Wredny 9 708 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Całościowo? Darksiders III np. A w temacie różnorodności bossów i walk z nimi - choćby ostatni God of War - wręcz klasa wyżej od flagowej marki Sony. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Dla mnie sytuacja podobna jak z tormented souls.Lecisz przez lokacje w tle epicka muza i nawet pomimo że teoretycznie nie dzieje się nic niesamowitego to jednak klimat wylewa się z telewizora.I podobnie jest tutaj.Z tym że tu naprawdę podobała mi się eksploracja, zagadki środowiskowe a nawet system walki.Żałuję że nie da się robić mastera w trybie ng+ bo jednak pod koniec gry wachlarz ruchów robi się większy i można poszaleć.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 15:16, Wredny napisał(a): Całościowo? Darksiders III np. A w temacie różnorodności bossów i walk z nimi - choćby ostatni God of War - wręcz klasa wyżej od flagowej marki Sony. Rozwiń Haha dobra. No, ale Rotki są wystarczająco slodkopierdzace na tyle, że mogą komuś zasłonić oczy. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Aha, czyli dostałeś konkretne przykłady, nie masz argumentów w dyskusji (nie dziwię się, skoro ch#ja się znasz) to uciekasz w jakieś XD odpowiedzi. Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Jedna Valkiria kładzie na łopatki tych śmiesznych bossow w Kenie jaka niby tam różnorodność miałeś oprócz tego latającego? Przecież nawet lokacje na jedną modłę. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 15:16, Wredny napisał(a): Całościowo? Darksiders III np. A w temacie różnorodności bossów i walk z nimi - choćby ostatni God of War - wręcz klasa wyżej od flagowej marki Sony. Rozwiń Tylko walka w God of Warze (nawet bez umiejętności) to tak lekko ze 3 poziomy wyżej od tego co jest w Kenie. Kurde, wszystko w Kenie stara się być na wysokim poziomie ale ten najważniejszy element czyli walka jest zrobiony strasznie po taniości i rozczarowuje. Wszyscy dookoła starają się skopiować From Software od lat i jeszcze nikomu się to nie udało więc nie wiem po co indie studio się na to rzuciło. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 15:38, suteq napisał(a): From Software od lat i jeszcze nikomu się to nie udało więc nie wiem po co indie studio Rozwiń To że uderza się spustami to nie znaczy, że zaraz jest to walka typu soulslike, ba dla mnie w ogóle się z nià nie kojarzyła. Pomijam już fakt, że walka to tylko składowa, a nie core gry. Mamy też dużo skakania, eksploracji, zagadek. No mega gierka. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 17:22, balon napisał(a): To że uderza się spustami to nie znaczy, że zaraz jest to walka typu soulslike, ba dla mnie w ogóle się z nià nie kojarzyła. Rozwiń podobieństwa nie kończą się na atakowaniu spustami, bo jest tego o wiele więcej jak lockowanie się na przeciwnikach, turlanie się, czy parrowanie i kontrataki, generalnie widać że walka mocno nawiązuje do gier Soulslike, bo to dzisiaj znany, popularny i lubiany motyw. Moim zdaniem wyszło nie najgorzej i w ogóle mi ta walka nie przeszkadzała. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Przecież turlało się i lokowało dużo wcześniej niż w soulsach. Pomijam już fakt, że ani razu tutaj nie rozegrałem walki na locku XD, nie zwracałem uwagi na staminę, czy nie wyciągałem pojedynczych wrogów z grupy, aby zrobić 1 na 1. Dla mnie właśnie walka jak na grę, która nie stoi tylko walką i jakby nie było jest budżetowym (chociaż w ogóle tego nie czuć) szpilem wyszła zaskakująco ciekawie i co ważne wymagająco, a bitki z bossami to już w ogóle No chyba, że ktoś grał na easy i nie było żadnego wyzwania to może faktycznie walka jest słaba. Wyszło zajebiście, a nie nie najgorzej. 