nobody 3 504 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Kurcze fajnie by było gdyby pomimo otwartego świata udało się uniknąć rozwiązań 99% współczesnych sandboxow, a wzięto to co dobre, czyli np. pagody jako save pointy, ołtarze jako szybki system podróży, symboliczny "GPS" w stylu gier R* zamiast tuzina oznaczeń i przede wszystkim brak nieograniczonego niczym zmysłu samuraja xd Jeśli jakimś cudem system walki byłby choćby w 1/4 jak w Nioh, a gra stawiała bardziej na rozgrywkę stealth, to... Dobra, czas zejść na ziemię. ;/ Edytowane 31 października 2017 przez nobody Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Gdzieś tam w wywiadzie wspominali, że chcą dać graczowi duże poczucie wolności, przy jednoczesnym ograniczeniu "gamizmów" i standardowych rozwiązań. Ale równie dobrze może to być typowa PR-owa gadka więc póki nie będzie gameplayu to możemy sobie tylko marzyć. ;) Cytuj
Pix 971 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Chociaż uwielbiam exy Sony, to ostatnio zaczynam się obawiać o kierunek, jaki obierają ich gry. Wszystkie celują w tzw. "third person open world action adventure". Infamous, Horizon, Spider Man, Days Gone, Tsushima, podobno również Death Stranding, a do pewnego stopnia God of War i The Last of Us II (tyle że z mniejszym naciskiem na open world). Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Gry bez multi głównie w takiej formie się sprzedają i trzeba się z tym pogodzić. Nie licząc ciutke mniej mainstreamowych gier singlowych pokroju Persony czy Bloodborne większośc singlowych gier, które nie byly open worldami na tej generacji zaliczyły raczej słabe wyniki finansowe. Nie dziwie się, że większość osób czuje przesyt taką formułą, ale raczej nie spodziewajcie się odwrotnego trendu (najlepiej sprzedające się gierki bez multi w tym roku to open worldowa Zelda czy nawet Marian w innej trochę formule niż zazwyczaj. Zostaje więc wybór między grą singlową z open worldem albo z lootboxami. A projekt Sucker Puncha mnie zaintrygował, fajnie jakby wyszło z tego coś spoko, mogliby pokazać jakiś gameplay bo grę chyba już klecą dość dlugo. Edytowane 31 października 2017 przez _Be_ Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Był na maksa liniowy The Order to go zmiażdżyli w recenzjach. ;) Zresztą nawet Nintendo zrobiło z Zeldy kolejnego open worlda, więc od tego chyba nie uciekniemy. Kwestia teraz tylko wyważenia proporcji i szukania nowych rozwiązań zamiast oklepanego "śledzenia", "zbierania skór" itp. Jest lekki przesyt, ale liczę że twórcy będą stopniowo udoskonalać formułę. Taka Zelda jest dobrym początkiem i myślę, że zainspiruje kolejnych developerów do bardziej odważnych rozwiązań. A projekt Sucker Puncha mnie zaintrygował, fajnie jakby wyszło z tego coś spoko, mogliby pokazać jakiś gameplay bo grę chyba już klecą dość dlugo. Podobno jakieś 3,5 roku. Na 2019 powinni się wyrobić. Edytowane 31 października 2017 przez Cedric Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Problemem The Order nie było to, że był liniowy To samo z Quantum Breakiem i Ryse obie na swój sposób ciekawe ale przez zje.bany gameplay raczej nie zrobił liczb. To samo w przypadku Alana Wake, mimo, że gra była bardzo dobra to gry na 8h, które lecą w drugi obieg po prostu nie są atrakcyjne dla wydawcy. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Sucker punch nigdy kichy nie odwaliło więc temat może się udać zwłaszcza, że grę robią prawie 4 lata. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Podsumowanie z reddita tego wywiadu: Action/Stealth game Takes place during the Mongol invasion of Tsushima; takes place on the island of Tsushima All the locations we saw in the trailer were in-engine and visitable No waypoints or markers; rather they want the beauty and allure of the locations to draw players and encourage them to explore Pierwszy i czwarty punkt napawaja optymizmem. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Problemem The Order nie było to, że był liniowy To samo z Quantum Breakiem i Ryse obie na swój sposób ciekawe ale przez zje.bany gameplay raczej nie zrobił liczb. To samo w przypadku Alana Wake, mimo, że gra była bardzo dobra to gry na 8h, które lecą w drugi obieg po prostu nie są atrakcyjne dla wydawcy. Każda z tych trzech gier (QB może od biedy tylko za te inne decyzje do wyboru) miała jeden istotny problem brak replayability. Potrafiłym wymienić multum liniowych gier, do których po ukończeniu miałbym ochote zasiąść ponownie i z gry na 6-8 h robi się wielokrotność tych cyfr. