Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Bielik napisał:

Ten ragdoll wrogów po strzale z łuku xD jakby go kula armatnia trafiła xD hype opadł, można się rozejść.

 

Też to zauważyłem, co to ma byc? Wygladało jak jakiś bug. Nawet Ubi w ostatnich AC potrafiło zrobić mięsiste headshoty z łuku, aż sie chciało strzelać.

 

Poza tym wyglada jak najlepszy AC w świetnym settingu, na pewno sprawdze. Ale jak ktoś liczył na coś innego to może czuć sie zawiedziony. Osobiscie bym wolał Tenchu z otwartym światem, a nie reskin AC, ale te ostatnie AC sa całkiem fajne.

 

Na miejscu Ubi to bym pozew rozważał, nie dość że cały szkielet z AC (klientow Valhalli kradno) to niektóre elementy skopiowane 1 do 1, jak te znaczniki z ktorej strony wróg cie zaczyna dostrzega.

 

I jeszcze te roslinki do zrywania co kilka krokow z Horizona skopiowali, a to juz top 3 niepotrzebnych elementow gameplayu w historii open worldów.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, 20inchDT napisał:

Skradanie było fajne, ale ten samuraj to wyglądał na samograja. Ta "walka" przed bramą z 3 postaciami to było ukryte qte?

 

Może to działa jak w Batmanie, gdzie po naladowaniu 'paska' strachu można załatwić kilku typów w odstepstwie kilku sekund. 

Odnośnik do komentarza

Mi się podobało.

Przede wszystkim klimat, styl graficzny, stealth oraz japoński dubbing.

 

Co do porównania do Ubi to jedyne co ostatnio to na chwilę grałem w Odyseję.

I może mi się wydawać, ale postacie tutaj wyglądają jakoś tak, bo ja wiem, klimatycznie?

 

Cudów nie oczekuję, ale fajnej gierki w pasujących mi bardzo klimatach - tak.

 

No i idealna data - razem z Paper Mario :)

Odnośnik do komentarza
Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3

 

mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem

W horizon chociaż super prezentowała się walka z dinusiami (oprócz w zwarciu, bo to było zrobione na wylewce), cała reszta moim zdaniem nie była taka dobra jak to się zwykło na forumku mówić. Tutaj zaś gra wygląda jak reskin asasynów i nic szczególnego ją nie wyróżnia. W pokazie walki ghostem jin narobił więcej rabanu niż w podejściu samuraja xD

Swoje się nagadałem, ale pewnie i tak wezmę na premierę.

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, XM. napisał:

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

 

Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż gdyż płaci się ludziom za dobre pomysły, nowatorskie podejście, przekonstruowanie czegoś znanego doskonale w takich sposób, by wydawało się niespotykanym.

 

 

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

Czy Sucker Punch mnie kiedyś zawiódł? Nie ;) ta gra, pokaz, czekałem od pierwszych teaserów i jestem mega podjarany. Klimat jest mocny, muzyka, setting. Nawet znaczniki w formie lisów, wiatru czy ptaków, które prowadzą do sekretów, celi to świetny pomysł. Widać sporo też napracowali się z systemem walki, duel, Ghosts czy 4 postawy (coś jak w NiOh). Fabularnie będzie zapewne kosa ale już teraz jestem zadowolony zbytego co zobaczyłem a jest to ułamek góry lodowej bo SP potrafią dowalić do pieca, końcówka generacji i kolejny hit. Czekam na kolejne wieści, OST w tej grze to również mocny punkt i zakończenie pokazu tylko mnie w tym utrzymuje.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. Wcale nie chciałem open-worldza. Dużo bardziej wolę gdyby to była konstrukcja świata jak w God of War. Z dopracowanym i solidnym systemem walki i trudnymi do przewidzenia przeciwnikami, sposobem skradania jak w Tenchu i skupieniem na historii i bohaterach. Bez tych wszystkich zbieractw, oznaczeń wrogów i podświetlania wszystkiego wartego uwagi. Jest dobrze a powinno być ścięcie. Na to właśnie liczyłem.

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. 

 

Utylizowac graczy, to mało powiedziane.

4 minuty temu, Nemesis napisał:

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. 

Nigdy na nic takiego tej gry nie kreowano. Ba! W jednym z wywiadów sprzed 2 lat gość z SP mówił że ma nadzieję że Ubisoft nie zapowie AC w Japonii bo taka ich gra właśnie będzie.

Odnośnik do komentarza

Nie przypominam sobie, aby kreowaną tę grę na coś innego czym jest: zapowiedziano ją jako open-world action-adventure w  czasach najazdu Mongołów na wyspę Tsushima, zapowiadano osobne podejście do samurajskiej walki i rozwój stylu "ghost" i dokładnie to pokazali (i tak jak z Bansaiem myśleliśmy, okazuje się stance/parry based w przypadku samurajskiej wersji), obiecali brak waypointów i dotrzymali słowa (swoją drogą wykorzystanie wiatru to fajny pomysł, zważywszy jak ważny jest - z historycznego i "mitologicznego" punktu - w kontekście do najazdu Tsushimy i losów wyspy).

Mam czasami wrażenie, że część osób nie może się powstrzymać przed kreowaniem swojej wizji danej gry, mimo, że jest w kontrze do dostępnych danych :v  

Odnośnik do komentarza

Może oczekiwania czas zmienić? Gra jest skupiona na elementach, które powinny być zawarte choćby w podejściu do walki, to nie jest tytuł gdzie samuraj leci 100 metrów i liczba cięć wynosi 1000, ma być jedno ale zabójcze. Walka mieczem już po wyjęciu z pochwy ma zakończyć się jak najszybciej, tutaj widać i pokazali jak się na tym skupili. Otwarty świat wcale nie musi być nudny a sposób jego przedstawienia może wciągnąć na długo. Fabuły i bohaterów za bardzo nie przedstawili więc bez celowo to oceniać i obrzucać gó.wnem.

 

ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC i jechanie z miejsca a te same osoby zagrywają się i jarają kolejnym Assassynem pakując kabzę ubi. Jak wspomniał Hendrix, motyw wiatru czy zwierząt to ciekawy pomysł i to przykuwa uwagę. Oglądając state of play akurat znaczników to wielu nie zauważyłem i napewno nie są tak nachalne

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...