YETI 10 998 Opublikowano 19 maja 2020 Opublikowano 19 maja 2020 Nowe informacje. Julien chieze was able to speak with Jason Connell, Creative Director on Ghost of Tsushima. I made a translation of the information we were able to learn : Zelda and Shadow of Colosus was a big inspiration for this game especially for artistic direction, he wanted the colors to be vibrant as possible. The wind is the main way to navigate the game world, there are no markers. He wanted the game to be immersive as possible. We can reduce the shine effect on the items that we can pick up. He made a comparison with Red Ded Redemption which is for him a good and beautiful game but for Ghost of Tsushima they wanted the game to be pleasant as possible to play without having too many superfluous animations which break the rhythm and that is why Jin can pick up items on his horse. The instrument that we see Jin playing in the video will be the only one present in the game and Jason did not want to say what it would be used for. We can hunt animals in the game but there is nothing to gain by doing it. Animals are mainly there to be more immersed in the universe and guiding you. The Standoff mode can be activated anytime even in infiltration. The little tennis balls are called the Jin Resolved Metter when we hit an enemy the bar will load and it will also be used for healing and there are also many other things related to this gauge but he did not want too get into the details. There will be much more stances than the two that we saw in the video, it will be used to apprehend the different types of enemies. The main weapon of the game will be and will remain the katana throughout the game but there will be many other weapons and gadgets. Weapons like the katana or the bow will be displayed on all the outfits of the game but not the smallest ones because there are a lot of outfits in the game and it would represent too much work. If you wear heavy armor you will be less agile so it will make infiltration harder. There are several ways to retrieve the outfits, either through the main story, by doing quests, by buying them in the villages or simply by exploring the world. There are a lot of side stories in the game where you can build more or less strong relationships with different characters to learn more about their stories but it's up to the player's freedom and you can miss them. The music is composed by Shigeru Umebayashi but the game having grown a lot, he realized that he could not do everything alone so they hired a second composer to work with Umebayashi and his name is Ilan Eshkeri. reszta w linku poniżej https://www.resetera.com/threads/ghost-of-tsushima-new-info.208302/ 4 Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 (edytowane) I wiecej nowych informacji: One thing we didn’t show at State of Play which I wish we had, was that the game features duels against other expert swordsman. This is classic samurai stuff. Those fights are incredibly difficult and they’re driven from personality and get solved in the most cinematic way possible, which is also true to fantasy. You need to study your opponent and understand how they attack in order to win. We watched samurai movies and people go down with one or two strikes, and that is embedded inside of the combat. Beating the Mongols in battle will be hard, but it’s that challenge that makes it feel alive and the victory rewarding. You can’t just run into a camp and fight five people at the same time, you will get overwhelmed and die. Edytowane 20 maja 2020 przez Killabien 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 To ja od razu wyłączam te podświetlania przedmiotów i elementów interakcji. Eksploracja robi się wtedy o wiele ciekawsza. Walki więc będą trochę jak w klasycznym Bushido Blade. Jedno sprawne cięcie i koniec. To w sumie od razu brać wyższy poziom trudności. Cytuj
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Oglądałem dziś na Youtube prezentację gierki i kiedy tylko samuraj wsiadł na konia... zacząłem ziewać. Po Wiedźminie, Zeldzie, nowych Asasynach i RDR2 nie mam już siły wsiadać na konia, gadać o tym, gdzie co jest i walczyć z debilami. Sorry. A propos walki, to w ogóle się wkurzyłem, bo myślałem, że wykażą choć trochę ambicji. A tu nic - jeden z drugim czeka, aż łaskawie podejdziesz i go kropniesz. Aaaaa! Nie mogę. Idę masterować slashery i soulslajki. I kiedy będę miał ochotę na fabułę, pyknę w jakiegoś indyka. 3 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Bansai będzie zadowolony. W zaprezentowanym niedawno fragmencie rozgrywki z Ghost of Tsushima główny bohater po walce strząsa krew z miecza. Okazuje się, że ten ruch nie zawsze jest automatyczny - aby postać wykonała czynność, trzeba wcisnąć przycisk. W rozmowie z serwisem VG247 dyrektor artystyczny gry - Jason Connell - ujawnił, że aktywowanie wspomnianej animacji wymaga użycia guzika odpowiedzialnego za wyjęcie lub schowanie ostrza. Trzeba zrobić to zaraz po zakończonym starciu. Deweloper zastrzega jednak, że czasami, gdy postać będzie stała przez dłuższy czas bez ruchu, Jin sam postanowi strząsnąć krew z miecza. Co ciekawe, w japońskiej kulturze sama czynność ma własną nazwę - chiburi. https://www.eurogamer.pl/articles/2020-05-20-ghost-of-tsushima-pozwoli-recznie-strzasnac-krew-z-miecza-jednym-przyciskiem 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Godzinę temu, YETI napisał: Bansai będzie zadowolony. W zaprezentowanym niedawno fragmencie rozgrywki z Ghost of Tsushima główny bohater po walce strząsa krew z miecza. Okazuje się, że ten ruch nie zawsze jest automatyczny - aby postać wykonała czynność, trzeba wcisnąć przycisk. W rozmowie z serwisem VG247 dyrektor artystyczny gry - Jason Connell - ujawnił, że aktywowanie wspomnianej animacji wymaga użycia guzika odpowiedzialnego za wyjęcie lub schowanie ostrza. Trzeba zrobić to zaraz po zakończonym starciu. Deweloper zastrzega jednak, że czasami, gdy postać będzie stała przez dłuższy czas bez ruchu, Jin sam postanowi strząsnąć krew z miecza. Co ciekawe, w japońskiej kulturze sama czynność ma własną nazwę - chiburi. https://www.eurogamer.pl/articles/2020-05-20-ghost-of-tsushima-pozwoli-recznie-strzasnac-krew-z-miecza-jednym-przyciskiem Fajnie, ale będzie ciężko przebić przywołanie topora przez Kratosa. 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 29 minut temu, McDrive napisał: Fajnie, ale będzie ciężko przebić przywołanie topora przez Kratosa. Jedna z najlepszych mini mechanik w tej generacji. 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Teraz jeszcze poproszę tytuły dobrych japońskich filmów, które traktują o samurajach itp., a które są na Netflix i HBO go. O ile takie się tam znajdują. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Nie film, a książka, polecam. https://lubimyczytac.pl/ksiazka/162463/shogun 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 9 godzin temu, McDrive napisał: Teraz jeszcze poproszę tytuły dobrych japońskich filmów, które traktują o samurajach itp., a które są na Netflix i HBO go. O ile takie się tam znajdują. Nie wiem co na N i HBO ale jest nawet temat na resecie o filmach które warto zobaczyć przed premierą: https://www.resetera.com/threads/7-films-you-absolutely-should-be-watching-before-jumping-into-ghost-of-tsushima.207936/ 1 Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 16 godzin temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał: Oglądałem dziś na Youtube prezentację gierki i kiedy tylko samuraj wsiadł na konia... zacząłem ziewać. Po Wiedźminie, Zeldzie, nowych Asasynach i RDR2 nie mam już siły wsiadać na konia, gadać o tym, gdzie co jest i walczyć z debilami. Sorry. A propos walki, to w ogóle się wkurzyłem, bo myślałem, że wykażą choć trochę ambicji. A tu nic - jeden z drugim czeka, aż łaskawie podejdziesz i go kropniesz. Aaaaa! Nie mogę. Idę masterować slashery i soulslajki. I kiedy będę miał ochotę na fabułę, pyknę w jakiegoś indyka. No przecież samuraj powinien jeździć na ośle. Na koniu, kto taka głupotę wymyślił. Nuuudy. Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Typ, który założył temat, polecił 7 filmów o samurajach, ale żadnego od Kurosawy xd 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Godzinę temu, Ludwes napisał: Typ, który założył temat, polecił 7 filmów o samurajach, ale żadnego od Kurosawy xd Cytat Now, they easy thing to do would be to recommend Kurosawa films, however in my experience people, especially younger, don't like watching black and white films because they're black and white. So, instead I'll try to recommend a few newer, readily-available Samurai films as an appetiser for the game 4 Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 Ja pyerdolę! Najpierw TLoU Part II, a teraz to - dwa takie sztosiwa w przeciągu miesiąca, na koniec żywota generacji Sony zawsze wiedziało, jak należy się żegnać z odchodzącą konsolą. 4 1 Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 Gra ma byc na 30-50h, niezly rozrzut Mam nadzieje ze glowny watek to 30 a pozostale 20 to zadania poboczne. Kolejnego 50h watku glownego bym chyba nie wytrzymal. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 28 minut temu, Wredny napisał: Ja pyerdolę! Najpierw TLoU Part II, a teraz to - dwa takie sztosiwa w przeciągu miesiąca, na koniec żywota generacji Sony zawsze wiedziało, jak należy się żegnać z odchodzącą konsolą. Koorwa ja tu nadrabiam właśnie zaległości. GoW aktualnie na tapecie, później chciałem jeszcze Frozen Wilds skoczyć, Days Gone pokryte kurzem czeka na swoją kolej, Spiderman to nawet nie leży na kupce wstydu, TLoU2 jeszcze nieodebrane ze sklepu a oni jeszcze mi wrzucają na pysk Tsushime. Poyebało ich na maxa. Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 Trzeba było więcej w gry-usługi napyerdalać 1 1 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 (edytowane) @Wredny nawet nic mi nie mów - Division plus Destiny - łącznie ponad 6 tysięcy godzin poszło jak krew w piach nigdy koorwa więcej! NIGDY! Edytowane 22 czerwca 2020 przez Ryo-San 1 3 1 Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 2 godziny temu, Wredny napisał: Ja pyerdolę! Najpierw TLoU Part II, a teraz to - dwa takie sztosiwa w przeciągu miesiąca, na koniec żywota generacji Sony zawsze wiedziało, jak należy się żegnać z odchodzącą konsolą. Znowu sobie grafik w robocie pod gry ustawiam. Zawsze na premierę ze cztery "W". Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 Oby tylko walka dała radę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.