Observer 10 578 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 (edytowane) Gra jest za to absolutnie świeża i nowatorska w kwestii art designu - wiekszość, jak nie wszystkie, gier open world (a już na pewno te które wypuszcza ubi, no może poza blood dragon) stara się odwzorować światy tak żeby wyglądały jak najbardziej realistycznie, tu natomiast co krok trafiamy na lokacje jak z epickich obrazów, wiele elementów jest celowo przesadzona żeby tylko wywołać zachwyt i pokazać artystyczny rozmach. Mnie tu kupuje, zwłasza po spędzeniu kilkudziesięciu godzin w szaroburym fotorealistycznym Seattle w TLOUII. Już wiem że grę będę odpalał po skonczeniu tylko żeby poobcować ze sztuką audiowizualną jaką przygotowali twórcy. Edytowane 18 lipca 2020 przez Observer 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 W dniu 18.07.2020 o 18:26, Il Brutto napisał(a): Sama walka jest wlasciwie zblizona do ostatnich AC Rozwiń Właśnie nie do ostatnich a do Unity z początku generacji Cytuj
LiŚciu 1 275 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 W dniu 18.07.2020 o 18:44, Observer napisał(a): Gra jest za to absolutnie świeża i nowatorska w kwestii art designu - wiekszość, jak nie wszystkie, gier open world (a już na pewno te które wypuszcza ubi, no może poza blood dragon) stara się odwzorować światy tak żeby wyglądały jak najbardziej realistycznie, tu natomiast co krok trafiamy na lokacje jak z epickich obrazów, wiele elementów jest celowo przesadzona żeby tylko wywołać zachwyt i pokazać artystyczny rozmach. Mnie tu kupuje, zwłasza po spędzeniu kilkudziesięciu godzin w szaroburym fotorealistycznym Seattle w TLOUII. Już wiem że grę będę odpalał po skonczeniu tylko żeby poobcować ze sztuką audiowizualną jaką przygotowali twórcy. Rozwiń Takie "tuningowanie" rzeczywistości lubie. Szanuje realizm bardzo ale czasem też lubie jak coś jet bardziej odjechane niż w rzeczywistości. Cytuj
Observer 10 578 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Mi z kolei system walki przypomina Bushido Blade, chciaż inny gatunek tam też walka polegała na cierpliwym rozgrywaniu pola walki i kończyła się jednym celnym ciosem. Czuć że grasz taktycznym wojownikiem a nie siepaczem jak w nowych AC albo samograjem jak w starych AC. Cytuj
Wredny 9 772 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 W dniu 18.07.2020 o 18:03, ListuniO napisał(a): Mam pytanie. GoT bardziej do Assasyna czy do Horizon? Rozwiń Jeśli chodzi o całokształt to zdecydowanie bliżej do Horizona. Podobnie jak tam, tak i tutaj świat jest bardziej żywy i plastyczny, do tego mapa mniejsza, ale konkretniejsza i nie zayebana znacznikami. No i wspinaczka to kopiuj-wklej z Horizona, co niestety zaletą nie jest Do Assassina porównałbym tylko ze względu na patatajanie, bo jazda na koniu jest podobnie nijaka jak w grach UBI (może ciut lepiej w powolnym kłusie, ale już galop to podobny stopień beznadziei), nawet w Horizon było to lepiej zrobione, a już do takiego RDRII to nawet nie ma co porównywać. To co sprawia, że Ghost of Tsushima jest lepsze od jednego i drugiego to walka - wiadomo, że w Horizon starcia z ludźmi były ch#jowe, a te w AC są drewniane i nie czuć siły zadawanych cisów - tu jest super. 2 Cytuj
Farmer 3 283 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Byle side questy nie były jak z Horizona A właśnie. Jak tam te misje poboczne? Wiem, że jest miejscami fabułka, itd. ale czy jest tu chociaż zbliżony poziom do Wiedźmina 3? Czy szukamy patelni? Czy tylko idź, zabij, odbierz nagrodę? A jakieś eventy podczas eksploracji, że np. grupka bandytów wyskakuje zza drzew, wóz Drzymały rozgrabiony na poboczu, itp.? Coś mi tam mignęło na jakimś filmiku. Cytuj
Il Brutto 1 639 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Sa ciekawe questy epickie ktore daja legendarne itemy. Fajnie zrealizowane, np. znajdujesz obraz i musisz znalezc miejsce z tego obrazu, oczywiscie z jakimis tam naprowadzaczami. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Na razie za dużo pobocznych zadań nie liznąłem ale są ciekawe historie np Pokaż ukrytą zawartość o nawiedzonym lesie, gdzie grasują duchy albo domostwo kobiet, gdzie urzędował sobie samuraj-oszust i żył w swoim wygodnym azylu. 2 Cytuj
