Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
51 minut temu, mario10 napisał(a):

Fajnie by było jak by coś zapowiedzieli. A w ogóle jest potwierdzone, że będzie druga część?

nie, ale wszyscy i tak wiedzą że będzie 

  • Plusik 1
Opublikowano

Aż się cieplej robi na serduszku jak sobie przypomnę ekscytację przy premierze tej gry. 8:30 sms ze sklepu, że gotowa do odbioru, więc biegiem tam leciałem, żeby o 16 można już odpalić i odcinka cały weekend. Dobrze, że to był czas covida hehe

  • Lubię! 1
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gram gram i coś nie czuję tej Tsushimy. Niby dobrze wszystko skrojone, walki wymagające żonglowaniem postaw, widoczki są, assasynowanie jest.

A finalnie i tak chyba lepiej gralo mi sie w origins. Jestem teraz po zrobieniu sztamy ze słomianymi kapeluszami. Rozkręci się jeszcze coś bardziej czy schemat walk będzie podobny już?

  • Haha 1
  • beka z typa 3
  • This 1
  • WTF 1
Opublikowano
28 minut temu, oFi napisał(a):

Gram gram i coś nie czuję tej Tsushimy. Niby dobrze wszystko skrojone, walki wymagające żonglowaniem postaw, widoczki są, assasynowanie jest.

A finalnie i tak chyba lepiej gralo mi sie w origins. Jestem teraz po zrobieniu sztamy ze słomianymi kapeluszami. Rozkręci się jeszcze coś bardziej czy schemat walk będzie podobny już?

LoL

Opublikowano

To prawda. Nawet taki Origins miał ciekawsze questy i side questy. Tutaj wszystko na jedno kopyto czyli pogadaj z kimś kogo napadli mongołowie, udaj się w miejsce, idź po śladach, zabij, wróć. Gra się fajnie ale monotonia wkrada się dość szybko. Wciągnąłem się na kilkadziesiąt godzin i czyściłem mapę ale zrobiłem sobie przerwę pod koniec drugiej części wyspy i wrócę za jakiś czas.

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
  • WTF 1
Opublikowano

Gra jest specyficzna. Koło na nowo nie wymyśla, ale tutaj wybija się na pierwsze skrzypce klimat i tego nie można tytułowi odmówić. Całość powolna, żadna sieczka na ekranie. Też pograłem trochę na PC i pass na jakiś czas. Na jeden raz to też bym się zmęczył.

Opublikowano

To gra zrobiona ze smakiem, audiowizualnie potrafi zachwycić i czuć że autorzy podeszli z szacunkiem, chcieli pokazać piękno Japonii.

 

Pisałem to zaraz po skończeniu, walka jest fajna ale jak ktoś grał w Sekiro to wrażenia nie robi.

Natomiast cała pętla gameplayowa to Assassin. Posterunki, jakies misje skradankowe itp też mnie to zmęczyło i robiłem przerwę. 

Nie kumam tych klaunów w momencie gry ktoś nie pieje z zachwytu nad Tsushima, to jest bardzo porządna gra i sequel napewno się sprawdzi

  • Plusik 1
Opublikowano
13 minut temu, drozdu7 napisał(a):

Nie kumam tych klaunów w momencie gry ktoś nie pieje z zachwytu nad Tsushima

 

Nie wolno tak pisać o grach Sony, one mają świetny gameplay!

  • Haha 2
Opublikowano

Gameplay nudny i powtarzalny. Brakuje jakiś ciekawych misji, z jakimś twistem. 
Reszta ok. 
Na tle Sony studios i tak spoko, bo ich gry to przeważnie oklepane od oporu korytarze. 

  • beka z typa 1
  • This 1
Opublikowano
22 minuty temu, tjery napisał(a):

 

Nie wolno tak pisać o grach Sony, one mają świetny gameplay!

I głęmbokom historię!

 

Właśnie, trzeba wrócić do Tsushimy. Zapomniałem, że ją mam xD

Opublikowano

No mi niestety nie podeszła. Sekiro mam wymasterowane ale nie tego tutaj szukam w sumie, bo wiem jakie studio robiło tą gre. 

 

Klimat fajny ale nie czuję w tych walkach satysfakcji, ubije tych przeciwników i nie czuję satysfakcji z tego większej (a nawet przy ratchecie który jest cukierkowy sie fantastycznie bawilem a mialem pare otwartych hubów).

 

Wydaję mi się, że to jest gra specjalnie skierowana do fanow Pana Kurosawy.

