Moldar 2 267 Opublikowano 25 listopada 2017 Opublikowano 25 listopada 2017 No pewnie chodzi o pływającą rozdzielczość. Co nie wyjdzie, fabularnie będzie padaka, tak to jest jak ciągnie się historie jednego bohatera, już bym wolał jakiś restart serii przyjąć. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 25 listopada 2017 Opublikowano 25 listopada 2017 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Rozwiń proszę. Ale co tu rozwijać, cofnij się do mojego posta i zobacz z jakimi problemami borykało się Halo 5. Piątka miała zdecydowanie krótszy czas dewelopingu niż te 3 lata, które minęły pomiędzy premierami kolejnych części. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 25 listopada 2017 Autor Opublikowano 25 listopada 2017 Na premierę brakowało wielu ważnych ficzerów. Nie było Forge, Theatre, Social playlist, BTB, czyli rzeczy dla których wiele osób kupowało Halo. Nic dziwnego że fani byli wkurzeni i posypały się niskie oceny. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 25 listopada 2017 Opublikowano 25 listopada 2017 Fabularnie ja nie wierzę aby 6 była jakaś wybitna. 5 była strasznie napisana. Na pewno powróci koop po tej (pipi)burzy o jego brak. Mam nadzieje na jakiś bardziej zróżnicowany gameplay w kampanii bo w 5 wynudziłem się strasznie. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 25 listopada 2017 Opublikowano 25 listopada 2017 gdyby 343 wykorzystało potencjał tego i wydarzeń z HW2 to przebiliby Halo 3... Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 listopada 2017 Autor Opublikowano 28 listopada 2017 Kolejna bardzo wiadomość do 343 Industries dołączył właśnie Jeremy Cook odpowiedzialny za artstyle w Halo Wars 2. Gdzie wykonał świetną robotę przywracając wiele klasycznych można powiedzieć wręcz IKONICZNYCH elementów dizajnerskich do Halo, przywracając HW2 właściwą oryginalną tożsamość zagubioną gdzieś w okolicach Halo 4. Na dowód nagranie z YT z początku tego roku nie muszę mówić chyba że fani już teraz są wniebowzięci. Jeszcze chyba żadna gra nie spełniła tylu oczekiwań jeszcze przed oficjalną premierą Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 no fatalna wiadomość, jeśli znowu wróci ten kiczowaty, kolorowy design rodem z power rangers i kolorowych krasnali i przyzna to wielu graczy. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 listopada 2017 Autor Opublikowano 28 listopada 2017 mówisz o tym? ja jednak wolę ten styl 1 Cytuj
creatinfreak 3 854 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 Ja jednak chyba wolę design z 4 i 5. Ważne aby core gameplayu był taki jak w 5, ewentualnie lekko usprawniony. Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 Poczekajcie... to to nie jest mod na PC? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 listopada 2017 Autor Opublikowano 28 listopada 2017 (edytowane) ogólnie zostałem chyba źle zrozumiany. Przyjście jednej osoby do 450 osobowego studia nie oznacza automatycznie powrotu do kiczowatego stylu starych części Halo. Sparth (Halo 4 i Halo 5) dalej zajmuje stanowisko Lead Concept Artist w 343. Więc klimat art design w dużej mierze pozostanie bez zmian i bardzo dobrze bo koleś jest genialny. Requiem w Halo 4 czy Genesis w Halo 5 to wspaniale wyglądające lokacje chodzi o to że 343 zatraciło gdzieś ten stary sznyt z Bungie związany z projektowaniem przeciwników, lokacji. Projekty Bungie były zawsze bardzo wysmakowane, pozbawione zbędnych elementów, ich forma była czysta. Projekty 343 są często zbyt chaotyczne, jak to się mówi overdesigned tj. przeprojektowane. Spójrzcie na Marines z Halo 5 poprzedniego posta, ile posiadają zbednych elementów, w zasadzie można byłoby wyrwać ich z gry i