Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

-> Kreuj sobie grę wg własne widzimisię bez względu na to co mówią twórcy

-> Miej pretensje do twórców, że gra nie jest jednak taka jak ty sobie wykreowałeś w głowie

 

gracze :reggie:

Opublikowano

Hendrix obiecali brak znaczników na mapie i pokazali znaczniki na mapie w pierwszej minucie pokazu. XDD W dodatku masz już zapowiedziany crafting, pewnie elementy RPG i walkę opartą na kontrach jak w starych Assassinach. To było fajne, ale w 2012. Ludzie mieli ogromne oczekiwania, a wyszło jak wyszło.

 

Nie żebym się nie spodziewał patrząc na poprzednie dokonania Sucker Punch, ale można było się miło zaskoczyć, a został posmak nijakości w sosie japońskim.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker

 

edit: chociaz kalka assasina to jednak ujma dla assasina wiec cofam - infamous w chinach

Edytowane przez kermit
Opublikowano
1 minutę temu, kermit napisał:

myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker

Czy my oglądaliśmy to samo? Już pomijam fakt że można na YT w Full H-D oglądać ale ta gra wyglada świetnie.

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

Hendrix obiecali brak znaczników na mapie i pokazali znaczniki na mapie w pierwszej minucie pokazu. XDD W dodatku masz już zapowiedziany crafting, pewnie elementy RPG i walkę opartą na kontrach jak w starych Assassinach. To było fajne, ale w 2012. Ludzie mieli ogromne oczekiwania, a wyszło jak wyszło.

 

Nie żebym się nie spodziewał patrząc na poprzednie dokonania Sucker Punch, ale można było się miło zaskoczyć, a został posmak nijakości w sosie japońskim.


Yyyyy, nie obiecywali braku znaczników na mapie, obiecywali brak waypointów prowadzących gracza podczas eksploracji terenu, no i ich nie ma . Waypoint != znacznik na oddzielnej mapie. Nie wiem co reszta ma wspólnego z moim postem.

Opublikowano
1 minutę temu, Wesker napisał:

Czy my oglądaliśmy to samo? Już pomijam fakt że można na YT w Full H-D oglądać ale ta gra wyglada świetnie.

 

unknown.png

 

no taki poziom dreams, trawa spoko

Opublikowano

Właśnie mam tutaj trochę jak z Cyberpunkiem, wolałbym sprawdzić na nowej generacji, bo pewnie mocno podkręci wrażenia, tylko czy starczy silnej woli.

Niemniej pod względem artystycznym i tak robi wrażenie.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Wydajesz się być totalnie zaskoczony, że ludzie są rozczarowani że gra której nie pokazano do tej pory, a którą kreowano na mesjasza, nie dostarczyła.


Ale kto kreował grę na "mesjasza"? CW? Co to za argument w ogóle? Zresztą nawet ten temat to w zasadzie zastanawianie się czy wyjdzie w tej generacji czy nie, a nie rozmowa i przypuszczenia o "mesjaństwie".  I nie, nie jestem zaskoczony reakcją na forum, bo hiperbola jest wpisana w zasadzie w każdy temat tutaj.

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano
5 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

którą kreowano na mesjasza

Kto kiedykolwiek kreował got na mesjasza? Każdy właśnie studził emocje zważywszy na fakt, że za produkcję odpowiada sucker punch, a to nie są twórcy, którzy tworzą murowanych kandydatów do goty. Większość jarała się po prostu klimatem feudalnej Japonii i tego akurat nie można im odmówić.

  • Plusik 3
Opublikowano
15 minut temu, MBeniek napisał:

-> Kreuj sobie grę wg własne widzimisię bez względu na to co mówią twórcy

-> Miej pretensje do twórców, że gra nie jest jednak taka jak ty sobie wykreowałeś w głowie

 

gracze :reggie:

 

RDR2

Zelda

Wiedźmin

i chociażby Infamous

 

Każda z tych gier jest open world, ale gra się w nie inaczej niż w Assassiny. Tutaj gracze (chociażby opierając się na pierwszym gameplay trailerze z E3) również oczekiwali świeżego podejścia, a gra wygląda tylko jak reskin ostatnich AC. Nie musi to być ostatecznie wada, ostatnie AC są dobrymi grami, ale fakt że brakuje bardziej charakterystycznych i nowatorskich cech. Mieli duże pole do popisu, ale podeszli zbyt zachowawczo.

 

Opublikowano

Bardzo ładny pokazik. Może niczego nie "urwało", ale to co zobaczyłem wystarczająco mnie satysfakcjonuje. Choć dalej twierdzę, że ten realistyczny kierunek który założyli sobie twórcy to imo trochę ogranicza gameplayowe możliwości, bo w tej generacji za wiele w temacie nie da się już wykombinować.  Będzie to z pewnością miks znanych rozwiązań z paroma małymi innowacjami (pomysł z wiaterkiem czy zwierzątkami bardzo fajny).