Opublikowano
16 minut temu, iluck85 napisał(a):

Na tle Sony studios i tak spoko, bo ich gry to przeważnie oklepane od oporu korytarze. 

Coraz śmieszniejsze argumenty. Premiera U4 i płacz po kiego tam wrzucili bardziej otwarte miejscówki, God of War tak samo narzekanie na elementy otwartego świata, później Spidery, Horizony czy Days Gone a teraz się nagle okazuje się że to wszystko to korytarzówki :kekw:

  • Plusik 1
Opublikowano

Rzygam Ubi a Tsushime na premierę wciągnąłem bez popity. Będzie trzeba kiedyś jeszcze wrócić bo nie grałem w DLC. Piękna gra.

 

Jedyne co mnie naprawdę zawiodło to zmarnowany potencjał skradania i budowania przed premierą nadziei, że styl gry honorowy/niehonorowy będzie miał na cokolwiek wpływ.

Opublikowano
12 minut temu, łom napisał(a):

Coraz śmieszniejsze argumenty. Premiera U4 i płacz po kiego tam wrzucili bardziej otwarte miejscówki, God of War tak samo narzekanie na elementy otwartego świata, później Spidery, Horizony czy Days Gone a teraz się nagle okazuje się że to wszystko to korytarzówki :kekw:

 

No nie dziwię się tym narzekaniom, bo dodanie do tych gier pseudootwartosci świata wydłuża to co w tych grach jest takie se, czyli gameplay.

  • beka z typa 1
  • This 1
  • WTF 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Kontynuacja jedyne czego potrzebuje, to poprawienia aspektu skradankowego(bo walka się zgadza, przynajmniej na hardzie), no i przydałaby się garść waszych ulubionych, FILMOWYCH, oskryptowanych misji, bo to tutaj widać najwięcej oszczędności, ale jak mają pewną bazę, to może podkręcą temat. Sam motyw burzy, sztormów, które miały wtedy miejsce, nie został należycie wykorzystany, ale najazdy były dwa, więc na pewno nie do trzech razy sztuka.

Opublikowano

Pisałem to we 'właśnie ukończyłem' ale sequel powinien mieć bardziej ograniczony ekwipunek (jak w Tenchu) bo tak od połowy gry miało się za dużo gadżetów którymi można było wybić bez problemu większość przeciwników.

Opublikowano

Ogólnie dowalanie do gier otwartych światów jest mocno dyskusyjne. Stellar blade był juz na granicy, a zupełnie tego nie potrzebował. 

Nie wyobrażam sobie takiego Sekiro w takiej strukturze nawet, bo eksploatowanie gameplayu jest bardzo złym pomysłem założeń struktury końcowej.

Dosłownie pare gier się obroni sidequestami lub mocnym, urozmaiconym gameplayem z nutką losowości, które nie polegaja na tym samym co glowna nitka fabularna, ale cala reszta to wydłużanie i obrzydzanie klientów końcowemu produktu.

 

 

Opublikowano

Tsushima nie ma szczególnie dużego świata i contentu na +100h (w porównaniu do ostatnich Asasynów nie licząc jednego skoku w bok - Mirage?). Może nie odkrywa koła na nowo i potrafię zrozumieć, że komuś wkrada się znużenie jak robi dosłownie wszystko (jak w każdej grze tego typu) ale robi też wiele fajnych rzeczy np z nawigacją, gdzie developer udowadnia, że współczesna gierka nie musi nam serwować tysiąca ikon na hudzie i mapie. W nawigacji pomaga nam wiatr, ptaki, lisy itd. Zajebisty zabieg, który pasuje do klimatu.

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, łom napisał(a):

Coraz śmieszniejsze argumenty. Premiera U4 i płacz po kiego tam wrzucili bardziej otwarte miejscówki, God of War tak samo narzekanie na elementy otwartego świata, później Spidery, Horizony czy Days Gone a teraz się nagle okazuje się że to wszystko to korytarzówki :kekw:


Przecież napisałem- przeważnie, a nie wszystkie gry Sony to korytarze. 
Takie są fakty czy się to komuś podoba czy nie. 

Opublikowano
1 minutę temu, iluck85 napisał(a):


Przecież napisałem- przeważnie, a nie wszystkie gry Sony to korytarze. 
Takie są fakty czy się to komuś podoba czy nie. 

Przecież w ostatnich latach to tylko gry od Naughty Dog i Ratcheta można by było nazwać korytarzem z czego TLOU Part II ma całkiem dużo bardziej otwartych przestrzeni. Więc nie wiem gdzie ty widzisz te przeważnie korytarze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...