Killabien 553 Opublikowano 21 sierpnia 2020 Opublikowano 21 sierpnia 2020 16 godzin temu, Wredny napisał: U mnie, podczas rozmowy z Yuną w nowej kryjówce, została poruszona jego kwestia i było pytanie Ukryj zawartość "czy będzie nas ścigał?", na co Jin odpowiedział, że przynajmniej na razie nie, czy coś takiego. Żadnego tekstu o zgonie sobie nie przypominam. Spoiler Tez to mialem, to bylo zaraz na poczatku po przejsciu gry. Ta rozmowa o jego smerci bylo prowadzona przez jakis NPC, tylko nie pamietam gdzie. Moze w ktorejs z wiekszych swiatyn. I to na pewno bylo po tej scenie w kryjowce. Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 21 sierpnia 2020 Opublikowano 21 sierpnia 2020 (edytowane) Jak macie opcje medytacji to tam czesto padaja rozne wyjasnienia, przemyslenia Jina. Sa one zalezne od zakoczenia. Tymczasem ja latam z wiatrem i zbieram pozostalosci, ktore przeoczylem. Piekna sprawa Edytowane 21 sierpnia 2020 przez MEVEK Cytuj
hitor 18 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Patch 1.07 https://www.pushsquare.com/news/2020/08/ghost_of_tsushima_patch_1_07_boosts_stick_tolerance_and_fixes_more_bugs Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Ale sie podjarałem, jak sie dowiedziałem, ze klanowy strój Sakaiów daje nam dodatkowe 2 ciecia w pojedynkach "standoff" - poezja. Kilka godz później wpadła platyna - no nie mogłem sie oderwać 3 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Przestaniesz wkoncu wszedzie wrzucac te durnoty? Cytuj
hitor 18 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Ghost of Tsushima z rekordową sprzedażą w cyfrowej dystrybucji. Sony ma nowego lidera na PS4 https://www.ppe.pl/news/149075/ghost-of-tsushima-z-rekordowa-sprzedaza-w-cyfrowej-dystrybucji-sony-ma-nowego-lidera-na-ps4.html 5 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. YETI 10 989 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 25 sierpnia 2020 (edytowane) Edytowane 25 sierpnia 2020 przez YETI 10 4 Cytuj
izon 995 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Powiedzcie mi czy ta gra ma naprawdę fajny gameplay, dobry klimat, ciekawą fabułę i nie jest kolejnym "emotional, movie experience". Mam taki żyg ostatnio na te samograje od Sony z pięknymi wstawkami filmowymi, a ta gra na gameplayach wygląda prze kozacko.. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Urodziłeś się w złej generacji. Cytuj
izon 995 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dr.Czekolada napisał: Urodziłeś się w złej generacji. No właśnie urodziłem się w takiej generacji, że jeszcze pamiętam inne gry:) Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Te czasy już nie wrócą Ghost to Asasynklon tylko fajniejszy i bardziej w stylu starszych odsłon, nie tych dziwnych rpgów. Fabularnie nie jest to nic, po czym nie będziesz spać w nocy ale jak lubisz takie klimaty to i wrażenia lepsze. Nie jest to samograj zwłaszcza na początku na hardzie, teraz po updacie doszedł nowy poziom ale nie wypowiem się jak tam z nim. Później jednak Jin jest przekoksem i w zasadzie rąbiesz wszystko z użyciem gadżetów. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Najlepszy open-world od Sony i tyle w temacie. Grania i grania. System walki to czysta przyjemność i kontrola tłumu jak w Batman Arkham. Do tego odblokowuje się cztery postawy, na każdy typ Mongoła. Gram na trudnym i teraz zwiedzam druga wyspę. Piękne. 1 1 Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Kurde w gre nie gralem niestety jeszcze ale powiem wam ze odpalilem sobie soundtrack na spotify i jest po prostu przepiekny, jak tylko wleci wyplata to lece do sklepu! 1 Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 (edytowane) Gra skończona. Zostały znajdźki i wbicie pierwszej w życiu platyny. Powrót do poprzednich lokacji to czysta przyjemność, więc zbieranie w ogóle nie męczy. Dalej nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem co niektórzy przeszli ten tytuł w kilka dni, ale ok ;p Chociaż to chyba bardziej smutek, niż podziw. Grę bez większych wątpliwości oceniam na 9/10. Dostałem dokładnie to, czego oczekiwałem, czyli przyjemny open world w klimacie jaki kocham i na jaki czekałem od lat. O krajobrazach, muzyce i ogólnej jakości już chyba zostało napisane wszystko, więc skupię się na tym, co najbardziej urzekło mnie w tej grze. Spoiler Według mnie twórcy idealnie poprowadzili dość prostą fabułę. Dobrze nakreślone postaci, więzi między nimi i naszym bohaterem wystarczyły, by zbudować odpowiednie napięcie. Historia z każdym kolejnym questem robi się coraz bardziej dołująca i mroczna. Uczucie beznadziei i utraty wszystkiego podsycane jest przez krajobrazy w kolejnych aktach. W Tsushimie przeżyłem chyba najbardziej smutny moment w całej mojej historii