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Problemem The Order nie było to, że był liniowy To samo z Quantum Breakiem i Ryse obie na swój sposób ciekawe ale przez zje.bany gameplay raczej nie zrobił liczb. To samo w przypadku Alana Wake, mimo, że gra była bardzo dobra to gry na 8h, które lecą w drugi obieg po prostu nie są atrakcyjne dla wydawcy. Każda z tych trzech gier (QB może od biedy tylko za te inne decyzje do wyboru) miała jeden istotny problem brak replayability. Potrafiłym wymienić multum liniowych gier, do których po ukończeniu miałbym ochote zasiąść ponownie i z gry na 6-8 h robi się wielokrotność tych cyfr. Nie wiem, nie mam czasu przechodzić dwa razy gierek więc dla mnie to żaden problem. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Jedyne co moze martwić to developer bo pomysł i setting jest fpyte. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Podsumowanie z reddita tego wywiadu: Action/Stealth game Takes place during the Mongol invasion of Tsushima; takes place on the island of Tsushima All the locations we saw in the trailer were in-engine and visitable No waypoints or markers; rather they want the beauty and allure of the locations to draw players and encourage them to explore Pierwszy i czwarty punkt napawaja optymizmem. W to ostatnie nie uwierzę jak nie zobaczę na własne oczy. BTW - z opisu wynika pośrednio, że drzewko skilli potwierdzone ;) "Jest rok 1274. Samuraje to legendarni obrońcy Japonii - przynajmniej do czasu, gdy nieustraszone Imperium Mongolskie dokonuje inwazji na wyspę Tsushima, siejąc zniszczenie i podbijając lokalną populację. Jako jeden z ostatnich ocalałych samurajów powstajesz z prochów, by przeprowadzić kontratak. Szanowane taktyki nie doprowadzą Cię jednak do zwycięstwa. Musisz wznieść się ponad samurajskie tradycje, by opanować nowy styl walki - styl Ducha - idąc na niekonwencjonalną wojnę o wolność Japonii". Cytuj
Pupcio 18 645 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Jedyne co moze martwić to developer bo pomysł i setting jest fpyte. sly goty infernus kibel gra o ninja goty tak będzie 4 Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 infamous 1 i 2 fajne gry, SS miernota. wierzę, że wyjdzie z tego dobra szpila Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Jako jeden z ostatnich ocalałych samurajów powstajesz z prochów, by przeprowadzić kontratak. to juz chyba było w mordorze? Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Oby dla SP ta gra była tym czym dla GG jest Horizon. Niestety to kolejna produkcja, która jest zapowiada zdecydowanie za wcześnie. Edytowane 31 października 2017 przez Pacquiao Cytuj
Moldar 2 271 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 (edytowane) Czy ja wiem. Minimum dwa lata już to robią, chyba że coś skasowali po drodze, bo były jakieś plotki o innym projekcie. Edytowane 31 października 2017 przez Moldar Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Mial byc jakis western :) Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 Czy ja wiem. Minimum dwa lata już to robią, chyba że coś skasowali po drodze, bo były jakieś plotki o innym projekcie. Nawet dłużej, Infamous FL miał premiere w sierpniu 2014, ponad 3 lata i już pewnie dużo nie brakuje. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Zresztą juz pewnie podczas tworzenia Second Sona część teamu pracowala nad tym IP Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 W wywiadzie mówili ze tworzą grę już ponad 3,5 roku. Nie uważam żeby gra była zbyt wcześnie zapowiedziana. Podejrzewam ze możemy zobaczyć gameplay na PSE w grudniu a pod koniec 2018/początek 2019 gra wyjdzie. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Szczerze to myslalem, ze to bedzie nowa Yakuza w klimatach feudalnej Japonii, a tak poza tym fajnie, ze to nie jest Infamous, bo to nie sa najlepsze gry. Edytowane 1 listopada 2017 przez SlimShady Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 1 listopada 2017 Opublikowano 1 listopada 2017 Szczerze to myslalem, ze to bedzie nowa Yakuza w klimatach feudalnej Japonii, a tak poza tym fajnie, ze to nie jest Infamous, bo to nie sa najlepsze gry. Całkowicie zgadzam się z tym stwierdzeniem, jednak obiektywnie Killzony, a zwłaszcza Shadow Fall to też nie były zbyt dobre gry, a jednak np studio Guerilla potrafiło wyrzucić z siebie bardzo interesującego i o niebo lepszego IMO Horizona. W przypadku Sucker Punch liczę na podobne odbicie jeśli chodzi o GoT... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.