Ryo-San 1 756 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 30 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Jedynie dalej nie mogę się przyzwyczaić to tego braku locka na przeciwniaczkolwiek nikt mi nie powie, że to jest wygodne:). No mi na początku też tego locka brakowało ale później jak się wchodzi w wir walki to naprawdę w ogóle się o tym nie pamięta. Zresztą gdyby nie Twój post to nawet zapomniałem że takie coś jak lock na przeciwniku istnieje Zakładam że developer chciał zrobić walkę jak najbardziej "pure". Im mniej świecących/migających ikonek tym lepiej. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 K#rwa, ale ekploracja w tej gierce to jest yebaniutki cymesik Ostatnio tak mocno zbaczałem ze ścieżki prowadzącej do celu chyba w Skyrim. Jadę sobie do wiochy po kolejny kluczyk, ale widzę, że coś sporo tych mongołów, a że obok brama do kapliczki to sobie myślę - "a, zaliczę to najpierw i za chwilę wracam". Ale po drodze zobaczyłem jeszcze jakieś mongolskie zebranie na cmentarzu, więc postanowiłem ich najpierw wyjaśnić. Po wszystkim okazało się, że ubili tu jakiegoś mnicha, który coś chyba przed nimi ukrył, a jak już to znalazłem to aktywował się kolejny quest - ja yebię, a chciałem tylko do kapliczki, a w sumie to do wiochy po kluczyk... już sam nie wiem... No ale kij, wracam na drogę do kapliczki, no i oczywiście kombinowanie wspinaczka, pokonywanie terenowych trudności, ale w pewnym momencie trafiam na dość obszerną plażę, a że była noc i padało, to wyszedł mi taki klimatyczny screen: Wracając jednak do opowieści... Na tej plaży spotkałem Spoiler jednego ze słomianych kapeluszy, nie pamiętam już imienia, ale bardzo był z niego spoko gość, łowił ryby, odnosił się do mnie z szacunkiem i ogólnie był bardzo honorowy, więc po zniszczeniu jego tętnicy szyjnej, pokłoniłem się nad jego zwłokami, bo po prostu cały ten duel był taki Po wszystkim znów wróciłem na ścieżkę do kapliczki, pokonując przepaście, wspinając się, bujając na linie... Wreszcie do niej dotarłem, oddając pokłon. I to wszystko przy okazji k#rwa!!! Kocham takie zagrywki 5 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 (edytowane) No ta gra jest tak fotogeniczna jak dobra influencerka na insta mnie rozwalił poziom grafy podczas jakiegoś krótkiego filmowego przerywnika przed walka z mongolskim generałem. Wszystko śmigało na silniku z gry, żadne tam CGI (nawet nie czuje kiedy rymuje) Do tego te przejścia w formatach obrazu z 2:35 na 16:9 to jest też coś genialnego. Cinematic Design w tej grze to jest koorwa liga mistrzów. Edytowane 27 lipca 2020 przez Ryo-San 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Oblężenie Yarikawy I ta muzyka, bożuniu. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 12 minut temu, Rozi napisał: Oblężenie Pokaż ukrytą zawartość Yarikawy I ta muzyka, bożuniu. No i tam jeszcze się odpala po raz pierwszy Postawa Ducha która jest takim dopełnieniem tematu że do gierki powinni dorzucić paczke pampersów bo prawie się wtedy osrałem Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Czyli trzeba przejść grę 2 razy? Ogólnie to jeśli chodzi o Nioha to tam sama platyna chyba nie jest takim problemem jak wyciśnięcie 100% z DLCków bo tam dopiero jest podobno hardcore przez duże H. Mam w Nioh 100% i powiem Ci szczerze że prawdziwy hardcor jest na poziomie Droga Nioh - gdzie giniesz na 1-2 hity. Ten poziom akurat nie jest wymagany do 100%, natomiast trzeba iść wszystkie misje na Drodze Demona, i tam jest kilka misji które dają w pizdeczkę i powodują delikatnego rage Przygody Ryo z Cuszimy to nie ten poziom trudności co Nioh. Dziś wpadła platyna a ja już czekam na dlc do Nioh2 które wychodzi za kilka dni. 2 Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Kurde, znów mam "wiesiek-vibe" tym razem przez jeden z pobocznych questów (w sumie już nie pierwszy taki), w którym nie ma happy endu - smutne , ale jakże zayebiste Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 1 minutę temu, KOMARZYSKO napisał: Przygody Ryo z Cuszimy to nie ten poziom trudności co Nioh. Dziś wpadła platyna a ja już czekam na dlc do Nioh2 które wychodzi za kilka dni. No ja nawet nie zakładam że te gry jeśli chodzi o trudność dzieli coś takiego jak poziom. Je zapewne dzielą lata świetlne Cuszima to fajne wakacje w Grecji na Krecie all inclusive a Nioh to survival na australijskiej pustyni bez jedzenia i picia 1 Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Bardzo poetycko to podsumowałeś Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 No i fajnie, bo z czasem Jin staje się niezłym koksem. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Właśnie skończyłem grę. Z rana opiszę wrażenia bo na razie jestem zbyt rozyebany zakończeniem Ja pie.rdolę Sucker Punch wy gnoje. Cytuj
