MBeniek 3 260 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 -> Kreuj sobie grę wg własne widzimisię bez względu na to co mówią twórcy -> Miej pretensje do twórców, że gra nie jest jednak taka jak ty sobie wykreowałeś w głowie gracze Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 044 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Hendrix obiecali brak znaczników na mapie i pokazali znaczniki na mapie w pierwszej minucie pokazu. XDD W dodatku masz już zapowiedziany crafting, pewnie elementy RPG i walkę opartą na kontrach jak w starych Assassinach. To było fajne, ale w 2012. Ludzie mieli ogromne oczekiwania, a wyszło jak wyszło. Nie żebym się nie spodziewał patrząc na poprzednie dokonania Sucker Punch, ale można było się miło zaskoczyć, a został posmak nijakości w sosie japońskim. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker edit: chociaz kalka assasina to jednak ujma dla assasina wiec cofam - infamous w chinach Edytowane 14 maja 2020 przez kermit Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 402 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 1 minutę temu, kermit napisał: myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker Czy my oglądaliśmy to samo? Już pomijam fakt że można na YT w Full H-D oglądać ale ta gra wyglada świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Teraz, Paolo de Vesir napisał: Hendrix obiecali brak znaczników na mapie i pokazali znaczniki na mapie w pierwszej minucie pokazu. XDD W dodatku masz już zapowiedziany crafting, pewnie elementy RPG i walkę opartą na kontrach jak w starych Assassinach. To było fajne, ale w 2012. Ludzie mieli ogromne oczekiwania, a wyszło jak wyszło. Nie żebym się nie spodziewał patrząc na poprzednie dokonania Sucker Punch, ale można było się miło zaskoczyć, a został posmak nijakości w sosie japońskim. Yyyyy, nie obiecywali braku znaczników na mapie, obiecywali brak waypointów prowadzących gracza podczas eksploracji terenu, no i ich nie ma . Waypoint != znacznik na oddzielnej mapie. Nie wiem co reszta ma wspólnego z moim postem. Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 1 minutę temu, Wesker napisał: Czy my oglądaliśmy to samo? Już pomijam fakt że można na YT w Full H-D oglądać ale ta gra wyglada świetnie. no taki poziom dreams, trawa spoko Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 376 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Właśnie mam tutaj trochę jak z Cyberpunkiem, wolałbym sprawdzić na nowej generacji, bo pewnie mocno podkręci wrażenia, tylko czy starczy silnej woli. Niemniej pod względem artystycznym i tak robi wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 044 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 1 minutę temu, Hendrix napisał: Nie wiem co reszta ma wspólnego z moim postem. Wydajesz się być totalnie zaskoczony, że ludzie są rozczarowani że gra której nie pokazano do tej pory, a którą kreowano na mesjasza, nie dostarczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) 9 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Wydajesz się być totalnie zaskoczony, że ludzie są rozczarowani że gra której nie pokazano do tej pory, a którą kreowano na mesjasza, nie dostarczyła. Ale kto kreował grę na "mesjasza"? CW? Co to za argument w ogóle? Zresztą nawet ten temat to w zasadzie zastanawianie się czy wyjdzie w tej generacji czy nie, a nie rozmowa i przypuszczenia o "mesjaństwie". I nie, nie jestem zaskoczony reakcją na forum, bo hiperbola jest wpisana w zasadzie w każdy temat tutaj. Edytowane 14 maja 2020 przez Hendrix Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: którą kreowano na mesjasza Kto kiedykolwiek kreował got na mesjasza? Każdy właśnie studził emocje zważywszy na fakt, że za produkcję odpowiada sucker punch, a to nie są twórcy, którzy tworzą murowanych kandydatów do goty. Większość jarała się po prostu klimatem feudalnej Japonii i tego akurat nie można im odmówić. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 3 minuty temu, MBeniek napisał: Kto kiedykolwiek kreował got na mesjasza? pokrytysniegiem Cytuj Odnośnik do komentarza
Observer 10 317 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 15 minut temu, MBeniek napisał: -> Kreuj sobie grę wg własne widzimisię bez względu na to co mówią twórcy -> Miej pretensje do twórców, że gra nie jest jednak taka jak ty sobie wykreowałeś w głowie gracze RDR2 Zelda Wiedźmin i chociażby Infamous Każda z tych gier jest open world, ale gra się w nie inaczej niż w Assassiny. Tutaj gracze (chociażby opierając się na pierwszym gameplay trailerze z E3) również oczekiwali świeżego podejścia, a gra wygląda tylko jak reskin ostatnich AC. Nie musi to być ostatecznie wada, ostatnie AC są dobrymi grami, ale fakt że brakuje bardziej charakterystycznych i nowatorskich cech. Mieli duże pole do popisu, ale podeszli zbyt zachowawczo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Bardzo ładny pokazik. Może niczego nie "urwało", ale to co zobaczyłem wystarczająco mnie satysfakcjonuje. Choć dalej twierdzę, że ten realistyczny kierunek który założyli sobie twórcy to imo trochę ogranicza gameplayowe możliwości, bo w tej generacji za wiele w temacie nie da się już wykombinować. Będzie to z pewnością miks znanych rozwiązań z paroma małymi innowacjami (pomysł z wiaterkiem czy zwierzątkami bardzo fajny). No, ale muzyka, klimat i stylistyka dalej zabijają. Co do tego jak się gra i czy dobrze to ocenię po kilkunastu godzinach grania, bo już było kilka gier z tej generacji, które na filmikach wyglądały trochę generycznie, ale mimo tego bawiłem się świetnie, bo świat, kreacja czy walka wciągały niemiłosiernie. Jak to będzie poziom Horajzona, to będzie kolejny klejnocik generacji Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 429 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Brakuje tylko logo Ubisoftu. Do piecyka z tym szrocikiem. 