Najtmer 1 082 Opublikowano 10 grudnia 2019 Opublikowano 10 grudnia 2019 (edytowane) nie ma zadnych powodow by myslec, ze to znowu nie bedzie poslizg na skorce od banana i bwa-wa-wa.mp3 w stylu watchdogs1 Edytowane 10 grudnia 2019 przez Najtmer Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 10 grudnia 2019 Opublikowano 10 grudnia 2019 Chyba już zapomnieli co potrafił spiderman lub uncharted zrobić z bieda ps4 na temat grafiki, to nie wiem co może dopiero wyczynić ta gra. 2 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 11 grudnia 2019 Opublikowano 11 grudnia 2019 No ale tego nie robi Naught Dog ani Insomniac tylko Sucker Punch,troche nizsza liga. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 11 grudnia 2019 Opublikowano 11 grudnia 2019 (edytowane) Niech dadzą miodny gameplay i będziem w domu Ktoś jeszcze patrzy na grafike ? Edytowane 11 grudnia 2019 przez cotek Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 11 grudnia 2019 Opublikowano 11 grudnia 2019 19 godzin temu, Faka napisał: Chyba już zapomnieli co potrafił spiderman lub uncharted zrobić z bieda ps4 na temat grafiki, to nie wiem co może dopiero wyczynić ta gra. O to to to. 2 godziny temu, Ma_niek napisał: No ale tego nie robi Naught Dog ani Insomniac tylko Sucker Punch,troche nizsza liga. Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy Horizon Zero Dawn, Red Dead Redemption 2, czy chociażby Days Gone (przecież też "niższa liga" developerów) pokazały, jak piękne na obecnej generacji mogą być sandboxy, więc nie widzę żadnych powodów, by wątpić w wygląd Ghost of Tsushima. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 11 grudnia 2019 Opublikowano 11 grudnia 2019 Szykuje się powtórka ze spidermenowej kałuży czyli gadanie dla gadania Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 11 grudnia 2019 Opublikowano 11 grudnia 2019 O! Ale kałuże to mogliby ogarnąć, bo strasznie mnie wkurzała ich nieinteraktywność w inFamous SS Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 grudnia 2019 Opublikowano 12 grudnia 2019 17 godzin temu, Wredny napisał: Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów. Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 12 grudnia 2019 Opublikowano 12 grudnia 2019 ..... chyba teraz żartujesz. Przypomnij sobie kiedy gra wyszła i podaj kilka przykładów gier, które w tym roku wyglądały lepiej. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 grudnia 2019 Opublikowano 12 grudnia 2019 Infamousy? Żaden dupy nie urywał ale z pokazanych materiałów duszek wygląda prześlicznie. Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 12 grudnia 2019 Opublikowano 12 grudnia 2019 5 godzin temu, suteq napisał: Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów. Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach. Mnie bolały kałuże, po których latało się, jak po lustrze, ale nie zmienia to faktu, że po przesiadce z PS3 inFamous Second Son robił kolosalne wrażenie ostrością obiektów, czy kulistością kuli (był jakiś plac tam i takie rzeźby - wtedy zobaczyłem po raz pierwszy, co znaczy Full HD w gierce video) Więc OK, może to moje subiektywne odczucia, bo był to pierwszy taki naprawdę nextgenowy tytuł na PS4, który ogrywałem, ale i tak uważam, że SP "umie w grafikę", tylko całej reszty się obawiam, bo chociażby interakcja z otoczeniem zawsze u nich kuleje. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 12 grudnia 2019 Opublikowano 12 grudnia 2019 Ale by coś takiego powiesił na ścianie Cytuj
_D23 83 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 https://youtu.be/Zbq7BnsQhrw 2020, Ty chory po(pipi)bie 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Po zajawce były obawy, ale po dłuższym gameplayu wygląda mocarnie jak na E3. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Lokacje po których przyjdzie nam zapierniczac są przecudowne. Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Świetny trailer, gesty klimacik, lokacje przecudowne, graficznie masakra (niby to open world?), niech tylko gameplayowo nie zawiedzie. PS. Okładka również ładna. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 W porównaniu do innych okładek exów jest wręcz dziełem sztuki 5 Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Ale mnie 2020 wyczyści xD Cytuj
Snake_Plissken 912 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Po zwiastunie jestem wniebowzięty, design, Ducha, ujęcia, lokacje, coś pięknego. Horizon ZD pod względem miejscówek będzie miał konkurencję. Dawać już to "summer 2020" czyli sierpień. ;) Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 już mi się nie podoba ta bliska kamera przy jeździe konno Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Gra jest ładna ale kompletnie nie napędziła hype'a, zdecydowanie ff7, cyberpunk, re3 i last of us 2 to gorętsze panny w mieście. 2 1 Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Tak, a death stranding to gra 10/10 2 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Niesamowicie wyglądają te lokacje. 1 1 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 14 grudnia 2019 Opublikowano 14 grudnia 2019 (edytowane) Part of buying into the fantasy of becoming a samurai is building the island of Tsushima. The team behind Ghost of Tsushima says there won't be waypoints driving you to the more interesting places on the island. "I think player choice in this game will mean something very different than other games we've made in the past," explained art director Jason Connell. "We really want you to have the choice of, 'Hey, that cool bamboo forest over there, I really want to check it out. I want to head in that direction and I want to see what it is.' There's no waypoint. There's no thing that says 'Go here and look at this bamboo forest'. We just, hopefully, are presenting something that is beautiful and exotic, that's different than the current place you might be in. That'll come as a world choice. Where do I want to go?" "In this game, we let you explore what it is to be a samurai in this enormous landscape of medieval Japan," said Fox. "And now it's just up to us to actually deliver this fantasy." https://www.usgamer.net/articles/ghost-of-tsushima-dev-promises-theres-no-waypoint-to-follow Pięknie. Edytowane 14 grudnia 2019 przez YETI Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.