wstawić do dowolnego dzieła Sci-Fi i nikt by się nie zorientował. Inne przykłady: <- wysmakowana ikoniczna jednostka <- generyczny przeciwnik pozbawiony stylu i jeszcze te nóżki chodzi o to teraz żeby podobnie jak w Halo Wars 2 połączyć najlepsze cechy obu tych stylów Edytowane 28 listopada 2017 przez asax 1 Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 Asax wiesz o czym mowa, większość graczy przyzna że design H4/5 wciąga nosem ten dziecinny kicz z poprzednich części, zarówno świat, bronie jak i postacie i wrogowie, może się spierać co do Forerunnerów tylko. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 (edytowane) No nieee wiem, mi tam design krasnali najbardziej w 2, 3, 4 odpowiadał. Ten ulung z 5 nie ma startu. To samo tyczy się Elitów Edytowane 28 listopada 2017 przez Hum Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 listopada 2017 Autor Opublikowano 28 listopada 2017 No ja się zgadzam. W większości wciąga nosem(tak jak pisałem wcześniej) , ale brakuję mu tej truskawki na torcie, tej ikoniczności i duszy starych części Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 28 listopada 2017 Opublikowano 28 listopada 2017 Design UNSC - Bungie i Creative Assembly > 343 Desing Covenantów - 343 > Bungie i Creative Assembly Ogólnie naprawdę dziwnie wygląda ta niekonsekwencja w designie w tej serii, nie rozumiem dlaczego wrócili do designu Bungie w Halo Wars 2, szczególnie że w Halo 6 na 99% powitamy znowu design 343. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 29 listopada 2017 Opublikowano 29 listopada 2017 Daddy, większość graczy zgodzi się co do tego, że 343 nie potrafi w design. Jedyne co im wyszło to lokacje forerunnerów. Chociażby ta słynna, nieszczęsna wyrzutnia rakiet pokazuje, jak mało wyrachowania mają graficy z 343. Zresztą, design Bungie nadawał odmiennego charakteru serii. Niepowtarzalności, którą zaczęliśmy tracić w czwórce, a w piątce to już wszystko poszło się kichać. 343 poszli drogą rewolucji, a nie ewolucji. I to był błąd. Inaczej np postępuje Coalition, którzy jak najbardziej potrafią zachować graficzno designerski klimat GoW'a. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 listopada 2017 Autor Opublikowano 30 listopada 2017 (edytowane) Geoff Keiglhley w podcascie Kotaku zdradził że na najbliższej gali Game Awards pokażą: Cytat 30 second cg teaser trailer for insane franchise sequel number 6 Edytowane 30 listopada 2017 przez Playstation Cytuj
creatinfreak 3 854 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 Kiedy te game awords? Muszę przygotować chusteczki higieniczne i lubrykant Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 (edytowane) to będzie soul calibur #dreamcrusher Edytowane 30 listopada 2017 przez MaZZeo Cytuj
zloto 737 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 (edytowane) Ale, alllee Frank O'Connor jeszcze na starym gafie(tfffuu) wypowiadał się, że w tym roku nie zobaczymy żądnej zapowiedzi Halo 6. Więc zluzujcie majty, bo dorito pope co roku hajpuje co to na jego imprezie nie będzie, a potem same rozczarowana i dobry materiał dla CrowbCat'a na przeróbki. Żeby nie było, zapowiedź Halo 6 to byłoby coś pięknego, jakaś beta w kwietniu i Edytowane 30 listopada 2017 przez zloto Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 listopada 2017 Autor Opublikowano 30 listopada 2017 dobra fałszywy alarm Cytuj
creatinfreak 3 854 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 Jak żona z córka będą już spać to pójdę do kibla się popłakać Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 listopada 2017 Opublikowano 30 listopada 2017 To o Soul Calibur VI chodzi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.