MYSZa7 8 920 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają. 1 Cytuj
Observer 10 432 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 9 minut temu, Bielik napisał: Ten ragdoll wrogów po strzale z łuku xD jakby go kula armatnia trafiła xD hype opadł, można się rozejść. Też to zauważyłem, co to ma byc? Wygladało jak jakiś bug. Nawet Ubi w ostatnich AC potrafiło zrobić mięsiste headshoty z łuku, aż sie chciało strzelać. Poza tym wyglada jak najlepszy AC w świetnym settingu, na pewno sprawdze. Ale jak ktoś liczył na coś innego to może czuć sie zawiedziony. Osobiscie bym wolał Tenchu z otwartym światem, a nie reskin AC, ale te ostatnie AC sa całkiem fajne. Na miejscu Ubi to bym pozew rozważał, nie dość że cały szkielet z AC (klientow Valhalli kradno) to niektóre elementy skopiowane 1 do 1, jak te znaczniki z ktorej strony wróg cie zaczyna dostrzega. I jeszcze te roslinki do zrywania co kilka krokow z Horizona skopiowali, a to juz top 3 niepotrzebnych elementow gameplayu w historii open worldów. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 minuty temu, Kmiot napisał: No widzisz. Ty poczekasz na recenzje, a jak będą przeciętne to zrezygnujesz? Ja mimo wszystko chcę to ocenić sam. Polecam taki styl życia. Wtedy zrezygnuje, bo grajac na wszystkich 3 sprzetach niestety nie ma sie czasu na przecietnosc, tylko na bdb produkcje. Takie zycie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Teraz, MYSZa7 napisał: Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają. Sam się uspokój, Bocie. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ubigame w feudalnej Japonii, fajny setting. System walki jednak mógłby być bardziej wyszukany. Coś jak w Sekiro. Graficznie jest downgrade ale można zdążą kilka rzeczy poprawić. Liczyłem jednak na coś bardziej nowatorskiego bo to sugerowały zwiastuny i zapowiedzi. Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3 mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem 1 Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 17 minut temu, 20inchDT napisał: Skradanie było fajne, ale ten samuraj to wyglądał na samograja. Ta "walka" przed bramą z 3 postaciami to było ukryte qte? Może to działa jak w Batmanie, gdzie po naladowaniu 'paska' strachu można załatwić kilku typów w odstepstwie kilku sekund. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Rozi musisz zawsze odstawiać roziego jak ludziom nie podoba się pokaż gierki? za każdym razem to samo 2 Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia. Edytowane 14 maja 2020 przez XM. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 4 minuty temu, Rozi napisał: Sam się uspokój, Bocie. Cytuj
Basior 1 086 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Mi się podobało. Przede wszystkim klimat, styl graficzny, stealth oraz japoński dubbing. Co do porównania do Ubi to jedyne co ostatnio to na chwilę grałem w Odyseję. I może mi się wydawać, ale postacie tutaj wyglądają jakoś tak, bo ja wiem, klimatycznie? Cudów nie oczekuję, ale fajnej gierki w pasujących mi bardzo klimatach - tak. No i idealna data - razem z Paper Mario Cytuj
SlimShady 3 397 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ta walka też mocno kontekstowo wygląda, @Bansai pewni będzie walił konia do strzepywania krwi z miecza. 1 Cytuj
Bielik 734 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3 mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailemW horizon chociaż super prezentowała się walka z dinusiami (oprócz w zwarciu, bo to było zrobione na wylewce), cała reszta moim zdaniem nie była taka dobra jak to się zwykło na forumku mówić. Tutaj zaś gra wygląda jak reskin asasynów i nic szczególnego ją nie wyróżnia. W pokazie walki ghostem jin narobił więcej rabanu niż w podejściu samuraja xD Swoje się nagadałem, ale pewnie i tak wezmę na premierę. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) 6 minut temu, XM. napisał: Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia. Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż gdyż płaci się ludziom za dobre pomysły, nowatorskie podejście, przekonstruowanie czegoś znanego doskonale w takich sposób, by wydawało się niespotykanym. Edytowane 14 maja 2020 przez da$io Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Czy Sucker Punch mnie kiedyś zawiódł? Nie ta gra, pokaz, czekałem od pierwszych teaserów i jestem mega podjarany. Klimat jest mocny, muzyka, setting. Nawet znaczniki w formie lisów, wiatru czy ptaków, które prowadzą do sekretów, celi to świetny pomysł. Widać sporo też napracowali się z systemem walki, duel, Ghosts czy 4 postawy (coś jak w NiOh). Fabularnie będzie zapewne kosa ale już teraz jestem zadowolony zbytego co zobaczyłem a jest to ułamek góry lodowej bo SP potrafią dowalić do pieca, końcówka generacji i kolejny hit. Czekam na kolejne wieści, OST w tej grze to również mocny punkt i zakończenie pokazu tylko mnie w tym utrzymuje. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Tym razem nie porwała mnie gra, spodziewałem się innego gatunku, a nie AC + wiedzmin. Pewnie nie będzie tym razem day1. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Teraz, da$io napisał: Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż Nie jest, szczególnie w stosunku do kwalifikacji. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. Wcale nie chciałem open-worldza. Dużo bardziej wolę gdyby to była konstrukcja świata jak w God of War. Z dopracowanym i solidnym systemem walki i trudnymi do przewidzenia przeciwnikami, sposobem skradania jak w Tenchu i skupieniem na historii i bohaterach. Bez tych wszystkich zbieractw, oznaczeń wrogów i podświetlania wszystkiego wartego uwagi. Jest dobrze a powinno być ścięcie. Na to właśnie liczyłem. 2 Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. Utylizowac graczy, to mało powiedziane. 4 minuty temu, Nemesis napisał: Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. Nigdy na nic takiego tej gry nie kreowano. Ba! W jednym z wywiadów sprzed 2 lat gość z SP mówił że ma nadzieję że Ubisoft nie zapowie AC w Japonii bo taka ich gra właśnie będzie. Cytuj
Bielik 734 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. Utylizowac graczy, to mało powiedziane.Po prostu miałem trochę inne oczekiwania co do gry, a w mafii na nic wielkiego się nie nastawiałem i nie nazwałbym tej gry crapem ale co kto lubi Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Setting i dobra fabuła mogą spowodować, że przymknie się oko na niektóre rzeczy. Na premierę nie biorę. A miało być inaczej. Kiedyś się ogra. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Nie przypominam sobie, aby kreowaną tę grę na coś innego czym jest: zapowiedziano ją jako open-world action-adventure w czasach najazdu Mongołów na wyspę Tsushima, zapowiadano osobne podejście do samurajskiej walki i rozwój stylu "ghost" i dokładnie to pokazali (i tak jak z Bansaiem myśleliśmy, okazuje się stance/parry based w przypadku samurajskiej wersji), obiecali brak waypointów i dotrzymali słowa (swoją drogą wykorzystanie wiatru to fajny pomysł, zważywszy jak ważny jest - z historycznego i "mitologicznego" punktu - w kontekście do najazdu Tsushimy i losów wyspy). Mam czasami wrażenie, że część osób nie może się powstrzymać przed kreowaniem swojej wizji danej gry, mimo, że jest w kontrze do dostępnych danych :v Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Może część osób ma własne oczekiwania co do danej gry? 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 No tak i nie ma nic w tym złego, ale oczekiwania chyba muszą być na czymś oparte, czyż nie? Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Może oczekiwania czas zmienić? Gra jest skupiona na elementach, które powinny być zawarte choćby w podejściu do walki, to nie jest tytuł gdzie samuraj leci 100 metrów i liczba cięć wynosi 1000, ma być jedno ale zabójcze. Walka mieczem już po wyjęciu z pochwy ma zakończyć się jak najszybciej, tutaj widać i pokazali jak się na tym skupili. Otwarty świat wcale nie musi być nudny a sposób jego przedstawienia może wciągnąć na długo. Fabuły i bohaterów za bardzo nie przedstawili więc bez celowo to oceniać i obrzucać gó.wnem. ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC i jechanie z miejsca a te same osoby zagrywają się i jarają kolejnym Assassynem pakując kabzę ubi. Jak wspomniał Hendrix, motyw wiatru czy zwierząt to ciekawy pomysł i to przykuwa uwagę. Oglądając state of play akurat znaczników to wielu nie zauważyłem i napewno nie są tak nachalne Edytowane 14 maja 2020 przez Wesker Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.