Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ty pierdolisz xD 

 

Przejecie czerwonego punktu odblokowuje kawalek mapy a Travellers Attire powieksza promien w ktorym jadac sam odkrywasz mape.

 

Biarac pod uwage ze to gierka o tym jak Mongoly robia najazd na wyspe jakich mieli jeszcze przeciwnikow wrzucac turbo lezby z biczami? Sa mongoly z mieczem, sztyletem, dwoma mieczami, lukiem, sa zdrajcy sa grubasy, sa typy z tarczami sa na koniach, bez koni sa leaderzy, generalowie i sa duele w ktorych sa 4 rozne wariacje przeciwnika +/- kilka ciosow. 

 

Marudzisz ze fabularnie wszystko przerysowane a pozniej chwalisz ze spoko bo graficzka przerysowana i cool xD

 

Ide spac bo juz koncze 100% drugiej czesci mapy

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale w to sie swietnie gra. Caly weekend spedzony na wyspie a zrobione raptem z cztery misje fabularne. Wszystko to swobodne jezdzenie, szukanie dymow i szlachtanie mungolow. Walka jest niezwykle szybka, satysfakcjonujaca i efektowna. Tak sobie mysle ze moglbym przez h tylko siedziec i ich wycinac jeden po drugim ;) 

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, Rozi napisał:

Nie wiem co tu porównywać z Wiedźminem, chyba konstrukcję zadań pobocznych, no i może malowniczość świata.

No choćby to  i fakt, że podróżuje się tu tak samo przyjemnie jak po velen, te widoczki ich różnorodność powala.

 

A wy tu z jakiśm Horizonem na jedno kopyto wyjeżdżacie, Ghost jest pod każdym względem lepszy no ale ja jestem jedną z tych osób dla, ktorych Horizon to piękna wydmuszka... Gra może i ma prawe patentów z AC ale celuje znacznie wyżej to nie ta klasa tu goście mieli wyższe ambicje co widać na każdym kroku, tu wszystko robisz bo chcesz a nie bo musisz ;) Moze i grafa nie równa ale to kropla w morzu bo przez większość czasu widoki powalają, są cudowne zróżnicowane, dla mnie to najpiękniejsza gra ale fakt brakuje tego ostatniego szlifu. Ocena póki co mocne 9 a ktoś tu wyjechał 7 :empathy:

Edytowane przez Soul
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ktoras z kapliczek do ktorych wchodzisz wspinajac sie i skaczac przez przeszkody. W 1 regionie. 

Co do zasobow to problem mam przede wszystkim z Iron, ktorego brakuje mi sporo. No i gold ktorego nie ma wcale prawie. Wyczytalem ze trzeba podbijac duze mongolskie forty, podbilem kilka i tylko w 1 mi dropnelo 2 sztuki. Mozna kupic u trapera ale nie ma go za duzo. A potrzebuje jeszcze 10 zeby do konca katane ulepszyc.

Odnośnik do komentarza

Gra na Hardzie przez pierwsze godziny potrafi być wymagająca ale im dalej w las tym Jin to coraz większy kozak a już zwłaszcza z talizmanami i walka faktycznie zaczyna iść w rąbankę. Jak dla mnie SP mógłby zrobić jeszcze jakiś poziom trudności.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
57 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Gra na Hardzie przez pierwsze godziny potrafi być wymagająca ale im dalej w las tym Jin to coraz większy kozak a już zwłaszcza z talizmanami i walka faktycznie zaczyna iść w rąbankę. Jak dla mnie SP mógłby zrobić jeszcze jakiś poziom trudności.

Jest duża szansa że w przyszłości dodadzą jakiś dodatkowy poziom trudności patrząc na inne exy sony

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, messer88 napisał:

Jak najbardziej by się przydał jakiś "survivor" czy coś, po odblokowaniu wszystkich postaw i drzewka parry na full się staje gra łatwiejsza. A i hp coraz więcej mamy. 

To jest bolaczka wszystkich tego typu gier. Jak poswiecasz czas na zbieractwo to bardzo szybko stajesz sie przepakowany ja konczac pierwsza czesc wyspy mialem Katane prawie na maxa Ronin Atire na maxa Wakizashi na Maxa i Short Bow na Maxa ciezko zebym nie byl przepakowany :D

 

Teraz koncze 2 czesc wyspy ( ale niestety pracuje od 9 do 21 ) Mam wymaxowane 5 zbrojek i wszystkie bronie a do wydania 8 skill pointow. W Wiedzminie bylo to samo zebrales jakis runsztunek i byles z automatu popsuty w HZD to samo w GoW tak nie bylo ale to nie byl prawdziwy Openworld. 

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, wet_willy napisał:

Ale ty (pipi)isz xD 

 

Przejecie czerwonego punktu odblokowuje kawalek mapy a Travellers Attire powieksza promien w ktorym jadac sam odkrywasz mape.

 

Biarac pod uwage ze to gierka o tym jak Mongoly robia najazd na wyspe jakich mieli jeszcze przeciwnikow wrzucac turbo lezby z biczami? Sa mongoly z mieczem, sztyletem, dwoma mieczami, lukiem, sa zdrajcy sa grubasy, sa typy z tarczami sa na koniach, bez koni sa leaderzy, generalowie i sa duele w ktorych sa 4 rozne wariacje przeciwnika +/- kilka ciosow. 

 

Marudzisz ze fabularnie wszystko przerysowane a pozniej chwalisz ze spoko bo graficzka przerysowana i cool xD

 

Ide spac bo juz koncze 100% drugiej czesci mapy

Nie zapominajmy o psach i raz mnie niedźwiedź dojechał. Możliwe że dziki robią kuku, ale je zneutralizowalem łukiem. 

A tak btw. Mam nadzieję że na końcu po wyrznieciu tysięcy Mongołów okazuje się że zemsta jest "zua" i jedziemy w ślinę z głównym złym? Bo jak nie to 2/10

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...