 

No, ale muzyka, klimat i stylistyka dalej zabijają. Co do tego jak się gra i czy dobrze to ocenię po kilkunastu godzinach grania, bo już było kilka gier z tej generacji, które na filmikach wyglądały trochę generycznie, ale mimo tego bawiłem się świetnie, bo świat, kreacja czy walka wciągały niemiłosiernie.

 

Jak to będzie poziom Horajzona, to będzie kolejny klejnocik generacji :banderas:

Opublikowano (edytowane)

W sumie najbardziej mnie dziwią narzekania na walkę. Wygląda mięsiście - sporo szybkich akcji, pojedynczych zabójczych cięć.

 

Denerwujące są zwykły bolki w open worldach, które są jak gąbki na ciosy czy pociski. Właśnie jak Assasinach, szczególnie tych ostatnich, gdzie element RPG-owy tworzył śmieszne sytuacje w których wsadzałeś gościowi sztylet w szyję, a ten miał jeszcze 3/4 paska zdrowia. ;)

 

W grze Sucker Punch wygląda to na razie zdecydowanie lepiej. Chodzi zakładam, że pewnie jakieś przekokszone NPC-e też się pojawią. Byleby zachowali zdrowy rozsądek.

 

Poza tym w ostatnich gierkach Sony to gameplay i walka nie zawodziła (poza walką w Death Stranding, ale to inna para kaloszy. Samo chodzenie było cymes), więc i tutaj jestem dobrej myśli. A ile było płakanka na forumku, że walka w nowym God of War słaba? Albo strzelenie w Days Gone ujowe? No było, a w obu przypadkach wyszło lepiej niż dobrze, a w GoW to już w ogóle topek generacji.

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 2
Opublikowano

Gameplay jakiegoś szału na mnie nie zrobił, fajna gierka w japońskim klimacie. Jeśli fabuła da rade i będzie skradanko po dachach w "budynkowatych" lokacjach to będzie dobrze.

Opublikowano
Godzinę temu, kermit napisał:

myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker

 

edit: chociaz kalka assasina to jednak ujma dla assasina wiec cofam - infamous w chinach

Ale sam nic nie zdziałasz kermit. Wołaj swoich chłopaków :usmiech:

  • Haha 2
Gość suteq
Opublikowano
1 godzinę temu, XM. napisał:

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

Po tym? Niczego nowatorskiego bo Sucker Punch to nie jest studio, które ryzykuje developing, żeby wprowadzić znaczne innowacje do gry. Niemniej jednak nie spodziewałem się, że zobaczę aż tyle generycznych do bólu rzeczy, które znamy z tasiemcowych serii i na które tak bardzo narzekaliśmy wiele lat temu. Narzekania są bo gracze nie chcą grać w kolejną taką samą grę pod zmienionym tytułem. 

 

Mogli bardziej przyłożyć się do projektu samych mechanik bo walka przypomina tę z pierwszego Asasyna. Jest bardzo widowiskowa, nie przeczę, ale polega jak widać na robieniu kontry we właściwym momencie i wyprowadzaniu lekkich ciosów gdy przeciwnik jest odsłonięty. Świat jest piękny i już widać, że będzie bardzo różnorodny ale pytanie kiedy jeżdżenie po nim się znudzi? Skradanie wygląda bardzo generycznie, AI przeciwników posiada te same skrypty co Far Cry 3 osiem lat temu gdzie rzucasz kamyk, żeby odciągnąć przeciwnika. Jeżeli takie rzeczy nie wyglądają najlepiej to jak wygląda historia, misje poboczne, dialogi skoro to studio nie słynie ze zbyt dobrych scenariuszowo gier? 

Opublikowano (edytowane)

Ale zacytowałes mnie a nie odpowiedziałeś na moje pytanie :usmiech: Ja rozumiem co się ludziom nie podoba w got, ale większość opinii jest że gra jest kalka xxx i nic nowatorskiego. To raz jeszcze zapytam - co w ich mniemaniu jeszcze można wymyślić w tym gatunku by nie być zawiedzionym i będzie czymś nowym?

Edytowane przez XM.
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, XM. napisał:

Ale zacytowałes mnie a nie odpowiedziałeś na moje pytanie :usmiech: Ja rozumiem co się ludziom nie podoba w got, ale większość opinii jest że gra jest kalka xxx i nic nowatorskiego. To raz jeszcze zapytam - co w ich mniemaniu jeszcze można wymyślić w tym gatunku by nie być zawiedzionym i będzie czymś nowym?

Nie wiem, może nie jest to nowatorskie, ale lepszej SI? Ewentualnie systemu na miarę Nemesis z Shadow of Mordor? Coś czego nikt nie wymyślił? Bo w końcu ma być nowatorskie, czyż nie? Ja widzę kolejny generyczny sandbox, który broni się tylko i wyłącznie otoczką oraz settingiem.

Edytowane przez MYSZa7
  • Plusik 2
Opublikowano

No ciekawe czy gra bedzie miała jakieś wyróżniki, coś co sprawi że będzie miała własną tożsamość. 

Narazie tego nie widać. Ale że uwielbiam te klimaty to pewnie ogram. 

 

Niestety, Sucker Punch poleciało bezpiecznie 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...