupowałem GT3 pamiętem za 230 pln w MM i dzisiaj kurcze jakoś kupuje też za 230 i to mkas bo czesto Czezki czy inna ultima ma sporo taniej. 

Gracze nie są debilami. Jak Redzi wydali Widzmina 3 i powiedzili ze za dodatki trzeba płacić było że rak ale jak się okazało że dodatki są tresciwe w (pipi) to sam wyłozyłem monete. 

Opublikowano

Wcale nie oznacza.

Moze oznaczac ze dla mniej agresywnych berionow tevo swiata co gry niw ogarniaja jest wyjscie by miec opcje gdy niedostepne przez brak umiejetnosci. Zwykle platne skroty a nie manipulacja.

  • Plusik 1
Opublikowano
3 minuty temu, Berion napisał:

Jest mnóstwo gier, które mają zj*y balans, nie przymierzając cała seria Soulsów z agresywnym auto-save, który uniemożliwia taktyczne zarządzanie zasobami. Ale te przynajmniej nie wyłudzają pieniędzy za z góry zaplanowane DLC, które mają intencjonalnie przykrywać przesadnie podkręcony system.

Soulsy nie mają pausy i saveują się co chwile celowo. Jesli tego nie rozumiesz to trudno. Graj sobie w Fallouta. 

Opublikowano
1 minutę temu, Bzduras napisał:

Otwórzcie oczy, prorok wam mówi jak jest, a wy dalej swoje :( Tak to my berionizmu nie zbudujemy, drodzy państwo

Jak się okaże że nie wygląda tak 

330px-Albert_Einstein_Head.jpg

Bedę zawiedziony. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

@milan Nie jestem agresywny. Staram się pokazać jak Capcom zrobił nas w wuja.

 

@mozi Oczywiście że celowo, taki był pomysł na mechanikę tej gry. Co nie znaczy,że dobry - w mojej subiektywnej ocenie - jak również świadczy to o braku balansu - i tu nie doprecyzowałem - pomiędzy osiami to co grywalne, a tym co satysfakcjonujące. Dla każdego człowieka z osobna to bardzo indywidualne. W każdym razie wyraziłem swoje zdanie na ten temat i przytoczyłem jako przykład, że nawet taka forma, nie skusiła From Software do sztucznych DLC, za co ich szanuję, a Capom dużo mniej.

 

Będziesz zawiedziony. Wyglądam jak incelpiwniczak, a nie jak geniusz. Niestety... ale pracuję nad czymś naukowo mimo że nie mam matury to kto wie jeszcze jak to będzie. ;]

Edytowane przez Berion

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...