SebaSan1981 3 584 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 (edytowane) No to jak? Nowy temacik spoilerowy do kolejnej gry czy tajniki fabuły pozostawiamy w ramkach {spoiler}? Nie chciałbym przypadkiem wpaść na jakiś fragment opowieści, unikałem nawet recek i gameplayów tej cudnej gry aby z czystym kontem i "dziewiczą" nieświadomością móc ją przeżywać ... Btw czy komuś jeszcze główny badass przypomina tego jegomościa? Bo mi się skojarzyło już w pierwszym cinematicu (foty w spoilerze jakby co) Edytowane 28 lipca 2020 przez SebaSan1981 Edycja obrazu Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. sprite 1 787 Opublikowano 28 lipca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 lipca 2020 No i wpadła wczoraj platynka Dawno giereczka mnie tak nie wciągnęła. Główne plusy: - cudny, klimatyczny świat(widoczki <3), który aż chciało się zwiedzać w każdym calu - responsywny, dający multum możliwości i frajdy system walki(jak wjeżdżają gadżety to full terminator) - nastrojowa muzyka, która w niektórych momentach powodowała mocno melancholijne odczucia - fabularnie też całkiem ok, chociaż brakowało mi większych plot twistów; mythic talesy i subquesty drugoplanowych postaci świetnie wykreowane(Kenji ) - brak huda i oryginalny pomysł na system nawigacji - szybkie loadingi i insta fast travel Z minusów schematyczne, powtarzające się czyszczenie obozów i niziutki poziom trudności(szczególnie jak już odblokujemy wszystkie perki). Szkoda że nie dali tego lethala od razu. SP mogło też się pokusić o większą różnorodność znajdziek. Ale to i tak kropla w morzu dobroci. Podsumowując, piękny hołd dla klasycznych flicków o samurajach. Nietuzinkowa atmosfera, której próżno szukać w innych gierkach na tej generacji i masa świetnej zabawy na kilkadziesiąt godzin. 9/10 leciutko i czekamy na DLC 11 1 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 Coś ten patch spyerdolil - elementy w menu się wczytuja z niewidzialnych konturów, już dwa razy lis mi się nie pojawił i nie mogłem zrobić kapliczek, a gram 30 minut. Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 Dziś grałem i wszystko wydawało się si. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 59 minut temu, XM. napisał: Coś ten patch spyerdolil - elementy w menu się wczytuja z niewidzialnych konturów, już dwa razy lis mi się nie pojawił i nie mogłem zrobić kapliczek, a gram 30 minut. Wczoraj też mi lisek nie pojawił się przy drzewie i trzeba było wrócić za jakiś czas. Patcha nie instalowałem. Może coś nie halo w tej 3 krainie Cytuj
messer88 6 472 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 Dobry jest ten lethal, teraz trzeba się pilnować. 1 Cytuj
YETI 10 993 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 Szkoda, że developer zrezygnował z wyborów moralnych znanych z inFamous. Właśnie miałem misję poboczną, gdzie kobiecie skradziono ryż i nie ma co jeść. Po zabiciu złodziej, okazało się, że nikt jej ryżu nie ukradł, należał do gruby bandytów, ale sama wyszła z założenia, że to oni powinni głodować, a nie ona Wybór co zrobić po takiej misji, byłyby fajnym rozwiązaniem. Oddać ryż, czy np. zatrzymać go. Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 3 minuty temu, YETI napisał: Szkoda, że developer zrezygnował z wyborów moralnych znanych z inFamous. Właśnie miałem misję poboczną, gdzie kobiecie skradziono ryż i nie ma co jeść. Po zabiciu złodziej, okazało się, że Ukryj zawartość nikt jej ryżu nie ukradł, należał do gruby bandytów, ale sama wyszła z założenia, że to oni powinni głodować, a nie ona Wybór co zrobić po takiej misji, byłyby fajnym rozwiązaniem. Oddać ryż, czy np. zatrzymać go. czy ... Spoiler honorowo uciąć jej głowę Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 3 godziny temu, XM. napisał: Coś ten patch spyerdolil - elementy w menu się wczytuja z niewidzialnych konturów, już dwa razy lis mi się nie pojawił i nie mogłem zrobić kapliczek, a gram 30 minut. Wczoraj grałem po patchu i tez bez żadnych problemu. Inna sprawa, że ciągle na pierwszej wyspie, więc może w dalszych etapach co się pierdzieli. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 28 lipca 2020 Opublikowano 28 lipca 2020 Wkręciłem się w ten świat. Sama jazda konno w akompaniamencie tych szumiących drzew jest po prostu odprężająca. Taki sam efekt był właśnie w Wiedźminie 3. Rzadko zerkam na mapę, sporo miejscówek odkrywam po drodze. System walki jest świetne. Póki co jestem wciąż na pierwszej wyspie. Ciągle coś mnie odrywa od robienia fabuły. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.