Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No nie przesadzajmy teraz prawie każde aaa ma opcje fulll mode hud i wszystko na off od horizon zero dawn po ac odyssey. Także dla każdego coś miłego. Ja tam lubię mieć np mape zawsze widoczną albo chociaż radar a reszte schowaną. I nie ma gry z ostatnich lat gdzie nie można było tego ustawić. 

Edytowane przez blantman
Gość suteq
Opublikowano
23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

No i elo. Ja też się czepam troszkę na siłę, ale mam już taki przesyt AAA-ową sztampą, że nie mogę tego zignorować.

Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina? :reggie: 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, suteq napisał:

Przecież i tak w to nie zagrasz więc o co spina? :reggie: 

 

Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. :reggie:

Edytowane przez Paolo de Vesir
Opublikowano
31 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Tu mogę Cię zaskoczyć. Z resztą grę miałem na radarze, bo chcę zobaczyć czy Sucker Punch dadzą radę przeskoczyć poziom rzemieślników, ale widzę, że nawet ich nowe IP to bezpieczny amalgamat wszystkich przywar sztampowego AAA. :reggie:

Wydaje mi się, że będzie podobnie jak przy innych exach tj. HZD, DG i SM, które oferują wysoki poziom, ale dopiero ich kontynuacje pokażą "lepszą" jakość.

Opublikowano

Bardzo lubie eskplorowanie w takich grach. Z tego co widać, dopracowali ten element. Walka wystarczy, żeby była poprawna. O wykonanie i setting sie w ogóle nie martwię. Będzie grane w weekend.

Opublikowano
8 minut temu, iluck85 napisał:

Czepianie się ze typy stoją i czekają na swoją kolej. A to nie jest związane przypadkiem z walka samuraja? Kodeksem walki? Nie czaje 5 z mieczem na jednego :dunno:

Mongołowie nie mieli kodeksu honorowego czekania. Poza tym filmik, który wrzucałem wcześniej tłumaczył, że samuraje wcale tacy honorowi w walce nie byli. Jasne, honor przed walką i lojalność swojemu panowi była bardzo ważna ale jak dochodziło do walki to byli niezwykle brutalni i skuteczni.

Opublikowano (edytowane)

Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. 
 

Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości.

Edytowane przez iluck85
Opublikowano
7 minut temu, iluck85 napisał:

Mongołem gramy. No i ok, bo ja tam za dużo nie czytam i nie oglądam żeby się miło zaskoczyc. 
 

Samuraj to wiem ze czcił mocno swoj miecz. Ale Japonia ogólnie jest mocno zdyscyplinowanym krajem, wiec nie widzę jak 5 atakuje jednego. Aż sobie wieczorem poczytam o tym z ciekawości.

Jakim mongołem? Jin to samuraj, który "zginął" w trakcie bitwy na wyspie podczas pierwszego najazdu Mongołów.

Opublikowano
4 godziny temu, estel napisał:

 

Serio to wam sie tak podoba? Przeciez to troche bardziej widowiskowy schemat walki z AC:odyssey. 

Skok z konia, omijanie strzal, napyerdalanie mobkow po kolei, nie robi to jakiegos specjalnego wrazenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...