Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano

Moze byc tak ze znaczniki beda niewidoczne tylko na hardzie, Batman tak mial jak dobrze pamietam.

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 303,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano

IMO przypiehdalasz się dla sztuki, no ale ok. HUD jest stonowany i stosunkowo dyskretny, bardziej jestem ciekawy o otwarty świat - czy po 10h gry nie wkradnie się monotonia. 

Opublikowano

No nie przesadzajmy teraz prawie każde aaa ma opcje fulll mode hud i wszystko na off od horizon zero dawn po ac odyssey. Także dla każdego coś miłego. Ja tam lubię mieć np mape zawsze widoczną albo chociaż radar a reszte schowaną. I nie ma gry z ostatnich lat gdzie nie można było tego ustawić. 

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Z tego, co mówili przed premierą gra powinna być zaprojektowana tak, żeby minimalistyczny HUD nie przeszkadzał. Zresztą już teraz to wygląda dobrze na tle innych gier.

Opublikowano
23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

No i elo. Ja też się czepam troszkę na siłę, ale mam już taki przesyt AAA-ową sztampą, że nie mogę tego zignorować.

Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina? :reggie: 

Opublikowano
8 minut temu, suteq napisał:

Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina? :reggie: 

 

Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. :reggie:

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
31 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. :reggie:

Wydaje mi się, że będzie podobnie jak przy innych exach tj. HZD, DG i SM, które oferują wysoki poziom, ale dopiero ich kontynuacje pokażą "lepszą" jakość.

Opublikowano

Wolałbym, żeby jednak równało poziomem do DG niż do takiego horajzona, przygody ejloj były spoko pod względem walki z dinusiami, ale ta (pipi)a mapa znacznikami i bezpłciowe postacie to meeeeh. 

Opublikowano

Bardzo lubie eskplorowanie w takich grach. Z tego co widać, dopracowali ten element. Walka wystarczy, żeby była poprawna. O wykonanie i setting sie w ogóle nie martwię. Będzie grane w weekend.

Opublikowano
2 minuty temu, Pupcio napisał:

Dzisiaj będą recenzje?

Tak, o 16 znika embargo na recenzje.

Opublikowano

Czepianie się ze typy stoją i czekają na swoją kolej. A to nie jest związane przypadkiem z walka samuraja? Kodeksem walki? Nie czaje 5 z mieczem na jednego :dunno:

Opublikowano
8 minut temu, iluck85 napisał:

Czepianie się ze typy stoją i czekają na swoją kolej. A to nie jest związane przypadkiem z walka samuraja? Kodeksem walki? Nie czaje 5 z mieczem na jednego :dunno:

Mongołowie nie mieli kodeksu honorowego czekania. Poza tym filmik, który wrzucałem wcześniej tłumaczył, że samuraje wcale tacy honorowi w walce nie byli. Jasne, honor przed walką i lojalność swojemu panowi była bardzo ważna ale jak dochodziło do walki to byli niezwykle brutalni i skuteczni.

Opublikowano

Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. 
 

Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości.

Edytowane przez iluck85

Opublikowano

GRAMY CHINOLEM A MONGOŁY NAS ATAKUJĄ 

Opublikowano
7 minut temu, iluck85 napisał:

Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. 
 

Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości.

Jakim mongołem? Jin to samuraj, który "zginął" w trakcie bitwy na wyspie podczas pierwszego najazdu Mongołów.

Opublikowano

Skąd Wy to bierzecie :obama:

Ja widziałem tylko zajawkę jakis czas temu i tutaj te krotkie wstawki.  

Opublikowano
33 minuty temu, Pupcio napisał:

GRAMY CHINOLEM A MONGOŁY NAS ATAKUJĄ 

Na tle rasowym atak?

Opublikowano
4 godziny temu, estel napisał:

 

Serio to wam sie tak podoba? Przeciez to troche bardziej widowiskowy schemat walki z AC:odyssey. 

Skok z konia, omijanie strzal, napyerdalanie mobkow po kolei, nie robi to jakiegos specjalnego wrazenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.