4 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 402 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Zaczyna być podobnie jak Death Stranding, każdy psioczył a tam pusty świat który wciągał na setki godzin i to prawie wszystkich grających Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 324 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Tylko kmiota i roziego 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) W sumie najbardziej mnie dziwią narzekania na walkę. Wygląda mięsiście - sporo szybkich akcji, pojedynczych zabójczych cięć. Denerwujące są zwykły bolki w open worldach, które są jak gąbki na ciosy czy pociski. Właśnie jak Assasinach, szczególnie tych ostatnich, gdzie element RPG-owy tworzył śmieszne sytuacje w których wsadzałeś gościowi sztylet w szyję, a ten miał jeszcze 3/4 paska zdrowia. W grze Sucker Punch wygląda to na razie zdecydowanie lepiej. Chodzi zakładam, że pewnie jakieś przekokszone NPC-e też się pojawią. Byleby zachowali zdrowy rozsądek. Poza tym w ostatnich gierkach Sony to gameplay i walka nie zawodziła (poza walką w Death Stranding, ale to inna para kaloszy. Samo chodzenie było cymes), więc i tutaj jestem dobrej myśli. A ile było płakanka na forumku, że walka w nowym God of War słaba? Albo strzelenie w Days Gone ujowe? No było, a w obu przypadkach wyszło lepiej niż dobrze, a w GoW to już w ogóle topek generacji. Edytowane 14 maja 2020 przez Cedric 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kron997 450 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Gameplay jakiegoś szału na mnie nie zrobił, fajna gierka w japońskim klimacie. Jeśli fabuła da rade i będzie skradanko po dachach w "budynkowatych" lokacjach to będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 324 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Godzinę temu, kermit napisał: myslalem ze chociaz graficzka zaskoczy bo wiedzialem ze kalka assasina ale ze bedzie brzydsze od leciwego horizon zero dawn no to szoker edit: chociaz kalka assasina to jednak ujma dla assasina wiec cofam - infamous w chinach Ale sam nic nie zdziałasz kermit. Wołaj swoich chłopaków 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 1 godzinę temu, XM. napisał: Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia. Po tym? Niczego nowatorskiego bo Sucker Punch to nie jest studio, które ryzykuje developing, żeby wprowadzić znaczne innowacje do gry. Niemniej jednak nie spodziewałem się, że zobaczę aż tyle generycznych do bólu rzeczy, które znamy z tasiemcowych serii i na które tak bardzo narzekaliśmy wiele lat temu. Narzekania są bo gracze nie chcą grać w kolejną taką samą grę pod zmienionym tytułem. Mogli bardziej przyłożyć się do projektu samych mechanik bo walka przypomina tę z pierwszego Asasyna. Jest bardzo widowiskowa, nie przeczę, ale polega jak widać na robieniu kontry we właściwym momencie i wyprowadzaniu lekkich ciosów gdy przeciwnik jest odsłonięty. Świat jest piękny i już widać, że będzie bardzo różnorodny ale pytanie kiedy jeżdżenie po nim się znudzi? Skradanie wygląda bardzo generycznie, AI przeciwników posiada te same skrypty co Far Cry 3 osiem lat temu gdzie rzucasz kamyk, żeby odciągnąć przeciwnika. Jeżeli takie rzeczy nie wyglądają najlepiej to jak wygląda historia, misje poboczne, dialogi skoro to studio nie słynie ze zbyt dobrych scenariuszowo gier? Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Ale zacytowałes mnie a nie odpowiedziałeś na moje pytanie Ja rozumiem co się ludziom nie podoba w got, ale większość opinii jest że gra jest kalka xxx i nic nowatorskiego. To raz jeszcze zapytam - co w ich mniemaniu jeszcze można wymyślić w tym gatunku by nie być zawiedzionym i będzie czymś nowym? Edytowane 14 maja 2020 przez XM. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 204 Opublikowano 14 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2020 Mialem nadzieje, ze gra nie bedzie aż tak małpować generycznych open worldow, no ale trudno. Wyprobuje sie kiedyś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 15 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, XM. napisał: Ale zacytowałes mnie a nie odpowiedziałeś na moje pytanie Ja rozumiem co się ludziom nie podoba w got, ale większość opinii jest że gra jest kalka xxx i nic nowatorskiego. To raz jeszcze zapytam - co w ich mniemaniu jeszcze można wymyślić w tym gatunku by nie być zawiedzionym i będzie czymś nowym? Nie wiem, może nie jest to nowatorskie, ale lepszej SI? Ewentualnie systemu na miarę Nemesis z Shadow of Mordor? Coś czego nikt nie wymyślił? Bo w końcu ma być nowatorskie, czyż nie? Ja widzę kolejny generyczny sandbox, który broni się tylko i wyłącznie otoczką oraz settingiem. Edytowane 15 maja 2020 przez MYSZa7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 703 Opublikowano 15 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2020 No ciekawe czy gra bedzie miała jakieś wyróżniki, coś co sprawi że będzie miała własną tożsamość. Narazie tego nie widać. Ale że uwielbiam te klimaty to pewnie ogram. Niestety, Sucker Punch poleciało bezpiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza
hitor 18 Opublikowano 15 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2020 Gra wygląda świetnie. Dzisiaj zamówiłem preorder. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.