Killabien 552 Opublikowano 21 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2020 16 godzin temu, Wredny napisał: U mnie, podczas rozmowy z Yuną w nowej kryjówce, została poruszona jego kwestia i było pytanie Ukryj zawartość "czy będzie nas ścigał?", na co Jin odpowiedział, że przynajmniej na razie nie, czy coś takiego. Żadnego tekstu o zgonie sobie nie przypominam. Spoiler Tez to mialem, to bylo zaraz na poczatku po przejsciu gry. Ta rozmowa o jego smerci bylo prowadzona przez jakis NPC, tylko nie pamietam gdzie. Moze w ktorejs z wiekszych swiatyn. I to na pewno bylo po tej scenie w kryjowce. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 450 Opublikowano 21 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2020 (edytowane) Jak macie opcje medytacji to tam czesto padaja rozne wyjasnienia, przemyslenia Jina. Sa one zalezne od zakoczenia. Tymczasem ja latam z wiatrem i zbieram pozostalosci, ktore przeoczylem. Piekna sprawa Edytowane 21 sierpnia 2020 przez MEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
hitor 18 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2020 Patch 1.07 https://www.pushsquare.com/news/2020/08/ghost_of_tsushima_patch_1_07_boosts_stick_tolerance_and_fixes_more_bugs Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 970 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2020 Ajjj 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 450 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2020 Ale sie podjarałem, jak sie dowiedziałem, ze klanowy strój Sakaiów daje nam dodatkowe 2 ciecia w pojedynkach "standoff" - poezja. Kilka godz później wpadła platyna - no nie mogłem sie oderwać 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 306 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2020 Mamy to! 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
hitor 18 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2020 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ma_niek 857 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2020 Przestaniesz wkoncu wszedzie wrzucac te durnoty? Cytuj Odnośnik do komentarza
hitor 18 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2020 Ghost of Tsushima z rekordową sprzedażą w cyfrowej dystrybucji. Sony ma nowego lidera na PS4 https://www.ppe.pl/news/149075/ghost-of-tsushima-z-rekordowa-sprzedaza-w-cyfrowej-dystrybucji-sony-ma-nowego-lidera-na-ps4.html 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. YETI 10 970 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 (edytowane) Edytowane 25 sierpnia 2020 przez YETI 10 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 1 001 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Powiedzcie mi czy ta gra ma naprawdę fajny gameplay, dobry klimat, ciekawą fabułę i nie jest kolejnym "emotional, movie experience". Mam taki żyg ostatnio na te samograje od Sony z pięknymi wstawkami filmowymi, a ta gra na gameplayach wygląda prze kozacko.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 492 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Urodziłeś się w złej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
izon 1 001 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dr.Czekolada napisał: Urodziłeś się w złej generacji. No właśnie urodziłem się w takiej generacji, że jeszcze pamiętam inne gry:) Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 492 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Te czasy już nie wrócą Ghost to Asasynklon tylko fajniejszy i bardziej w stylu starszych odsłon, nie tych dziwnych rpgów. Fabularnie nie jest to nic, po czym nie będziesz spać w nocy ale jak lubisz takie klimaty to i wrażenia lepsze. Nie jest to samograj zwłaszcza na początku na hardzie, teraz po updacie doszedł nowy poziom ale nie wypowiem się jak tam z nim. Później jednak Jin jest przekoksem i w zasadzie rąbiesz wszystko z użyciem gadżetów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Najlepszy open-world od Sony i tyle w temacie. Grania i grania. System walki to czysta przyjemność i kontrola tłumu jak w Batman Arkham. Do tego odblokowuje się cztery postawy, na każdy typ Mongoła. Gram na trudnym i teraz zwiedzam druga wyspę. Piękne. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 725 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Kurde w gre nie gralem niestety jeszcze ale powiem wam ze odpalilem sobie soundtrack na spotify i jest po prostu przepiekny, jak tylko wleci wyplata to lece do sklepu! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 325 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) Gra skończona. Zostały znajdźki i wbicie pierwszej w życiu platyny. Powrót do poprzednich lokacji to czysta przyjemność, więc zbieranie w ogóle nie męczy. Dalej nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem co niektórzy przeszli ten tytuł w kilka dni, ale ok ;p Chociaż to chyba bardziej smutek, niż podziw. Grę bez większych wątpliwości oceniam na 9/10. Dostałem dokładnie to, czego oczekiwałem, czyli przyjemny open world w klimacie jaki kocham i na jaki czekałem od lat. O krajobrazach, muzyce i ogólnej jakości już chyba zostało napisane wszystko, więc skupię się na tym, co najbardziej urzekło mnie w tej grze. Spoiler Według mnie twórcy idealnie poprowadzili dość prostą fabułę. Dobrze nakreślone postaci, więzi między nimi i naszym bohaterem