messer88 6 435 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 Godzinę temu, XM. napisał: Ja cież pyerdole- misja "Ghost of Yarikawa" Też dziś robiłem, ta końcówka petarda była. Cytuj Odnośnik do komentarza
Killabien 552 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 Trzeba przyznac, ze gra ma momenty jak dobry film. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryo-San 1 756 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 (edytowane) Pewnie już były o tym posty ale nie chce mi się przeglądać miliona stron ale komicznie to wygląda jak gonią nas moby gonią i gonią, krzyczą i w ogóle to chcą nas zabić na śmierć i nagle pojawia się w kodzie jakaś niewidoczna granica po przejściu której wszyscy przeciwnicy zapominają o pościgu i wracają skąd przyszli (nawet na nas nie patrząc). Śmiesznie to wygląda. Tym bardziej że jak się cofają to można w nich ładować z łuku do bólu a oni nawet się nie odwrócą. Mogli to trochę subtelniej rozwiązać. Chociażby moby wracające na pozycję powinny mieć immune'a a po powrocie energie na full. Podobnie było w Soulsach ale tam jakoś to nie rzucało się tak w oczy. Edytowane 25 lipca 2020 przez Ryo-San Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 Prawdziwy Samuraj nie ucieka, więc nie wie o takich rzeczach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Killabien 552 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 Bardzo podobgala mi sie misja z 6 roninami. Wszystkie walki mi bardzo fajnie wyszly i miejscowki tez byly jedwabiste. Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 Nie no art design w tej gierce to coś niespotykanego. A system walki bardzo przyjemny. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 205 Opublikowano 25 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2020 2 godziny temu, Ryo-San napisał: Pewnie już były o tym posty ale nie chce mi się przeglądać miliona stron ale komicznie to wygląda jak gonią nas moby gonią i gonią, krzyczą i w ogóle to chcą nas zabić na śmierć i nagle pojawia się w kodzie jakaś niewidoczna granica po przejściu której wszyscy przeciwnicy zapominają o pościgu i wracają skąd przyszli (nawet na nas nie patrząc). Śmiesznie to wygląda. Tym bardziej że jak się cofają to można w nich ładować z łuku do bólu a oni nawet się nie odwrócą. Mogli to trochę subtelniej rozwiązać. Chociażby moby wracające na pozycję powinny mieć immune'a a po powrocie energie na full. Podobnie było w Soulsach ale tam jakoś to nie rzucało się tak w oczy. To jest gra video. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 492 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 U mnie były sytuacje, że zwyczajnie znikali a nawet nie uciekałem tylko lekko od uników się oddaliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Wczoraj wjechałem chyba w 7 i po raz pierwszy udało mi się zakończyć ich żywot bez draśnięcia. Aż musiałem iść zwalić konia. Nie no niektóre ujęcia kamery i art design stawiają pytonga na baczność. Toż to ociera się o sztukę. Edytowane 26 lipca 2020 przez zdrowywariat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Mnie tylko na początku wkurzało jak po przegranej walce nie było już tej samej grupki tylko pojawiła się w innym miejscu. Często niedaleko pierwszej walki. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Mnie irytuje czesta nieresponsywnosc R2 podczas walki. Atakuje mnie z jednej strony wlocznik, z drugiej szermierz, z trzeciej grubas wiec turlam się unikając atakow, trzymam R2 a kółko wyboru stylu się nie rozwinie, aż nie skonczy się animacja. Niewygodne jest to dostosowywanie co chwila stylu pod daną jednostkę. Może wyjdę na fana samograjow, ale jak dla mnie mógłby byc skill (mozliwy do wyłączenia), ktory sam dopasuje stance do typu wroga. Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron. edit oho pojawily sie smieszkoreakcje, spodziewalem sie xd Rozumiem, ze wszystkim zmiana stylu dziala perfekt i nigdy nie ma laga? Ok to wina mojej kopii gry. Edytowane 26 lipca 2020 przez _Red_ 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 435 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Ja to w sumie rozumiem że ktoś woli prostszą rozrywkę ale też wyobrażam sobie jak gra byłaby je bana jakby zmiana postawy była automatyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Nie tyle prostsza, co moze płynniejszą. R2 powinno działać zawsze, żebym mógł wybrac zawczasu styl nawet spadając, bo w czasie intensywnej sieki to nie jest przyjemne DLA MNIE co chwila przerywać akcje na wybor czegos z menu. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 435 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Ja będę powoli domykał 2gi obszar i szczerze to nie zauważyłem z tym r2 żeby coś było nie tak. Może źle wciskasz? Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Akurat zaczalem akt iii wiec chwilowo Spoiler jestem bez broni i nie mogę sprawdzic xD Ale obadam potem. Ale serio no, w ferworze walki proba unikania, parry i otwierania menu R2 by zmieniac stancje co combosa to DLA MNIE jest srednie rozwiazanie i przerywa grę. Chyba, że zle do tego podchodze i powinienem walczyć jednym stylem, a nie zonglowac. Wtedy jednak gra sama robi pauze i mówi, ze na tego przeciwnika powinienes użyć stylu XYZ :f edit dobra juz chyba kumam. Sprobujcie dwa razy szybko wcisnac R2 w czasie walki. Czesto odruchowo wcisne go dwa razy podczas pospiesznego combosa. Nie macie wtedy sekundy (albo i dłużej) laga zanim wyskoczy menu? Zdarza mi się to nazbyt czesto, raczej bug gry ze sterowaniem imho. Drugi przypadek: wcisnij R2, wybierz styl (lub nie wybieraj nic), gdy tylko koło sie zamknie wcisnij od razu R2 ponownie. Nie otwiera się - trzeba dać mu chwilę cooldowna. Sprawdzane właśnie poza walka. Menu powinno byc ultraresponsywne i rozwijać sie na zawołanie, nawet w połowie jego zamykania. Ten cooldown miedzy jednym a drugim otwarciem menu powoduje, ze napotykam zbyt czesto problem opisany wyżej - tak samo gdy wybiore zly styl i szybko chce otworzyc ponownie, by wybrać inny a tu lag. No nie przekonacie mnie, ze to zrobiono optymalnie, bo nie powinno byc żadnych opóźnień przy rozwijaniu koła możliwości. Wyobrazam sobie, ze w DG goni mnie horda, a koło wyboru broni lub apteczek ma nagła zadyszkę. Edytowane 26 lipca 2020 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 450 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) 42 minuty temu, _Red_ napisał: Nie tyle prostsza, co moze płynniejszą. R2 powinno działać zawsze, żebym mógł wybrac zawczasu styl nawet spadając, bo w czasie intensywnej sieki to nie jest przyjemne DLA MNIE co chwila przerywać akcje na wybor czegos z menu. R2 ma jeszcze dodatkowa zdolnosc - zwalnia czas na chwile. Czasem specjalnie przytrzymuje by spparowac koleszke. No nic mi nie przeszkadza w tej grze, oprusz braku namierzania. Edytowane 26 lipca 2020 przez MEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 163 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Boze Red ale z ciebie lamus xD 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 827 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Godzinę temu, _Red_ napisał: Mnie irytuje czesta nieresponsywnosc R2 podczas walki. Atakuje mnie z jednej strony wlocznik, z drugiej szermierz, z trzeciej grubas wiec turlam się unikając atakow, trzymam R2 a kółko wyboru stylu się nie rozwinie, aż nie skonczy się animacja. Niewygodne jest to dostosowywanie co chwila stylu pod daną jednostkę. Może wyjdę na fana samograjow, ale jak dla mnie mógłby byc skill (mozliwy do wyłączenia), ktory sam dopasuje stance do typu wroga. Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron. edit oho pojawily sie smieszkoreakcje, spodziewalem sie xd Rozumiem, ze wszystkim zmiana stylu dziala perfekt i nigdy nie ma laga? Ok to wina mojej kopii gry. Piękny ból doopy masz ciągle o smieszki. to już żeby Cię aż tak (nene)sko nie piekło to moje smieszkowanie jest do "Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron." To samo - temat R2 już był poruszany - to nie bug, tylko gra nie pozwala zmieniać stylow/broni podczas akcji co tez uważam za minus.i zluzuj trochę bo średnia wieku nie przemawia za ciągłym trzymaniem kijka w tyłku. Edytowane 26 lipca 2020 przez XM. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Nie przypominam sobie, bym notorycznie komentowal reakcje do postów, więc chyba mylisz osoby. Nie mam problemu z dyskusja, stad podalem konkretne przyklady, kiedy R2 sie blokuje przy dwukrotnej próbie rozwiniecia, fajnie jakby spatchowali responsywnosc i tyle. Cytat gra nie pozwala zmieniać stylow/broni podczas akcji Jednak da się wybrać menu w czasie akcji czy animacji, wiec nie w tym problem, ale laguje zaraz po zamknieciu koła i probie otwarcia go szybko ponownie (poczatkowo myślałem, że jest tak jak pisales). Willego nie bede komentowal, w ch.uj merytoryczna odpowiedz. Edytowane 26 lipca 2020 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 163 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Brak Locka ogolnie nie ma znaczenia koncowo jak sobie wbijesz do glowy ze mozesz byc do gory nogami na plecach ale zawsze masz dostep do parry... Zawsze jeszcze jestes bezpieczny czy to perfect dodge czy parry. Ta gra ma niesamowity feeling konczenia walk z 5 typami w 7 sekund jak wszystko robisz dobrze jest ta moc Red w tej grze mozna zabic kazdego w kazdym stylu grajac defensywnie. Zmiana stylu naprawde przydaje sie tylko do wykonczenia ostatniego typa szybciej jak mu sie nie chce atakowac. Twoje marudzenie niestety tylko potwierdza ze jestes cieniasem i chcesz zeby gierka robila cool rzeczy za ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Ej ale nie drapcie się dziewczyny. Fakt, gra mogłaby mieć lepszą responsywność na R2 ale system walki jest niemalże idealny i w trakcie walki można zmieniać style walki wychodząc z kozackimi kombosami. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 A kto pisal o braku locka? Wiem, ze mozna nawet dupą parrowac, przeczytaj co mi przeszkadza bo nie chce mi się co post pisac to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 163 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Red jak chcesz szybkie zmiany stylow i dynamike to sobie Nioha kup. W GoT walka jest ogolnie bardzo defensywna co bardzo mi sie podoba O Locku pisal Mevek Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 Mevkovi nic nie brakuje, "oprusz" braku namierzania. W sensie, że brakuje mu braku namierzania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryo-San 1 756 Opublikowano 26 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2020 (edytowane) Panowie czy za wykonanie znaku szacunku przy tych tabliczkach dostajemy coś konkretnego czy tylko możemy podziwiać zwierzątka? Przy tej tabliczce ze screena po wykonaniu znaku szacunku pojawił się czerwono niebieski ptak ale nie było z nim żadnej interakcji. Przy innej która stała obok posągu żaby na ziemi pojawiło się kilkadziesiąt małych żab ale też nic nie mogłem z nimi zrobić. Przy kolejnej znowu milion krabów wylazło z ziemi. O co tu biega? Edytowane 26 lipca 2020 przez Ryo-San Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.