Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, Hendrix napisał:

Nie spodziewałem się, że Sucker Punch tak odrobi swoją pracę domową, szczególnie filmową, oj widać, że ktoś tam designerom puszczał klasyki jidaigeki.  Duuuuuże zaskoczenie in plus, bardzo duże.

 

A w innych tematach narzekania, ze walka slaba i ze gra wyglada jak AC. Smutne, ze jak jakis developer sie przylozy, to i tak wyjdzie mu to bokiem bo walka nie wyglada jak w dark souls czy devil may cry.

 

Swietny trailer, swietny gameplay, za to graficznie spodziewam sie sporego downgrade'u.

Opublikowano
Teraz, Kinoji napisał:

 

A w innych tematach narzekania, ze walka slaba i ze gra wyglada jak AC. Smutne, ze jak jakis developer sie przylozy, to i tak wyjdzie mu to bokiem bo walka nie wyglada jak w dark souls czy devil may cry.

 

Takie osoby to powinny się cieszyć, że system walki jest 10 razu lepszy niż w W3 a nie narzekać.

Opublikowano (edytowane)

Nie będzie żadnego downgrade'u , ta gra tak wygląda, wystarczy przypomnieć sobie jak wyglądał Infamous na PS4 PRO, że to jest możliwe.

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Otoczenie wygląda mega, ale już gdy gra przechodzi na bliższy plan to ja nic specjalnego nie widzę. Normalnie do osiągnięcia na amatorku. Oświetlenie znowu myli wiele osób, który przykrywa brzydsze fragmenty. Falująca roślinność też robi swoje. Sam gameplay jakoś średnio mnie przekonał, walka wydaje się strasznie sztywna, ale chyba taka jej specyfika,  wyczekiwanie na ruch przeciwnika, kontra i atak. 

Opublikowano

To co zobaczyłem na pokazie rozpaliło moją chęć zagrania w tą pozycję na maksa! Wiedziałem, że The Last of Us będzie fantastyczne, ale to przekracza wszelkie granice, uwielbiam feudalną Japonię a do tego wszystko jest okraszone świetną grafiką, miód płynie strumieniami, a system ruchów postaci jest niesamowity. Moim zdaniem Ghost of Tsushima jest wygranym tych targów! Czekam z niecierpliwością na wieści o konkretnej dacie premiery. Myślałem, że po serii Onimusha już nigdy nie powstanie nic lepszego, a tu proszę:D

Opublikowano

Nie wiem czy od czasu, nawet nie wiem  czego , widziałem coś równie pieknego jak  walka pod tym drzewkiem. Te czerwone liście smigajaće przy machnieciach mieczykiem, słońce, strzały. Początkowy  galop przez łąkę, no tego jeszcze nie było. Każda ze świetej  czwórcy w nocy pokazała nieprawdopodobną jakość,.

Opublikowano

@milan specjalnie dla Ciebie

 

https://u.teknik.io/n749x.gif

 

Dla mnie pokaz targów. :obama: Cieszę się zwłaszcza, że SP podeszło do klimatów w swój własny wyjątkowy sposób, bo bałem się trochę, że gra będzie niepotrzebnie rywalizować z nową grą From oraz Niohem. Klimat zabija, walka wygląda nieco Assasinowo, ale ocenię jak zagram albo dowiem się więcej. Już przy nowym God of War niektórzy po filmikach pisali, że będzie drugi Ryse, więc z wyrokami wstrzymajmy się gdy pojawią się szczegóły.

 

I wygląda na to, że ten leak sprzed paru stron był legitny. Ciekawi mnie jeszcze jak SP będzie starał się uniknąć typowych zagrywek współczesnych sandboxów, bo wywiadach podkreślali, że chcą m.in. ograniczyć konieczność wykorzystania znaczników na ekranie. 

 

Czekam niesamowicie na więcej. 

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, Kinoji napisał:

 

A w innych tematach narzekania, ze walka slaba i ze gra wyglada jak AC. Smutne, ze jak jakis developer sie przylozy, to i tak wyjdzie mu to bokiem bo walka nie wyglada jak w dark souls czy devil may cry.

 

Swietny trailer, swietny gameplay, za to graficznie spodziewam sie sporego downgrade'u.


