Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Faka napisał:

Nie wiem czy wiesz, ale odkrywanie w Zeldzie, żeby coś pokazało się na mapie to musisz dojść do miejsca, tak z siebie od razu nie widzisz tych rzeczy, także tego.

Wiem, bo przeszedłem i po jakimś czasie miałem taką mapę jak w spoilerze. A do tego jeszcze dochodzą znaczki co samemu można sobie dołożyć, więc pod koniec mapa staje się już pomału nieczytelna. 

 

W ogóle z tego co zrozumiałem, to na podobnej właśnie zasadzie będzie to działało w got. Trzeba samemu odkryć jakieś miejsce, żeby pojawiło się na mapie.

Opublikowano

Tylko tu nikomu chyba nie chodzi o mapę, tylko o to co widzimy na ekranie jak spacerujemy sobie Jinem. Widzisz w oddali jakiś pożar, wioskę, wyróżniający się budynek czy drzewo, to idziesz tam. Nie ma u góry ekranu kompasu czy innej strzałki, tylko Ty, katana, twoja stara, tzn. konik i szumiący wiatr, który wskazuję Ci drogę, co jest świetne, tak samo jak liski czy inne zwierzęta prowadzące do różnych, ciekawych miejsc. Dla tego tak wiele osób pisze, że ma skojarzenia z Zelda. 

 

PS. ASX, tak grałem w dwie Zeldy. 

Opublikowano

Ależ jaranko:banderas: Podobało mi się co zobaczyłem. Teraz jeszcze tylko niech historia mnie nie zawiedzie i będzie miód malina, git majonez.
Jedyne czego nie widziałem, a chcę aby było w grze, to walki z pojedynczymi, silniejszymi kierownikami jak było w Sekiro i tym pierwszym zwiastunie z rozgrywką(ten moment z końcówki pod drzewem).

Opublikowano
16 minut temu, McDrive napisał:

Ależ jaranko:banderas: Podobało mi się co zobaczyłem. Teraz jeszcze tylko niech historia mnie nie zawiedzie i będzie miód malina, git majonez.
Jedyne czego nie widziałem, a chcę aby było w grze, to walki z pojedynczymi, silniejszymi kierownikami jak było w Sekiro i tym pierwszym zwiastunie z rozgrywką(ten moment z końcówki pod drzewem).

To zapewne będzie zarezerwowane tylkodla misji fabularnych. ;) 

  • Plusik 1
Opublikowano
18 godzin temu, Wesker napisał:

ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC 

Przecież mapki i znaczki były dużo wcześniej. Tutaj bardzo mało raczej tego jest.

 

Opublikowano

Niby wszystko fajnie, ale ja spędziłem setki godzin w Nioh i Sekiro (nie wspominając nawet o serii Soulsborne) i ciągle nie wiem czy mam ochotę na właściwie to samo, tylko w lekko zdaunionej wersji i jeszcze w open-worldzie.

Plus 120 godzin w Zelda: BOTW.

A Nioh2 nawet nie zacząłem. W takim tempie, o ile w ogóle zagram w Ghost Of Tsushima, to pewnie nastąpi to za jakieś 3 lata.

Opublikowano
50 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Szkoda, że maska nie spełnia obecnych wymogów aby nosić ją na dworze.

Włóż kawał materiału między usta oraz maskę i możesz się nosić.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.05.2020 o 13:32, Nemesis napisał:

Odkąd Assassin's Creed II zaczął trend na setki znaczników na mapie tak do dziś wszyscy z tego korzystają. I raczej się to nie zmieni. 

Najlepsza część, więc szacunek!

Poz tym Duch z japońskiej puszczy jawił się jako lite'owa wersja Sekiro a tu open lasy... Tych mistrzów co to wiedzą wszystko przed prezentacją proszę o namiary na szóstkę w dużym lotku...

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Jarałem się mocno, ale jakoś po tym pokazie rozgrywki trochę hype opadł... Walka rodem system kontr z Assassin`s Creed, potem jeszcze te bomby itd. Gameplay nie zachwycił, ale liczę na to, że fabuła i questy to wszystko wynagrodzą. Nie ulega jednak wątpliwości, że sam klimat i świat robią robotę. No nic, pewnie wjedzie na premierę mimo wszystko. 

Opublikowano

A mi się podoba. Gra czerpie garściami z innych gier z otwartym światem, ale z drugiej strony nie ma się co dziwić... dzisiaj ciężko w tej materii dać coś świeżego. Kolejnym rewolucyjnym etapem w projektowaniu otwartych światów będzie w pełni zniszczalnego środowisko, co pewnie na nowej generacji nie będzie miało miejsca. 

 

Walka wydaje się przyjemna, a do tego daje wybór, czy chcemy z buta czy po cichu. Do tego naprawdę fajny klimat i miejscówki. Może wpadnie na premierę. 

Opublikowano
Godzinę temu, LukeSpidey napisał:

Kolejnym rewolucyjnym etapem w projektowaniu otwartych światów będzie w pełni zniszczalnego środowisko, co pewnie na nowej generacji nie będzie miało miejsca. 

Byłoby, gdyby nie bawili się w 4k:reggie:

Opublikowano
28 minut temu, hitor napisał:

Gra wymaga minimum 50GB miejsca na dysku HDD.

Czyli standard. Dobrze, że nie ponad 100GB jak cod z jedną dużą mapą i wyciętymi z niej mniejszymi:pawel:

Akurat skończę Death Stranding.

Opublikowano

Bardzo fajnie się zapowiada. Jeśli tylko nie będzie demonów, czarów i tym podobnych to chętnie zagram. Dobra zmiana po Niohu i Sekiro.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...