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Walka jest dużo lepsza niż pierwotnie zakładałem, a powyższe porównanie do God of Wara w kwestii bossów to strzał w dziesiątkę i tym bardziej pokazuje jak upośledzony ten czynnik był w Godzie. 2 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 17:43, balon napisał(a): Przecież turlało się i lokowało dużo wcześniej niż w soulsach. Pomijam już fakt, że ani razu tutaj nie rozegrałem walki na locku XD, nie zwracałem uwagi na staminę, czy nie wyciągałem pojedynczych wrogów z grupy, aby zrobić 1 na 1. Rozwiń ej ale wymieniłeś rzeczy jakbyś grał na easy właśnie xd Lockowanie w tej grze ssie pałę kompletnie, więcej miałem w walce problemów jak je odpalałem niż bez a to nie najlepiej świadczy o tej opcji w takim razie. W późniejszych etapach kiedy początkowi bossowie pojawiają sie jako zwykłe mobki nie da się tak po prostu klikać przycisków na pałę bo nawet mimo długiego paska zdrowia można szybko umrzeć. Moje główne zarzuty do walki są dlatego że ja w ogóle nie czułem mocy ciosów w tej grze, ani na początku ani pod koniec gry. Czułem jakbym uderzał powietrze a nie żywych przeciwników. Jedyne momenty kiedy faktycznie czułem jakąś moc zadawanych ciosów to ataki specjalne ('rzut' Rotem lub specjalny strzał z łuku). Mechanicznie jest OK, gorzej z otrzymywaną satysfakcją. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 18:11, suteq napisał(a): W dniu 18.12.2021 o 17:43, balon napisał(a): Rozwiń ej ale wymieniłeś rzeczy jakbyś grał na easy właśnie xd Rozwiń Nie grałem na easy Okey kilka razy zwracałem uwagę na energię osłony, no ale to nawet nie ma co porównywać z soulslike, gdzie co praktycznie zwarcie trzeba kontrolować „staminę” . W dniu 18.12.2021 o 18:11, suteq napisał(a): Lockowanie w tej grze ssie pałę kompletnie Rozwiń dlatego nie używałem, ale nie było mi jakoś potrzebne, okey może na bossie hunterze. To teraz pomyśl o przejściu soulsow bez locka… Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Dla mnie walka w nowym gow była mega lipna.Tak samo słabe bossy bez pomysłu.Serio uważam że w tym aspekcie kena jest lepsza.Ciekawsze z pomysłem, trzeba rozkminiac taktyke.Już na hard trzeba planować ataki uniki parry.Ataki/Parry napełnia specjala, cyk ustawiasz się tak aby np. zdjąć 3 naraz przeszywająca strzela itd.A może zamiast specjala zużyć 1 kulkę aby podleczyć się roślinka?Dla mnie kena > gow .Te stare gowy były dużo lepsze....Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Holy fuckin' shit, co ja tutaj czytam. Zaraz dojdziemy do tego, że Kena to najlepsze co spotkało branżę w ostatnim dziesięcioleciu. 2 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 20:31, Paolo de Vesir napisał(a): Holy fuckin' shit, co ja tutaj czytam. Zaraz dojdziemy do tego, że Kena to najlepsze co spotkało branżę w ostatnim dziesięcioleciu. Rozwiń No dla mnie to goty, taka mocna chara w twarz dla miłośników gier usług, bez singla. Choćby za reakcje i emocje tych dwóch (lub jednego?) rodzynów należy jej się GOTY Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 Nie o to chodzi.Po prostu niektórzy lubią takie baśniowe klimaty wiec dla nich na start + 1 do oceny.A tak jak było pisane w wielu aspektach gra wypada co najmniej bdb.Zresztą ja lubię te mniejsze gierki czesto widać włożone serducho i pasje.1 nier np. mial system walki 4/10 ale co z tego jak klimacik nie powtarzalny.A ten gow meh no zawód fhuj, początek fajny i tyle.Mogę napisać że vampyr lepszy?Bo mi się lepiej grało.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 21:08, balon napisał(a): No dla mnie to goty, taka mocna chara w twarz dla miłośników gier usług, bez singla. Rozwiń Nie no, kolego, ale co ma piernik do wiatraka? Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 21:16, Paolo de Vesir napisał(a): Nie no, kolego, ale co ma piernik do wiatraka? Rozwiń No, że to jest całkowicie growa opozycja dla takiego shitu. Jak widać po reakcjach w tym temacie swoje robi Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 grudnia 2021 Opublikowano 18 grudnia 2021 W dniu 18.12.2021 o 21:16, Paolo de Vesir napisał(a): Nie no, kolego, ale co ma piernik do wiatraka? Rozwiń Klasyczny balon. Nie musiałem nawet nic pisać, bo wystarczyło że dałem reakcję haha pod postem i zaczęła się jazda z pluciem na gry usługi i wyzywaniem mnie od rodzynów. I nie pomógł nawet fakt, że mi też się Kena bardzo podobała i była to jedna z najlepszych gier w jakie grałem w mijającym już roku, a w tym temacie jak i na całym forum wyłącznie ją chwaliłem. Ten typ tak po prostu ma. 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 Ja bym całościowo KENY wyżej nad God of War nie postawił, ale walki z bossami, mimo ogólnie uboższego systemu walki, ma o klasę lepsze niż dzieło Santa Monica. Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 Przecież w tym roku było wiele gier bez żadnych usług i dużo lepszych nostalgicznie ( psychonauts 2). To był rok takich perełek. Ratchet, returnal, deathloop, psychonauts2 czy Strażnicy galaktyki. Kena tak raczej za nimi się uplasowuje. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 19 grudnia 2021 Opublikowano 19 grudnia 2021 W dniu 19.12.2021 o 06:40, Donatello1991 napisał(a): Przecież w tym roku było wiele gier bez żadnych usług i dużo lepszych nostalgicznie ( psychonauts 2). To był rok takich perełek. Ratchet, returnal, deathloop, psychonauts2 czy Strażnicy galaktyki. Kena tak raczej za nimi się uplasowuje. Rozwiń W dniu 18.12.2021 o 22:23, balon napisał(a): Dobra to kwestia goty się rozstrzygnęła. Co fajne, w top3 trzy kolorowe gierki, gdzie skaczemy, eksplorujemy, zbieramy i walczymy. Trochę czasy PS2 mi się przypomniały. Rozwiń A Ktoś pisał, że nie było? Ten rok wręcz jest całkiem dobry pod tym kątem. Dla Ciebie to nie goty, dla mnie np jest. Moje top3 to Kena, Psychonauts i Ratchet. Jednak całościowo Psycho dla mnie było za łatwe, no nie dało się w tej grze zginąć, a Ratchet mimo że piękny i bardzo fajny to jednak zero zaskoczenia i relatywnie mało nowości. Kena najbardziej przypominała mi staroszkolene gierki action adventure, które były wymagające, a smierć czasami powodowała presję i lekką frustrację jak trzeba było powtórzyć kawałek gierki czy walkę z bossem od początku (kilka etapów). No trzeba spinać poślady, ale dzięki temu mam większa satysfakcję ze skończenia. Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 20 grudnia 2021 Opublikowano 20 grudnia 2021 Skończyłem grę, wchodzę na forumek, czytam o taktycznej walce, skomplikowanej walce, cudownej walce.Zastanawiam się czy graliśmy w te same gry. Przecież walka w tej grze jest płytka jak skakanie w Timberman.To samo z bosami. Super bosy, różnorodne bosy, cudowne bosy. WTF... Kowal i ostatni bos okej. Ale cała reszta to to samo z lekkimi zmianami. 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 20 grudnia 2021 Opublikowano 20 grudnia 2021 Myślę, że akurat brak zachwytu z twojej strony to dość duża rekomendacja dla statystycznego forumowicza No i trzeba było wchodzić na bieżąco na forumek, to byś nie był tak niesamowicie zaskoczony 2 1 Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 20 grudnia 2021 Opublikowano 20 grudnia 2021 Jeśli statystyczny forumowicz lubi być oszukiwany to spoko. Gdybym wydał swoje pieniądze na tą grę po Waszych zachwytach, a nie dostał jej w prezencie, to już papuga rzeźbiłby pozew o zwrot środków przez forumowiczów Ja rozumiem, że komuś może się podobać. Ale pisanie o grze roku, 10/10... No bez jaj. Rozumiem, że rok ciężki, mało gier, ale szanujmy się. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.