Opublikowano 14 lipca 20204 l Moze byc tak ze znaczniki beda niewidoczne tylko na hardzie, Batman tak mial jak dobrze pamietam.
Opublikowano 14 lipca 20204 l No i elo. Ja też się czepam troszkę na siłę, ale mam już taki przesyt AAA-ową sztampą, że nie mogę tego zignorować.
Opublikowano 14 lipca 20204 l IMO przypiehdalasz się dla sztuki, no ale ok. HUD jest stonowany i stosunkowo dyskretny, bardziej jestem ciekawy o otwarty świat - czy po 10h gry nie wkradnie się monotonia.
Opublikowano 14 lipca 20204 l No nie przesadzajmy teraz prawie każde aaa ma opcje fulll mode hud i wszystko na off od horizon zero dawn po ac odyssey. Także dla każdego coś miłego. Ja tam lubię mieć np mape zawsze widoczną albo chociaż radar a reszte schowaną. I nie ma gry z ostatnich lat gdzie nie można było tego ustawić. Edytowane 14 lipca 20204 l przez blantman
Opublikowano 14 lipca 20204 l Nie chodzi o samą możliwość wyłączenia HUDa tylko o to czy gra będzie grywalna w takim ustawieniu.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Z tego, co mówili przed premierą gra powinna być zaprojektowana tak, żeby minimalistyczny HUD nie przeszkadzał. Zresztą już teraz to wygląda dobrze na tle innych gier.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: No i elo. Ja też się czepam troszkę na siłę, ale mam już taki przesyt AAA-ową sztampą, że nie mogę tego zignorować. Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina?
Opublikowano 14 lipca 20204 l 8 minut temu, suteq napisał: Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina? Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. Edytowane 14 lipca 20204 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 14 lipca 20204 l Zaraz zaraz, na innym gameplayu było widać, że nie czekali w kolejce. Ja bym jeszcze chwilę wstrzymał się z osądami.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 31 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. Wydaje mi się, że będzie podobnie jak przy innych exach tj. HZD, DG i SM, które oferują wysoki poziom, ale dopiero ich kontynuacje pokażą "lepszą" jakość.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Wolałbym, żeby jednak równało poziomem do DG niż do takiego horajzona, przygody ejloj były spoko pod względem walki z dinusiami, ale ta (pipi)a mapa znacznikami i bezpłciowe postacie to meeeeh.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Z tym wysokim poziomem też bym nie przesadzał, bo taki HZD wysoki to ma poziom wykonania, ale nie zawartości. Z resztą grze też się oberwało za bycie ubisofciakiem.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Bardzo lubie eskplorowanie w takich grach. Z tego co widać, dopracowali ten element. Walka wystarczy, żeby była poprawna. O wykonanie i setting sie w ogóle nie martwię. Będzie grane w weekend.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 2 minuty temu, Pupcio napisał: Dzisiaj będą recenzje? Tak, o 16 znika embargo na recenzje.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Czepianie się ze typy stoją i czekają na swoją kolej. A to nie jest związane przypadkiem z walka samuraja? Kodeksem walki? Nie czaje 5 z mieczem na jednego
Opublikowano 14 lipca 20204 l 8 minut temu, iluck85 napisał: Czepianie się ze typy stoją i czekają na swoją kolej. A to nie jest związane przypadkiem z walka samuraja? Kodeksem walki? Nie czaje 5 z mieczem na jednego Mongołowie nie mieli kodeksu honorowego czekania. Poza tym filmik, który wrzucałem wcześniej tłumaczył, że samuraje wcale tacy honorowi w walce nie byli. Jasne, honor przed walką i lojalność swojemu panowi była bardzo ważna ale jak dochodziło do walki to byli niezwykle brutalni i skuteczni.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości. Edytowane 14 lipca 20204 l przez iluck85
Opublikowano 14 lipca 20204 l 7 minut temu, iluck85 napisał: Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości. Jakim mongołem? Jin to samuraj, który "zginął" w trakcie bitwy na wyspie podczas pierwszego najazdu Mongołów.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Skąd Wy to bierzecie Ja widziałem tylko zajawkę jakis czas temu i tutaj te krotkie wstawki.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 33 minuty temu, Pupcio napisał: GRAMY CHINOLEM A MONGOŁY NAS ATAKUJĄ Na tle rasowym atak?
Opublikowano 14 lipca 20204 l 4 godziny temu, estel napisał: Serio to wam sie tak podoba? Przeciez to troche bardziej widowiskowy schemat walki z AC:odyssey. Skok z konia, omijanie strzal, napyerdalanie mobkow po kolei, nie robi to jakiegos specjalnego wrazenia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.