Skocz do zawartości

ONRUSH


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj pograłem chwilę i no niespecjalnie mi podeszło :/. Te takedowny ani trochę nie są tak mięsne jak potrafiły być np. w Burnoucie 3. Jakieś takie klockowate te samochody i ociężałe, ale może to tylko pierwsze wrażenie. Dam sobie jeszcze chwilę, ale póki co zdecydowanie zapał ostudzony.

Opublikowano

A mi się tam podoba. Atmosferka trochę coś między Motorstorm, a Dirt 2. Pomysł na rozgrywkę jest ciekawy, bo w zasadzie opiera się na współpracy między klasami (!) - tutaj podzielonymi na zapierdzielaczy co prują na przełaj i zdobywają punkty, niszczycieli co próbują uprzykrzać przeciwnikom jazdę, oraz pomocników którzy generują zasoby dla drużyny. Co więcej, samochodów jest kilka i różnią się specjalnymi umiejętnościami (2 pasywne i 1 aktywowana manualnie po naładowaniu paska). Bo nie chodzi o dotarcie do mety, ale wygrana na punkty w trakcie rundy. A te zdobywa się różnorako - od niszczenia innym samochodów, po popisy kaskaderskie. Trybów gier jest kilka - raz po prostu musisz zdobyć punkty, innym razem przejeżdżasz przez wąskie bramki (przy okazji wypychając konkurencję). Gra ma festiwalowy klimat, więc muzycznie mamy głównie elektronikę (dubstep i te sprawy) z domieszką rocka. Do tego ogrom customizacji - od postaci, po herby, świętowanie czy karoserie. W grze jest system lootboxów podobny do Overwatcha - widać trochę, że twórcy są fanami tej gry i być może pomysł drużynowego racera z podziałami na klasy, powstał w trakcie dyskusji o grze Blizzarda :) Model jazdy jest staroszkolono arcade'owy. Hamulec jest dla leszczy. Gra też ma multiplayer - gdzie oczywiście liczy się zgranie zespołu. Póki co tryb rankingowy jest wyłączony, więc te prawdziwe zawody dopiero wystartują, pewnie gdy ludzie już trochę to ogarną. Kupiłem za 140 PLN na PS Store i nie żałuję. Brakowało mi fajnego racera czystego arcade i w zasadzie Motorstorma czy arcade'owego Dirta. A tu to dostałem. Wreszcie ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kontrowersyjna opinia ale mi gierka też się spodobała po ograniu jak była darmowa przez kilka dni na XBL. Widać że brakuje tutaj większej kasy na dopakowanie gry a szkoda. Po wbiciu 20 levelu:

 

+ przejemy i dynamiczny gameplay, połączenie Motorstorma i Trackmania Turbo

+ ciekawe tryby rozgrywki, powiew świeżości

+ ''horajzonowy'' soundtrack

+ grywalność

+ 60fpsów

 

- w większości grafika, zbyt sterylne trasy (sam układ torów jest ciekawy) + paskudne menusy gry

- mimo wszystko brak klasycznych wyścigów

- zdecydowanie za długie respawny, najbardziej wkurwiająca rzecz w grze

- biednie wyglądające kraksy w grze

- PL dubbing o ja pierdole jaki dramat

- za duże skupienie na bzdurnych postaciach, widać overwatch kogoś inspirował 

 

Model jazdy? Kwestia gustu, mi pasuje, gra wiele wybacza ale przy takiej demolce nic dziwnego. 

 

7/10

 

Gra jak wszystkie racery Codemasters pewnie poźniej trafi do XGP  :)

Opublikowano

Dla mnie takie 5/10, ale myślałem, że to będzie kompletne dno po YT, zagrałem w ten trial i wygrałem z dwa wyścigi i na tyle przygoda z tym tytułem się z mojej strony skończyła, ale i tak byłem zaskoczony, że gra nie jest aż tak zła jak sie prezentowała na materiałach więc git :usmiech: ale zaraz premiera Forzy Horizon 4 i nie potrzeba mi wyścigów żadnych innych.