gracza. Chodzi oczywiście o śmierć naszego konia. Scena ta została tak pięknie przygotowana przez Sucker Punch, że nie wiedziałem czy mam ich podziwiać, czy być na nich w(pipi)iony. Z tym, co powiedział Jin i nazwaniem punktu "Grób wiernego przyjaciela" to już przegięli, naprawdę pierwszy raz od dawna ciężko mi było opanować emocje przed tv :v Po tej scenie wkraczamy do zniszczonej doszczętnie wioski i czujemy jeszcze większe przygnębienie i samotność. Jedyne co mnie mocno rozczarowało, to zakończenie. Spodziewałem się jakiejś epickiej bitwy i duela z Chanem, a wyszło wiadomo jak. Lepiej wypadł epilog z Shimurą, zdecydowanie większe emocje niż przy wykończeniu głównego wroga. Walka faktycznie jest świetna. Można sobie wybrać swój styl, jak chce się mieć trudniej i efektowniej, to można się czaić na parowanie i uniki. Ja wolałem rozbijać gardę wroga gadżetami i skillami, rzadko kiedy zmieniałem style w locie. Ogólnie polecam każdemu, no chyba, że ktoś ograł wszystkie open worldy na tej generacji. Ja grałem może w dwa takie tytuły, więc srogo się jarałem, że mogę się zatopić w świecie i klimacie jaki uwielbiam. To jest ta gra, z której sceny i momenty będę pewnie pamiętał do usranej śmierci <3 A, prawie zapomniałem wspomnieć o photo mode. W Tsushimie spędziłem tam zdecydowanie zbyt dużo czasu Edytowane 28 sierpnia 2020 przez number_nine 2 Cytuj
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Opublikowano 28 sierpnia 2020 Gram w tej chwili drugi raz równolegle z drugim przejściem Red Dead Redemption 2 (nastawionym na side questy) i ponownym wlotem w TLOU2 pod tym samym kątem. Obawiam się, że jest tak, że w kwestii tej generacji nic więcej mi już nie potrzeba. No, może czasem dostać wpiii w Bloodborne/Sekiro. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Wreszcie miałem więcej czasu na Tsushimę w ostatnim tygodniu i dotarłem do Spoiler 3ciej wyspy, myślę, że zbliżam się już so konkluzji opowieści Muszę przyznać, że pomimo średnich pierwszych kilkunastu godzin gra nabrała rumieńcow i w tej chwili system walki uważam za bardzo udany, po tym jak udało się wszystkie ważniejsze skille odblokować. Side-questy też jakieś takie lepsze teraz się wydają, udało mi się ukończyć większość chain-subquestów. Warto było dać tej grze trochę czasu, nie każdy open world potrafi zaskakiwać nowymi skillami wpływającymi tak bardzo na system walki i frajdę z rozgrywający. Poszczególne regiony też są dosyć zróżnicowane. Po prostu bardzo dobra i długa produkcja. Godne pożegnanie PS4. Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 1 września 2020 Opublikowano 1 września 2020 Właśnie ogrywam i poczatek jest w porywach tylko dobry. Pewnie z czasem Jin odblokuje parę skilli i zrobi się dużo lepiej, Ale klimat jest super, typowa samurajowa opowieść, w której postaci nawijają o szeptach motyla we mgle, wewnetrznej walce wilka który chce poleżeć w łóżku z tym, któremu zaczyna chcieć się lać i tak dalej. Do tego widoczki jak z jakiejś utopijnej Azji i już jest motywacja, żeby grać dalej. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 1 września 2020 Opublikowano 1 września 2020 (edytowane) Gra ukończona. Podtrzymuje pozytywną opinię, szczególnie końcówka fabuły była ciekawa, daję mocne 8,5/10 :). Spoiler Fajnie, że dali na końcu wybór, trochę jednak zamknęli tym furtę do ewentualnego sequela, ale myślę, że tak czy inaczej nie mieli go w planach. Edytowane 1 września 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 2 września 2020 Opublikowano 2 września 2020 8 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: Gra ukończona. Podtrzymuje pozytywną opinię, szczególnie końcówka fabuły była ciekawa, daję mocne 8,5/10 :). Ukryj zawartość Fajnie, że dali na końcu wybór, trochę jednak zamknęli tym furtę do ewentualnego sequela, ale myślę, że tak czy inaczej nie mieli go w planach. Na co sie zdecydowales? Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 2 września 2020 Opublikowano 2 września 2020 1 godzinę temu, MEVEK napisał: Na co sie zdecydowales? Spoiler Darowałem życie Panu Shimura, uważam, że taka decyzja jest bardziej wiarygodna nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla samej postaci, która w trakcie gry kilka razy przełamała samurajskie zwyczaje . Cytuj
Jeez_PS 843 Opublikowano 7 września 2020 Opublikowano 7 września 2020 Na jakim poziomie trudności polecacie grać? Hard, czy ten nowy dodany w aktualizacji poziom od razu załączyć? Cytuj
messer88 6 472 Opublikowano 7 września 2020 Opublikowano 7 września 2020 Na tym nowym się szybciej ginie ale przeciwników też się bardzo szybko klepie, ja byłem pod koniec gry jak wyszedł ten patch i różnica w porównaniu z hardem zauważalna. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.