SlimShady 3 384 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 7 minut temu, XM. napisał: Co jeszcze napiszę- przy premierze god of wara pisałem, że dwie najlepsze mini mechaniki w grach to reload w geow i powrót topora z GoWa. No to teraz mamy trzecią:) Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi? Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 (edytowane) 12 godzin za mną. Gram od godziny 01:00 Jeśli chodzi o klimat tej gry, to podsumuje to krótko Edytowane 17 lipca 2020 przez u55r Cytuj
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Wyłączam to forum, bo do 19 oszaleję z niecierpliwości Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Przeciez to jest lepsze niz GoW i LGBTQ+2 2 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 ja krotko napisze po kilku godzinach. GOTY, KU RWO Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 33 minuty temu, SlimShady napisał: Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi? Dokladnie - trzepanie mieczem i obowiązkowo po zayebaniu goscia robie ukłon 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 No i pogłaskać liska, to gurwa obowiązek Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Dla mnie tak jak wspomniałem to najlepsza gra na PS4. 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Nie no jeszcze jeden screen: Niemożliwy ten tytuł jest. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Jest i EK Maska bardzo spoko juz stoi na biurku. Z kolei mapa, baner rodziny Sakai i ten material do zawijania ze sredniej jakosci materialu, ale stylistycznie calkiem fajnie to wyglada. Oczywiscie musialem tez maske na ryj zalozyc XDDDD Instalujemy i LET'S GOOOO 48 minut temu, SlimShady napisał: Strzepywanie miecza(jak to brzmi), czy o co chodzi? Mam nadzieje. Ludzie sie ze mnie smiali jak plakalem o DOBRA MECHANIKE STRZEPYWANKA KRWI. A TERAZ PROSZE! Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 12 minut temu, Soul napisał: Dla mnie tak jak wspomniałem to najlepsza gra na PS4. Niestety przez brak poprawności nie zyska u recenzentów jak TLOU2, ale gracze docenią. Kopie już mam, ale strzepnac z miecza mogę dopiero w niedzielę 1 1 Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 No przegralem juz z 15h i nie widzialem ani jednego BLM czy calujacych sie chlopow 2/10 1 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Dobijanie mongołów to wisienka po każdej walce. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Hendrix 2 731 Opublikowano 17 lipca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 17 lipca 2020 Wrażenia po 7 godzinach: no jest dobrze i o ile gra absolutnie stawia na sprawdzone rozwiązania i mechaniki, to robi to z dużą gracją (minus stealth, którego jak mogę, to nie używam, w końcu jestem samurajem, c'nie :v). System walki kataną jest taki jak być powinien, szybki precyzyjny, zabójczy - Jinowi nie trzeba dużo do powalenia przeciwnika, ale brak uwagi szybko może odwrócić szalę zwycięstwa na korzyść oponentów (rekomendowany jest hard, ofc). Artstyle, tutaj gra jest dopieszczona w każdym względzie i o ile technicznie najlepszym troszkę ustępuje, to nadrabia stylem. SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie. Muzyka - na razie mój kandydat do OST roku, Shigeru Umbayashi zrobił kilka wyśmienitych soundtracków do filmów, tutaj w duecie z Ilanem Eshkerim zrobił ścieżkę, która nie ustępuje jego najlepszym kompozycjom. W ogóle nie tylko kompozytorom należą się brawa, ale całej ekipie odpowiedzialnej za audio, implementację dźwięków i sound mixing. SP obiecywało minimalnego HUDa i obietnic dotrzymali, pomysł z wiatrem, zwierzętami i audio, pozwala na nawigację bez waypointów/minimapy/kompasu (polecam ogólnie grać na eksperckim ustawieniu Huda). Przez to jak działa artstyle i jak dane aktywności/miejsca wyróżniają się w otoczeniu, naprawdę można organicznie poznawać świat, good shit. Krótkie podsumowanie: Gra ewidentnie nie celuje w wyznaczanie nowych horyzontów gier video i oryginalność (jest bardzo daleka od tego), ale swoje inspiracje nosi z dumą i pasją. Jeśli ktoś chociaż trochę interesuje się tematyką samurajską, to dostanie w zasadzie ultimate samurai fantasy, gdzie honor, krew i płatki kwitnącej wiśni, mieszają się w odpowiednich proporcjach. Ostatni raz namiastkę tego dał pierwszy Way of the Samurai, ale to było no 18 lat temu. Dobra, wracam do wyzwalania Tsushimy, strzepywania krwi z katany i ukłonów. P.S No i teraz jestem smutny, że Ubi nie potrafi zrobić tego samego w przypadku swojej serii, tyle dobrych tematów/epok już mieli 8 1 1 Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz 1 Cytuj
SebaSan1981 3 600 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Doskonała okazja aby Ubi podpatrzyło i poduczyło się czegoś na przykładzie Tsushimy. Ja po swój egzemplarz jadę w poniedziałek bo przez pracę już dziś i jutro nie zdążę. 1 Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Przecież ubi ma tony assetów z wcześniejszych części, plus doświadczenie po 20tu "takich samych" grach, więc można oczekiwać, że popracują nad innymi aspektami. Cytuj
SebaSan1981 3 600 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 W tworzeniu gier można tak jak w innych zawodach: być artystą lub jedynie solidnym rzemieślnikiem. 1 Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Zesraja sie a nie popracuja xD Oni teraz pracuja nad tym zeby byly silne calujace sie panie wikingowe a nie dobra gra. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Porównywanie na forum każdego open world i pisanie ubistyle czy assassins to mogło by się skończyć bo to zwyczajnie gloopie. W tym przypadku pisanie Assasiny w Japoni jest krzywdzące imo. Ale to pięknie wjedzie po ciężkiej opowieści w Part 2 1 Cytuj
SebaSan1981 3 600 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 Taa.. idąc obecnym nurtem, możemy się w Tsushima Part2 spodziewać cesarza transwestyty, gangu końskich zoofili w dzielnicy Yoshiwara oraz gejsz składających się nawzajem na nożyczki jak wskazują na to średniowieczne ryciny z japońskiej kamasutry Ale oby nie. Cytuj
Square 8 610 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 29 minut temu, Hendrix napisał: SP zrobiło najlepszy photomode ever, doskonale wiedzieli, że świat im się udał, więc damn, spędzę dużo czasu w tym trybie. Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 2 minuty temu, Square napisał: Co jest w nim takiego super, że się wybija ponad inne? 13:30 29 minut temu, Soul napisał: Gra robiona 5 lat VS gra robiona 2 lata tak pi razy oko, z gówna bata nie ukręcisz GoT tworzyli 6 lat w 200-osobowym studiu, a asasyn ma cykl produkcyjny 3 lat z zaangażowaniem 15 studiów więc są zdecydowanie w tym czasie zrobić więcej zmian w otwartych światach niż SP. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 (edytowane) @- V - z tym Ubisoftem to jest tak że mają najgorsze rozwiązania i hejt od graczy, a i tak szkielet większości otwartych światów tej generacji to jest to co dawno wprowadzono już w Assassin's Creed. Edytowane 17 lipca 2020 przez Paolo de Vesir Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.