Figuś 21 251 Opublikowano 20 września 2018 Opublikowano 20 września 2018 Przykro mi że cie zawiodłem. Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 20 września 2018 Opublikowano 20 września 2018 12 minut temu, oni napisał: live service Co to znaczy? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 września 2018 Autor Opublikowano 20 września 2018 (edytowane) z takich rzeczywistych newsów to studia odszedł Multiplayer Lead Designer ciekawe czy to oznacza jakieś większe zmiany w multi? 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Co to znaczy? regularnie aktualizowaną i rozwijaną grę podtrzymującą zainteresowanie graczy. Jak Rainbow Six: Siege, WoW, Halo 5, Call of Duty, Battlefield 1, Forza Horizon 4 itp. Edytowane 20 września 2018 przez oni Cytuj
creatinfreak 3 854 Opublikowano 20 września 2018 Opublikowano 20 września 2018 Ja to widzę tak. Wychodzi na xo/xos/xox/pc (duża baza użytkowników), a później patch xbox scarlett enhanced (i tak przecież będzie wstecznie kompatybilny) i wszyscy grają, każdy zadowolony, kasa leci strumieniem 2 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 12 października 2018 Opublikowano 12 października 2018 W dniu 20.09.2018 o 10:31, oni napisał: ciekawe czy to oznacza jakieś większe zmiany w multi? Odpisuje po miesiacu, ale co tam. Spokojna twoja rozczochrana @oni, facet byl odpowiedzialny za warzona, a nie arene. Wiec mniejsze zlo. Cytuj
Mr. Montana 45 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 Leci wlasnie stream turnieju H5 m.in. na twitchu i widze ze jest sporo znanych graczy, ale z oczywistych powodów nie ma juz wśród nich Ninja. Swego czasu kiedy grał w H4 i Reach miał z reguły zaledwie 500-1tys. widzów, a teraz jak wiadomo po fenomenie Fortnite moze liczyć na dziesiątki tys. Generalnie zmierzam do tego ze podobny model jak Fortnite moze być dla nowego Halo sposobem aby zostać grą ‚relevant’ na dłużej aniżeli pierwsze kilka miesięcy czy rok. Halo ma juz przeciez forge czemu by wiec nie zaimplementować budowanie live w trakcie meczu? Dodatkowo gra Epica chodzi na absolutnie wszystko nawet iphony wiec być moze czas zerwać z bycia gra na wyłączność i wydać na wiecej możliwych platform, przynajmniej multi. Kampania mogła by za to pozostać tylko na Xie, co o tym myślicie ? 1 1 Cytuj
creatinfreak 3 854 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 Xbox i pc to pewniak,a komórki nie są do grania. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 19 listopada 2018 Autor Opublikowano 19 listopada 2018 6 godzin temu, Mr. Montana napisał: Generalnie zmierzam do tego ze podobny model jak Fortnite moze być dla nowego Halo sposobem aby zostać grą ‚relevant’ na dłużej aniżeli pierwsze kilka miesięcy czy rok. Halo ma juz przeciez forge czemu by wiec nie zaimplementować budowanie live w trakcie meczu? Nie, niech Halo zostanie Halo. Głupie gonienie współczesnych trendów to idiotyzm. Poza tym zupełnie sobie nie wyobrażam budowania live przy gameplayu i tempie gry z Halo. Co innego być może battle royale gdzie Halo ma solidne fundamenty do tego: PvPvE, zrzut ODST z orbity, duży otwarty teren typowy dla Halo i pojazdy dobrze wplecione w gameplay. 6 godzin temu, Mr. Montana napisał: Dodatkowo gra Epica chodzi na absolutnie wszystko nawet iphony wiec być moze czas zerwać z bycia gra na wyłączność i wydać na wiecej możliwych platform, przynajmniej multi. Kampania mogła by za to pozostać tylko na Xie, co o tym myślicie ? Infinite zarówno kampania i multi będzie działać na wszystkim. Xbox, PC i smartfony dzięki XCloud Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 Montana, multi z Halo 5 z forgem jest już na PC, mają tam cały silnik i to na dodatek znakomicie zrobiony, tylko już jakiś czas temu pisali, że Matchmakingu robić tam nie będą. Szkoda. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 Dlaczego tak wiele osob gardzi singlem w Halo 5? Skonczylem ostatnio wszystkie czesci, wlacznie z Reach, Wars 1 oraz 2 i... kampania w 5tce wg mnie byla jedną z lepszych, glownie dzieki na maksa doszlifowanemu gunplayowi i prezentacji. Jedynie muzyka troche zawiodla, nie kojarze ani jednego kawalka ktory by mi utkwil w glowie, gdzie niektore nuty z jedynki i dwojki czasami na glos nuce jak ulung jakis. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 mi tez się podobalo ale nie wolno mi tego mówić na tym forum więc nie mówię halo 5 jedyne halo singiel jakie dałem rade skończyć sam xd Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 Dla mnie (pipi) przeokrutne. Wróciłem do starych części i od razu a co muzyki to Fajny patent jak 117 wchodzi w 1:17 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 25 listopada 2018 Autor Opublikowano 25 listopada 2018 Poza idiotyczną i średnią jak na standardy serii muzyką to jedna z najlepszych kampanii w sadze.Zresztą hejt na Halo 5 powoli dobiega końca i gra wchodzi w etap "In retrospect it wasn't as bad as originally thought. It had some great ideas and executed them well enough" w klasycznyn i odwiecznym cyklu Halo.https://i.redd.it/r000dztqqji01.jpg Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 Po DOOMie gra nie może już zarobić takiego wrażenia jak zakładali twórcy. Sam doszedłem może do drugiej misji i nie czuje żadnej zajawki: może dlatego że samo uniwersum mnie szczególnie nie jara, nie skończyłem jeszcze czwórki wiec mam dziury fabularne. Za to w samej arenie wybite 17 dni gry od premiery Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 7 godzin temu, _Be_ napisał: Dla mnie (pipi) przeokrutne. Wróciłem do starych części i od razu a co muzyki to Fajny patent jak 117 wchodzi w 1:17 No to jest nic innego jak re-touch kawalkow z wczesniejszych czesci, mi raczej chodzilo o jakies nowe zapadajace w pamiec kawalki. @oni Nie wiedzialem ze sa takie cykle Ja pierwszy raz ogrywalem 5tke i przypominajac sobie caly ten hejt bylem w szoku, chyba tylko sam poczatek jest dosc sredni ale gra szybko nabiera tempa. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 Chlopaki - nie ten temat Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 Historia jest drętwa i masło master chiefa, za to latasz jakimiś Osiris Team, którego postacie są bardzo jałowe gunplay i movement na plus Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 listopada 2018 Autor Opublikowano 30 listopada 2018 Nowy concept art 4 1 Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Koncepty z "Epic Mickey" też wyglądały rewelacyjnie. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 13 grudnia 2018 Autor Opublikowano 13 grudnia 2018 było oglądane, koleś przez ponad 50 minut opowiadał o 2 minutowym trailerze, wyjaśniając głębsze znaczenie każdego elementu widocznego w trailerze, z taką pasją że można było odnieść wrażenie że ten trailer ma więcej D U S Z Y niż niejedna gierka. a i tak jak mi się wydawało na początku, nowy pancerz MC jest połączeniem starego i nowego stylu w perfekcyjnych proporcjach Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 17 grudnia 2018 Opublikowano 17 grudnia 2018 https://comicbook.com/gaming/2018/12/15/halo-infinite-master-chief-first-look/ hmmm bardziej wygadany i mniej sztywny MC? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.