Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Rozwiń proszę.

Ale co tu rozwijać, cofnij się do mojego posta i zobacz z jakimi problemami borykało się Halo 5. Piątka miała zdecydowanie krótszy czas dewelopingu niż te 3 lata, które minęły pomiędzy premierami kolejnych części. 

Opublikowano

Na premierę brakowało wielu ważnych ficzerów. Nie było Forge, Theatre, Social playlist, BTB, czyli rzeczy dla których wiele osób kupowało Halo. Nic dziwnego że fani byli wkurzeni i posypały się niskie oceny. 

 

 

Opublikowano

Kolejna bardzo wiadomość

 

do 343 Industries dołączył właśnie Jeremy Cook odpowiedzialny za artstyle w Halo Wars 2. Gdzie wykonał świetną robotę przywracając wiele klasycznych można powiedzieć wręcz IKONICZNYCH elementów dizajnerskich do Halo, przywracając HW2 właściwą oryginalną tożsamość zagubioną gdzieś w okolicach Halo 4. 

 

Na dowód nagranie z YT z początku tego roku 

 

nie muszę mówić chyba że fani już teraz są wniebowzięci. Jeszcze chyba żadna gra nie spełniła tylu oczekiwań jeszcze przed oficjalną premierą 

 

Opublikowano (edytowane)

ogólnie zostałem chyba źle zrozumiany. Przyjście jednej osoby do 450 osobowego studia nie oznacza automatycznie powrotu do kiczowatego stylu starych części Halo. 

 

Sparth (Halo 4 i Halo 5) dalej zajmuje stanowisko Lead Concept Artist w 343. Więc klimat art design w dużej mierze pozostanie bez zmian i bardzo dobrze bo koleś jest genialny. Requiem w Halo 4 czy Genesis w Halo 5 to wspaniale wyglądające lokacje 

maxresdefault.jpg

 

chodzi o to że 343 zatraciło gdzieś ten stary sznyt z Bungie związany z projektowaniem przeciwników, lokacji. Projekty Bungie były zawsze bardzo wysmakowane, pozbawione zbędnych elementów, ich forma była czysta. 

 

Projekty 343 są często zbyt chaotyczne, jak to się mówi overdesigned tj. przeprojektowane. Spójrzcie na Marines z Halo 5 poprzedniego posta, ile posiadają zbednych elementów, w zasadzie można byłoby wyrwać ich z gry i wstawić do dowolnego dzieła Sci-Fi i nikt by się nie zorientował. 

 

Inne przykłady:

9292_320.jpg <- wysmakowana ikoniczna jednostka

maxresdefault.jpg<- generyczny przeciwnik pozbawiony stylu  i jeszcze te nóżki

 

 

chodzi o to teraz żeby podobnie jak w Halo Wars 2 połączyć najlepsze cechy obu tych stylów

Edytowane przez asax
  • Plusik 1
Opublikowano

Asax wiesz o czym mowa, większość graczy przyzna że design H4/5 wciąga nosem ten dziecinny kicz z poprzednich części, zarówno świat, bronie jak i postacie i wrogowie, może się spierać co do Forerunnerów tylko.

Opublikowano (edytowane)

No nieee wiem, mi tam design krasnali najbardziej w 2, 3, 4 odpowiadał. Ten ulung z 5 nie ma startu.

grunt-comparison02.png

 

To samo tyczy się Elitów

latest?cb=20161129213348

Edytowane przez Hum
Opublikowano

No ja się zgadzam. W większości wciąga nosem(tak jak pisałem wcześniej) , ale brakuję mu tej truskawki na torcie, tej ikoniczności  i duszy starych części 

Opublikowano

Design UNSC - Bungie i Creative Assembly > 343

Desing Covenantów - 343 > Bungie i Creative Assembly

 

Ogólnie naprawdę dziwnie wygląda ta niekonsekwencja w designie w tej serii, nie rozumiem dlaczego wrócili do designu Bungie w Halo Wars 2, szczególnie że w Halo 6 na 99% powitamy znowu design 343.

Opublikowano

Daddy, większość graczy zgodzi się co do tego, że 343 nie potrafi w design. Jedyne co im wyszło to lokacje forerunnerów. Chociażby ta słynna, nieszczęsna wyrzutnia rakiet pokazuje, jak mało wyrachowania mają graficy z 343. Zresztą, design Bungie nadawał odmiennego charakteru serii. Niepowtarzalności, którą zaczęliśmy tracić w czwórce, a w piątce to już wszystko poszło się kichać. 343 poszli drogą rewolucji, a nie ewolucji. I to był błąd. Inaczej np postępuje Coalition, którzy jak najbardziej potrafią zachować graficzno designerski klimat GoW'a.

 

maxresdefault.jpg

Opublikowano (edytowane)

Geoff Keiglhley w podcascie Kotaku zdradził że na najbliższej gali Game Awards pokażą:

 

Cytat

30 second cg teaser trailer for insane franchise sequel number 6

7drHiqr.gif

Edytowane przez Playstation
Opublikowano (edytowane)

Ale, alllee Frank O'Connor jeszcze na starym gafie(tfffuu) wypowiadał się, że w tym roku nie zobaczymy żądnej zapowiedzi Halo 6. Więc zluzujcie majty, bo dorito pope co roku hajpuje co to na jego imprezie nie będzie, a potem same rozczarowana i dobry materiał dla CrowbCat'a na przeróbki. 

 

Żeby nie było, zapowiedź Halo 6 to byłoby coś pięknego, jakaś beta w kwietniu i :banderas: 

Edytowane przez zloto

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...