Wredny 9 772 Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Questy poboczne są naprawdę spoko - nie są rozwleczone i opowiadają ciekawe historie. Nie demonizowałbym też tego Horizona w tym aspekcie, bo niektóre z tych questów prezentują podobny poziom, albo rozwiązania (chodzenie po śladach i rozmawianie z ziomkiem), ale to w wielu grach ery post-Wieśkowej normalne (Days Gone czy Assassiny też to robią). Oględziny miejsca zbrodni zalatują z kolei mocno AC Origins. No i tak, są eventy z losowymi patrolami mongołów, albo z zasadzkami. 1 Cytuj
Najtmer 1 083 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 panowie, brzmi to tak jakby nareszcie ktos utarl nosa rockstar. Musze przetrwac tydzien tyrolki i dlugi weekend czeka mnie z Wami. Cytuj
messer88 6 699 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 Te zwykłe mimo identycznego zazwyczaj schematu mają ciekawe historie, a te "białe" tales są naprawdę spoko z tego co do tej pory robię - Sensei i Masako. Cytuj
_Red_ 12 081 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 Dlaczego wrogowie tak bardzo lubią stać koło gniazd szerszeni i beczek z prochem Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. XM. 11 110 Opublikowano 19 lipca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 19 lipca 2020 Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał. 2 1 14 1 Cytuj
aph 155 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 (edytowane) Fajny patent z tym liskiem, człowiek odwiedza miejscówki, które w przypadu Ubistylu " tutaj kolejny 1235435 znaczek na mapie" na pewno by olał. Edytowane 19 lipca 2020 przez aph Cytuj
_Red_ 12 081 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 (edytowane) W dniu 19.07.2020 o 08:30, XM. napisał(a): Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał. Rozwiń No chyba pisalem, ze zmieniam co jakis czas język dla porownania, nawet z japońskim chwilę teraz się bawie. Ale zabawne nawet, nie powiem. Z 7h za mną, na razie zbieractwo miliona przedmiotów, artefaktow, czytadeł, haiku, lisów, źródeł, znaczników na mapie powoduje lekki odruch Ubiotny. Walka całkiem fajna, dialogi w scenkach trochę HZD-like (dwa manekiny wymieniają swoje kwestie na zmianę). Nie ma tu w ogole gry aktorskiej póki co. Pewnie zaraz wpadnie pełno smutnych/zdziwionych minek pod postem, ale póki co wciągam się dość średnio. A fabuła - "porwali mi wuja, więc zbiorę siły na odwet, zbuduję swoją legende a Mondzioły na pewno poczekają i nic mu nie zrobią" na razie mnie super nie ekscytuje. No nic, pewnie nie moja bajka i klimat. Edytowane 19 lipca 2020 przez _Red_ 1 Cytuj
number_nine 1 346 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 W dniu 18.07.2020 o 18:40, Bansai napisał(a): Mi ta gra bardziej na mysl przywodzi BotW + dobry system walki i lepsza fabula. Rozwiń To brzmi jak materiał na najlepszy open world ever. Dziś się w końcu przekonam ile w tym prawdy <3 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 BOTW to może nie ale szanuję tą gierkę na pewno bardziej niż jakikolwiek typowy ubiklon. Mówi to człowiek który gardzi ubiklonami. 1 Cytuj
messer88 6 699 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 Grasz w tym trybie czy to do screenów załączyłeś? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 (edytowane) Tylko do screenów. Gra ma fenomenalny dźwięk 3D a Kurosawa jak na pierwszy playthrough to może nie, bo audio też zmienia. Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość Jaka ta gra jest oczo(pipi)na a nawet nie mam oleda Edytowane 19 lipca 2020 przez Dr.Czekolada 3 Cytuj
