Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Kto to pisał o tych przeciwnikach grzecznie czekających na swoją kolej? Quaz to dementuje. Dokładnie od 11:40 jest na ten temat

Edytowane przez Frantik
Opublikowano

Z recki skillupa:

- najladniejsza gra w jaka gral, calosciowo, bez skupianiu sie na poszczegolnych efektach

- dobry open world (mowi to jako osoba ktora ma przesyt tego gatunku)

- nie trzeba grindowac

- ciekawe open worldowe zapychacze

- ciekawe rozwiazania majace na celu ograniczenie markerow

- srednia historia + bohater

- walka jest najlepszym elementem gry, przez blisko 30 godzin walka nie znudzila mu sie nawet na chwile, preferuje ja bardziej od nioh czy sekiro (nie mowi ze jest lepsza)

- nie ma locka, pada porownanie do batman arkham asylum

- uniki, parowania, stance dance w zaleznosci od przeciwnikow + dodatkowe gadzety

- sporo rodzajow przeciwnikow

- bardzo dobra wczuwka w buty w samuraia (robi z tego osobny punkt nad ktorym dosc mocno sie spuszcza xD, wiec cos musi byc na rzeczy)

 

Kurde zapowiada sie lepiej niz sie spodziewalem. Fajnie

  • Plusik 4
Opublikowano
7 minut temu, Andżej napisał:

jakies wady poki co ?

 

tak poza tym, to jaram sie

Elementy skradankowe i AI przeciwników właśnie w tych sekcjach. Gdy walczymy z nimi na katany, to zachowują się znacznie lepiej. 

Opublikowano
4 minuty temu, XM. napisał:

Jest w jakiejś recenzji napisane jak głośno pracuje wiatrak? XD

Pewnie tak jak w każdej innej grze, u jednego nie słychać że konsola chodzi, a u drugiego samolot. 

Opublikowano
1 minutę temu, YETI napisał:

Elementy skradankowe i AI przeciwników właśnie w tych sekcjach. Gdy walczymy z nimi na katany, to zachowują się znacznie lepiej. 

to troche kiepsko, zwlaszcza, ze nastawialem sie na ninja style.

 

ale wystarczylby mi poziom days gone czy tlou 2

Opublikowano

dobry response ze strony developerow jest taki, ze w 2 miesiace wyeliminowali akrobatyczne reakcje na headshoty z luku, na ktore narzekali ci co widzieli gameplay trailer :P

Opublikowano

Z minusów jeszcze AI przeciwników, może na kolejnej generacji będzie lepiej.

 

Jezu, już się nie mogę doczekać piątku, a może i czwartku :banderas:

 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie ma wyborów prawie. Nie ma dwóch ścieżek ala infamous. I klimat, który mi bardzo pasuje. Ograniczony interfejs, pokazywanie przez wiatr miejsc. Mniam.

Jaranko.

 

Edit. Ale az 40h...

Edytowane przez Basior
.
Opublikowano

HI JIN GET ON THE HORSE WE'RE GONNA WASTE SOME MONGOLS

 

 

Opublikowano

Tak, tylko, że w recenzjach wspominają znaczną różnicę między dostosowanym do ruchu ust angielskim a japońskim. W Metro mi to nie przeszkadzało i grałem tylko po rosyjsku, ale tam sama reżyseria cutscenek nie była tak ważna i filmowa.

 

Druga rzecz jest taka jak dialogi w trakcie walk. W Niohach sporo przez to umyka przy japońskim dubbingu.

Opublikowano

Polygon:

 

Ghost of Tsushima has a distinctive aesthetic, after all, but it’s only skin-deep. The core game underneath that alluring exterior is a pastiche of open-world game design standards from five years ago; it lacks a real personality of its own. Ghost of Tsushima offers a lovely world to explore, and there’s value in that, but it should have been so much more than a checklist of activities to accomplish.

Opublikowano

@XM. a propos mapy, to dostaniemy do dyspozycji całą Cushimę, w pewnej skali oczywiście:

 

9xrNTR2.png

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...