Opublikowano 10 grudnia 20195 l nie ma zadnych powodow by myslec, ze to znowu nie bedzie poslizg na skorce od banana i bwa-wa-wa.mp3 w stylu watchdogs1 Edytowane 10 grudnia 20195 l przez Najtmer
Opublikowano 10 grudnia 20195 l Chyba już zapomnieli co potrafił spiderman lub uncharted zrobić z bieda ps4 na temat grafiki, to nie wiem co może dopiero wyczynić ta gra.
Opublikowano 11 grudnia 20195 l No ale tego nie robi Naught Dog ani Insomniac tylko Sucker Punch,troche nizsza liga.
Opublikowano 11 grudnia 20195 l Niech dadzą miodny gameplay i będziem w domu Ktoś jeszcze patrzy na grafike ? Edytowane 11 grudnia 20195 l przez cotek
Opublikowano 11 grudnia 20195 l 19 godzin temu, Faka napisał: Chyba już zapomnieli co potrafił spiderman lub uncharted zrobić z bieda ps4 na temat grafiki, to nie wiem co może dopiero wyczynić ta gra. O to to to. 2 godziny temu, Ma_niek napisał: No ale tego nie robi Naught Dog ani Insomniac tylko Sucker Punch,troche nizsza liga. Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy Horizon Zero Dawn, Red Dead Redemption 2, czy chociażby Days Gone (przecież też "niższa liga" developerów) pokazały, jak piękne na obecnej generacji mogą być sandboxy, więc nie widzę żadnych powodów, by wątpić w wygląd Ghost of Tsushima.
Opublikowano 11 grudnia 20195 l Szykuje się powtórka ze spidermenowej kałuży czyli gadanie dla gadania
Opublikowano 11 grudnia 20195 l O! Ale kałuże to mogliby ogarnąć, bo strasznie mnie wkurzała ich nieinteraktywność w inFamous SS
Opublikowano 12 grudnia 20195 l 17 godzin temu, Wredny napisał: Przypominam, że ta "niższa liga" zrobiła dwa prześliczne inFamousy Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów. Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach.
Opublikowano 12 grudnia 20195 l ..... chyba teraz żartujesz. Przypomnij sobie kiedy gra wyszła i podaj kilka przykładów gier, które w tym roku wyglądały lepiej.
Opublikowano 12 grudnia 20195 l Infamousy? Żaden dupy nie urywał ale z pokazanych materiałów duszek wygląda prześlicznie.
Opublikowano 12 grudnia 20195 l 5 godzin temu, suteq napisał: Chyba w inne gry gralismy bo jedyne co robi wrazenie w tych gierkach to moc neonów. Reszta to raczej nic nadzwyczajnego w kwestii wizualiow, a najbardziej bolały mnie sztuczne odbicia w oknach. Mnie bolały kałuże, po których latało się, jak po lustrze, ale nie zmienia to faktu, że po przesiadce z PS3 inFamous Second Son robił kolosalne wrażenie ostrością obiektów, czy kulistością kuli (był jakiś plac tam i takie rzeźby - wtedy zobaczyłem po raz pierwszy, co znaczy Full HD w gierce video) Więc OK, może to moje subiektywne odczucia, bo był to pierwszy taki naprawdę nextgenowy tytuł na PS4, który ogrywałem, ale i tak uważam, że SP "umie w grafikę", tylko całej reszty się obawiam, bo chociażby interakcja z otoczeniem zawsze u nich kuleje.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Po zajawce były obawy, ale po dłuższym gameplayu wygląda mocarnie jak na E3.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Świetny trailer, gesty klimacik, lokacje przecudowne, graficznie masakra (niby to open world?), niech tylko gameplayowo nie zawiedzie. PS. Okładka również ładna.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Po zwiastunie jestem wniebowzięty, design, Ducha, ujęcia, lokacje, coś pięknego. Horizon ZD pod względem miejscówek będzie miał konkurencję. Dawać już to "summer 2020" czyli sierpień. ;)
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Gra jest ładna ale kompletnie nie napędziła hype'a, zdecydowanie ff7, cyberpunk, re3 i last of us 2 to gorętsze panny w mieście.
Opublikowano 14 grudnia 20195 l Part of buying into the fantasy of becoming a samurai is building the island of Tsushima. The team behind Ghost of Tsushima says there won't be waypoints driving you to the more interesting places on the island. "I think player choice in this game will mean something very different than other games we've made in the past," explained art director Jason Connell. "We really want you to have the choice of, 'Hey, that cool bamboo forest over there, I really want to check it out. I want to head in that direction and I want to see what it is.' There's no waypoint. There's no thing that says 'Go here and look at this bamboo forest'. We just, hopefully, are presenting something that is beautiful and exotic, that's different than the current place you might be in. That'll come as a world choice. Where do I want to go?" "In this game, we let you explore what it is to be a samurai in this enormous landscape of medieval Japan," said Fox. "And now it's just up to us to actually deliver this fantasy." https://www.usgamer.net/articles/ghost-of-tsushima-dev-promises-theres-no-waypoint-to-follow Pięknie. Edytowane 14 grudnia 20195 l przez YETI
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.