Opublikowano

Onrush tylko pozornie nie jest wyścigami, bowiem ci na przedzie dostarczają najwięcej drużynie. W Switch przesuwają "ścianę wykluczenia", która ściga tych na samym końcu (mogą stracić "życie" z powodu bycia za stawką). W Countdown dostarczają najwięcej czasu przejeżdżając przez bramki. W Lockdown są pierwsi w strefie i mogą nawet samodzielnie ją przejąć. W Overdrive są nienękani przez innych i mogą bezstresowo czesać triki, a także rozbijać jako pierwsi pojazdy neutralne.

Generalnie gra jest nastawiona na rozgrywkę w sieci, single player jest na doczepkę trochę. W sieci emocje sięgają zenitu, zwłaszcza jak już się ogarnie pewne zasady i sztuczki. Gdy już nauczymy się intencjonalnie wykluczać przeciwników, to zabawa staje się przednia. A jak przeciwnik kumaty, to takie obijanie się trwa dobre kilka sekund, a gdy po nim uda się wysłać przeciwnika na drzewo, micha cieszy się sama.

To co najważniejsze - gra to czysty arcade racer. Żaden tam semi-arcade, gdzie trzeba hamować przed zakrętami, a na poboczu kręci się bączki. Będę bronił tej gry zawsze i wszędzie, bo takich gier się już raczej nie robi, a szkoda...

Opublikowano

Chyba po raz pierwszy coś takiego zrobiono w samochodówce, więc ciężko tu o stwierdzenie, że takich gier już się nie robi... Rynek zweryfikował, CM zwolniło ludzi odpowiedzialnych za to, mówiąc krótko klapa. Milion razy bardziej bym przyjął nowe Motorstorm niż tą abominacje :)

Opublikowano

Codemasters nie potrafiło tego sprzedać. Takie The Crew 2 pewnie sprzedalo się lepiej, pomimo ocen 6-7. W zasadzie nie zwolniło wszystkich, a tych na z góry. Gra nadal żyje i ma się nader dobrze, ludzi przybywa, poczta pantoflowa działa. Uruchomiono rankingi, zaraz będzie event Summer Slam z nowymi skórkami i wyzwaniami (coś na wzór eventów w Overwatch). Niebawem wyjdzie DLC z nowymi trasami i może klasami samochodów.

Mając na myśli "takich gier" mam na myśli pure arcade bez trzymanki, jak Ridge Racer, Motorstorm, Dirt 2, etc. Tutaj jest powiew świeżości. Nie rozumiem hejtu. Jeżdżenie w kółko byłoby chyba najnudniejszym eventem w Onrushu. Te które są obecnie są wpisane w battle racing. Nawet te respawny czy częstotliwość pojawiania się samochodów neutralnych jest dopasowana tak, by ciągle była walka między samochodami. No nic, trzeba to lubieć i dać nieco dłużej szanse, szczególnie w multi ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 16.08.2018 o 15:33, Daddy napisał:

Gra jak wszystkie racery Codemasters pewnie poźniej trafi do XGP  :)

a-2.jpg

 

No i gierka od 5 września wpada do XGP  :]  jak ktoś się zraził po 10 minutach niech spróbuje dać drugą szansę grze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znudzili mi się Piraci i postanowiłem sprawdzić sobie tego Onrusha. 

 

i po kilku pierwszych wyścigach mam mocno mieszane wrażenia. Przede wszystkim nie trafia do mnie zupełnie cały styl tej produkcji - design przede wszystkim postaci, muzyka, ferie barw i promieni, a całość dopełnia zdecydowanie najgorszy polski lektor w historii gier. Zdecydowanie bardziej siedziałby mi klimat Motorstormów

 

ale za to podoba mi się to co najważniejsze czyli gameplay, intensywność i dynamika "wyścigów" oraz projekty tras 

 

trochę sobie jeszcze pogram 

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...