Opublikowano 15 maja 20204 l Odkąd Assassin's Creed II zaczął trend na setki znaczników na mapie tak do dziś wszyscy z tego korzystają. I raczej się to nie zmieni.
Opublikowano 15 maja 20204 l 12 minut temu, Figuś napisał: Oj tam pucio w Yakuzę Ishin byś zagrał z wypiekami na twarzy O chuy teraz już rozumiem czemu to u nas nie wyszło.
Opublikowano 15 maja 20204 l 3 minuty temu, Faka napisał: Nie wiem czy wiesz, ale odkrywanie w Zeldzie, żeby coś pokazało się na mapie to musisz dojść do miejsca, tak z siebie od razu nie widzisz tych rzeczy, także tego. Wiem, bo przeszedłem i po jakimś czasie miałem taką mapę jak w spoilerze. A do tego jeszcze dochodzą znaczki co samemu można sobie dołożyć, więc pod koniec mapa staje się już pomału nieczytelna. W ogóle z tego co zrozumiałem, to na podobnej właśnie zasadzie będzie to działało w got. Trzeba samemu odkryć jakieś miejsce, żeby pojawiło się na mapie.
Opublikowano 15 maja 20204 l Tylko tu nikomu chyba nie chodzi o mapę, tylko o to co widzimy na ekranie jak spacerujemy sobie Jinem. Widzisz w oddali jakiś pożar, wioskę, wyróżniający się budynek czy drzewo, to idziesz tam. Nie ma u góry ekranu kompasu czy innej strzałki, tylko Ty, katana, twoja stara, tzn. konik i szumiący wiatr, który wskazuję Ci drogę, co jest świetne, tak samo jak liski czy inne zwierzęta prowadzące do różnych, ciekawych miejsc. Dla tego tak wiele osób pisze, że ma skojarzenia z Zelda. PS. ASX, tak grałem w dwie Zeldy.
Opublikowano 15 maja 20204 l Ależ jaranko Podobało mi się co zobaczyłem. Teraz jeszcze tylko niech historia mnie nie zawiedzie i będzie miód malina, git majonez. Jedyne czego nie widziałem, a chcę aby było w grze, to walki z pojedynczymi, silniejszymi kierownikami jak było w Sekiro i tym pierwszym zwiastunie z rozgrywką(ten moment z końcówki pod drzewem).
Opublikowano 15 maja 20204 l 16 minut temu, McDrive napisał: Ależ jaranko Podobało mi się co zobaczyłem. Teraz jeszcze tylko niech historia mnie nie zawiedzie i będzie miód malina, git majonez. Jedyne czego nie widziałem, a chcę aby było w grze, to walki z pojedynczymi, silniejszymi kierownikami jak było w Sekiro i tym pierwszym zwiastunie z rozgrywką(ten moment z końcówki pod drzewem). To zapewne będzie zarezerwowane tylkodla misji fabularnych.
Opublikowano 15 maja 20204 l 18 godzin temu, Wesker napisał: ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC Przecież mapki i znaczki były dużo wcześniej. Tutaj bardzo mało raczej tego jest.
Opublikowano 15 maja 20204 l Niby wszystko fajnie, ale ja spędziłem setki godzin w Nioh i Sekiro (nie wspominając nawet o serii Soulsborne) i ciągle nie wiem czy mam ochotę na właściwie to samo, tylko w lekko zdaunionej wersji i jeszcze w open-worldzie. Plus 120 godzin w Zelda: BOTW. A Nioh2 nawet nie zacząłem. W takim tempie, o ile w ogóle zagram w Ghost Of Tsushima, to pewnie nastąpi to za jakieś 3 lata.
Opublikowano 16 maja 20204 l Nie jaram się tym. Tu w ogóle gameplay robi jakiś japoński dev czy znowu system walki dla tatusiów z zakolami?
Opublikowano 16 maja 20204 l Szkoda, że maska nie spełnia obecnych wymogów aby nosić ją na dworze. Edytowane 16 maja 20204 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 16 maja 20204 l 50 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Szkoda, że maska nie spełnia obecnych wymogów aby nosić ją na dworze. Włóż kawał materiału między usta oraz maskę i możesz się nosić.
Opublikowano 16 maja 20204 l W dniu 14.05.2020 o 22:57, SlimShady napisał: Ta walka też mocno kontekstowo wygląda, @Bansai pewni będzie walił konia do strzepywania krwi z miecza. Haha, 3 razy minimum.
Opublikowano 16 maja 20204 l W dniu 15.05.2020 o 13:32, Nemesis napisał: Odkąd Assassin's Creed II zaczął trend na setki znaczników na mapie tak do dziś wszyscy z tego korzystają. I raczej się to nie zmieni. Najlepsza część, więc szacunek! Poz tym Duch z japońskiej puszczy jawił się jako lite'owa wersja Sekiro a tu open lasy... Tych mistrzów co to wiedzą wszystko przed prezentacją proszę o namiary na szóstkę w dużym lotku... Edytowane 16 maja 20204 l przez da$io
Opublikowano 17 maja 20204 l Jarałem się mocno, ale jakoś po tym pokazie rozgrywki trochę hype opadł... Walka rodem system kontr z Assassin`s Creed, potem jeszcze te bomby itd. Gameplay nie zachwycił, ale liczę na to, że fabuła i questy to wszystko wynagrodzą. Nie ulega jednak wątpliwości, że sam klimat i świat robią robotę. No nic, pewnie wjedzie na premierę mimo wszystko.
Opublikowano 17 maja 20204 l Chyba przez 2 lata nie grałem w żadne open worldy, podoba mi się taki chiński. Oby walka tylko nie była zbyt casualowa ale w takim świecie może będzie do przełknięcia.
Opublikowano 17 maja 20204 l A mi się podoba. Gra czerpie garściami z innych gier z otwartym światem, ale z drugiej strony nie ma się co dziwić... dzisiaj ciężko w tej materii dać coś świeżego. Kolejnym rewolucyjnym etapem w projektowaniu otwartych światów będzie w pełni zniszczalnego środowisko, co pewnie na nowej generacji nie będzie miało miejsca. Walka wydaje się przyjemna, a do tego daje wybór, czy chcemy z buta czy po cichu. Do tego naprawdę fajny klimat i miejscówki. Może wpadnie na premierę.
Opublikowano 17 maja 20204 l Godzinę temu, LukeSpidey napisał: Kolejnym rewolucyjnym etapem w projektowaniu otwartych światów będzie w pełni zniszczalnego środowisko, co pewnie na nowej generacji nie będzie miało miejsca. Byłoby, gdyby nie bawili się w 4k
Opublikowano 17 maja 20204 l 28 minut temu, hitor napisał: Gra wymaga minimum 50GB miejsca na dysku HDD. Czyli standard. Dobrze, że nie ponad 100GB jak cod z jedną dużą mapą i wyciętymi z niej mniejszymi Akurat skończę Death Stranding.
Opublikowano 18 maja 20204 l Bardzo fajnie się zapowiada. Jeśli tylko nie będzie demonów, czarów i tym podobnych to chętnie zagram. Dobra zmiana po Niohu i Sekiro.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.