Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie już były o tym posty ale nie chce mi się przeglądać miliona stron ale komicznie to wygląda jak gonią nas moby gonią i gonią, krzyczą i w ogóle to chcą nas zabić na śmierć i nagle pojawia się w kodzie jakaś niewidoczna granica po przejściu której wszyscy przeciwnicy zapominają o pościgu i wracają skąd przyszli (nawet na nas nie patrząc). Śmiesznie to wygląda. Tym bardziej że jak się cofają to można w nich ładować z łuku do bólu a oni nawet się nie odwrócą. Mogli to trochę subtelniej rozwiązać. Chociażby moby wracające na pozycję powinny mieć immune'a a po powrocie energie na full. Podobnie było w Soulsach ale tam jakoś to nie rzucało się tak w oczy.

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Ryo-San napisał:

Pewnie już były o tym posty ale nie chce mi się przeglądać miliona stron ale komicznie to wygląda jak gonią nas moby gonią i gonią, krzyczą i w ogóle to chcą nas zabić na śmierć i nagle pojawia się w kodzie jakaś niewidoczna granica po przejściu której wszyscy przeciwnicy zapominają o pościgu i wracają skąd przyszli (nawet na nas nie patrząc). Śmiesznie to wygląda. Tym bardziej że jak się cofają to można w nich ładować z łuku do bólu a oni nawet się nie odwrócą. Mogli to trochę subtelniej rozwiązać. Chociażby moby wracające na pozycję powinny mieć immune'a a po powrocie energie na full. Podobnie było w Soulsach ale tam jakoś to nie rzucało się tak w oczy.

 

To jest gra video.

Odnośnik do komentarza

Mnie irytuje czesta nieresponsywnosc R2 podczas walki. Atakuje mnie z jednej strony wlocznik, z drugiej szermierz, z trzeciej grubas wiec turlam się unikając atakow, trzymam R2 a kółko wyboru stylu się nie rozwinie, aż nie skonczy się animacja. Niewygodne jest to dostosowywanie co chwila stylu pod daną jednostkę. Może wyjdę na fana samograjow, ale jak dla mnie mógłby byc skill (mozliwy do wyłączenia), ktory sam dopasuje stance do typu wroga. Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron.

 

edit

oho pojawily sie smieszkoreakcje, spodziewalem sie xd Rozumiem, ze wszystkim zmiana stylu dziala perfekt i nigdy nie ma laga? Ok to wina mojej kopii gry.

Edytowane przez _Red_
  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Akurat zaczalem akt iii wiec chwilowo

 

Spoiler

jestem bez broni i nie mogę sprawdzic xD Ale obadam potem.

 

Ale serio no, w ferworze walki proba unikania, parry i otwierania menu R2 by zmieniac stancje co combosa to DLA MNIE jest srednie rozwiazanie i przerywa grę. Chyba, że zle do tego podchodze i powinienem walczyć jednym stylem, a nie zonglowac. Wtedy jednak gra sama robi pauze i mówi, ze na tego przeciwnika powinienes użyć stylu XYZ :f

 

edit

dobra juz chyba kumam. Sprobujcie dwa razy szybko wcisnac R2 w czasie walki. Czesto odruchowo wcisne go dwa razy podczas pospiesznego combosa. Nie macie wtedy sekundy (albo i dłużej) laga zanim wyskoczy menu? Zdarza mi się to nazbyt czesto, raczej bug gry ze sterowaniem imho.

 

Drugi przypadek: wcisnij R2, wybierz styl (lub nie wybieraj nic), gdy tylko koło sie zamknie wcisnij od razu R2 ponownie. Nie otwiera się - trzeba dać mu chwilę cooldowna. Sprawdzane właśnie poza walka. Menu powinno byc ultraresponsywne i rozwijać sie na zawołanie, nawet w połowie jego zamykania. Ten cooldown miedzy jednym a drugim otwarciem menu powoduje, ze napotykam zbyt czesto problem opisany wyżej - tak samo gdy wybiore zly styl i szybko chce otworzyc ponownie, by wybrać inny a tu lag. No nie przekonacie mnie, ze to zrobiono optymalnie, bo nie powinno byc żadnych opóźnień przy rozwijaniu koła możliwości. Wyobrazam sobie, ze w DG goni mnie horda, a koło wyboru broni lub apteczek ma nagła zadyszkę.

