Lukas_AT 1 209 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 (edytowane) 23 godziny temu, messer88 napisał: Ubiraki od sony mają fajną walkę - czy tutaj, czy z maszynami w Horizonie. A ubiraki ubi mają słaby system. Ubi-raki są grami na 100h i wymięka się już w połowie. Open worldy od Sony to gry na 30h (może z wyjątkiem Horizon), gdzie ten content wcina się aż miło - tu tkwi diametralna różnica. Edytowane 19 października 2021 przez Lukas_AT Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 Ja nie pamiętam dokładnie ale zarówno tu jak i z grubaską spędziłem więcej czasu, x2 albo i x3 prędzej. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 Ja w GoT nabiłem ponad 80h, w Horiozn zapewne tyle samo. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 Ja w HZ mam 23-27h a nabiłem tylko wątek główny bo reszta aktywności mi kompletnie nie siadła. w Ubi gierkach to cię zmuszają do tego szajsu. Dlatego ubiraki od Sony pod tym względem bardziej przyjazne bo możesz grać w gierkę jak w typowy korytarzyk jak cię reszta nie interesuje. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 Mi się świat tak spodobał że nawet fast travel tam nie używałem xD Cytuj
kotlet_schabowy 2 734 Opublikowano 19 października 2021 Opublikowano 19 października 2021 W dniu 18.10.2021 o 14:03, Rozi napisał: Ghost of Tsushima >>> wszystko >>> Nier Automata >>> HZD >>> Days Gone Odwrócić znaki i w sumie akurat będzie się można zgodzić. Porównywanie GoT do Days Gone w kontekście ubirakowości jest ogólnie trochę przestrzelone. Jasne, open world, milion znaczników, odkrywanie mapy, obozy. Ale samo oparcie gameplay'u na szermierce i podróżowaniu konno to już zasadnicza różnica w stosunku do jazdy motorkiem i strzelaniu i tutaj zawsze grom takim, jak GoT będzie bliżej do AC. Dla mnie Cuszima to typowa gra na 7, ma świetny system walki, ale grzechy typowego open worlda są tu znacznie bardziej widoczne, niż w DG. Tyle, że zasłania je imponująca warstwa A/V, no i dla wielu ciekawszy setting. W Infamousy grałem dosłownie chwilę i nigdy mnie nie wciągnęły, a Slyto w moim rankingu druga liga platformówek na PS2 (zresztą tam stricte platformerstwa jest coraz mniej z części na część, już widać inklinacje twórców do dużych poziomów i wolności wyboru w sposobie przechodzenia gry), więc reasumując, w mojej opinii (mówiąc o jakości a nie o sprzedaży, ocenach w prasie itd.) SP to nadal nie jest pierwsza liga devów. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 października 2021 Opublikowano 25 października 2021 No niestety pomimo różnych deklaracji przestaliście grać, więc muszę się zadowolić lataniem z randomami. Wczoraj mieliśmy spoko team (3x Hunter, 1x Ronin) i drugi rozdział raidu padł w 44 minuty, więc sporo szybciej niż dotychczasowy rekord 1h2m. Bardzo fajnie taki speedrun zrobić, gdzie lecisz do przodu bez zastanawiania się. Spoiler Jeszcze 6 tygodni i będzie 100% w każdej kategorii, może wtedy zrobię sobie przerwę jak dalej nie będzie chętnych. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 3 listopada 2021 Opublikowano 3 listopada 2021 Wiem, że nikogo, ale zmiany w nadchodzącym patchu wyglądają bardzo dobrze. Teraz jeszcze niech dadzą randomowe platformy w raidzie. https://www.playstation.com/en-us/games/ghost-of-tsushima/patch-notes/ Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Ghost of Tsushima to chyba najprzyjemniejszy open world w jaki grałem. Nic nie jest nachalne, wszystkie znajdźki można znaleźć samemu. Idealnie zaprojektowana gierka. Mega mnie kusi żeby wrócić, mam już coś koło 20h a chyba nawet nie jestem w 1/3 gierki. Jednak muszę czekać do 25 listopada bo mam kolejne egzaminy zawodowe. 1 Cytuj
mario10 548 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Olej egzaminy giercowanie ważniejsze Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Yep, bardzo przyjemny open world. Naszło mnie ostatnio, by w coś takiego zagrać, skłaniałem się ku Valhalli, ale obawiałem się, że znowu świat mnie przytłoczy i po 15h będę miał dosyć. Na szczęście skusiłem się na Cuszime i jestem zadowolony z wyboru. Ogólnie dobry mix różnych gier. Są elementy z Tomb Raider, Uncharted, Assassina, Wieśka, a styl walki przywodzi na myśl Mitsurugiego z Soul Calibur. Ogólnie ciekawa mieszanka. Bardzo ładne widoczki, oraz miejscówki. Trochę to wszystko schematyczne, mogłaby być większa różnorodność zadań, ale pomimo, że jestem w 3-iej krainie dalej wszystko robię z przyjemnością, także jak na pierwszą część jest bardzo dobrze. Rzeczy, które mnie wkurzają to lockowanie. Jest mało intuicyjne. Jak jest zadyma to często zdarza się, że zamiast lockować się na najbliższym przeciwniku to skupia się na jakimś "2km" dalej. Niby jestem na końcówce, a dalej wkrada się czasem chaos. Czasem też detekcja kolizji jest jakaś dziwna. Polecam tym, którzy mają chęć na jakiegoś nowego open world's, ale rzygają już przerośnietymi Assassinami. Tutaj wszystko wydaje się wyważone i w sam raz na tyle, że człowiek nie zdarzy się tym wszystkim zmęczyć. W moich oczach jest to pierwsza gra Sucker Punch, która się naprawdę udała od początku do końca. Wcześniej wszystko co tworzyli to raczej dobre średniaki i tyle. Tutaj jest naprawdę bardzo dobrze. Obok Spidera, najlepsze IP od Sony z poprzedniej generacji z którym trzeba się zapoznać. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Zgadzam się, jakby ktoś pytał jak zrobić open world który nie trąci ubisofciakiem to warto spojrzeć na dzieło Sucker Punch. Aż dziwne, że to ci sami goście co zrobili Infamousy, które ze Spider-manem dzielą ten fatalny podział świata na dzielnice i jeszcze zapycha to nudnymi znajdźkami. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 22 minuty temu, Ukukuki napisał: Nic nie jest nachalne, wszystkie znajdźki można znaleźć samemu. Przy użyciu wiatru to można, bo każda kategoria jest osobno, ale w pewnym momencie już mnie to wkurzało i wolałem po prostu mieć to zaznaczone na mapce, bo znajdziek jest zdecydowanie za dużo. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 3 minuty temu, Square napisał: Przy użyciu wiatru to można, bo każda kategoria jest osobno, ale w pewnym momencie już mnie to wkurzało i wolałem po prostu mieć to zaznaczone na mapce, bo znajdziek jest zdecydowanie za dużo. Również się z tym zgadzam, że trochę za dużo nasrali tych znajdziek. Praktycznie nie ma co na konia wsiadać, bo co 100m na coś się trafia. Cytuj
SebaSan1981 3 631 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Takie gry jak Tsushima czy Wiedźmin trzeci to się wyłacznie z buta eksploruje, żadne konie i inne mounty nie są potrzebne 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 To nie wiem ile czasu byś musiał spędzić w grze jak wszędzie byś z buta latał. Rozumiem niechęć do korzystania z fast travel, bo przy pierwszym przejściu sam staram się je ograniczyć do minimum, ale koń w GoT to jest mus. Teraz przechodzę grę na NG+ to fast travel jest bardziej uskuteczniany, bo też jest błyskawiczny na PS5. 1 Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 Ja też używam szybkiej podróży jak chce dostać się w miejsce w którym byłem, chyba ,że mam białą plamę po drodzę to jadę koniem. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 No za pierwszym razem całą mapę odkrywałem sam, każdy jeden skrawek mgły, potem stwierdziłem, że to była głupota, bo wszystko samo się odkrywa w momencie oczyszczenia każdej wyspy. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 8 listopada 2021 Opublikowano 8 listopada 2021 13 godzin temu, SebaSan1981 napisał: Takie gry jak Tsushima czy Wiedźmin trzeci to się wyłacznie z buta eksploruje, żadne konie i inne mounty nie są potrzebne Tak jak w Wiedźminie poruszałem się tylko z buta, tak Tsushima jest ewidentnie zaprojektowana tak by poruszać się na koniu. Zbyt dużo pustych przestrzeni pomiędzy lokacjami i zbyt wolno poruszająca się postać. 1 Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 9 listopada 2021 Opublikowano 9 listopada 2021 Ja nawet w Wiedźminie cały czas na koniu. w GoT jest o tyle łatwiej ,że można zbierać z konia znajdźki czy materiały. Cytuj
WisnieR 2 774 Opublikowano 12 listopada 2021 Opublikowano 12 listopada 2021 Czy 3D audio w wersji DC na PS5 w ogóle "działa" ? Tzn., słyszeliście jakąś róznicę? Poza zwykłym bineuralnym stereo nie słyszę żadnego pozycjonowania góra/dół a tym się różni Tempest 3D od zwykłego VSS, które mają każde słcuhawki gamingowe. W Returnalu, Astro czy DS było to zaimplementowanie dobrze i było słychać też pozycjonowanie horyzontalne ale w GoT odnosznie takie samo wrażenie jak w SspiderMan Remastered - napisali, że jest byle napisać, a de facto nie ma tego "3D Audio". Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 28 listopada 2021 Opublikowano 28 listopada 2021 Wrociłem do Ghosta po kilku miesiącach przerwy. Jestem na początku 2 aktu i wszystkie misje z głównej osi są na północy. Żeby sie tam dostać muszę przejść przez zamek Kaneda (przez most) który jest zamknięty. Jak się dostać do północnej części? Może musze poczyścić trochę południową część wyspy? Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 28 listopada 2021 Opublikowano 28 listopada 2021 Szczerze mówiąc nie pamiętam o problemach z tą gierką w tym miejscu. Na pewno zrobiłeś wszystkie główne misje? Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 28 listopada 2021 Opublikowano 28 listopada 2021 Wygląda jakbym wszystkie główne ogarnął. tylko doo czyszczenia obozy zostały. Te misje na ppółnocy też mi pokazuje jakie do zrobienia i wiatr tam wieje ale przez ten zamek nie mogę przejść. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 28 listopada 2021 Opublikowano 28 listopada 2021 Użyj szybkiej podróży. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.