wystarczyły, by zbudować odpowiednie napięcie. Historia z każdym kolejnym questem robi się coraz bardziej dołująca i mroczna. Uczucie beznadziei i utraty wszystkiego podsycane jest przez krajobrazy w kolejnych aktach. W Tsushimie przeżyłem chyba najbardziej smutny moment w całej mojej historii gracza. Chodzi oczywiście o śmierć naszego konia. Scena ta została tak pięknie przygotowana przez Sucker Punch, że nie wiedziałem czy mam ich podziwiać, czy być na nich w(pipi)iony. Z tym, co powiedział Jin i nazwaniem punktu "Grób wiernego przyjaciela" to już przegięli, naprawdę pierwszy raz od dawna ciężko mi było opanować emocje przed tv :v Po tej scenie wkraczamy do zniszczonej doszczętnie wioski i czujemy jeszcze większe przygnębienie i samotność. Jedyne co mnie mocno rozczarowało, to zakończenie. Spodziewałem się jakiejś epickiej bitwy i duela z Chanem, a wyszło wiadomo jak. Lepiej wypadł epilog z Shimurą, zdecydowanie większe emocje niż przy wykończeniu głównego wroga. Walka faktycznie jest świetna. Można sobie wybrać swój styl, jak chce się mieć trudniej i efektowniej, to można się czaić na parowanie i uniki. Ja wolałem rozbijać gardę wroga gadżetami i skillami, rzadko kiedy zmieniałem style w locie. Ogólnie polecam każdemu, no chyba, że ktoś ograł wszystkie open worldy na tej generacji. Ja grałem może w dwa takie tytuły, więc srogo się jarałem, że mogę się zatopić w świecie i klimacie jaki uwielbiam. To jest ta gra, z której sceny i momenty będę pewnie pamiętał do usranej śmierci <3 A, prawie zapomniałem wspomnieć o photo mode. W Tsushimie spędziłem tam zdecydowanie zbyt dużo czasu Edytowane 28 sierpnia 2020 przez number_nine 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2020 Gram w tej chwili drugi raz równolegle z drugim przejściem Red Dead Redemption 2 (nastawionym na side questy) i ponownym wlotem w TLOU2 pod tym samym kątem. Obawiam się, że jest tak, że w kwestii tej generacji nic więcej mi już nie potrzeba. No, może czasem dostać wpiii w Bloodborne/Sekiro. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 249 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Wreszcie miałem więcej czasu na Tsushimę w ostatnim tygodniu i dotarłem do Spoiler 3ciej wyspy, myślę, że zbliżam się już so konkluzji opowieści Muszę przyznać, że pomimo średnich pierwszych kilkunastu godzin gra nabrała rumieńcow i w tej chwili system walki uważam za bardzo udany, po tym jak udało się wszystkie ważniejsze skille odblokować. Side-questy też jakieś takie lepsze teraz się wydają, udało mi się ukończyć większość chain-subquestów. Warto było dać tej grze trochę czasu, nie każdy open world potrafi zaskakiwać nowymi skillami wpływającymi tak bardzo na system walki i frajdę z rozgrywający. Poszczególne regiony też są dosyć zróżnicowane. Po prostu bardzo dobra i długa produkcja. Godne pożegnanie PS4. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 384 Opublikowano 1 września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 września 2020 Właśnie ogrywam i poczatek jest w porywach tylko dobry. Pewnie z czasem Jin odblokuje parę skilli i zrobi się dużo lepiej, Ale klimat jest super, typowa samurajowa opowieść, w której postaci nawijają o szeptach motyla we mgle, wewnetrznej walce wilka który chce poleżeć w łóżku z tym, któremu zaczyna chcieć się lać i tak dalej. Do tego widoczki jak z jakiejś utopijnej Azji i już jest motywacja, żeby grać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 249 Opublikowano 1 września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 września 2020 (edytowane) Gra ukończona. Podtrzymuje pozytywną opinię, szczególnie końcówka fabuły była ciekawa, daję mocne 8,5/10 :). Spoiler Fajnie, że dali na końcu wybór, trochę jednak zamknęli tym furtę do ewentualnego sequela, ale myślę, że tak czy inaczej nie mieli go w planach. Edytowane 1 września 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 450 Opublikowano 2 września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 września 2020 8 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: Gra ukończona. Podtrzymuje pozytywną opinię, szczególnie końcówka fabuły była ciekawa, daję mocne 8,5/10 :). Ukryj zawartość Fajnie, że dali na końcu wybór, trochę jednak zamknęli tym furtę do ewentualnego sequela, ale myślę, że tak czy inaczej nie mieli go w planach. Na co sie zdecydowales? Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 249 Opublikowano 2 września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 września 2020 1 godzinę temu, MEVEK napisał: Na co sie zdecydowales? Spoiler Darowałem życie Panu Shimura, uważam, że taka decyzja jest bardziej wiarygodna nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla samej postaci, która w trakcie gry kilka razy przełamała samurajskie zwyczaje . Cytuj Odnośnik do komentarza
Jeez_PS 833 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 Na jakim poziomie trudności polecacie grać? Hard, czy ten nowy dodany w aktualizacji poziom od razu załączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 436 Opublikowano 7 września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 września 2020 Na tym nowym się szybciej ginie ale przeciwników też się bardzo szybko klepie, ja byłem pod koniec gry jak wyszedł ten patch i różnica w porównaniu z hardem zauważalna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.