Edytowane przez _Red_
Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, _Red_ napisał:

Nie tyle prostsza, co moze płynniejszą. R2 powinno działać zawsze, żebym mógł wybrac zawczasu styl nawet spadając, bo w czasie intensywnej sieki to nie jest przyjemne DLA MNIE co chwila przerywać akcje na wybor czegos z menu.

R2 ma jeszcze dodatkowa zdolnosc - zwalnia czas na chwile. Czasem specjalnie przytrzymuje by spparowac koleszke. No nic mi nie przeszkadza w tej grze, oprusz braku namierzania.  

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, _Red_ napisał:

Mnie irytuje czesta nieresponsywnosc R2 podczas walki. Atakuje mnie z jednej strony wlocznik, z drugiej szermierz, z trzeciej grubas wiec turlam się unikając atakow, trzymam R2 a kółko wyboru stylu się nie rozwinie, aż nie skonczy się animacja. Niewygodne jest to dostosowywanie co chwila stylu pod daną jednostkę. Może wyjdę na fana samograjow, ale jak dla mnie mógłby byc skill (mozliwy do wyłączenia), ktory sam dopasuje stance do typu wroga. Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron.

 

edit

oho pojawily sie smieszkoreakcje, spodziewalem sie xd Rozumiem, ze wszystkim zmiana stylu dziala perfekt i nigdy nie ma laga? Ok to wina mojej kopii gry.

Piękny ból doopy masz ciągle o smieszki. :) to już żeby Cię aż tak (nene)sko nie piekło to moje smieszkowanie jest do "Bo co za przyjemność trzymac R2 i co chwila żonglować wyborem, gdy otaczają nas z kilku stron." 

To samo - temat R2 już był poruszany - to nie bug, tylko gra nie pozwala zmieniać stylow/broni podczas akcji co tez uważam za minus.i zluzuj trochę bo średnia wieku nie przemawia za ciągłym trzymaniem kijka w tyłku.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Nie przypominam sobie, bym notorycznie komentowal reakcje do postów, więc chyba mylisz osoby.

 

Nie mam problemu z dyskusja, stad podalem konkretne przyklady, kiedy R2 sie blokuje przy dwukrotnej próbie rozwiniecia, fajnie jakby spatchowali responsywnosc i tyle.

 

Cytat

gra nie pozwala zmieniać stylow/broni podczas akcji 

 

Jednak da się wybrać menu w czasie akcji czy animacji, wiec nie w tym problem, ale laguje zaraz po zamknieciu koła i probie otwarcia go szybko ponownie (poczatkowo myślałem, że jest tak jak pisales).

 

Willego nie bede komentowal, w ch.uj merytoryczna odpowiedz.

Edytowane przez _Red_
Odnośnik do komentarza

Brak Locka ogolnie nie ma znaczenia koncowo jak sobie wbijesz do glowy ze mozesz byc do gory nogami na plecach ale zawsze masz dostep do parry... Zawsze jeszcze jestes bezpieczny czy to perfect dodge czy parry. Ta gra ma niesamowity feeling konczenia walk z 5 typami w 7 sekund jak wszystko robisz dobrze jest ta moc ^^

 

Red w tej grze mozna zabic kazdego w kazdym stylu grajac defensywnie. Zmiana stylu naprawde przydaje sie tylko do wykonczenia ostatniego typa szybciej jak mu sie nie chce atakowac. Twoje marudzenie niestety tylko potwierdza ze jestes cieniasem i chcesz zeby gierka robila cool rzeczy za ciebie :)

Odnośnik do komentarza

Panowie czy za wykonanie znaku szacunku przy tych tabliczkach dostajemy coś konkretnego czy tylko możemy podziwiać zwierzątka? Przy tej tabliczce ze screena po wykonaniu znaku szacunku pojawił się czerwono niebieski ptak ale nie było z nim żadnej interakcji. Przy innej która stała obok posągu żaby na ziemi pojawiło się kilkadziesiąt małych żab ale też nic nie mogłem z nimi zrobić. Przy kolejnej znowu milion krabów wylazło z ziemi. O co tu biega? 

IMG-20200726-115722.jpg

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...