Wredny 9 772 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 W dniu 19.07.2020 o 01:06, Najtmer napisał(a): panowie, brzmi to tak jakby nareszcie ktos utarl nosa rockstar Rozwiń Ale niby w czym? Bo technicznie to nie ta półka, żywy świat też jakby liga niżej, a konstrukcja main questów taka sama jak w innych sandboxach - masz wielki, otwarty świat do zabawy, ale podczas misji głównej jedź po sznurku, nie zbaczając na boki, bo będzie fail (tu nawet jeszcze bardziej dobitnie, bo wyskakuje info, jak daleko jesteś od swojego ziomka i jak nie zdążysz wrócić to restart). No chyba, że ktoś utarł nosa Rockstar w lepszym oddaniu klimatów samurajskich to tak - RDRII słabo sobie z tym radził, ale za to spisuje się dużo lepiej jako western 1 Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 W dniu 19.07.2020 o 08:40, _Red_ napisał(a): No chyba pisalem, ze zmieniam co jakis czas język dla porownania, nawet z japońskim chwilę teraz się bawie. Ale zabawne nawet, nie powiem. Z 7h za mną, na razie zbieractwo miliona przedmiotów, artefaktow, czytadeł, haiku, lisów, źródeł, znaczników na mapie powoduje lekki odruch Ubiotny. Walka całkiem fajna, dialogi w scenkach trochę HZD-like (dwa manekiny wymieniają swoje kwestie na zmianę). Nie ma tu w ogole gry aktorskiej póki co. Pewnie zaraz wpadnie pełno smutnych/zdziwionych minek pod postem, ale póki co wciągam się dość średnio. A fabuła - "porwali mi wuja, więc zbiorę siły na odwet, zbuduję swoją legende a Mondzioły na pewno poczekają i nic mu nie zrobią" na razie mnie super nie ekscytuje. No nic, pewnie nie moja bajka i klimat.Podpisuje się pod tym. Fabuła to jednak odległa półka. Dialogi w scenkach niestety najbardziej mi psują zabawę. Mega archaiczne, mamy 2020r a wygląda to jakby stworzyli je z 5 lat temu i już nie ruszali tego do premiery. Mega szkoda, bo psują immersje. Świat próbuje żyć, ale nie ma co porównywać nawet do RDR 2 bo to inna liga. Walka miodzio, czasem kamera irytuje, raz np schowała mi się za drzewo i nie widziałem czy ktoś mnie atakuje czy nie. Masa perków do odblokowania i drzewek, nigdy nie wiem na co się zdecydować ale to raczej plus. Wizualnie krajobraz itp pięknie, ale z bliska czy wieczorem widać mega nierówny poziom. Cały czas liczę, że z czasem przekonam się mocniej. Na razie jest dobrze ale szkoda, że tylko, bo liczyłem na więcej. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 Roznica taka ze po 30h w RDR2 blagalem zeby sie to juz kurwa skonczylo... A tutaj chce wiecej Liskow wiecej ptaszkow I wiecej mongolow do ubicia... 1 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 W dniu 19.07.2020 o 12:15, Wredny napisał(a): Ale niby w czym? Bo technicznie to nie ta półka, żywy świat też jakby liga niżej, a konstrukcja main questów taka sama jak w innych sandboxach - masz wielki, otwarty świat do zabawy, ale podczas misji głównej jedź po sznurku, nie zbaczając na boki, bo będzie fail (tu nawet jeszcze bardziej dobitnie, bo wyskakuje info, jak daleko jesteś od swojego ziomka i jak nie zdążysz wrócić to restart). No chyba, że ktoś utarł nosa Rockstar w lepszym oddaniu klimatów samurajskich to tak - RDRII słabo sobie z tym radził, ale za to spisuje się dużo lepiej jako western Rozwiń Na pewno lepiej zwiedza sie ten swiat, bo jak widze jakas gore to wiem ze nie musze planowac w drodze powrotnej punktow z ktorych bede robil kontrolowane upadki liczac ze przezyje. xd Jesli chodzi o zyjacy swiat to raczej nic nie pobije RDR2, to jest klasa sama w sobie. Ale jesli chodzi o zwiedzanie swiata, sama eksploracje i ciekawostki, napedzane niczym innym tylko twoja ciekawoscia, to nie ma co porownywac. Przynajmniej dla mnie. 2 Cytuj
Wredny 9 772 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 W dniu 19.07.2020 o 12:58, Bansai napisał(a): Ale jesli chodzi o zwiedzanie swiata, sama eksploracje i ciekawostki, napedzane niczym innym tylko twoja ciekawoscia, to nie ma co porownywac. Przynajmniej dla mnie. Rozwiń No dla mnie też i znów mam na myśli RDRII. Tam też nie było znaczników, ba, nie było żadnych lisków i ptaszków, jedynie pożółkła mapa z węglem rysowanymi konturami budynków i się jechało z czystej ciekawości, zobaczyć co też się kryje w tym zagajniku. Nie chcę tu umniejszać GoT w żadnym stopniu, bo uważam, że jest tu wszystko zrobione jak należy i liga wyżej niż Assassiny pod względem eksploracji, po prostu odniosłem się do wypowiedzi, które za wszelką cenę chcą doyebać grze Rockstar, jakby to w ogóle było potrzebne w tym temacie. Cytuj
SlimShady 3 452 Opublikowano 19 lipca 2020 Opublikowano 19 lipca 2020 RDR 2 powinien być na receptę jak ktoś cierpi na insomnię. 2 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.