Opublikowano 14 lipca 20204 l A dla anty-interfejsowców, będzie 'tryb eksperta' bez żadnego właściwie HUDu.
Opublikowano 14 lipca 20204 l czy recenzje prasowe typu too much water /10 sa jeszcze glupsze niz tlou2 masterpiece/10 ? dyskutujmy a co z poziomem trudnosci ? i jak sie miewa stealth jako druga sciezka gameplayu ? bo samurai/walka wydaje sie byc chwalona Edytowane 14 lipca 20204 l przez Andżej
Opublikowano 14 lipca 20204 l @Rozi jak dostaniesz w czwartek to mam nadzieję że nam tu napiszesz wrażenia z gierki
Opublikowano 14 lipca 20204 l @Andżej Są trzy poziomy trudności, jeśli chcemy przechodzić po cichu, to gra jest bardzo łatwa, taki jest jeden z zarzutów. Ale to gra AAA, gdzie mamy się poczuć samurajem, więc mi to nie przeszkadza, bo od tego mam Sekiro. Jest dużo 'gadżetów', strzałki, łuk, bomby, widziałem gniazda pszczół, taki myślę standardzik. No i wszyscy zgodnie mówią, że mimo tego, że to open world, to czuć tu powiew świeżości, np. z tym wiatrem oznaczającym nam drogę do celu. @messer88 bardzo chciałbym dostać w czwartek, ale jest to gra od Sony, więc może być problem z embargo, jak to było przy TLOU 2. Chociaż takiego Spider-mana miałem wcześniej. Zobaczymy.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 11 minut temu, Rozi napisał: @Andżej Są trzy poziomy trudności, jeśli chcemy przechodzić po cichu, to gra jest bardzo łatwa, taki jest jeden z zarzutów. Ale to gra AAA, gdzie mamy się poczuć samurajem, więc mi to nie przeszkadza, bo od tego mam Sekiro. Jest dużo 'gadżetów', strzałki, łuk, bomby, widziałem gniazda pszczół, taki myślę standardzik. No i wszyscy zgodnie mówią, że mimo tego, że to open world, to czuć tu powiew świeżości, np. z tym wiatrem oznaczającym nam drogę do celu. @messer88 bardzo chciałbym dostać w czwartek, ale jest to gra od Sony, więc może być problem z embargo, jak to było przy TLOU 2. Chociaż takiego Spider-mana miałem wcześniej. Zobaczymy. ARIGATO GOZAJIMAŚTA, ROZI SENSE
Opublikowano 14 lipca 20204 l No to będzie git granie w piątek. Widać, że nauczyli się lepiej programować SP.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Ogólnie recenzja Archonika wyczerpuje chyba temat, wszystko zostało ładnie powiedziane. Mnie interesuje ten świat do eksploracji, bo wygląda pięknie.
Opublikowano 14 lipca 20204 l No i elegancko, z recenzji wynika ze wreszcie dostane gre w XIII-wiecznej Japonii na ktora czekalem od bardzo, bardzo wielu lat. Recenzja Skill-upa jak zwykle swietna. To teraz pozostaje tylko pytanie czy dostane kolekcjonerke czy nie.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 4 minuty temu, Figuś napisał: Obok Horiozn i TLoU2, to będzie chyba trzecia gra, w której spędzę sporo czasu w photo mode. Widziałem już kilka zdjęć i lokacje są prześliczne. Dobra recenzja, bez spojlerów, ale polecam tylko słuchać.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Ja jestem ciekawy, czy będzie - uwaga, spoiler historyczny: tajfun, który zniszczy mongolską flotę. A tu lista trofków, nie ma ponoć za poziom trudności: https://www.powerpyx.com/ghost-of-tsushima-trophy-list-revealed/ Edytowane 14 lipca 20204 l przez Rozi
Opublikowano 14 lipca 20204 l Teraz, Ma_niek napisał: Dubbing polski podobo slaby bardzo o nie, tylko nie polski dubbing xd
Opublikowano 14 lipca 20204 l Nie jestem w stanie zrozumieć ludzi, którzy zagrają w to z polskim dubbingiem.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Pisze bo niektorzy tu cos pisali o dubbingu Sam by w zyciu nie wlaczyl tego z dubbingiem.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Ja jestem ciekawy, czy będzie - uwaga, spoiler historyczny: tajfun, który zniszczy mongolską flotę. A tu lista trofków, nie ma ponoć za poziom trudności: https://www.powerpyx.com/ghost-of-tsushima-trophy-list-revealed/Sony ma przykaz, że w exach w podstawowej liście nie może być trofików za poziom trudności. Co innego w dlc, jedynie wtedy mogą dorzucić jakieś Ng+ albo poziom Hard, tak jak w Days Gone.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Przypuszczam, że z tego samego względu, dla którego sporo osób (w tym ja) wybierze angielski zamiast japońskiego - żeby nic nie umknęło w ferworze walki lub innych wydarzeń
Opublikowano 14 lipca 20204 l 2 minuty temu, Patricko napisał: 8 minut temu, Rozi napisał: Ja jestem ciekawy, czy będzie - uwaga, spoiler historyczny: Pokaż ukrytą zawartość tajfun, który zniszczy mongolską flotę. A tu lista trofków, nie ma ponoć za poziom trudności: https://www.powerpyx.com/ghost-of-tsushima-trophy-list-revealed/ Sony ma przykaz, że w exach w podstawowej liście nie może być trofików za poziom trudności. Co innego w dlc, jedynie wtedy mogą dorzucić jakieś Ng+ albo poziom Hard, tak jak w Days Gone. W Horizon tez dorzucili trofke + poziom ultra hard. Nie obrazilbym sie jakby dodali jakis NG+ oraz Hardcore mode z trofikiem w jakims patchu przyszlym.
Opublikowano 14 lipca 20204 l 7 minut temu, Wredny napisał: Przypuszczam, że z tego samego względu, dla którego sporo osób (w tym ja) wybierze angielski zamiast japońskiego - żeby nic nie umknęło w ferworze walki lub innych wydarzeń Nie no obejrzałem kilka recenzji i już postanowione - od samego początku na hard, z wyłączonym HUDem i japońskim dubbingiem.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Ja Normal, z HUDem i po angielsku - to nie są soulsy, nie potrzebuję tu wyzwania, tylko dobrej zabawy - po co mam sobie utrudniać.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Gdzieś czytałem że gra jest łatwa, wątpię żeby hard w takiej grze był utrudnianiem tylko raczej sensowną opcją na fajną zabawę.
Opublikowano 14 lipca 20204 l Normal w dzisiejszych czasach to easy, moim zdaniem jeżeli ktoś wymaga od gry jakiegokolwiek wyzwania, to wybór może być jeden. Nie przypominam sobie tytułu w tej generacji, aby jakość szczególnie był trudny na najwyższym poziomie. Oczywiście, ktoś może oczekiwać zupełnie czegoś innego, np. nie wymagającej i lekkiej rozgrywki. Fajne omijanie strzał, ciekawe czy umiejętność dostępna od początku, czy do wykupienia, ale jeszcze lepszy strój. Edytowane 14 lipca 20204 l przez YETI
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.