Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano

Jeżeli czujesz przytłoczenie to polecam olać misje poboczne w stylu "uratuj wioske", a skupić się na podróży Jina i historii pomagierów, plus oczywiście legendy, bo każda daje coś nowego i okraszona jest piękną walką.

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 304,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano

Akurat nadal nie czuję znudzenia, mówiąc o przytłoczeniu chodziło mi o mnogość rzeczy do zrobienia. Mam zrobione półtora wyspy i ciągle świetnie się bawię w odkrywanie mapy i czyszczenie wszystkiego. Jest oczywiście różnica między lataniem za lisem a fenomenalnie zrobiony kapliczkami ale jest spoko. W zasadzie tylko latanie za kwiatami i bambusami irytuje, no ale nikt mnie przecież nie zmusza by mieć wszystkie wdzianka, a, i za dużo tych zapasów, mogliby dać po jednych zapasach na wioskę a nie ukrywać to w każdej chatce.

Mechanika walki to mistrzostwo, najlepiej to widać po tym że w trakcie walki używam czasami wszystkich akcesoriów, każde ma jakiś sens i nie ma tu setek nieużywanych rzeczy jak np. w MGSV.

Pytanie przy okazji - kiedy warto płynąć na Iki? teraz przed pójściem na zamek K****a czy po skończeniu gry właściwej?

Opublikowano

Jak wyglądają te rady i ile czasu zajmuja? Dobiłem do 100ki wiec powoli mogę zacząć o nich myśleć. Da się grac z randomami?

Opublikowano

Raid jest jeden, podzielony na trzy części. Czasowo to zależy od ekipy, Ch1 to gdzieś trzeba liczyć 30-60 minut, Ch2 to gdzieś 1-2h, a Ch3 to 5-10 minut. Jeżeli całe party robi Raid po raz pierwszy bez żadnej wiedzy o nim, to możesz te czas pomnożyć x2 albo i nawet x3 i więcej. Z randomami spokojnie da radę zrobić, ale trzeba mieć na uwadze, że może być wiele zgrzytów, bo komunikacja jest podstawą sprawnego przejścia. Jak jeden z graczy wyjdzie to Ch1 trzeba od razu od nowa lecieć, bo nie da się skończyć w trzech, Ch2 niby da radę, ale też lepiej nie marnować czasu.

Ja ten raid latam co tydzień, także w razie czego mogę pomóc. @Voytec też go jeszcze nie grał, ale nie wiem jakie ma Ki aktualnie. Jakby co to ekipa się znajdzie.

Opublikowano
  W dniu 25.09.2021 o 15:03, Square napisał(a):

Raid jest jeden, podzielony na trzy części. Czasowo to zależy od ekipy, Ch1 to gdzieś trzeba liczyć 30-60 minut, Ch2 to gdzieś 1-2h, a Ch3 to 5-10 minut. Jeżeli całe party robi Raid po raz pierwszy bez żadnej wiedzy o nim, to możesz te czas pomnożyć x2 albo i nawet x3 i więcej. Z randomami spokojnie da radę zrobić, ale trzeba mieć na uwadze, że może być wiele zgrzytów, bo komunikacja jest podstawą sprawnego przejścia. Jak jeden z graczy wyjdzie to Ch1 trzeba od razu od nowa lecieć, bo nie da się skończyć w trzech, Ch2 niby da radę, ale też lepiej nie marnować czasu.

Ja ten raid latam co tydzień, także w razie czego mogę pomóc. @Voytec też go jeszcze nie grał, ale nie wiem jakie ma Ki aktualnie. Jakby co to ekipa się znajdzie.

U mnie właśnie kiepsko z czasem bo mając 4miesiecznego malucha w domu nie umawiam się na granie bo może zdarzyć się tak, że się umowie a coś wypadnie:( dlatego właśnie pytam o randomow bo nie lubię się umawiać a potem rezygnować, a tak mogę wskoczyć do gry w każdej chwili.

Opublikowano

Jak tam wolisz. Nasze umawianie wygląda tak: ktoś pisze na grupie czy lecimy raid/przetrwanie, jak są chętni to się leci, jak nie to wtedy z randomami np. i koniec umawiania.

Opublikowano

Nie pamiętam, ale powinno być w opcjach. Sam nigdy nie miałem z tym problemu.

Opublikowano

Czy na PS5 ten lip sync jest automatycznie aktywny po wybraniu japońskiego dubbingu? Bo po tych 34h czasem mam wrażenie że się rozjeżdża. 