Zgadzam się w pełni, przed E3 obawiałem się, że gra pójdzie w innym kierunku (Onimusha, tudzież bardziej arcade'owa walka) - na szczęście to wygląda tak jak oczekiwałem. Od czasu zagrania w pierwsze Way of The Samurai, chciałem dokładnie takiej gry. Dodatkowe plusy za realia historyczne i rzadko eksploatowany temat inwazji mongolskiej (a nie pójście na łatwiznę i skorzystanie z Sengoku-jidai wraz z unifikacją Japonii np.).

@Cedric

Ano, wygląda na to, że to odwrotność leaku z Death Strading - tam nic się nie sprawdziło xDD

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

Hendrix? Szanuje jak poyebany.

 

Mi tez od razu skojarzylo sie z Way of the Samurai. To byla dobra gra, ale GoT ma ogromne szanse na bycie lepsza pod kazdym wzgledem. Do pelni szczescia brakuje mi teraz tylko japonskiego dubbingu.

Opublikowano

Dub będzie na 100%, każda duża gra Sony ma pełną japońską ścieżkę audio - tym razem pewnie będzie do wyboru w każdym regionie, zresztą nie widzę opcji, w której tego nie dają (to nie S-E :v).

Opublikowano
38 minut temu, milan napisał:

Nie wiem czy od czasu, nawet nie wiem  czego , widziałem coś równie pieknego jak  walka pod tym drzewkiem. Te czerwone liście smigajaće przy machnieciach mieczykiem, słońce, strzały. Początkowy  galop przez łąkę, no tego jeszcze nie było. Każda ze świetej  czwórcy w nocy pokazała nieprawdopodobną jakość,.

 

Mi się od razu skojarzyło z walką The Boss ze Snakiem. Otoczka walki mega.

 

5 minut temu, Figuś napisał:

Nie jestem sobie w stanie wyobrazić polskiego dubbingu w tej grze, czekam na pierwsze filmiki z pl dubem :yao:  przeczuwam mega bekę :dynia:

 

Ja liczę na japoński dubbing w wersjach na zachód.

Opublikowano

Obejrzałem jeszcze raz ten gameplay i jak dla mnie również największa bomba targów. Muzyka, tryskająca jucha, odcinane członki, precyzja cięć kataną, liście podczas walki na końcu, ogólnie całość wygląda jak narazie przepięknie :banderas:

Opublikowano
16 minut temu, devilbot napisał:

Biedny system walki i ociężałe postacie. Tak to wygląda ale na bank dla klimatu sprawdzę tę grę.

Przecież oni chyba celują bardziej w realizm walk niż napierdalanie fikołków i juggle. Wygląda to i tak lepiej niż walka z gloryfikowanego wieśmaka 3.

Dodatkowo nie pokazali tego gameplayu jak się jest tym całym ninja-duchem, więc pewnie wtedy będą bardziej po(pipi)ane akcje.

 

Mi się to co widziałem podobało w opór, a SP ma u mnie kredyt zaufania, bo Infamousy były za(pipi)iste.

  • Plusik 1
Opublikowano
15 minut temu, devilbot napisał:

Biedny system walki i ociężałe postacie.

Gusta.

Ja wole ciężką postać z naturalnymi ruchami niż postać o wadze odczuwalnej 5kg i karykaturalnych szturbackich ruchach szmacianej lalki ala W3.

Opublikowano

Nie pójdą, przecież to widać. System walki opiera się bardziej na precyzyjnych pojedynczych cięciach a nie latanie na lewo i prawo od przeciwnika jak w jakiś batmanach, spiderach, mordorach.

Opublikowano

Dla mnie najlepszy trailer targow, w ogole o tej grze wczesniej nie slyszlaem. Oprocz dobrych wizualiow i muzyki(swietnie oddaje ten klimat) niektore animacje dobrze wygladaja(rozne kontry przeciwko mieczom i wloczniom).

Czekam.

Opublikowano

Kompletnie nic nie wiedziałem o tej gierce aż tu nagle gameplay na konfie. Patrze i tak sobie myślę, że nie ma chooja we wsi by ta walka pod drzewem tak wyglądała na konsolach ale robi to SP więc... to jest możliwe. Infamous wciąż masuje mosznę kolorami i światłem więc raczej się o ten aspekt nie martwię. No i Japonia z samurajami :wub:  Jeszcze niech to będzie japoński Gerlat to ło ja cię. Będzie grane.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...