Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, Il Brutto napisał:

Jest przejmowanie punktow kontrolowanych przez przeciwnika zeby odblokowac fast travel. Misje poboczne trzeba wykonywac zeby odblokowac skille, chociaz nie wiem czy to sa poboczne czy one sie licza jako glowne, chodzi mi o tales.

Tales są na zloto-zolty i są do pewnego momentu bodajże jako story. Jak jest romb biały to wtedy nieobowiązkowe.

Opublikowano

Nie mogłem wytrzymać i pograłem trochę w nocy (a rano do pracy ). Oczywiście od razu wleciał hard i parę razy zginąłem i pewnie zginę  nie raz zanim ogarnę perfecto walkę. Graficznie jakoś nie urywa jajec, ale gram na biedzie, ogólnie widoczki spoko. Klimat za(pipi)isty i historia wkreca od początku. A kiedy jest moment jak wjeżdża muzyczka i logo twórców to nie tylko z miecza strzepnalem. Będzie grane.

Opublikowano

A jak to sie robi? Trzeba znalezc jakis spot i pojawi sie to kolko ktore trzeba nacelowac jak w zwyklych misjach? Wlasnie zauwazylem ze jest napisane o obserwowaniu ale nie probowalem.

Opublikowano (edytowane)

Te niebieskie specjalne ciosy, wczoraj się jednego nauczyłem trójkąt plus kółko, rączki latają aż miło  :D

Mało tego jak to inni  widzą od razu są obsrani fajna animacja, no (pipi)a GOTY jak nic!

Edytowane przez Soul
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano
12 minut temu, XM. napisał:

Ale głowę tylko czy lapy/nogi?

 

Lapska. Widzialem tez gifa jak leb ktos odcinal, nie wiem jak nozki.

 

Lapy lataja wlasnie od tych niebieskich ciosow jak sa zabojcze.

Opublikowano
16 godzin temu, YETI napisał:

Ktoś wcześniej pytał o program do gifów, share factory pozwala na tworzenie gifów z zapisanego gameplayu z PS4.

Pytanie było o dobrą jakość, a tego w gifach Share brakuje.

Opublikowano

Kolejny raz mam problem że jak nie ustawie jasności tv (lg b8) i gry to albo za wyblakłe albo za ciemno w nocy/pomieszczeniach albo za jasno w dzień. Poprzednio chyba w Gearsach 5 mnie tak to drażniło. 

 

Fajne jest to co ktos napisał powyżej- wiadomo co sie dostaje po misji. I misje które mimo prostej fabuly chce się robić 

Opublikowano

I pyk  4 godzinki wczoraj zleciało na luzie. Dzisiaj znowu się ładna sesyjka szykuje - gierka wciąga :banderas:

Swoją drogą ładny zaskok miałem gdy w czasie jednej z misji pobocznych wpadłem na Mongołów,  a wśród nich zaatakowało mnie takie bydle:

 



tybetanski.jpg

 

Nawet nie wiedziałem jak do gnoja podejść za pierwszym razem. :D

Opublikowano
5 minut temu, Cedric napisał:

I pyk  4 godzinki wczoraj zleciało na luzie. Dzisiaj znowu się ładna sesyjka szykuje - gierka wciąga :banderas:

Swoją drogą ładny zaskok miałem gdy w czasie jednej z misji pobocznych wpadłem na Mongołów,  a wśród nich zaatakowało mnie takie bydle:

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 


tybetanski.jpg

 

 

 

Nawet nie wiedziałem jak do gnoja podejść za pierwszym razem. :D

 

Tak jak do samych mongolow, j(pipi)ac ich katanami.

Opublikowano
1 godzinę temu, Soul napisał:

Te niebieskie specjalne ciosy, wczoraj się jednego nauczyłem trójkąt plus kółko, rączki latają aż miło  :D

Mało tego jak to inni  widzą od razu są obsrani fajna animacja, no (pipi)a GOTY jak nic!

No wczoraj to kwiklem jak jeden z drugim wypychali się wzajemnie cofając się w strachu równocześnie.

To mówicie ze ten trójkąt i kółko tną rączki i nóżki? Fajny ten hard...taki nie za łatwy. Wczoraj dwa razy spotkałem a chyba z 5 mongolow z włóczniami podczas swobodnej eksploracji no i wpierdy mi spuścili xD

Opublikowano

Czy gra jakoś nagradza bezcelową eksplorację mapy? Albo inaczej. Jest tu dużo opcjonalnych znajdziek i sekretów coś jak w Zelda BOTW gdzie samo łażenie było super wciągające?

Pytam jako gość co chyba nie ukończył nigdy gry open world poza Zeldą właśnie.

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, devilbot napisał:

Czy gra jakoś nagradza bezcelową eksplorację mapy? Albo inaczej. Jest tu dużo opcjonalnych znajdziek i sekretów coś jak w Zelda BOTW gdzie samo łażenie było super wciągające?

Pytam jako gość co chyba nie ukończył nigdy gry open world poza Zeldą właśnie.


Jest super wciągające i to jak ch#lera.
Prolog mnie nie zachwycił, bo był liniową gierką i w sumie wiele mechanik porównywałem do liniowego mesjasza od ND, który wszystko to robił lepiej, ale jak się świat otworzył :banderas:
Nawet nie mam ochoty tu biegać, idę sobie powolnym tempem, patrząc na to, jak stopy Jina unoszą liście przy każdym kroku, czy jak mu sie sandałki brudzą od błota...
No i świetnie jest ten świat skonstruowany bez znaczników, tylko z tymi hintami w postaci lisów/ptaków i prowadzącym nas wiatrem - kapitalnie się to zwiedza, a samo zwiedzanie oprócz wartości czysto estetycznych, daje nam również wymierne korzyści w postaci upgrade'ów, części ubioru itp.

Od czasu RDRII nie miałem takiego open-worlda, w którym oprócz wykonywania zadań, chciało się po prostu być i żyć...
Jest tu coś magicznego, baśniowego i relaksującego.

Edytowane przez Wredny
  • Plusik 2
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Każda miejscówka tutaj wygląda jak pięknie namalowany obraz. Złoty Las przy zachodzie słońca, boże :o

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...