 

Odbiłem Izuhare, wpadłem na chwilę na Iki ale wróciłem i robię misje poboczne i czyszczę drugą część Cuszimy. Fotki też trzaskam co chwile bo cudnie to wygląda. 

Opublikowano

Nowa mapka w Przetrwaniu od dzisiaj dostępna.

 

 

Opublikowano

Na zegarze mam 35h56min, właśnie skończyłem

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

i nie wierzę moim oczom. Ciary co się w tej grze dzieje, jest mi po prostu głupio jak źle byłem do niej nastawiony po tym co zaserowowało mi Sucker Punch w dwóch ostatnich inFamousach.

 

Assassin's Creed w Japonii? Bynajmniej. To japoński Wiedźmin, ale z niesamowicie satysfakcjonującym systemem walki (one shot po idealnym parry :banderas:). Questy poboczne są mocno w krate, ale opowiadania towarzyszy i linia fabularna jest najwyższych standardów.

 

Tytuł absolutnie wyśmienity.

Opublikowano

Przeprosisz dla Pana sucker pancza wezyr?

Opublikowano
  W dniu 3.10.2021 o 13:52, Paolo de Vesir napisał(a):

To japoński Wiedźmin

 

no gdzie xd

 

Żeby nie było chińczyk mi się bardzo podobał ale to dalej jest przecież ubigierka a nie wiesiek, tylko że taka dopracowana ubigierka z fajną walką. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ranga 100 na pierwszej klasie osiągnięta, pora na pozostałe :D

Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

Jezu jaka ta gierka jest dobra, mega zaskoczenie. Trochę żałuje ,że dopiero teraz kupiłem. System walki, świat, te kolorki i grafika tak wszystko ładnie zagrało. Muzyka też cudo, nawet zadania poboczne nie są złe. 

 

Wcześniejsze gierki tego studia też tak dopracowane pod każdym względem? Jest to chyba pierwszy tytuł jaki ogrywam tego studia. 

Opublikowano

Wcześniej to robili solidną, rzemieślniczą robotę.
Sly Cooper to były spoczko platformówki, pierwszy inFamous to straszny średniak, dwójeczka to już prawdziwe AAA, Festival of Blood takie sobie DLC, Second Son to fajny pokaz możiwości PS4, ale trochę oklepana formuła i lekko zaczęło przynudzać, First Light nawet nie zacząłem jeszcze, ale Ghost of Tsushima :banderas:
Tutaj SP weszło do pierwszej ligi zajebistych developerów, na których dzieła czeka się z niecierpliwością.

Opublikowano

Seria sly giga koks i najlepsza z trio raczet, jak i sly.

 

Infamous? Ehh do jedynki mam sentyment bo ogrywałem z moim przyjacielem jak dostał swoje ps3, fajny klimacik ma ta gra ale ciepłe wspomnienia to raczej nostalgia

2 część brana na premiere, mega kupsztal.

Second son miałem w bundlu z ps4, graficznie robiło to wrażenie ale gra jak poprzednicy jest zwykłym dość przyjemnym średniaczkiem.

 

Muszę w końcu ograć tę fukushime i przekonać się na własnej skórze czy nagle zrobili grę która w końcu wybija się ponad przeciętość czy jednak znowu pierdolocie kocopoły jak w przypadku gays done :nosacz3:

Opublikowano

Dla mnie Fukushima również najlepsza gra jaką zrobili, po Infamousach niesamowity powrót do formy. Myślałem, że open worldy nie są już dla mnie, ale tu jest tak dobry świat i przyjemna walka, że przy napisach miałem 50h27min. :obama: 

Opublikowano
  W dniu 18.10.2021 o 09:42, Pupcio napisał(a):

czy jednak znowu pierdolocie kocopoły jak w przypadku gays done :nosacz3:


Właśnie, @Paolo de Vesir, grałeś w Days Gone?
Bo ciekaw jestem Twojej opinii po tym nagłym nawróceniu z "AC w Japonii" na "GOTY giereczka" :D

Opublikowano
  W dniu 18.10.2021 o 09:47, Wredny napisał(a):

Właśnie, @Paolo de Vesir, grałeś w Days Gone?

 

Nieee, Days Gone w ogóle nie mam na liście do ogarnia. Obecnie flow wygląda tak:

 

Ghost of Tsushima -> The Last of Us 2 -> Death Stranding -> Medievil/Ratchet PS5

Opublikowano
  W dniu 18.10.2021 o 09:50, Paolo de Vesir napisał(a):

Nieee, Days Gone w ogóle nie mam na liście do ogarnia.


To zmień listę po przeczuwam podobne nawrócenie również i w tym przypadku :reggie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.